Birell Active rozšiřuje nabídku o dvě nové příchutě

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Čím dál více spotřebitelů volí nealkoholické osvěžení nejen při sportu či řízení, ale i v běžném životě. Trend potvrzuje i značka Birell, která je v tomto segmentu jedničkou. Jen za loňský rok se prodeje čepovaného ochuceného Birellu v českých hospodách a restauracích zvýšily meziročně o víc než 6 %. Pro letošní rok Birell přichází navíc se dvěma novými příchutěmi v řadě Birell Active.

Po loňském úspěšném uvedení řady Birell Active, která nabízí nealkoholické radlery s přidaným kofeinem nebo sníženým obsahem cukru, přichází letos Birell s dalšími novinkami. V rámci obměny svého portfolia uvádí dvě nové osvěžující příchutě, které reflektují aktuální trendy a preference spotřebitelů.

 

Nová generace nealko nápojů

Dnešní spotřebitelé stále častěji hledají nejen skvělou chuť, ale také složení, které jim přinese něco navíc – ať už jde o kofein či vitamíny. V reakci na rostoucí poptávku po funkčních nápojích přichází Birell Active se dvěma novými variantami.

  • Zelený čaj & Broskev s přidaným kofeinem a vitamínem B6, který nabízí ovocnou chuť s jemným nádechem zeleného čaje.
  • Citrus & Zázvor se sníženým obsahem cukru o 30 % a vitamíny C, B6, které napomáhají snížit míru únavy.

„Kategorie nealkoholických piv a radlerů se dynamicky vyvíjí a my chceme přinášet inovace, které odpovídají moderním trendům i očekáváním spotřebitelů. Lidé rádi zkouší nové příchutě, a proto jim každoročně nabízíme nové varianty inspirované globálními trendy. Každou novinku důkladně testujeme, abychom zjistili, která z nich nejvíce osloví naše zákazníky. Zelený čaj & Broskev a Citrus & Zázvor patří mezi kombinace, které si podle našich testů spotřebitelé jednoznačně přáli,“ říká Oliver Jáchymovský, Senior Brand Manager značky Birell.

 

Nealko pivům a radlerům se v Česku daří

Změna spotřebitelských zvyklostí hraje klíčovou roli v rostoucí oblibě nealkoholických radlerů. Dospělí je stále více upřednostňují před limonádami či energetickými nápoji. Například jen za loňský rok se prodeje ochuceného čepovaného Birellu v českých hospodách a restauracích meziročně zvýšily o více než 6 %. Nealko radler totiž nabízí osvěžení, díky čemuž si našel pevné místo v české pivní kultuře. Birell, jako lídr trhu, stojí v čele této změny díky široké nabídce chutí a neustálým inovacím.

 

Novinky jsou v obchodech od března

Nové příchutě Zelený čaj & Broskev a Citrus & Zázvor doplňující portfolio Birell Active se postupně zavádí na celý český trh a v maloobchodních sítích by měly být plně dostupné od první poloviny března. Obě novinky budou k dostání v půllitrových plechovkách.

 

Více informací o Birell Active naleznete na www.birell.cz.

 

 

 


O značce Birell: Birell je jedničkou na českém trhu nealkoholických piv a radlerů s více než třicetiletou tradicí. Portfolio zahrnuje širokou škálu příchutí a variant, které oslovují nejen sportovce a aktivní jedince, ale všechny, kteří hledají kvalitní nealko alternativu k pivu.

 

 

 

  • Značka Birell je nejprodávanějším nealko pivem v České republice a lídrem celé kategorie nealkoholických piv. Na českém trhu je už přes 30 let.
  • Birell je součástí portfolia největší české pivovarské společnosti Plzeňský Prazdroj. S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Do portfolia značky patří Birell Světlý, Birell Polotmavý, Birell Za studena chmelený a Birell stylu IPA, ochucené varianty, Birell Pomelo & Grep, Birell Malina & Limetka, Birell Polotmavý Citron a Birell Citrón & Máta a Birell Višeň & Ostružina. V řadě Birell Active jsou v nabídce tři varianty s přidaným kofeinem a vitamínem B6, Pomelo & Grep, Citrus mix & Guarana a Zelený čaj & Broskev a dvě varianty se sníženým obsahem cukru Mango & Citrón a Citrus & Zázvor.
  • Příkladem úspěchů v ČR jsou zlaté medaile ze soutěží České pivo roku 2016 (Birell Světlý), Zlatý pohár PIVEX 2017 (Birell Polotmavý) a Zlatý pohár PIVEX 2018 (Birell Světlý a Birell Pomelo & Grep)
  • V roce 2017 získal Birell Světlý zlatou medaili v prestižní britské soutěži The International Brewing Awards, považované za „pivní Oscary“.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Až 250 tisíc od státu. O tuto dotaci na opravu si může říct téměř každý senior

Profukující okna, nebezpečná vana nebo chybějící výtah. To jsou problémy, které trápí mnoho dříve narozených. Náklady na opravy se zdají být nad jejich síly,...

