„Nedělám pro chlapy nic,“ řekla Agáta Hanychová, když představila svůj nový podnikatelský projekt, jímž je značka AG Home. Po úspěchu s vlastní kosmetikou se tak pouští do dalšího byznysu, který je, jak sama říká, určen výhradně ženám.
Podnikatelské dospívání
Slavná česká influencerka se rozhodla rozšířit své podnikatelské aktivity. Ke kosmetické značce AG Beauty nyní přidává i lifestylovou značku AG Home, jejíž vedení svěřila svému manželovi Mirkovi. Jak sama přiznává, jde o projev jejího podnikatelského dozrávání.
„Podnikatelsky jsem dospěla,“ svěřila se Hanychová v rozhovoru pro eXtra.cz. „Došla jsem k tomu, že když si vedete něco sám, čemu plně nerozumíte, jen abyste měl veškerý zisk pro sebe, je ten zisk jen krátkodobý. Proto jsem se rozhodla práci rozdělit.“
AG Home: Více než jen domácnost
Navzdory názvu se nová značka nebude soustředit jen na produkty do domácnosti. V nabídce je již nyní káva, čaj či šperky. Hlavním tahákem se však má stát diář na příští rok, jenž sama navrhla.
Diář (nejen) pro matky ve střídavce
Právě diář, jehož cena je 1450 korun, je podle Hanychové jejím „dítětem vymazleným do detailu“. A nese i její osobitý otisk.
„Diář rozhodně není určený pro chlapy,“ prohlásila. „Je tam například kolonka na střídavou péči, kde si lepíte holčičku či panáčka,“ popsala unikátní prvek, jenž vychází z jejích vlastních životních zkušeností.
„Nikdy nechci do důchodu“
Ačkoli nedávno oslavila čtyřicáté narozeniny, rozhodně neplánuje zpomalit. Práce je pro ni hnacím motorem.
„Nikdy nechci jít do důchodu,“ konstatovala. „Strašně bych se nudila. Když nemám nabitý diář, jsem z toho rozhozená a hned vymýšlím nějaký nový produkt.“ V současné životní i kariérní fázi je prý mimořádně spokojená.