Hellmann´s je oficiálním partnerem grilovaní UEFA EURO 2024™

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Hellmann’s věří, že během sledování fotbalových utkání nadcházející mezinárodní soutěže UEFA EURO 2024 spojí láska k dobrému jídlu a vášeň k fotbalu miliony lidí. Zážitek se netýká pouze těch, kteří budou přímo na stadionu, ale i ostatních příznivců dobrého jídla či grilování. Očekává se, že UEFA EURO 2024 bude od 14. června do 14. července 2024 sledovat až 5 miliard lidí po celém světě.

Hellmann’s nabízí širokou škálu produktů od tradiční majonézy až po speciální omáčky na grilování. Cílem značky je prostřednictvím svých produktů pomáhat lidem vytvořit z běžného grilování nezapomenutelný gastronomický zážitek. Její snahu podpořily i fotbalové hvězdy – Jack Grealish, Joshua Kimmich, Federico Chiesa, David Villa, Petr Čech a Martin Škrtel, kteří budou spolu s Hellmann’s pomáhat fanouškům zprostředkovat zážitek z nejlepšího grilování této sezóny.

„Na Euru se před zraky celého světa postaví ti nejlepší hráči naší země zbytku Evropy. V takové chvíli vždy najdeme způsob, jak zapomenout na rozdíly a spojíme se, abychom fandili našemu týmu, stejně jako se sejdeme u společného jídla. Těší mě, že mohu spolupracovat se značkou Hellmann’s, která pomáhá fanouškům po celém světě užít si během zápasu ještě lepší grilování, na kterém se sejdou přátelé a rodina, aby podpořili český tým,“ říká Petr Čech.

Snaha spojit fanoušky při sledování zápasů a za doprovodu toho nejlepšího grilovaného jídla je důvodem proč Hellmann’s uzavřel partnerství s UEFA jako Oficiální partner grilování EURO 2024™. Díky této spolupráci bude během šampionátu v občerstvovacích zónách na stadionech k dispozici řada omáček a koření z portfolia Unilever, do nějž značka Hellmann’s spadá. Ať už fanoušci budou sledovat zápas doma nebo přímo na stadionu, mohou si vychutnat oblíbené grilované pokrmy v doprovodu omáček Hellmann’s.

„Stejně jako má každý fotbalový hráč svoji roli na hřišti, každý produkt od Hellmann’s má své místo u grilovacího stolu. Jsme hrdí, že se můžeme s našimi Hellmann’s omáčkami a dresinky zapojit do podpory a být oficiálním partnerem UEFA EURO 2024™. Gastronomické zážitky stejně jako fotbal spojují lidi po celém světě a jsme rádi, že k tomu můžeme přispět,“ řekla Michaela Franeková, ředitelka potravin pro střední a východní Evropu a celoevropská prezidentka pro kategorii dresinků. „Skvělé grilování je něco, co všichni milujeme a je to skvělý způsob, jak během fotbalového mistrovství spojit rodinu i přátele bez ohledu na to, komu fandí. Během blížícího se fotbalového svátku chceme lidem pomoci získat lepší zážitek z jídla, a proto jsme nadšeni, že jsme se stali oficiálním partnerem grilování UEFA EURO 2024™,” doplnila Dominika Šperková, brand managerka značky Hellmann’s.

Partnerství je podpořeno rozsáhlou kampaní „Zaskóruj u grilu“, která se během šampionátu objeví v televizi, na venkovních reklamních plochách, v obchodech a na sociálních sítích. Připravené je také losování o hodnotné ceny, kterými jsou dres Petra Čecha, gril, grilovací náčiní a především 100 kusů vstupenek na fotbalové utkání včetně finále, které se odehraje 14. července na Olympijském stadionu v Berlíně.

Guy-Laurent Epstein, marketingový ředitel UEFA, prohlásil: „Spolupráce s Unilever Nutrition pro UEFA EURO 2024™ nám umožní denně oslovovat miliony lidí. Jídlo je neodmyslitelnou součástí fotbalového zážitku a spojuje lidi. Díky tomuto partnerství budou mít fanoušci navíc i příležitost přiblížit se dění na EURO v rámci kampaně „Zaskóruj u grilu“ a prožít neopakovatelné zážitky.“

 

 

 

 

 

zdroj/foto:

O společnosti Unilever
Unilever je jedním z předních světových dodavatelů produktů osobní péče a krásy, péče o domácnost, potravin a zmrzlin, s prodejem ve více než 190 zemích a produkty používanými 3,4 miliardami lidí každý den. Zaměstnává 128 000 lidí, v roce 2023 dosáhl tržeb v hodnotě 59,6 miliard eur. V domácnostech po celém světě najdete přibližně 400 značek, včetně ikonických světových značek jako Dove, TRESemmé, Rexona, Axe, Hellmann’s, Knorr, Magnum, Domestos a Signal. Mezi lokální poklady patří např. značka Míša a Savo.

Vizí společnosti je být světovým lídrem v oblasti udržitelného podnikání. Strategie udržitelnosti se zaměřuje na aktuální výzvy dnešní doby, a to hlavně v oblasti sociální a enviromentální. Velmi důležitou roli hrají inovace a jejich silná podpora.

Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991. Unilever v Česku a na Slovensku zaměstnává cca 380 zaměstnanců.

Více informací o Unileveru a našich značkách naleznete na www.unilever.com  a www.unilever.cz.

