Vyrážíme do ulic v nové kolekci tenisek

Návrat tam, kde to všechno začalo. PUMA Palermo se v nové sezóně a v nových barvách opět vrací domů do hlavního města Sicílie.


Tenisky překvapí novým barevným provedením v jemných pastelových tónech, věrně ztvárněných v nadčasovém nízkém profilu. Svršku dominuje podpis Palermo doplněný jazykem ve tvaru T a klasickou gumovou podrážkou.

Otvírá tím novou kapitolu Forever.Palermo, která vystihuje genia loci města, zejména kouzlo jeho památek, trhů a ulic. Barevná paleta dropu nabízí varianty "Grape Mist" a "Alpine Snow".

Palermo bylo původně součástí speciální série tenisek vytvořených společností PUMA, která vzdávala hold některým z nejznámějších evropských metropolí, včetně Londýna, Osla a mnoha dalších. Model Palermo si později oblíbili fotbaloví hráči i fanoušci. Bota se postupem času stala základem stadionové subkultury.

Nejnovější kampaň navazuje na představení modelu Palermo v jeho původním barevném provedení a kampaň Forver s Jackem Grealishem a Dua Lipou. Drop Palermo. 2023 oslavoval fotbalové dědictví prostřednictvím moderních trendů, dnes se vydává prozkoumávat italské ulice.

Nejnovější kolekce PUMA Palermo bude během března dostupná ve Footshopu, Zootu, v prodejnách a e-shopech Buzz, Queens a Shooos.

 

 

 

 

zdroj/foto:

PUMA je jednou z předních světových sportovních značek, která navrhuje, vyvíjí a prodává obuv, oblečení a doplňky. Již 75 let PUMA neúnavně posouvá sport a kulturu vpřed vytvářením rychlých produktů pro nejrychlejší sportovce světa. PUMA nabízí výkonné a sportem inspirované lifestylové produkty v kategoriích jako je fotbal, běh a trénink, basketbal, golf a motoristický sport. Spolupracuje s renomovanými návrháři a značkami, aby přenesla sportovní vlivy do pouliční kultury i módy. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost distribuuje své výrobky ve více než 120 zemích, zaměstnává přibližně 20 000 lidí po celém světě a sídlí v Herzogenaurachu/Německo.