Mariánské Lázně se opět otevírají hostům

Sdílet článek

Reklama
Reklama

 

Ensana otevřela první ze svých sedmi hotelů v Mariánských Lázních pro klienty zdravotních pojišťoven

Od pondělí 4. května se klientům postupně otevírají lázeňská zařízení v Mariánských Lázních. V první fázi jde
o klienty zdravotních pojišťoven, kteří mohou služeb lázeňských domů využívat již od 4. května. Následovat bude uvolnění i pro další hosty z České republiky, kteří si mohou objednávat pobyty počínající datem 25. května.

„Lázeňské pobyty začneme poskytovat od 4. května 2020, a to nejprve v hotelu Centrální Lázně v Mariánských Lázních. Pro klienty zdravotních pojišťoven bude fungovat veškerý servis a samozřejmě také lázeňské služby
a většina procedur. Bude samozřejmě nutné dodržovat speciální hygienická i další opatření dle nařízení Ministerstva zdravotnictví,“
říká Patrície Irlveková, Sales and Marketing ředitelka společnosti Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s., která spadá pod globální značku Ensana. Mimořádná opatření Ministerstva zdravotnictví zahrnují ubytování v jednolůžkových pokojích, stravování při dodržování odstupu nejméně dva metry mezi pacienty a skupinové léčebné procedury pro maximální počet pěti hostů.

Mariánské Lázně jsou známé především pro své léčivé minerální prameny a zdroje přírodního suchého uhličitého plynu, který se dá považovat za místní přírodní unikum. „V našich lázeňských domech se léčí široká škála onemocnění, a to vždy pod dohledem špičkového, odborně proškoleného personálu,“ říká Patricie Irlveková. Nově bude klientům zdravotních pojišťoven měřena teplota, bude  s nimi vyplněn amnestický dotazník
a zkontrolován zdravotní stav. Bude možné rovněž podstoupit test na Covid 19. Všichni zaměstnanci Centrálních lázní se též musí prokázat negativním výsledkem Covid testu, aby byla zaručena potřebná bezpečnost hostů
a ostatních zaměstnanců.

Hosté s programem zdravotní péče projdou klasickou vstupní prohlídkou u jednoho z lázeňských lékařů, který poté sleduje pacienta v průběhu jeho pobytu a v rámci týdenních prohlídek kontroluje jeho zdravotní stav
a případně upravuje léčebný program. Na závěr pobytu lékař vypracuje závěrečnou zdravotní zprávu. Mnoho hostů Mariánské Lázně navštěvuje pravidelně kvůli prevenci nebo jako místo zdravého a kvalitního odpočinku.
„Pro všechny tyto hosty se naše hotely a zařízení otevřou již brzy a to 25. května,“ dodává Patricie Irlveková.

 

Dvousetletá tradice lázeňství v Mariánských Lázních dala vzniknout řadě léčebných postupů a metod k řešení mnoha zdravotních obtíží. S využitím bohatých přírodních léčivých zdrojů jako jsou minerální prameny
s různorodým chemickým složením, přírodní léčivý plyn a peloidy, dokáží ulevit např. od bolestí různého původu, pomáhají léčit nemoci pohybového ústrojí, ledvin a močových cest, nemoci dýchacích cest, metabolická, gynekologická, onkologická onemocnění či nemoci trávicího ústrojí. Veškeré lékařské postupy a léčebné procedury, které hosté v lázeňských zařízeních Ensana podstupují, fungují na základě dlouhodobé zkušenosti
s využíváním místních přírodních léčebných zdrojů v kombinaci s nejnovějšími lékařskými poznatky.

V současné době jsou aktuálními tématy posílení imunity a léčba dýchacích cest. Mariánské Lázně se na tyto oblasti zaměřují díky svému příznivému klimatu. K přírodní léčbě v Mariánských Lázních významně přispívá Lesní pramen – alkalická, slaná, minerální voda, která se používá k pitné léčbě, inhalacím i minerálními koupelím.

Lázeňská léčba je zaměřena na zlepšení ventilační funkce dýchacích cest a obnovení správné mechaniky dýchání a průchodnosti dýchacích cest, zlepšení imunity a odstranění škodlivin zevního prostředí (prach, alergeny, emoční zátěž…). Vhodné procedury zahrnují inhalace s využitím vody z Lesního pramene, dechová cvičení, uhličité koupele, které zlepšují prokrvení a zvyšují obranyschopnosti organismu. Skvělé účinky má také oxygenoterapie, která pomáhá okysličení, zlepšuje elasticitu plicní tkáně a zlepšuje imunitu. Ke zvýšení imunity přispívá také vyvážená strava s obsahem vitamínů, minerálů, omega kyselin a v neposlední řadě i celková relaxace organismu.

