Don Papa by Warehouse#1: Na Designbloku 2023 se opět otevírá brána do Sugarlandie

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Warehouse#1 a značka filipínského prémiového rumu Don Papa po letech opět nechávají návštěvníky Designbloku prožít to nejlepší z ostrova Negros, domovského ostrova rumu Don Papa, kterému místní přezdívají Sugarlandia. Zvenku nenápadný kontejner umístěný v exteriéru Designbloku ukrývá uvnitř pestrý svět, kde není nic takové, jak se na první pohled může zdát. Po vstupu návštěvníky čeká velkolepá panoramatická animace s názvem „Sugarlandia is Calling“, která je vtáhne do hlubin filipínského tajemného ostrova. Audiovizuální zážitek je doplněn vjemy i pro další smysly, včetně baru s exotickými rumovými drinky Don Papa.

Návštěvníci Designbloku mohou v expozici Don Papa by Warehouse#1 otevřít bránu do Sugarlandie po celou dobu festivalu, tedy od 4.do 8. října 2023.

 

Warehouse#1, spadající pod společnost Ultra Premium Brands, distributora značky Don Papa na českém
a slovenském trhu, návštěvníkům Designbloku nahlédnutí do života na Sugarlandii už jednou umožnil. „Kontejner, který jsme připravili na letošní ročník, zvenku možná vypadá podobně jako ten, který jsme představili na Designbloku 2019. Myšlenka zůstává stejná, tedy co nejautentičtějším způsobem přiblížit značku Don Papa
a prostředí, ze kterého pochází, její ztvárnění je ale pro letošní ročník odlišné,“
říká Eva Štěpánová, brand manažerka Ultra Premium Brands.

Warehouse#1 a Don Papa letos zapojily 360° audiovizuální animaci s názvem „Sugarlandia is Calling“, kterou pro značku Don Papa vytvořila uznávaná umělkyně a animátorka Mischa Ying. Animace bude obklopovat celý prostor a snadněji tak vytvoří dojem, že se návštěvník rázem ocitl ve zcela jiném koutu světa. „Sugarlandia představuje magicko-realistický stav mysli. Je to jako žít ve snu, kde se často musíte podívat dvakrát, abyste si byli jisti, co se děje. Čas jako by se vracel zpět stejně jako šel dopředu. Mohou se tu dít zvláštní ale krásné věci
a je velice snadné nechat se okouzlit, což doufám pocítí každý divák, který animaci uvidí,“
říká autorka díla.

 

V úspěch expozice věří i Warehouse#1. „Kontejner Don Papa slavil úspěch u návštěvníků už před čtyřmi lety. Prvotní nejistoty, zda budou chtít návštěvníci podniknout „krok do neznáma“ a vstoupit do zvenku nenápadného kontejneru, se tehdy velice rychle rozplynuly a celé přijetí konceptu bylo nad naše nejvyšší očekávání. Věříme, že nové pojetí bude účastníky letošního Designbloku bavit minimálně stejně tak jako před lety,“ uzavírá Eva Štěpánová.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Více než čtvrt milionu řidičských průkazů letos končí, nejvíce se to týká Středočechů a seniorů

Více než čtvrt milionu Čechů letos čeká povinná výměna řidičského průkazu. Největší vlna se týká seniorů a řidičů ve Středočeském kraji. Zjistěte, jak si...

Tron: Ares otevírá novou dimenzi digitálního světa

Večer premiéry filmu Tron: Ares rozsvítil pražské kino IMAX futuristickým pulzem digitálního vesmíru. Premiéra nového sci-fi snímku Tron: Ares nabídla divákům podívanou, která posouvá...

Gynekologové vysvětlují, jak správně používat slipové vložky a kdy mohou být škodlivé

Traduje se o nich, že škodí zdraví a narušují přirozenou mikroflóru. Pravda o slipových vložkách je však mnohem prostší. Podle gynekologů nejsou samy o...

Křen: štiplavý zázrak, který léčí i probouzí

Na první pohled vypadá obyčejně, ale jakmile ho okusíte, dá o sobě okamžitě vědět. Křen je kořenová zelenina s výraznou chutí, která dokáže nejen...

Dopřejte vlasům po létě domácí vlasové wellness

Letní měsíce přináší spoustu radostí, ale pro naše vlasy bývají náročné. Vlasy jsou vysušené, oslabené a chybí jim přirozený lesk. Proto si právě po...

Módní trendy na podzim 2025: Sedm barevných kombinací, které nahradí béžovou

Ačkoli jsou béžová a hnědá nesmrtelnou klasikou, letošní podzimní sezona si žádá větší odvahu a hru s barvami. Nemusíte přitom utratit jmění za nové...

Skrytý poklad pro vaši peněženku: Jak vám stát pomůže ušetřit tisíce za energie

Výměna starých spotřebičů či osvětlení za úsporné varianty je chytrým krokem, avšak mnoho lidí, zejména seniorů, netuší, že na tuto investici mohou získat výrazný...

Miro Žbirka: Gentleman, jehož písně nikdy nezestárnou

Měl charisma, eleganci, talent a nadhled. Jeho písně znají celé generace – Atlantida, Biely kvet, Čo bolí, to prebolí, Mám rád… Každá z nich...

Skryté bohatství v šuplících: 11,3 milionu recyklovatelných smartphonů v Česku ukrývá suroviny za více než 27 milionů €

Podle studie Fraunhofer Austria, zadané společností refurbed, obsahují staré nevyužité smartphony tuny cenných surovin, které lze znovu využít v rámci cirkulární ekonomiky. Praha, 10. září...

Jsou to jenom vlasy, nebrečte… Laďka Něrgešová a její neuvěřitelně odvážné gesto

S úsměvem na tváři a s neuvěřitelnou statečností si v přímém přenosu sundala paruku a odhalila následky náročné léčby. Moderátorka Laďka Něrgešová se rozhodla...

Dvoufázové NOVINKY Mix Me

Hydratace a péče pro pleť i tělo Nová řada dvoufázových přírodních produktů Mix Me přináší péči, která v sobě spojuje sílu přírodních ingrediencí, inovativní složení...

Když sebevědomí působí nafoukaně: Tato gesta z vás dělají aroganta, i když to nemyslíte zle

Sebevědomí je skvělá věc – dodává vám jistotu, pomáhá prosadit se a otevírá dveře. Ale mezi zdravým sebevědomím a domýšlivostí je ve skutečnosti tenká...

Lékaři varují před chronickou obstrukční plicní nemocí, kterou neodhalí rentgen

Projevuje se nenápadně... únavou, zadýcháváním či přetrvávajícím kašlem. Ačkoliv její výskyt v Česku stoupá, chronická obstrukční plicní nemoc (CHOPN) zůstává dlouho skryta, jelikož ji...

Poslechněte si: žhavé audioknižní novinky do chladných dní

Kromě deštivého počasí a brzkého stmívání přináší podzim i lákavé záležitosti. Pestrá jako barevné listí je nabídka audioknih, které právě vychází, aby vám nadcházející...

SCANquilt – krása a pohodlí do vašeho domova

Podzim už pomalu klepe na dveře. Každým dnem se příroda halí do teplých odstínů oranžové, červené a zlaté a přináší klidnou, hřejivou atmosféru. Vneste...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3