 

 

 

 

 

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Jak se dobře vyspat, i když vás trápí bolesti zad

Pokud vás trápí bolesti zad, noci jsou pro vás dost možná noční můrou. Lehnete si do postele
a někdy se i celé hodiny převalujete. Nemůžete najít polohu, ve které by vám bylo dobře. Ve které byste mohli usnout. Ráno jste pak jako zlámaní a děsíte se dalšího večera, další noci… Pohybová specialistka Zuzana Rybářová pro vás připravila přehled nejčastějších spánkových poloh a rad, jak se v nich uvelebit, aby ten vytoužený spánek přišel co nejdříve.

Víte, jak funguje multilíčidlo?

Představujeme vám naši exkluzivní Krémovou barvu na rty a tváře – naprosto nepostradatelný kousek ve vaší kosmetické taštičce. Tento trendový produkt je zde, aby zcela změnil váš pohled na líčení. Pouze jediným dotekem této všestranné barvy na lícní kosti, rty a dokonce i oční víčka dosáhnete vzhledu, který je svěží, zářící a plný života.

Dámská jízda – nový trend dovolených

Pryč jsou časy, kdy byla dovolená automaticky spojována s rodinným kompromisem. Stále více žen dnes vyráží na dovolenou s kamarádkou, sestrou nebo maminkou – tam, kde si mohou opravdu odpočinout. Vyhledávají místa, která nabízejí kvalitní wellness, pohyb i inspirativní pobytový program. A právě takovou oázou je Spa hotel Lanterna ve Velkých Karlovicích. Ženy se tu mohou nechat hýčkat, načerpat novou energii a dopřát si čas jen pro sebe.

Léto plné chutí v Tchibo

Letní sezóna je ideálním časem na nové zážitky – a ty chuťové nejsou výjimkou. V kavárnách Tchibo proto právě teď najdete originální novinky, které osvěží i potěší. 

Plavání je zdravé, ale dělejte to správně!

Léto přímo nahrává pobytu ve vodě, který navíc udělá nevídaně dobře nejen vašemu tělu,
ale i hlavě. “S přibývajícím věkem se může stát, že nás sem tam zabolí v kříži, dají o sobě vědět kolena nebo kyčle. Voda je pak ten nejlepší kamarád.

Exkluzívní autobiografie herecké ikony – Al Pacino: SONNY BOY – PAMĚTI

K fanouškům filmu se právě dostává exkluzivní autobiografie jedné z největších hereckých ikon minulého století.

5 tipů, proč se vydat s dětmi na nezapomenutelný výlet do Zlína

Přemýšlíte, kam se s dětmi vydat za zábavou, při které se zároveň něco naučí? Vydejte se na výlet (nebo třeba rovnou na dovolenou) do Zlína. V Baťově městě si na své přijde každý člen rodiny a v červnu tady navíc začíná jedinečná výstava kostek s unikátními stavbami a hernou, ze které děti nebudou chtít odejít.

Dokonalá ochrana před sluncem s matujícím efektem

Ochrana před slunečními paprsky by měla být součástí každodenní péče o pleť. Mnoho žen se však obává, že krémy s vysokým ochranným faktorem udělají jejich pleť mastnou nebo lesklou. Česká kosmetická značka Essenté tak přichází s ideálním řešením – Ochranný krém SPF 30 poskytuje vysokou ochranu, ale zanechává pleť matnou a svěží.

NOVINKY 100% přírodní směsi esencí

Pro každodenní osvěžení domova

Chuť léta v každém doušku s osvěžujícími kávovými drinky

Léto je jako stvořené k dobrodružství, zábavě a bezstarostným chvílím plným radosti, kdy si život vychutnáváte plnými doušky. Stejně jako kávu, jejíž lahodná chuť vás osvěží i během horkých dní. Káva totiž není jen nápoj – je to okamžik pro sebe, maličká radost, která se vejde do každého dne. A co teprve, když se spojí s ledem? Připravili jsme pro vás pár jednoduchých,
ale výjimečných receptů, díky kterým si léto vychutnáte naplno.

Sauna v létě? Překvapivě skvělý nápad!

Saunování rozhodně nepatří jen k zimním měsícům, právě naopak! Vaše tělo vám za něj poděkuje i v létě. Klíčem k pozitivním účinkům saunování je pravidelnost, tak proč si v létě dávat pauzu
a čekat až na první mrazíky? Přinášíme vám hned několik důvodů, proč by sauna měla mít místo
 i ve vaší letní rutině.

Léto u vody s malým dítětem: Jak na to bezpečně a v pohodě

Léto je tady a s ním i období dovolených u moře či jezera. Pokud si ale chcete pobyt u vody skutečně užít, je důležité se dobře připravit. Jak s malým dítětem začít plavat? Zvládneme to sami, nebo je lepší navštěvovat kurzy? A je vůbec plavecká příprava nutná? 

Novinky do každé rodiny

Hrajte o limitovanou edici GlancBox!

Překrásná Marseille

Možná jste velmi zcestovalá a vynechala jste snad jen Mars. Ten je ale trochu z ruky, a proto, což takhle dát si Marseille, která je Evropským hlavním městem kultury roku 2013? Ostatně, v tomhle druhém největším francouzském městě a současně hlavním městě Provence je tolik národností, že by se i marťanští zelení mužíci s tykadly mezi nimi ztratili.

Dopřejte dovolenou i své pleti a myslete v létě na hydrataci!

„Dehydratace se netýká jen suché pleti. Nedostatek vlhkosti může pociťovat i smíšená nebo mastná pokožka, které vlivem věku, UV záření a dalších aspektů už...
Reklama
Reklama