Vaseline Gluta-HyaNová éra tělové péče s viditelnými výsledky už za 5 dní

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Globální značka Vaseline uvádí na český trh revoluční řadu ultra lehkých tělových sér inspirovanou luxusní pleťovou kosmetikou

Značka Vaseline, symbol odborné péče o pokožku s více než 150letou tradicí, představuje na českém trhu inovativní řadu tělových sér Vaseline Gluta-Hya – první ultra lehká tělová séra, která se okamžitě vstřebávají a díky prémiovým ingrediencím dokážou viditelně proměnit vzhled pokožky už za pět dní, jak potvrzují klinické testy.

Tradiční tělová mléka řeší především hydrataci, ale moderní ženy chtějí víc. Nová řada Vaseline Gluta-Hya byla navržena tak, aby reagovala na skutečné potřeby pleti – bojuje nejen proti suché a popraskané kůži, ale i proti striím a tmavým skvrnám. Vývoj nové řady vychází z nejnovějších poznatků pleťové kosmetiky a reaguje na rostoucí poptávku po tělových produktech s komplexním účinkem. „S Vaseline Gluta-Hya jsme vytvořili řešení pro ženy, které chtějí od tělové péče víc než jen hydrataci. Inspirovali jsme se nejnovějšími technologiemi z pleťové kosmetiky a přenesli je do produktů pro celé tělo. Díky spojení GlutaGlow komplexu, kyseliny hyaluronové a dalších účinných ingrediencí dokážeme během pouhých pěti dní dosáhnout viditelně hladší, pružnější a zářivější pokožky – a to s lehkostí, kterou si už po prvním použití zamilujete,“ říká Patrícia Hubek, brand manažerka kategorie Skin care, Unilever.

Aktivní složení Gluta-Hya – podpora pokožky zevnitř i zvenčí
Lehké složení pleťových sér s inovativními aktivními látkami zajišťuje viditelně zdravější, pružnější a zářivější pleť. Séra jsou navržena tak, aby pleť podporovala zevnitř i zvenčí. Základem účinku je GlutaGlow komplex, směs tří molekul, které pokožka využívá k tvorbě glutathionu – jednoho z nejsilnějších antioxidantů v lidském těle. Ten pomáhá chránit kožní buňky před oxidačním stresem, zpomaluje projevy stárnutí a podporuje přirozený jas pleti. Další klíčovou složkou je niacinamid, známý pro svou schopnost posilovat kožní bariéru, vyhlazovat texturu pleti a redukovat hyperpigmentaci. O hydrataci se stará kyselina hyaluronová, která dokáže zadržet až tisícinásobek své hmotnosti ve vodě, a tím udržuje pleť pružnou a mladistvou. Glycerin přitahuje a udržuje vlhkost v pokožce, zatímco vazelína vytváří ochranný film, který brání jejímu vysušování. Společně tyto ingredience tvoří recepturu, která přináší viditelné výsledky už za pět dní pravidelného používání.

Tři varianty pro rozjasnění, sjednocení tónu a noční regeneraci
Inovativní řada pleťových sér zahrnuje tři varianty:

Dewy Radiance – pro okamžitě svěží a zářivý vzhled pleti. Obsahuje antioxidanty 10× silnější než vitamín C, kyselinu hyaluronovou a niacinamid, který bojuje proti mdlému tónu a dodává jas.

Flawless Tone – sjednocuje tón pleti a redukuje viditelnost tmavých skvrn. Díky GlutaGlow komplexu, kyselině hyaluronové a glycerinu pokožka působí zdravě a rovnoměrně.

Overnight Radiance – intenzivní noční regenerační kúra, která zpevňuje a revitalizuje pokožku během spánku. Hloubkově hydratuje díky kombinaci kyseliny hyaluronové a glycerinu.

Nová řada Vaseline Gluta-Hya je k dostání od srpna 2025 ve vybraných drogeriích a online.

O značce Vaseline
Značka Vaseline symbolizuje léčivou sílu, ochranu a spolehlivost v péči o pokožku již od roku 1870, kdy byla oficiálně uvedena na trh v Brooklynu, USA. Její původní složení „Wonder Jelly“ představovalo průlom v léčbě suché, poškozené a podrážděné pokožky a rychle se stalo nedílnou součástí domácností po celém světě.

Zdravá, hebká a chráněná pokožka – to je závazek značky Vaseline už více než 150 let. Díky jedinečným vlastnostem vazelíny poskytují její produkty intenzivní hydrataci, posilují kožní bariéru a pomáhají regenerovat suchou či poškozenou kůži. Od balzámů na rty přes tělová mléka až po vysoce účinné hydratační krémy, Vaseline nabízí péči, na kterou se můžete spolehnout každý den.

Od roku 1987 je Vaseline součástí portfolia společnosti Unilever, což umožnilo její globální expanzi. Dnes je dostupná ve více než 70 zemích a patří mezi nejvýznamnější a nejdůvěryhodnější značky v oblasti péče o ruce, tělo a kůži na světě.

