Ensana – nový název pro léčebné lázně Danubius Hotels Group

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Největší evropský provozovatel léčebných lázní Danubius Hotels Group se proměnil ve společnost Ensana. Nová značka spojuje 26 nejznámějších a nejprestižnějších lázeňských hotelů, které se specializují
na propojení místních přírodních léčivých zdrojů s moderním zdravotnickým přístupem.

Název Ensana vychází z latinských slov pro „zdraví“ a „léčení“ a odráží tak primární cíle celé skupiny předních lázeňských hotelů v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a Rumunsku. Společnost se zaměřuje na spojení léčivé síly místních přírodních zdrojů s odbornými lékařskými znalostmi, aby podpořila zdraví a životní pohodu všech svých hostů.

Mark Hennebry, předseda společnosti Ensana říká: „Spravujeme jedny z nejúčinnějších, léty prověřených přírodních zdrojů v Evropě a využíváme je novými a stále více inovativními způsoby, abychom zlepšili zdraví našich hostů. Tato schopnost nás odlišuje od ostatních a činí z nás zcela jedinečnou vysoce zkušenou značku založenou na desetiletích znalostí – značku, které lidé mohou svěřit svou nejcennější komoditu – zdraví. “

V České republice najdeme hotely pod novou značkou Ensana v Mariánských Lázních. Sedm tamních hotelových skvostů v sobě skrývá nepřeberné množství služeb nabízených v nádherných historických, citlivě zrekonstruovaných interiérech. Do mnoha z nich je přiveden nebo se přímo nachází léčivý pramen. Okouzlující jsou nejen historické budovy hotelu Centrální Lázně, Pacifik a Svoboda, ale také hotely Vltava, Hvězda
a moderní hotel Butterfly. Zvlášť lákavý je pětihvězdičkový hotel Nové Lázně, v němž se nacházejí nádherné Římské lázně z roku 1896 a jež navštívily velké osobnosti kulturních a politických dějin, např. Fryderyk Chopin,  Johann Wolfgang Goethe, anglický král Edward VII., pruský císař Wilhelm II či bulharský car Ferdinand I.

Díky tomu, že Ensana působí nejen v České republice, ale i v dalších třech zemích, může se pochlubit stovkami přírodních a léčivých zdrojů. Vedle minerálních pramenitých a termálních vod jsou to zejména léčivé bahno, rašelina a přirozeně se vyskytující plyny. 

Mark Hennebry, předseda představenstva společnosti Ensana, dodává: „Neustále se snažíme rozšiřovat
a hledat nové příležitosti pro pozitivní růst značky. Významně jsme investovali do našich stávajících lázeňských hotelů a v nadcházejících letech máme v plánu nejen dál investovat, ale i inovovat mnoha způsoby své služby – vytvářet inspirativní nová ošetření, zdokonalovat vybavení našich zařízení a samozřejmě vytvářet i pracovní místa.”

 

Více informací na www.ensanahotels.com.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Ricotta jako spasitel pro seniory: posílí kosti, chrání před chudokrevností a dodá tělu bílkoviny

Stárnutí s sebou přináší spoustu drobných nepříjemností, jako například bolavé klouby, pomalejší metabolismus nebo zažívání, které si občas dělá, co chce. Naštěstí to ale...

Politické strany chtějí více pracujících důchodců, rozdíly jsou jen v detailech

Motivace k práci v důchodovém věku se stala jedním z hlavních volebních témat. Většina stran plánuje rozšíření podpory pro seniory, kteří se rozhodnou zůstat...

Vůně, která spojuje. Objevte kouzlo poctivých masových pekáčků

Existuje něco víc než jen vůně linoucí se z trouby, kde se maso, zelenina a sýr pomalu spojují v dokonalou harmonii? Pekáček není jen...

Zapomeňte na drahé superpotraviny. Řeřicha setá je malý zázrak přímo z vaší zahrádky

Někdy hledáme zázračné potraviny na opačném konci světa, a přitom máme jednu z těch nejlepších doslova po ruce. Řeřicha setá je na první pohled...

Válka o peněženky seniorů: Predátorské firmy proti zranitelným důchodcům

Slibují úlevu od bolesti a spánek jako v bavlnce, místo toho ale zanechají jen prázdný účet a pocit studu. Podvodníci s takzvanými zázračnými polštáři...

Telecí řízek? Chutnější a zdravější volba než kuřecí nebo krůtí

Řízek patří k nejoblíbenějším jídlům v Česku. Většina lidí volí kuřecí nebo krůtí maso, protože je lehčí než vepřové. Jenže existuje varianta, která je...

Návrat do starých časů. Ceny v Penny připomínají dobu před zdražováním

Nákupní horečka zachvátila Česko. Nový leták obchodního řetězce Penny odstartoval cenovou bitvu, v níž se zákazníci přetahují o zlevněné maso a máslo. Akce platná...

Podzim je nejlepším obdobím pro biohacking pleti

Právě teď začíná jedinečné období, kdy můžete svoji pleť zahrnout péčí. Zklidnit ji a vyživit, nechat ji odpočinou a celkově omladit. V létě si Vaše...

„Co mě nezabije, to mě posílí.“ Čtyři cesty, jak proměnit kritiky ve spojence

Slova mohou zranit, ale i posunout dál. Kritici nám nastavují zrcadlo, ve kterém někdy nechceme vidět svůj odraz. Pokud se naučíme číst mezi řádky,...

Čeští důchodci objevují nečekaný trik. Levnější menu stačí vyjednat úsměvem

V některých restauracích v Česku mohou senioři dostat levnější menu nebo drobný bonus, aniž by o tom visela jediná cedule. Stačí se zeptat a...

Tři recepty z jehněčího masa, které si zamilujete

Jehněčí maso je v mnoha zemích považováno za delikatesu. Je jemné, šťavnaté a má lehce nasládlou chuť, která se krásně doplňuje s bylinkami, česnekem...

Jak se po létě dostat zpět do formy: 10 tipů pro efektivní návrat ke cvičení

Léto plné grilování, zmrzliny a odpočinku je u konce a s ním i pocit, že pravidelný trénink je vzdálenou vzpomínkou. Cítíte se bez energie...

Drobné proměny domova, které zlepší náladu. A to bez bourání či přehánění

Atmosféra domova nevzniká výběrem nábytku, ale drobnými gesty, která odrážejí naši každodennost. Není třeba investovat jmění, měnit dispozice ani listovat katalogy. Někdy stačí přesunout...

Jak se zbavit žmolků na oblečení? Pomůže trik z TikToku

Bez houbičky na nádobí si většina domácností neumí představit kuchyň. Ale věděli jste, že tahle obyčejná pomůcka se dá využít i úplně jinak než...

Program ANO počítá s důchodovou revolucí. Kdo si polepší nejvíce?

Hnutí ANO zveřejnilo důchodové priority pro podzimní volby. Chce zastropovat důchodový věk na 65 letech, rozšířit možnosti předčasného důchodu a přidat výraznější valorizace pro...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3