Hellmann´s je oficiálním partnerem grilovaní UEFA EURO 2024™

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Hellmann’s věří, že během sledování fotbalových utkání nadcházející mezinárodní soutěže UEFA EURO 2024 spojí láska k dobrému jídlu a vášeň k fotbalu miliony lidí. Zážitek se netýká pouze těch, kteří budou přímo na stadionu, ale i ostatních příznivců dobrého jídla či grilování. Očekává se, že UEFA EURO 2024 bude od 14. června do 14. července 2024 sledovat až 5 miliard lidí po celém světě.

Hellmann’s nabízí širokou škálu produktů od tradiční majonézy až po speciální omáčky na grilování. Cílem značky je prostřednictvím svých produktů pomáhat lidem vytvořit z běžného grilování nezapomenutelný gastronomický zážitek. Její snahu podpořily i fotbalové hvězdy – Jack Grealish, Joshua Kimmich, Federico Chiesa, David Villa, Petr Čech a Martin Škrtel, kteří budou spolu s Hellmann’s pomáhat fanouškům zprostředkovat zážitek z nejlepšího grilování této sezóny.

„Na Euru se před zraky celého světa postaví ti nejlepší hráči naší země zbytku Evropy. V takové chvíli vždy najdeme způsob, jak zapomenout na rozdíly a spojíme se, abychom fandili našemu týmu, stejně jako se sejdeme u společného jídla. Těší mě, že mohu spolupracovat se značkou Hellmann’s, která pomáhá fanouškům po celém světě užít si během zápasu ještě lepší grilování, na kterém se sejdou přátelé a rodina, aby podpořili český tým,“ říká Petr Čech.

Snaha spojit fanoušky při sledování zápasů a za doprovodu toho nejlepšího grilovaného jídla je důvodem proč Hellmann’s uzavřel partnerství s UEFA jako Oficiální partner grilování EURO 2024™. Díky této spolupráci bude během šampionátu v občerstvovacích zónách na stadionech k dispozici řada omáček a koření z portfolia Unilever, do nějž značka Hellmann’s spadá. Ať už fanoušci budou sledovat zápas doma nebo přímo na stadionu, mohou si vychutnat oblíbené grilované pokrmy v doprovodu omáček Hellmann’s.

„Stejně jako má každý fotbalový hráč svoji roli na hřišti, každý produkt od Hellmann’s má své místo u grilovacího stolu. Jsme hrdí, že se můžeme s našimi Hellmann’s omáčkami a dresinky zapojit do podpory a být oficiálním partnerem UEFA EURO 2024™. Gastronomické zážitky stejně jako fotbal spojují lidi po celém světě a jsme rádi, že k tomu můžeme přispět,“ řekla Michaela Franeková, ředitelka potravin pro střední a východní Evropu a celoevropská prezidentka pro kategorii dresinků. „Skvělé grilování je něco, co všichni milujeme a je to skvělý způsob, jak během fotbalového mistrovství spojit rodinu i přátele bez ohledu na to, komu fandí. Během blížícího se fotbalového svátku chceme lidem pomoci získat lepší zážitek z jídla, a proto jsme nadšeni, že jsme se stali oficiálním partnerem grilování UEFA EURO 2024™,” doplnila Dominika Šperková, brand managerka značky Hellmann’s.

Partnerství je podpořeno rozsáhlou kampaní „Zaskóruj u grilu“, která se během šampionátu objeví v televizi, na venkovních reklamních plochách, v obchodech a na sociálních sítích. Připravené je také losování o hodnotné ceny, kterými jsou dres Petra Čecha, gril, grilovací náčiní a především 100 kusů vstupenek na fotbalové utkání včetně finále, které se odehraje 14. července na Olympijském stadionu v Berlíně.

Guy-Laurent Epstein, marketingový ředitel UEFA, prohlásil: „Spolupráce s Unilever Nutrition pro UEFA EURO 2024™ nám umožní denně oslovovat miliony lidí. Jídlo je neodmyslitelnou součástí fotbalového zážitku a spojuje lidi. Díky tomuto partnerství budou mít fanoušci navíc i příležitost přiblížit se dění na EURO v rámci kampaně „Zaskóruj u grilu“ a prožít neopakovatelné zážitky.“

 

 

 

 

 

zdroj/foto:

O společnosti Unilever
Unilever je jedním z předních světových dodavatelů produktů osobní péče a krásy, péče o domácnost, potravin a zmrzlin, s prodejem ve více než 190 zemích a produkty používanými 3,4 miliardami lidí každý den. Zaměstnává 128 000 lidí, v roce 2023 dosáhl tržeb v hodnotě 59,6 miliard eur. V domácnostech po celém světě najdete přibližně 400 značek, včetně ikonických světových značek jako Dove, TRESemmé, Rexona, Axe, Hellmann’s, Knorr, Magnum, Domestos a Signal. Mezi lokální poklady patří např. značka Míša a Savo.

