Každý čtvrtý Čech najde pod stromečkem voucher

Sdílet článek

Reklama
Reklama

 

 

 

Poukazy, to jsou vstupenky do světa zážitků a udělají zaručeně radost takřka každému. Jejich oblíbenost stále stoupá a vánoční dárek ve formě voucheru letos pořídí více než čtvrtina Čechů. Nejčastěji přitom nakupujeme poukazy na zdravotní a wellness služby, následně pak pobytové vouchery a jako třetí variantu nejčastěji volíme vstupenky na kulturní akce. Z prosincového průzkumu společnosti Ipsos pro společnost Aquapalace Praha dále vyplynulo, že více než čtyřicet procent dotázaných upřednostňuje vouchery jako společné rodinné dárky.

Nákupy na poslední chvíli jsou dominantou mužů

Celkem patnáct procent Čechů přiznalo, že nechává nákup na poslední chvíli, z toho tři procenta přímo na Štědrý den. Méně zodpovědní jsou v tomto ohledu muži, kdy čtyřicet pět procent dotázaných začíná s nákupy v posledním adventním týdnu. „V průběhu prosince návštěvnost našeho e-shopu logicky roste a vrchol přichází vždy 23. prosince. Ještě na Štědrý den odpoledne ale registrujeme desítky objednávek,“ říká generální ředitelka Aquapalace Praha Vladana Horáková. Největší zájem je přitom podle ní o klasické rodinné vstupenky, roční členství nebo také exkluzivní služby typu privátní wellness.

Velkou výhodou je, že všechny vouchery můžete pořídit z pohodlí domova na www.aquapalace.cz nebo osobně na pokladně Aquapalace Praha. Stačí si jen vybrat.

Dětská karta Hvězdička

Dopřejte dětem pořádnou porci vodních radovánek a pořiďte jim pod stromek jejich vlastní kartu Hvězdička. Ta jim zajistí neomezený celoroční vstup do Vodního světa, kde není o zábavu a zážitky nouze. Na děti čeká více jak 20 tobogánů a skluzavek, vodní děla, pirátská loď či jediná VR herna pod hladinou na světě.

S rodinou do Vodního světa

Nadělte pod stromek rodinný poukaz do Vodního světa Aquapalace Praha a užijte si společně den plný smíchu, adrenalinu i relaxace za každého ročního období a počasí. Těšit se můžete na tropické teploty, mořské vlnobití, nejdelší tobogán v ČR a adrenalin na Divoké řece.

Pro milovníky saunování

Milovníkům pravidelného prohřívání a relaxu můžete od Ježíška dopřát permanentku na zkoušku v luxusním prostředí největšího Saunového světa v ČR. Ten je součástí komplexu Aquapalace Praha a lze zde navštívit celkem 19 prohříváren určených pro příjemné i netradiční saunování, či vyzkoušet speciální saunové ceremoniály

 

 

Sběr dat byl realizován prostřednictvím aplikace Instant Research agentury Ipsos na vzorku 500 respondentů.

 

 

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Už žádná boubelka z Žen sobě. Hvězda SNL šokovala útlým pasem

Všichni ji známe jako tu vtipnou, plnoštíhlou herečku z komedií jako Ženy sobě, ale Melissa McCarthy právě vytřela zrak celému světu. Během svého nedávného...

Hormonální koktejl pohody. Proč se nám po milování tak dobře usíná?

Místo bylinkových čajů nebo léků na spaní existuje mnohem příjemnější a přirozenější metoda, jak rychleji zabrat. Odborníci a studie se shodují, že postelové hrátky...

Stud stranou, jde o zdraví. Co se stane s kůží, když odhodíš poslední vrstvu

Možná ti přijde nepříjemné sedět mezi cizími lidmi jen tak, jak tě pánbůh stvořil, a plavky bereš jako nutné brnění. Jenže odborníci na saunování...

Vánoce na kolejích: Stavebnice LEGO® DUPLO® zabaví nejmenší pasažéry na cestě za příbuznými

Celkem 94 % rodin cestuje o Vánocích za svými příbuznými, jedna pětina z nich využívá k této cestě vlak. Cesta vlakem může být pro rodiny...

Stres z Kanyeho a studia práv: Hvězda má podezřele nízkou mozkovou aktivitu

Myslela si, že je jen vyčerpaná, ale lékařská zpráva odhalila něco mnohem znepokojivějšího. Kim Kardashian si v nejnovější epizodě své reality show vyslechla verdikt...

Soutěžte o limitovanou edici per Pilot FriXion Ball!

Japonská značka psacích potřeb přináší letos pod stromeček opravdový poklad – limitovanou edici gumovacích per FriXion Ball a FriXion Ball+ inspirovanou dobrodružným pirátským příběhem...

Zelená barva dělá zázraky. Psychologové prozradili trik na klidné dítě

Zařizování pokoje pro potomka není jen o výběru roztomilého povlečení s medvídky, nýbrž o vytvoření prostoru, kde se bude rozvíjet a zároveň nepřijde k...

Babiččin elixír mládí: Kysané mléko strčí do kapsy drahé doplňky

Máme tendenci utrácet tisíce za moderní superpotraviny a složité doplňky stravy, přitom ten největší poklad se často skrývá v obyčejné lahvi kysaného mléka. Tento...

Stres je nezabije. Znamení zvěrokruhu, která stárnou pomaleji než ostatní

Všichni toužíme sfouknout na dortu stovku svíček, leč ne každému je to dáno. Zatímco lékaři skloňují genetiku, astrologové se dívají na naši povahu. Právě...

Limitovaná kolekce Columbia Icons je inspirována oregonskou divočinou a definována odvahou 90. let.

Originální DNA značky Columbia přinášejí každou sezonu limitované retro kolekce Columbia Icons, které vychází z archivů značky a vrací nejikoničtější modely značky v „remasterované”...

Tragédie i ztráta chuti tvořit. Proč se král komedie Jim Carrey stáhl do ústraní

Býval králem komedie, jehož gumový obličej rozesmál celý svět, dnes však žije životem poustevníka a nabídky za miliony hází do koše. „Mám dost a...

Svůdná komedie Když se zhasne připravila Hřebíčkové a Kotkovi horké chvíle: Prozradili recept na svádění i kuchařské trapasy

I díky tomu, že se nebojí být autentický, patří Vojta Kotek mezi nejoblíbenější české herce. Když dostal roli šéfkuchaře ve filmové novince Když se...

Noc v oblacích? Dubaj má nový rekord, tenhle hotel škrábe nebe

Pokud trpíte závratěmi, tenhle hotel asi nebude pro vás, ale pokud milujete luxus a výhledy, právě jste našli svůj ráj. Dubaj si připsala další...

Kuchyňský robot Sencor Gordon:Velký výkon v kompaktním těle

Kuchyňský robot Sencor Gordon dokazuje, že i menší kuchyně může mít velké ambice. Kombinuje výkon, všestrannost a elegantní design v jednom těle – zvládne...

Žádná snídaně a kilometry v nohách. Italové nevědomky drží přísný režim

Přistanete v Římě, vidíte ty hory jídla a říkáte si, jak to ti místní dělají, že nejsou tlustí. Je to záhada, která trápí každého...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3