Proměna zázračné kosmetické ikony

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Před dávnými časy žili dva bratři s velkými podnikatelskými sny a ty se jim podařilo více než naplnit. Příběh znějící tak trochu pohádkově, ale cesta k úspěchu byla přece jen trochu trnitá. Faktem však zůstává, že kosmetický gigant bratří af Jochnick a jejich přítele Hellstena působí na trhu již přes padesát let a jen o něco méně je produktu, který se stal kosmetickou ikonou.

Produkt, jenž se nazývá Zázračný kelímek, je již mnoho let symbolem švédské společnosti Oriflame. Původně oční krém se zrodil v roce 1970 a velmi rychle si vydobyl své místo mezi kosmetickými produkty v mnoha domácnostech po celém světě. Jeho fantastické zjemňující a vyživující vlastnosti, které mu propůjčuje včelí vosk, vitamin E a přírodní oleje, vedly k tomu, že se s něho stal balzám pro univerzální využití.

Příroda v hlavní roli

Firma si vždy zakládala na tom, že jsou její produkty inspirovány švédskou přírodou, jíž podporuje věda, a navíc se již dlouhou dobu zabývá otázkou udržitelnosti. Proto i ikonický Zázračný kelímek získal v letošním roce zcela novou podobu a inovované složení. Stále je to váš starý známý, jen jeho složení mnohem více respektuje naši planetu. Obsažené ingredience jsou z 99,9 % přírodního původu, čehož bylo dosaženo použitím obnovitelného přírodního oleje. Kelímek zároveň oblékl nový kabátek se širším uzávěrem pro snadnější používání, díky němuž vymažete celý obsah do posledního zbytku. K tomu ještě připočtěte o 20 % nižší obsah plastů a získáte výrobek, jenž má daleko menší dopad na životní prostředí.

Zázračná jednoduchost

V jednoduchosti je krása, a proto není potřeba vymýšlet složité kombinace. V Zázračném kelímku se proto snoubí pouze účinky včelího vosku, vitaminu E a směsi přírodních olejů. Včelí vosk pomáhá pleť zklidňovat
a zjemňovat, udržuje ji hydratovanou, hladkou a zdravou. Vitamin E představuje silný antioxidant, jež chrání pokožku před volnými radikály, zklidňuje ji a poskytuje ochranu horním vrstvám pokožky. Mimořádně výživná
a hydratační směs ricinového a slunečnicového oleje, která se velmi podobá tukům přítomným v pokožce, proniká hluboko a intenzivně pleť vyživuje a chrání zevnitř. Tato kombinace dokonale ošetří každý kousek vašeho těla.

Krása je více než jen vzhled

Oriflame se dlouhodobě řídí filozofií Beauty by Sweden, která představuje způsob, jak si dopřát zdravější
a krásnější život. Tento přístup tedy není pouze o kráse vnější, ale také o tom, jak se celkově cítíme, vybízí k plnění snů, nalezení vlastního stylu a životní rovnováhy. Přesně tyto věci hledá v životě asi každý z nás, pojďme si je dopřát. Protože život musíme žít teď a tady!

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Patříte k milovníkům nutelly? Zkuste si ji udělat doma

Nutella – legenda snídaňových stolů, dětských svačin i dospěláckých výpadů tzv. „tajně na lžičku, když se nikdo nedívá“. Ale co když vám řeknu, že...

Žhavá novinka sezóny – parfémy The Mania od Osmanyho Laffity

Víte, bez čeho se tento podzim 100% neobejdete? Bez nejnovějších parfémů The Mania od Asombroso, značky známého módního návrháře Osmanyho Laffity. The Mania je v...

Teplo domova nemusí být luxus. Drobné návyky, které vám ušetří tisíce

Topení patří k největším položkám v rodinném rozpočtu, přesto jím velká část českých domácností nevědomky plýtvá. Nejde přitom o technické poruchy, nýbrž o drobné...

Návrat ke kořenům. Objevte zapomenutou moudrost pro zdraví v chladných dnech

S příchodem chladných dnů saháme po drahých doplňcích stravy, avšak skutečný klíč k pevnému zdraví máme často na dosah a zdarma. Podzim je ideální...

Pavel Nový: Charismatický před kamerou, nekompromisní, když jde o soukromí

Některé dvojice o sobě dávají vědět na každém kroku, jiné si své štěstí schovávají za zavřené dveře. Herec Pavel Nový patří rozhodně do té...

Poklad letošního podzimu: křehký švestkový koláč

Sychravé dny doprovázené chladným počasím? To by jeden nejraději zůstal doma, zachumlaný v peřinách. Proč si ale toto období trochu nezpříjemnit? Listí hraje všemi odstíny...

Policie varuje před podvodnými SMS zprávami jménem České pošty, cílí hlavně na seniory

Vypadá jako oficiální zpráva od České pošty a hrozí, že váš balíček nebude doručen. Ve skutečnosti se však jedná o zákeřný podvod, jehož cílem...

Generace, jež šetří na chlebu, ale kupuje kabelky za tisíce… Co pohání posedlost luxusem?

Na účtu sotva zbývá na nájem, přesto na rameni visí ikonická kabelka za desítky tisíc. Fenomén mladých generací, jež utrácejí za luxus, který si...

Přestaňte se na sebe pořád zlobit. Laskavost k sobě je víc než disciplína

Určitě to znáte. Stačí drobná chyba, zapomenutý e-mail, rozbitý talíř nebo nedokončený úkol – a už se v hlavě spouští ten známý hlas: „No...

Voňavé objetí podzimu: Limitovaná edice DÝNĚ od Manufaktury

Sezóna spadaného listí, ranních mlh a teplého šálku dýňového latté přináší kromě nostalgie a klidu i voňavé rituály péče o tělo a duši. Podzimní...

Privátní vířivka s výhledem na Hrad a kosmetika Codage Paris: M Spa překoná vaše očekávání

Hotel Emblem, nacházející se jen pár kroků od Staroměstského náměstí, otevírá dveře všem milovníkům odpočinku a špičkové péče. Jeho lázeňské centrum M Spa není...

Více než čtvrt milionu řidičských průkazů letos končí, nejvíce se to týká Středočechů a seniorů

Více než čtvrt milionu Čechů letos čeká povinná výměna řidičského průkazu. Největší vlna se týká seniorů a řidičů ve Středočeském kraji. Zjistěte, jak si...

Tron: Ares otevírá novou dimenzi digitálního světa

Večer premiéry filmu Tron: Ares rozsvítil pražské kino IMAX futuristickým pulzem digitálního vesmíru. Premiéra nového sci-fi snímku Tron: Ares nabídla divákům podívanou, která posouvá...

Gynekologové vysvětlují, jak správně používat slipové vložky a kdy mohou být škodlivé

Traduje se o nich, že škodí zdraví a narušují přirozenou mikroflóru. Pravda o slipových vložkách je však mnohem prostší. Podle gynekologů nejsou samy o...

Křen: štiplavý zázrak, který léčí i probouzí

Na první pohled vypadá obyčejně, ale jakmile ho okusíte, dá o sobě okamžitě vědět. Křen je kořenová zelenina s výraznou chutí, která dokáže nejen...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3