 

 

 

Ensana

Značka Ensana byla poprvé představena v roce 2019. Reprezentuje vedoucího poskytovatele lázeňské péče
v Evropě. Do skupiny v současné době patří 26 lázeňských hotelů v České republice, Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku. Kolekce lázeňských hotelů Ensana zahrnuje hotely v historicky nejznámějších lázeňských městech Evropy, která se proslavila svými přírodními léčebnými zdroji. Ensana ve svém unikátním přístupu využívá inovativní koncepty, které kombinují využití přírodních léčebných zdrojů a moderních diagnostických metod
k dosažení osobních cílů hostů. Cílem skupiny je pomáhat hostům zlepšovat jejich zdravotní stav a celkovou zdravotní kondici, ať už mají jakýkoliv rozpočet. Skupina má širokou škálu nabídek, které jsou určené pro různé cílové skupiny.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Jak probíhá návrat ze sekty: Odborníci, kteří vrací rodinám ztracené děti

Zvoní telefon a na druhém konci se ozývá zoufalý rodič, jehož dítě se chystá odevzdat život i celoživotní úspory samozvanému prorokovi kdesi v Austrálii....

Mytí oken bez námahy: S jednoduchým trikem ušetříte čas i peníze

Většina lidí bere mytí oken jako nutné zlo, jež zabere hodiny námahy a stojí spoustu peněz za profesionály. Jenže opak je pravdou. Křišťálově čistého...

Vyhrajte jeden ze tří balíčků Rituals

Dopřejte si okamžiky klidu a harmonie s luxusní péčí od Rituals. Každý produkt značky vznikl s cílem proměnit každodenní rutinu v smysluplný rituál –...

Vánoční inspiraci nabízí BIOBAY – spojení luxusu, přírody a umění

Kolekci od španělské značky MAISON OLER, kde se vůně mění v umění nabízí výhradní distributor BIOBAY. Ručně foukaný difuzér, prémiové esenciální oleje a designové...

Jak udržet banány čerstvé 26 dní? Obyčejná sklenice udělá zázrak

Koupíte krásně žluté banány a než se nadějete, zdobí je hnědé skvrny a měkká dužina končí v koši. Tomuto scénáři se však dá vyhnout....

Brána do pískovcového ráje: Objevte krásu Českého Švýcarska

Stojíme na křižovatce u Hřenska, kde se silnice dělí na směr k německému hraničnímu přechodu Schmilka a do centra obce. Zdejší parkoviště je ideálním...

Meteoroložka Dagmar Honsová prozradila, jaká je šance na bílé Vánoce

Vzpomínáte si ještě na tu kouzelnou atmosféru, kdy krajinu pokryl bílý samet a na Štědrý večer se tiše snášely vločky? Není divu, pokud ne....

Moravský Krumlov: Poklad, který nezaostává za slavnějším jmenovcem

Nejeden z vás jistě navštívil Český Krumlov, nebo se tam teprve chystáte. A je vám zřejmě známo, že Krumlovy najdeme na mapě hned dva:...

Mikulášská nadílka nemusí být plná cukru,zkuste to letos trošku jinak

Návštěva Mikuláše, čerta a anděla patří v tuzemsku mezi nejoblíbenější předvánoční tradice. Většina dětí se na kouzelnou trojici těší už týdny dopředu, především pak...

Mikulov: Historie, víno a příroda v srdci Jižní Moravy

Mikulov je malebné městečko s přibližně 7,5 tisíci obyvateli, ležící pouhých 50 km od Brna. Návštěvníky okouzlí historií architektonických památek a krásou okolní přírody,...

Jak zkrotit večerní chutě a přejídání: proč vznikají a jak s nimi pracovat efektivněji

Večerní chutě jsou jedním z nejčastějších problémů, se kterým se lidé potýkají. Možná to znáte i Vy: celý den máte pocit, že se držíte,...

Nová aplikace Senior Pas šetří stovky korun. Stačí vám věk 55 let

Zahoďte staré papírové kartičky a strach, že jste slevu zapomněli doma. Pro lidi nad 55 let přichází revoluce v podobě mobilní aplikace Senior Pas,...

Ottie představuje tajemství korejské krásy

Korejská kosmetika se stala celosvětovým fenoménem díky jedinečnému spojení moderní vědy, přírodních ingrediencí a filozofie rovnováhy. Neslibuje zázraky přes noc, ale nabízí dlouhodobě zdravou, hydratovanou...

Pět nevinných frází, které zaručeně promění rozhovor v minové pole

Nejsou to hádky, co ničí vztahy, ale slova, která v nich zazní. Lidský mozek totiž reaguje na slovní útok rychleji než na racionální argument,...

Nová vlna podvodů: Umělá inteligence napodobuje hlasy vašich blízkých a krade miliony

Zvoní telefon, na videu vidíte svého vnuka v nouzi a on žádá o peníze. Zní to naléhavě. Jenže to není on. Umělá inteligence se...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3