Tak trochu jiná agentura

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Prosadit se v reklamním byznysu a obzvláště v Praze je pro každé mladé studio výzvou. A nejde jen o velkou konkurenci v hlavním městě, ale spíše o přístup. Dnešním společnostem už nestačí prodat svůj produkt nebo službu tím, že si je dají na plakát. Chtějí promyšlenou reklamu, příběhy, třeba i lehce šokovat – a hlavně kvalitní zpracování a profesionální osobní přístup. Chtějí budovat silné značky a kampaně, a dostat se tak co nejblíže ke statusu „lovebrand“. A právě na toto se zaměřila agentura MADLOVE. Svým specifickým přístupem k designu a reklamě si vybudovala u klientů pozici založenou na důvěře, originalitě a kvalitě. A specializací na kreativní kampaně a brandy developerských projektů oživila propagaci tohoto segmentu v Praze a úspěšně nastavila nové trendy.

V posledních letech v MADLOVE vytvořili a realizovali úspěšné kampaně pro developerskou skupinu Crestyl, jako dokonalý příklad může sloužit projekt Neugraf, kdy se jim povedlo efektivně a originálně zacílit na cílovou skupinu a udělat z bytového domu na pražském Smíchově atraktivní bydlení se specifickými benefity a ze Smíchova vyhledávanou lokalitu s potenciálem. Kampaň se smíchovskými umělci, v čele s herečkou Evou Josefíkovou a světovým tatérem Igorem Mitrengou, pomohla prodat první etapu projektu ještě před zahájením stavby. U projektu Šárecký dvůr převzala agentura již prodávaný objekt, zamyslela se nad profilem cílového zákazníka a nastavila komunikaci tak, že srozumitelně, kreativně a s nadsázkou obhájila cenu a vyšší standard pro lidi, kteří májí rádi okázalost, luxus, ale i osobitost a originalitu. I díky důvěře klienta vznikla nákladná reklamní kampaň ve stylu moderního baroka s romantickými a fashion prvky, která ihned a významně zvýšila zájem a prodejnost těchto bytů. Tváří kampaně, kde se objevila i exotická zvířata a další nevšední prvky, se stala česká topmodelka Pavlína Němcová. Úspěšná byla i Berounská brána s kampaní Drahá Praho, kde agentura ukázala, že Beroun je víc než jen dálnice skrz město se starým nádražím, a předvedla zájemcům výhodnou a krásnou alternativu k bydlení v Praze. Zatím posledním projektem je brownfield na konci Vinohradské ulice, který dostal název Hagibor Republic. Celá komunikace je nastavena pomocí originálních klíčových vizuálu a kampaně o lidech spojených s místem na vybudování povědomí o nové čtvrti, městě ve městě, oživení této části Prahy.  

Nadšení pro tvorbu ujetých nápadů MADLOVE přenáší i na své klienty, kteří se nebojí spolupracovat se známými tvářemi. Například v kampani pro Ceny SDGs (kde stojí MADLOVE za brandem a marketingovou strategií cen) vznikl klip na podporu Cílů udržitelného rozvoje s více než dvaceti československými umělci, který agentuře přinesl nominaci na ceny Effie. Tato spolupráce s Asociací společenské odpovědnosti je jednou z neziskových aktivit, které v MADLOVE podporují. Svůj čas investují do projektů, které mají potenciál přispět k udržitelnosti,
a pomáhají dlouhodobě budovat neziskové značky a kampaně. Tímto přístupem jsou na trhu unikátní studio, protože tyto aktivity se již rovnají 30 % celé jejich roční produkce. Pomáhají Nadačnímu fondu Báry Nesvadbové s komunikací a formují jeho rebranding. Podporují také projekty Agentury pro rozvoj Broumovska zakladatele Jana Školníka. Několik let pomáhají s budováním brandu Giving Tuesday (největší svátek dárcovství na světě) v ČR.

Již několik let se agentura stará o grafický design vyhlášené restaurace SOHO. Z prvotní změny vizuálního stylu, jehož symbolem se stal kaligraficky zpracovaný název restaurace, vznikla dlouholetá spolupráce založená na funkčním a nadčasovém vizuálním stylu. Podobnou historii má i spolupráce s britským retail řetězcem Iceland, kterému se starají o kompletní grafickou podporu už od otevření první pobočky v Česku.