Vizí společnosti je být světovým lídrem v oblasti udržitelného podnikání. Strategie udržitelnosti se zaměřuje na aktuální výzvy dnešní doby, a to hlavně v oblasti sociální a enviromentální. Velmi důležitou roli hrají inovace a jejich silná podpora.

Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991. Unilever v Česku a na Slovensku zaměstnává cca 380 zaměstnanců.

Více informací o Unileveru a našich značkách naleznete na www.unilever.com  a www.unilever.cz.

 

 

 

 

 

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Zář jako hvězda: Umění péče o pleť v horkých letních dnech

Když slunce líbá tvář, pleť vypráví příběh. Jak ji udržet svěží a plnou života i v parném létě? Odhalte triky, které promění péči v...

Chuť léta: Recepty, které roztančí vaše chuťové pohárky

Když letní vánek nese vůni ovoce a bylinek, kuchyně se mění v umělecké plátno. Jak připravit pokrmy, které oslavují léto 2025? Ponořte se do...

Rizoto třikrát jinak. Zkuste tento oblíbený pokrm v různých variantách

Rizoto patří mezi pokrmy, které jsou na první pohled jednoduché, ale když se udělají správně, promění se v lahodnou delikatesu. Základem je kvalitní rýže...

Láska v drobnostech. Naučte se, jak správně prohloubit vztah 

Když letní slunce roztápí starosti, láska kvete v drobnostech. Jak prohloubit svůj vztah v létě 2025? Objevte gesta, která spojují srdce. Malá gesta, velké příběhy Léto...

Zapomeňte na zničené konečky. Jak přežít léto s krásnými vlasy?

Léto je krásné období, ale vlasy v něm dostávají pořádně zabrat. Slunce, chlor, mořská voda… všechno to, co milujeme, může naše vlasy ničit. Naučte...

Jak skladovat vejce, aby vydržela čerstvá klidně i rok? Trik našich babiček funguje dodnes

Vejce patří k nejvděčnějším potravinám. Jsou plná kvalitních bílkovin, minerálů i vitaminů, mají málo kalorií a v kuchyni se dají použít na tisíc způsobů....

Kouzlo letních večerů: Jak proměnit noc v oslavu lásky

Když hvězdy rozsvítí oblohu, letní večery zvu k romantice. Jak proměnit noc v nezapomenutelný příběh lásky? Objevte tipy pro rok 2025 plné vášně. Večery, které...

Tři pokrmy k pivu, které sklidí úspěch u drahé polovičky či návštěvy

Jak je známo, pivo si nejlépe vychutnáme s dobrým jídlem. Ideálně s něčím pořádným, co má říz a ladí k hořkému moku. Pokud hledáte...

Zdraví v pohybu: Jak objevit radost z cvičení (nejen) v létě

Když slunce volá k pohybu, tělo odpovídá radostí. Jak objevit kouzlo cvičení v létě 2025? Ponořte se do aktivit, které posilují tělo i duši. Pohyb...

Objevte chutě maďarské kuchyně

Maďarská kuchyně je proslulá svou vydatností, výraznými chutěmi a samozřejmě mletou paprikou, bez které se tamní pokrmy neobejdou. Pokud hledáte inspiraci, co si uvařit...

Jak na zatuchlé ručníky? Přinášíme triky, po nichž budou voňavé a nadýchané

Kdo někdy rozvěsil vyprané ručníky v bytě bez sušičky, zajisté ví, že místo měkkých a svěže voňavých osušek se z nich stane těžká, vlhká...

Zůstaňte svěží: Kohoutková jako (nejen) letní superhrdina

Léto je v plném proudu, slunce svítí, teploty stoupají, a proto je potřeba dodržovat pitný režim. A to nejlépe v podobě vody. Na tu byste však...

Přišli jsme o našeho milovaného pejska. Manžel se s jeho ztrátou vyrovnává pomocí umělé hračky

Každý se se smrtí svého zvířecího miláčka vyrovnává po svém. Někdo truchlí déle, jiný zase bere smrt jako součást života a věří, že už...

Dárky zdarma a Xiaomi produkty za zlomek ceny: Od fotomobilu až po robotický vysavač

Předškolní výprodej: Nenechte si ujít Redmi Pad 2 s velkým 11″ displejem a masivní baterií, prémiový smartphone Xiaomi 15 s fotoaparáty Leica, oblíbený Redmi...

Putování za kávou: Etiopie kolébkou lahodného moku

Etiopie je považována za kolébku kávy. Podle legendy zde pasáček koz jménem Kaldi objevil povzbuzující účinky kávových bobulí, když si všiml, že jeho kozy...
Reklama
Reklama