Centrální náměstí v Centru Černý Most se v období od 1. do 14. února doslova zahalí romantikou. Návštěvníci si zde budou moci pořídit originální fotografii s valentýnskou tematikou a ve dnech 13. a 14. února vyvrcholí program soutěžemi o hodnotné ceny, jako dárkové karty Centra Černý Most, partnerské karty a slevové vouchery pro členy věrnostního programu a také okamžitým tiskem romantické fotky z Instaxu. Valentýnská fotostěna zůstane na Centrálním náměstí i po svátku zamilovaných. V průběhu valentýnského období budou soutěže probíhat také online. Návštěvníci se ve Valentýnském parku mohou těšit také na lahodné občerstvení
a nápoje od Starbucks a cukrárny Globus.
„Hlavním tahákem letošního svátku zamilovaných je ale limitovaná edice dárkové karty Centra Černý Most, která bude k dispozici pro prvních tisíc návštěvníků na našich valentýnských infostáncích,“ uvádí marketingová manažerka Centra Černý Most Lucie Kambová a dodává: „Díky stylové dárkové kartě získáte nejen hodnotný
a exkluzivní dárek pro svůj protějšek, ale také možnost zapojit se do soutěže o další velmi atraktivní ceny. Navíc každý zákazník, který nabije kartičku částkou 1 400 korun a výše, získá ještě navíc originální valentýnský dárek.“
Více informací o valentýnském programu najdete na webových stránkách.

Partnery letošního valentýnského programu v Centru Černý Most jsou:
Peek & Cloppenburg, L’Occitane en Provence, Globus, Starbucks, Triola, Marks & Spencer, Scan Quilt, Anthony’s a Flamenco.
Společnost Unibail-Rodamco-Westfield je vlastníkem, developerem a provozovatelem špičkových udržitelných aktiv v nejdynamičtějších městech Evropy a Spojených států.
Skupina provozuje 78 nákupních center ve 12 zemích, z čehož 45 nese ikonickou značku Westfield. Ročně tato centra navštíví více než 900 milionů lidí a pro prodejce a značky představují jedinečnou platformu pro navázání kontaktu se spotřebiteli. URW má také portfolio prvotřídních kancelářských prostor, 10 kongresových a výstavních komplexů v Paříži a připravuje výstavbu převážně multifunkčních objektů v hodnotě 3 miliard eur. V současné době tvoří 87 % jejího portfolia v hodnotě 52 miliard eur maloobchod, 6 % kanceláře, 5 % kongresové a výstavní prostory a 2 % služby (k 31. prosinci 2022).
Společnost URW je aktivním partnerem velkých měst v projektech revitalizace měst, a to jak v oblasti víceúčelové výstavby, tak v oblasti modernizace budov podle nejlepších standardů udržitelnosti v oboru. Tyto aktivity jsou rozvíjeny v rámci programu Better Places 2030, který usiluje o pozitivní environmentální, sociální a ekonomický přínos městům a komunitám, v nichž URW působí.
Akcie skupiny Unibail-Rodamco-Westfield jsou kotovány na burzách Euronext Paris (Ticker: URW) se sekundární kotací v Austrálii prostřednictvím nástroje Chess Depositary Interests. Skupina má rating BBB+ od společnosti Standard & Poor’s a Baa2 od společnosti Moody’s.
Další informace získáte na adrese www.urw.com.