O společnosti Unilever
Unilever je jedním z předních světových dodavatelů produktů osobní péče a krásy, péče o domácnost, potravin, s prodejem ve více než 190 zemích a produkty používanými 3,4 miliardami lidí každý den.

V domácnostech po celém světě najdete přibližně 400 značek, včetně ikonických světových značek jako Dove, Vaseline, TRESemmé, Rexona, Axe, Hellmann’s, Knorr, Domestos.

Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991. Unilever v Česku a na Slovensku zaměstnává cca 380 zaměstnanců. Více informací o Unileveru a našich značkách naleznete na www.unilever.com a www.unilever.cz

Reklama

Doporučujeme

Teplo domova nemusí být luxus. Drobné návyky, které vám ušetří tisíce

Topení patří k největším položkám v rodinném rozpočtu, přesto jím velká část českých domácností nevědomky plýtvá. Nejde přitom o technické poruchy, nýbrž o drobné...

Návrat ke kořenům. Objevte zapomenutou moudrost pro zdraví v chladných dnech

S příchodem chladných dnů saháme po drahých doplňcích stravy, avšak skutečný klíč k pevnému zdraví máme často na dosah a zdarma. Podzim je ideální...

Pavel Nový: Charismatický před kamerou, nekompromisní, když jde o soukromí

Některé dvojice o sobě dávají vědět na každém kroku, jiné si své štěstí schovávají za zavřené dveře. Herec Pavel Nový patří rozhodně do té...

Poklad letošního podzimu: křehký švestkový koláč

Sychravé dny doprovázené chladným počasím? To by jeden nejraději zůstal doma, zachumlaný v peřinách. Proč si ale toto období trochu nezpříjemnit? Listí hraje všemi odstíny...

Policie varuje před podvodnými SMS zprávami jménem České pošty, cílí hlavně na seniory

Vypadá jako oficiální zpráva od České pošty a hrozí, že váš balíček nebude doručen. Ve skutečnosti se však jedná o zákeřný podvod, jehož cílem...

Generace, jež šetří na chlebu, ale kupuje kabelky za tisíce… Co pohání posedlost luxusem?

Na účtu sotva zbývá na nájem, přesto na rameni visí ikonická kabelka za desítky tisíc. Fenomén mladých generací, jež utrácejí za luxus, který si...

Přestaňte se na sebe pořád zlobit. Laskavost k sobě je víc než disciplína

Určitě to znáte. Stačí drobná chyba, zapomenutý e-mail, rozbitý talíř nebo nedokončený úkol – a už se v hlavě spouští ten známý hlas: „No...

Voňavé objetí podzimu: Limitovaná edice DÝNĚ od Manufaktury

Sezóna spadaného listí, ranních mlh a teplého šálku dýňového latté přináší kromě nostalgie a klidu i voňavé rituály péče o tělo a duši. Podzimní...

Privátní vířivka s výhledem na Hrad a kosmetika Codage Paris: M Spa překoná vaše očekávání

Hotel Emblem, nacházející se jen pár kroků od Staroměstského náměstí, otevírá dveře všem milovníkům odpočinku a špičkové péče. Jeho lázeňské centrum M Spa není...

Více než čtvrt milionu řidičských průkazů letos končí, nejvíce se to týká Středočechů a seniorů

Více než čtvrt milionu Čechů letos čeká povinná výměna řidičského průkazu. Největší vlna se týká seniorů a řidičů ve Středočeském kraji. Zjistěte, jak si...

Tron: Ares otevírá novou dimenzi digitálního světa

Večer premiéry filmu Tron: Ares rozsvítil pražské kino IMAX futuristickým pulzem digitálního vesmíru. Premiéra nového sci-fi snímku Tron: Ares nabídla divákům podívanou, která posouvá...

Gynekologové vysvětlují, jak správně používat slipové vložky a kdy mohou být škodlivé

Traduje se o nich, že škodí zdraví a narušují přirozenou mikroflóru. Pravda o slipových vložkách je však mnohem prostší. Podle gynekologů nejsou samy o...

Křen: štiplavý zázrak, který léčí i probouzí

Na první pohled vypadá obyčejně, ale jakmile ho okusíte, dá o sobě okamžitě vědět. Křen je kořenová zelenina s výraznou chutí, která dokáže nejen...

Dopřejte vlasům po létě domácí vlasové wellness

Letní měsíce přináší spoustu radostí, ale pro naše vlasy bývají náročné. Vlasy jsou vysušené, oslabené a chybí jim přirozený lesk. Proto si právě po...

Módní trendy na podzim 2025: Sedm barevných kombinací, které nahradí béžovou

Ačkoli jsou béžová a hnědá nesmrtelnou klasikou, letošní podzimní sezona si žádá větší odvahu a hru s barvami. Nemusíte přitom utratit jmění za nové...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3