Jak zvládnout nejdepresivnější období roku?

Jak zvládnout nejdepresivnější období roku?

Zlepšit náladu může i malá pozornost, radí terapeutka


Druhá polovina ledna je odborníky považována za psychicky velmi náročné období roku: vánoční svátky
i novoroční veselí jsou v nenávratnu, venku je sychravo, chybí sluneční svit, novoroční předsevzetí jsou dávno porušená a na obzoru žádné světlé vyhlídky… Podle psychologů je právě nyní velmi důležité být k sobě a lidem v okolí milí, ohleduplní a projevovat si navzájem alespoň malé laskavosti. Stačí maličkost: třeba kousek lahodné čokolády s hřejivým osobním vzkazem. Milka si pro tento případ připravila speciální edici produktů!

Třetí lednové pondělí, známé jako Blue Monday neboli modré pondělí, je obecně uznáváno jako nejdepresivnější den v roce. „Setkávám se s tím, že lidé mají na začátku roku, kdy jsou dlouhé zimní dny a méně světla, obecně horší nálady a sklony k depresím. Toto období rovněž může zhoršovat duševní zdraví a vyvolat úzkost a deprese,“ potvrzuje Mgr. Eva Mikulašková terapeutka program mentálního zdraví Hedepy. Podle ní stačí často jen malé detaily či drobné aktivity, které mohou duševní rozpoložení výrazně zlepšit. „Mezi takové aktivity může patřit třeba četba oblíbené knihy, puštění odpočinkového filmu, procházka na čerstvém vzduchu s hudbou či zajímavým podcastem v uších nebo relaxační cvičení. K psychické pohodě také velmi pomáhá mapování a plánování aktivit na jarní období, nebo třeba dovolenou na léto,“ doplňuje Mikulašková.

Výrazně zlepšit náladu může i malý dárek, zejména ten sladký. Zvláště když je doprovozen osobním vzkazem. Právě pro tuto příležitost si společnost Mondelez připravila speciální edici některých svých produktů. „Vybrané produkty Milka mají nyní nově na svém obale speciální dopisní obálku. Na ní může každý napsat svůj osobní vzkaz a sladký dárek rázem získá zcela nový rozměr,“ říká Viktória Uzsáková, brand managerka značky Milka, a dodává: „Naši spotřebitelé se nyní navíc mohou zapojit do soutěže. Stačí navštívit profil Milka na sociální síti Facebook, napsat jemný příběh pod soutěžní příspěvek a můžete vyhrát dárkovou krabici plnou čokolád a dalších laskomin pro někoho ze svých blízkých. Samozřejmě i s osobním vzkazem.



Produktové tipy:

Milka 100 g
Rozjasněte den někomu, na kom Vám záleží! Obdarujte své blízké tabulkou lahodné čokolády Milka a připojte osobní vzkaz. Limitovaná edice čokolády Milka 100 g má nyní na svém obale speciální dopisní obálku. Díky ní uděláte z tabulky čokolády opravdu sladký a hřejivý dárek. Navíc se můžete zapojit do velké soutěže o 20 krabic týdně plných čokolád a dalších laskomin od Milky. Více info na www.milka.cz.

Milka lískooříšková pomazánka 350 g
Lahodná pomazánka Milka s bohatou chutí lískových oříšků je ideální volbou pro dobrou snídani a každodenní mlsání. Rozjasněte den někomu, na kom Vám záleží! Obdarujte své blízké balením pomazánky Milka a připojte osobní vzkaz. Limitovaná edice pomazánky Milka 350 g má nyní na svém obale speciální dopisní obálku. Díky ní uděláte z pomazánky opravdu sladký a hřejivý dárek. Navíc se můžete zapojit do velké soutěže o 20 krabic týdně plných čokolád a dalších laskomin od Milky. Více info na www.milka.cz.

 

 

 

O společnosti Mondelēz International
Společnost Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) umožňuje lidem „snackovat“ správným způsobem ve více než 150 zemích po celém světě. S čistými výnosy v roce 2022 ve výši přibližně  31 miliard dolarů je MDLZ lídrem budoucnosti občerstvení s ikonickými globálními i lokálními značkami, jako jsou sušenky a pečené občerstvení Oreo, Ritz, LU, Clif Bar a Tate's Bake Shop, stejně jako čokolády Cadbury Dairy Milk, Milka
a Toblerone. Společnost Mondelēz International je hrdým členem indexů Standard and Poor's 500, Nasdaq 100
a Dow Jones Sustainability Index.

Navštivte www.mondelezinternational.com nebo sledujte společnost na Twitteru na adrese www.twitter.com/MDLZ.