Oblast Moravského krasu obohatilo pět tisíc nově zasazených stromků

Sdílet článek

Reklama
Reklama

 

Zákazníci ekologických produktů se zelenou žabkou Frosch přispěli k výsadbě pěti tisíc nových stromků v oblasti Moravského krasu. Za každé dva produkty zakoupené u vybraných zákazníků nakoupila a zasadila firma Frosch novou sazenici. Výsadba 5000 stromků proběhla v oblasti Moravského krasu v místech poškozených suchem a kůrovcem. Do výsadby se zapojili také zaměstnanci, kteří během jednoho podzimního dne zasadili 700 kusů sazenic buků. Výsadba, výběr ploch k osázení a všechny ostatní kroky firma konzultovala se zkušenými lesníky, kteří rozhodli kde a jaký druh stromku bude vysazen, aby byl co nejlépe podpořen místní ekosystém.  Vybráno bylo osm druhů dřevin od javorů, modřínů, buků až po smrky. Na první výsadbu naváže další, v každém cyklu přitom může být vysazeno až 30 000 sazenic. Projekt to není nahodilý. Značka Frosch každoročně usiluje o to, aby svými inovacemi přispěla k udržování životního prostředí. Rovněž je pro ni podstatné, aby její výrobky byly ekologické během celého životního cyklu. Zohledňuje ekologické principy při výběru surovin a volbě dodavatelů, při práci s energiemi, obaly až po to, aby byly všechny produkty snadno biologicky odbouratelné a obaly zcela recyklovatelné a produkty tak nezanechávaly žádnou ekologickou stopu. Projekt podpořil zhruba čtyři sta padesáti malých vlastníků lesa v oblasti.

 

„Podobně jako si klade značka Frosch za cíl dlouhodobou udržitelnost po celém světě, vybírali jsme i pro Českou republiku takový projekt, který bude mít dopad ještě za desítky let. Než totiž vznikne nový vzrostlý les, trvá to zhruba 100 let. Nebylo tedy pochyb, že výsadbu nových stromků bylo nutno podpořit. Moravu jsme vybrali po důkladné konzultaci s odborníky. Byla a je jedním regionů dlouhodobě nejvíce strádajících vlivem sucha, kůrovce a dalších parazitů,“ uvádí Jiří Krechler, marketingový ředitel společnosti Melitta ČR s.r.o., distributora značky Frosch pro český a slovenský trh. „Výsadbou nové sazeničky však práce nekončí. Nadále je potřeba je chránit, před zvěří, jako jsou jeleni nebo daňci, kteří si obzvláště pochutnají na listnatých sazenicích. Tuto péči svěřujeme do rukou odborníků. Se sázením jsme ale neskončili. Další stromky zasadíme na jaře tohoto roku,“ dodává Jiří Krechler.

„Chtěli bychom velice poděkovat všem našim zákazníkům za podporu, kterou nám dávají. Především díky nim se mohl projekt „Zasaď strom se žabkou Frosch“ realizovat,“ uvádí Anna Stoklasová, brand manažerka společnosti Melitta ČR s.r.o., distributora značky Frosch pro český a slovenský trh.   „Přestože jsme nikdy neměli masivní reklamní kampaně, je Frosch vnímána jako značka s nejvyšší podpořenou znalostí značky v České republice. Je to jasný důkaz toho, že dobrá zkušenost s našimi výrobky tomuto aspektu velice napomáhá. Naši zákazníci nám věří. Vidí, že přestože je složení výrobků značky Frosch přírodní, účinně funguje. A pak i to, že to, co říkáme je pravda a svých závazků vždycky dostojíme. Velkou výhodou pro všechny spotřebitele je to, že používáním našich výrobků nemusí měnit svoje zažité návyky. Uklízet mohou stále dál, jen zkrátka více zodpovědněji. A tato vzájemně výhodná spolupráce nese svoje ovoce,“ dodává Anna Stoklasová.

Značka Frosch každoročně obhajuje certifikaci EMAS, kterou společnost poprvé získala již v roce 2003. EMAS je přitom jedna z nejvyšších a nejkomplexnějších evropských certifikací týkající se ekologie a ochrany životního prostředí, které předchází důkladný audit.

A protože hrálo a hraje dřevo v tomto projektu „Zasaď strom se žabkou Frosch“ velkou roli, doporučuje značka Frosch účinného pomocníka i pro tento materiál. Rovněž ani při výrobě multifunkčního produktu Frosch Čistič na dřevo Frosch nezapomíná na jeho udržitelnou stránku. Pryskyřice v něm obsažená je  získávána jako vedlejší produkt dřevozpracovatelského průmyslu, a to výhradně z Evropy. Obalový materiál je vyroben ze 100 % z recyklovaných plastů ze žlutého kontejneru. Čistič lze používat i jako intenzivní ošetření drobných ploch – stačí ho použít v nezředěné formě přímo na místo, které potřebujete ošetřit. Odolné skvrny mizí, drobné škrábance se zacelují. To vše zahaleno do jemné, přírodní vůně.  Frosch Čistič na dřevo napomáhá dřevěným povrchům uchovávat jejich půvab díky obsaženým složkám přírodního původu jako jsou extrakty z borovice. Podporuje přirozenou výměnu vláhy mezi ovzduším a dřevěnou plochou, což udržuje povrch vyživený, hydratovaný a pružný. Zabraňuje tak vzniku prasklin a vysušování dřeva. Je účinný, ekologický a krásně voní. Doporučená cena výrobku je 119,90 Kč.

