BILLA odstartovala věrnostní kampaň

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Jak lépe motivovat malé kouzelníky k návratu do školy než se stylovými pomůckami do školy. V prodejnách BILLA lze nyní pořídit licencované produkty s motivy Harryho Pottera až do 25. října.

Zákazníci mohou vybírat z celkem 9 výrobků, které si mohou pořídit za nasbírané nálepky se slevou až 80 %
a příslušný doplatek.

 

Společnost BILLA odstartovala v polovině letních prázdnin kampaň pro malé kouzelníky. Na jejich prodejnách jsou nyní k dostání licencované produkty Harry Potter, se kterými může být nástup do školních lavic o něco příjemnější. Za nasbírané nálepky a doplatek si mohou pořídit například školní batoh nebo brašnu, termoláhev nebo zápisník na poznámky. Akce potrvá v prodejnách BILLA až do 25. října.   

S druhou půlkou prázdnin a pomalu se přibližujícím začátkem nového školního roku se obchodní řetězec BILLA rozhodl zacílit na rodiče s dětmi a spustil kampaň Harry Potter. Produkty s motivy této slavné čarodějnické série si budou moci zakoupit zákazníci, kteří na své sbírací kartě nasbírají příslušný počet nálepek.

„Našich zákazníků si opravdu vážíme a za jejich věrnost a pravidelné nákupy v BILLE se je snažíme vždy odměňovat. Chceme, aby zákazníci věděli, že u nás najdou nejenom čerstvé a kvalitní potraviny, ale také další druhy zboží i mimo potravinový segment. Dokládá to právě akce s Harrym Potterem, díky níž mohou rodiče svým dětem pohodlně a za příznivou cenu pořídit vybrané školní pomůcky,“ říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace a tisková mluvčí společnosti BILLA Česká republika. 

Za každý nákup v minimální hodnotě 250 korun získá zákazník jednu nálepku. Pak už zbývá nasbírat buď 10, nebo 20 nálepek a vybrat si libovolný produkt s motivy Harryho Pottera podle své obliby. Dobrá zpráva je, že na všechny produkty v kampani se vztahuje vysoká sleva, která se pohybuje od 62 až do 80 procent. U pokladny poté už jen zákazník doplatí odpovídající částku od 49 do 599 korun podle toho, který výrobek si zvolil.

Součástí kampaně je celkem 9 produktů s motivy této slavné čarodějnické série. Fanoušci Harryho Pottera mezi nimi najdou například školní batoh, láhev na vodu, skládací deštník nebo stylový zápisník na poznámky. Vybrat si mohou také ze čtyř různých hrnků, jejichž obrázek se proměňuje po nalití horkého nápoje. 

Kampaň Harry Potter spustila BILLA ve všech svých prodejnách 27. července. Zájemci mohou nálepky za své nákupy sbírat až do 25. října. Zákazníci se více informací o akci dozvědí buď přímo v prodejně, nebo na webových stránkách www.billa.cz.

 

 

 

 

 

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 248 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.

Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora. 

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. 

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. 

Více informací na: http://www.billa.cz.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Proč je vejce superpotravinou: Vědci vyvrací mýty a šéfkuchaři odhalují triky

V nenápadné skořápce se skrývá dokonalý nutriční koktejl i nekonečný kulinářský potenciál. Obyčejné vejce je vправdě malým géniem, jehož hodnotu potvrzuje moderní věda a...

Průvodce pro seniory: Kde najít levnou nebo bezplatnou pomoc v domácnosti

Pomoc s úklidem, nákupem či osobní asistencí nemusí být pro seniory nedostupným luxusem. V České republice existuje celá síť organizací, které nabízejí podporu za...

Patříte k milovníkům nutelly? Zkuste si ji udělat doma

Nutella – legenda snídaňových stolů, dětských svačin i dospěláckých výpadů tzv. „tajně na lžičku, když se nikdo nedívá“. Ale co když vám řeknu, že...

Žhavá novinka sezóny – parfémy The Mania od Osmanyho Laffity

Víte, bez čeho se tento podzim 100% neobejdete? Bez nejnovějších parfémů The Mania od Asombroso, značky známého módního návrháře Osmanyho Laffity. The Mania je v...

Teplo domova nemusí být luxus. Drobné návyky, které vám ušetří tisíce

Topení patří k největším položkám v rodinném rozpočtu, přesto jím velká část českých domácností nevědomky plýtvá. Nejde přitom o technické poruchy, nýbrž o drobné...

Návrat ke kořenům. Objevte zapomenutou moudrost pro zdraví v chladných dnech

S příchodem chladných dnů saháme po drahých doplňcích stravy, avšak skutečný klíč k pevnému zdraví máme často na dosah a zdarma. Podzim je ideální...

Pavel Nový: Charismatický před kamerou, nekompromisní, když jde o soukromí

Některé dvojice o sobě dávají vědět na každém kroku, jiné si své štěstí schovávají za zavřené dveře. Herec Pavel Nový patří rozhodně do té...

Poklad letošního podzimu: křehký švestkový koláč

Sychravé dny doprovázené chladným počasím? To by jeden nejraději zůstal doma, zachumlaný v peřinách. Proč si ale toto období trochu nezpříjemnit? Listí hraje všemi odstíny...

Policie varuje před podvodnými SMS zprávami jménem České pošty, cílí hlavně na seniory

Vypadá jako oficiální zpráva od České pošty a hrozí, že váš balíček nebude doručen. Ve skutečnosti se však jedná o zákeřný podvod, jehož cílem...

Generace, jež šetří na chlebu, ale kupuje kabelky za tisíce… Co pohání posedlost luxusem?

Na účtu sotva zbývá na nájem, přesto na rameni visí ikonická kabelka za desítky tisíc. Fenomén mladých generací, jež utrácejí za luxus, který si...

Přestaňte se na sebe pořád zlobit. Laskavost k sobě je víc než disciplína

Určitě to znáte. Stačí drobná chyba, zapomenutý e-mail, rozbitý talíř nebo nedokončený úkol – a už se v hlavě spouští ten známý hlas: „No...

Voňavé objetí podzimu: Limitovaná edice DÝNĚ od Manufaktury

Sezóna spadaného listí, ranních mlh a teplého šálku dýňového latté přináší kromě nostalgie a klidu i voňavé rituály péče o tělo a duši. Podzimní...

Privátní vířivka s výhledem na Hrad a kosmetika Codage Paris: M Spa překoná vaše očekávání

Hotel Emblem, nacházející se jen pár kroků od Staroměstského náměstí, otevírá dveře všem milovníkům odpočinku a špičkové péče. Jeho lázeňské centrum M Spa není...

Více než čtvrt milionu řidičských průkazů letos končí, nejvíce se to týká Středočechů a seniorů

Více než čtvrt milionu Čechů letos čeká povinná výměna řidičského průkazu. Největší vlna se týká seniorů a řidičů ve Středočeském kraji. Zjistěte, jak si...

Tron: Ares otevírá novou dimenzi digitálního světa

Večer premiéry filmu Tron: Ares rozsvítil pražské kino IMAX futuristickým pulzem digitálního vesmíru. Premiéra nového sci-fi snímku Tron: Ares nabídla divákům podívanou, která posouvá...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3