Dárky pod stromeček, které potěší každou ženu

Vánoce se pomalu blíží, ulice se třpytí světýlky, doma to voní po skořici a nás všechny začíná hřát ta známá předvánoční atmosféra. A s...

Zrada v regálech. Jak vás potraviny s nápisem „fitness“ pomalu ničí

Jsou na nich nápisy „fitness“, „bez cukru“ nebo „nízkotučné“, přesto mohou vašemu tělu škodit víc než obyčejný párek v rohlíku. Vědci varují před epidemií...

Zázrak z kuchyně: Jak ocet pomáhá proti skvrnám a zápachu

Obyčejná lahev z kuchyně se mění v malý elixír krásy. Jablečný ocet, známý ze salátů, totiž překvapivě umí zatočit s tmavými skvrnami i nepříjemným...

Půjčka na cokoliv nabízí řešení pro každý den v týdnu

Malý úvěr, který by byl k dispozici ještě dnes? Ovšem, je to snadná záležitost pro všechny, kdo mají na svém kontě základy práce na PC....

Tajemství 10 000 kroků odhaleno. Pro srdce děláte možná málo

Máte na kontě deset tisíc kroků, ale nasbírali jste je jen přecházením mezi kanceláří a kuchyňkou? Nová rozsáhlá studie varuje, že to nestačí. Nezáleží...

Temná, napínavá a svižná

Vražda mladé ženy naznačuje rituální motiv spojený s rodem záhadného aristokrata De Jonga. Roztáčí spirálu podivných událostí, symbolů a tajemství ukrytých na staré tvrzi. Záhadu,...

Xiaomi zahajuje Black Friday se slevami až 8 200 Kč!

Společnost Xiaomi zahajuje slevovou akci Black Friday, která potrvá od 3. do 30. listopadu 2025. Během tohoto období Xiaomi nabídne zákazníkům širokou škálu svých...

Columbia Amaze Puff – dokonalá kolekce bund a kabátů plná peří i stylu

Značka Columbia Sportswear přichází letošní zimu s novinkou - kolekci péřových bund a kabátů Columbia Amaze Puff, které jsou funkční a zároveň dokonale stylové. Trio...

„Jejich objetí je domov.“ 6 důvodů, proč muži zbožňují plné tvary

Krása má stovky podob, ale ta nejpřitažlivější je často ta, která dýchá sebevědomím a opravdovostí. Ženy s plnými tvary totiž často vyzařují něco, čemu...

Ceny potravin vás děsí? Senioři mají nárok na pomoc, o které se moc nemluví

Účty za jídlo vám dělají vrásky na čele? Pro důchodce existuje skvělá cesta, jak získat kvalitní potraviny za zlomek ceny, nebo dokonce úplně zdarma....

Jsem nejnenáviděnější muž v Británii! Carr se brání útoku Palomy Faith

Komik Alan Carr se stal hvězdou show Celebrity Traitors, ale jeho první „vražda“ v pořadu vyvolala poprask. Zabil totiž svou kamarádku Palomu Faith, která...

Klára Jerneková: herečka, kterou si diváci zamilovali. Její odchod provází záhady

Klára Jerneková zůstává v paměti diváků jako obraz něžné a přirozené herečky. Její život ale skončil předčasně a za smutnou tečkou zůstaly otazníky. Byla...

Jak zatočit s vystouplým bříškem? 5 způsobů, které fungují a nebolí

Dokonale ploché břicho? To není jen mýtus z obálek časopisů. Skutečná síla je ve funkčních svalech a pocitu lehkosti. Zpevněný střed těla přitom ovlivňuje...

Nenávist za monitorem: Proč ženy na internetu čelí větší krutosti než muži

Internet měl být místem svobody. Platformou, kde mohou všichni mluvit beze strachu a bez ohledu na pohlaví. Realita? Úplný opak. Zvlášť pro ženy. Online...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3