 

Více informací naleznete na: www.frosch-eko.cz.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Proč je vejce superpotravinou: Vědci vyvrací mýty a šéfkuchaři odhalují triky

V nenápadné skořápce se skrývá dokonalý nutriční koktejl i nekonečný kulinářský potenciál. Obyčejné vejce je vправdě malým géniem, jehož hodnotu potvrzuje moderní věda a...

Průvodce pro seniory: Kde najít levnou nebo bezplatnou pomoc v domácnosti

Pomoc s úklidem, nákupem či osobní asistencí nemusí být pro seniory nedostupným luxusem. V České republice existuje celá síť organizací, které nabízejí podporu za...

Patříte k milovníkům nutelly? Zkuste si ji udělat doma

Nutella – legenda snídaňových stolů, dětských svačin i dospěláckých výpadů tzv. „tajně na lžičku, když se nikdo nedívá“. Ale co když vám řeknu, že...

Žhavá novinka sezóny – parfémy The Mania od Osmanyho Laffity

Víte, bez čeho se tento podzim 100% neobejdete? Bez nejnovějších parfémů The Mania od Asombroso, značky známého módního návrháře Osmanyho Laffity. The Mania je v...

Teplo domova nemusí být luxus. Drobné návyky, které vám ušetří tisíce

Topení patří k největším položkám v rodinném rozpočtu, přesto jím velká část českých domácností nevědomky plýtvá. Nejde přitom o technické poruchy, nýbrž o drobné...

Návrat ke kořenům. Objevte zapomenutou moudrost pro zdraví v chladných dnech

S příchodem chladných dnů saháme po drahých doplňcích stravy, avšak skutečný klíč k pevnému zdraví máme často na dosah a zdarma. Podzim je ideální...

Pavel Nový: Charismatický před kamerou, nekompromisní, když jde o soukromí

Některé dvojice o sobě dávají vědět na každém kroku, jiné si své štěstí schovávají za zavřené dveře. Herec Pavel Nový patří rozhodně do té...

Poklad letošního podzimu: křehký švestkový koláč

Sychravé dny doprovázené chladným počasím? To by jeden nejraději zůstal doma, zachumlaný v peřinách. Proč si ale toto období trochu nezpříjemnit? Listí hraje všemi odstíny...

Policie varuje před podvodnými SMS zprávami jménem České pošty, cílí hlavně na seniory

Vypadá jako oficiální zpráva od České pošty a hrozí, že váš balíček nebude doručen. Ve skutečnosti se však jedná o zákeřný podvod, jehož cílem...

Generace, jež šetří na chlebu, ale kupuje kabelky za tisíce… Co pohání posedlost luxusem?

Na účtu sotva zbývá na nájem, přesto na rameni visí ikonická kabelka za desítky tisíc. Fenomén mladých generací, jež utrácejí za luxus, který si...

Přestaňte se na sebe pořád zlobit. Laskavost k sobě je víc než disciplína

Určitě to znáte. Stačí drobná chyba, zapomenutý e-mail, rozbitý talíř nebo nedokončený úkol – a už se v hlavě spouští ten známý hlas: „No...

Voňavé objetí podzimu: Limitovaná edice DÝNĚ od Manufaktury

Sezóna spadaného listí, ranních mlh a teplého šálku dýňového latté přináší kromě nostalgie a klidu i voňavé rituály péče o tělo a duši. Podzimní...

Privátní vířivka s výhledem na Hrad a kosmetika Codage Paris: M Spa překoná vaše očekávání

Hotel Emblem, nacházející se jen pár kroků od Staroměstského náměstí, otevírá dveře všem milovníkům odpočinku a špičkové péče. Jeho lázeňské centrum M Spa není...

Více než čtvrt milionu řidičských průkazů letos končí, nejvíce se to týká Středočechů a seniorů

Více než čtvrt milionu Čechů letos čeká povinná výměna řidičského průkazu. Největší vlna se týká seniorů a řidičů ve Středočeském kraji. Zjistěte, jak si...

Tron: Ares otevírá novou dimenzi digitálního světa

Večer premiéry filmu Tron: Ares rozsvítil pražské kino IMAX futuristickým pulzem digitálního vesmíru. Premiéra nového sci-fi snímku Tron: Ares nabídla divákům podívanou, která posouvá...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3