MADLOVE je agentura složená z designérů, ilustrátorů, kreativců, filmařů a animátorů s osobností
a dlouholetými zkušenostmi z jiných agentur, kteří jsou zároveň i umělecky aktivní ve svých oborech. Díky otevřené firemní kultuře mají svobodu rozhodnutí, na jakém projektu budou pracovat, a každý nápad, i kdyby byl sebešílenější, má možnost realizace. Tímto vším pak vytváří vlastní „lovebrand“ pro sebe i pro své klienty.

 

Více na www.madlove.cz.

 

Reklama

Doporučujeme

Průvodce pro seniory: Kde najít levnou nebo bezplatnou pomoc v domácnosti

Pomoc s úklidem, nákupem či osobní asistencí nemusí být pro seniory nedostupným luxusem. V České republice existuje celá síť organizací, které nabízejí podporu za...

Patříte k milovníkům nutelly? Zkuste si ji udělat doma

Nutella – legenda snídaňových stolů, dětských svačin i dospěláckých výpadů tzv. „tajně na lžičku, když se nikdo nedívá“. Ale co když vám řeknu, že...

Žhavá novinka sezóny – parfémy The Mania od Osmanyho Laffity

Víte, bez čeho se tento podzim 100% neobejdete? Bez nejnovějších parfémů The Mania od Asombroso, značky známého módního návrháře Osmanyho Laffity. The Mania je v...

Teplo domova nemusí být luxus. Drobné návyky, které vám ušetří tisíce

Topení patří k největším položkám v rodinném rozpočtu, přesto jím velká část českých domácností nevědomky plýtvá. Nejde přitom o technické poruchy, nýbrž o drobné...

Návrat ke kořenům. Objevte zapomenutou moudrost pro zdraví v chladných dnech

S příchodem chladných dnů saháme po drahých doplňcích stravy, avšak skutečný klíč k pevnému zdraví máme často na dosah a zdarma. Podzim je ideální...

Pavel Nový: Charismatický před kamerou, nekompromisní, když jde o soukromí

Některé dvojice o sobě dávají vědět na každém kroku, jiné si své štěstí schovávají za zavřené dveře. Herec Pavel Nový patří rozhodně do té...

Poklad letošního podzimu: křehký švestkový koláč

Sychravé dny doprovázené chladným počasím? To by jeden nejraději zůstal doma, zachumlaný v peřinách. Proč si ale toto období trochu nezpříjemnit? Listí hraje všemi odstíny...

Policie varuje před podvodnými SMS zprávami jménem České pošty, cílí hlavně na seniory

Vypadá jako oficiální zpráva od České pošty a hrozí, že váš balíček nebude doručen. Ve skutečnosti se však jedná o zákeřný podvod, jehož cílem...

Generace, jež šetří na chlebu, ale kupuje kabelky za tisíce… Co pohání posedlost luxusem?

Na účtu sotva zbývá na nájem, přesto na rameni visí ikonická kabelka za desítky tisíc. Fenomén mladých generací, jež utrácejí za luxus, který si...

Přestaňte se na sebe pořád zlobit. Laskavost k sobě je víc než disciplína

Určitě to znáte. Stačí drobná chyba, zapomenutý e-mail, rozbitý talíř nebo nedokončený úkol – a už se v hlavě spouští ten známý hlas: „No...

Voňavé objetí podzimu: Limitovaná edice DÝNĚ od Manufaktury

Sezóna spadaného listí, ranních mlh a teplého šálku dýňového latté přináší kromě nostalgie a klidu i voňavé rituály péče o tělo a duši. Podzimní...

Privátní vířivka s výhledem na Hrad a kosmetika Codage Paris: M Spa překoná vaše očekávání

Hotel Emblem, nacházející se jen pár kroků od Staroměstského náměstí, otevírá dveře všem milovníkům odpočinku a špičkové péče. Jeho lázeňské centrum M Spa není...

Více než čtvrt milionu řidičských průkazů letos končí, nejvíce se to týká Středočechů a seniorů

Více než čtvrt milionu Čechů letos čeká povinná výměna řidičského průkazu. Největší vlna se týká seniorů a řidičů ve Středočeském kraji. Zjistěte, jak si...

Tron: Ares otevírá novou dimenzi digitálního světa

Večer premiéry filmu Tron: Ares rozsvítil pražské kino IMAX futuristickým pulzem digitálního vesmíru. Premiéra nového sci-fi snímku Tron: Ares nabídla divákům podívanou, která posouvá...

Gynekologové vysvětlují, jak správně používat slipové vložky a kdy mohou být škodlivé

Traduje se o nich, že škodí zdraví a narušují přirozenou mikroflóru. Pravda o slipových vložkách je však mnohem prostší. Podle gynekologů nejsou samy o...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3