Jedinečná kosmetika, jedinečné know-how

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Rostlinná kosmetika je naše jedinečné know-how, které rozvíjíme již více než 60 let. Každý den znovu přemýšlíme nad složením našich výrobků a posouváme hranice našich znalostí, abychom ženám v našich produktech nabízeli to nejlepší z přírody.

Aktivní látky rostlinného původu
Právě ty hrají ve složení výrobků Yves Rocher hlavní roli. Výtažky z rostlin, které jsou pěstovány jak ve Francii, tak v dalších oblastech světa, byly vybrány pro své blahodárné účinky na pleť. V našich produktech tak najdete například hydratační vlastnosti kosmatcovníku či detoxikační účinky aphloie. Díky jejich síle nepotřebujeme používat velké množství, k optimálnímu výsledků totiž stačí jen opravdu málo.

• 100% našich aktivních látek je rostinného původu

 

Složky přírodního původu
Nepoužíváme jen aktivní látky rostlinného původu, ale také jiné složky přírodního původu. Zkoumáme bohatství přírody, abychom objevili způsob, jak zajistit optimální účinnost látky a našli ingredience nezbytné pro smyslové vlastnosti produktu. Naším cílem je nabízet výrobky, v jejichž složení mají přírodní složky čím dál větší podíl,
a zároveň zachovat jejich účinnost a cenovou dostupnost.

• 1100 z celkového počtu 1400 našich ingrediencí je přírodního původu. Zbývajících 300 používáme kvůli bezpečnosti našich produktů

Syntetické složky
kvůli bezpečnosti a smyslovým vlastnostem produktů

Výhodou syntetických látek je, že jsou velmi stálé v čase a dokážeme přesně odhadnout jejich chování. Proto je užíváme v případech, kdy neexistuje bezpečná přírodní alternativa a je potřeba jejich pomoci. Používáme je střídmě a v bezpečných dávkách.

  

Co v našich produktech nenajdete
Jedním z našich cílů je přistupovat s respektem k pokožce i k přírodě. Proto jsme v rámci procesu, kdy neustále přehodnocujeme složení výrobků, zcela opustili od používání některých ingrediencí. Kromě 1300 složek, jejichž používání v kosmetice zakazuje evropská legislativa, jsme se dobrovolně vzdali používání dalších 300 ingrediencí.

Zavázali jsme se v našich produktech používat méně minerálních olejů a vosků, protože pocházejí
z neobnovitelných zdrojů a nejsou snadno biologicky odbouratelné. V případě oplachových produktů, které se
z odpadních vod mohou dostávat do přírody, jsme zašli ještě dál a minerální oleje a vosky při jejich výrobě nepoužíváme vůbec.

• Od roku 2010 jsou naše šampony bez silikonů a v našich peelingových výrobcích nenajdete plastové exfoliační částečky. Legislativní nařízení v tomto ohledu přišlo až o dva roky později.

• Od roku 2017 je 97% našich produktů bez parabenů. Pro zbývající 3% hledají naši odborníci efektivní
a bezpečnou přírodní alternativu

 

 www.yvesrocher.cz 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Lékaři doporučují kvašenou zeleninu pro posílení imunity a lepší trávení

Zapomeňte na drahé doplňky stravy a zázračné pilulky. Ten nejlepší osobní trenér pro vaši imunitu se možná skrývá ve vaší lednici. Řeč je o...

Zapomeňte na výčitky. Obyčejný trik udělá z chleba lepší potravinu

Chléb má pověst nepřítele zdravé výživy, ale co když ho obyčejné zmrazení dokáže proměnit v lepší potravinu? Výzkumy naznačují, že teplota mění jeho strukturu...

Prosté jídlo s noblesou: francouzské škvarky, které si získaly svět

Na první pohled vypadají skromně - pár kousků masa, trochu sádla a pár bylinek. Ale právě v té jednoduchosti se skrývá kouzlo. Francouzské delikatesy...

Jak správně krmit kočku, která je vybíravá a nic jí nechutná?

Kočky jsou známé svou vybíravostí v jídle a někdy dokážou své majitele pěkně potrápit. Na rozdíl od psů, kteří jsou většinou schopni spořádat prakticky...

Zklamání po svatbě. Když papír nestačí na záchranu vztahu

Žili spolu deset let, pak se vzali a po čtyřech měsících přišel rozvod. Proč je první rok manželství paradoxně nejtěžší, i když už partneři...

Každý jsme originál: Podle kterých znaků poznáte, že jste opravdu výjimeční?

Na světě neexistují dva naprosto stejní lidé. Každý z nás má něco, co ho odlišuje od ostatních, ať už je to způsob myšlení, pohled...

Průkopnice OnlyFans Valérie Holáková: Vydělala jsem miliony, chci být psycholožkou

Je průkopnicí OnlyFans v Česku, její matka řídí školu a ona sama chce být psycholožkou. Valérie Holáková známá jako Xholakys v Show Jana Krause...

Hry s vaší myslí. Sedm taktik, kterými vás manipulátor dostane na dno

Nejprve přijde zmatek, pak snaha přizpůsobit se a nakonec beznaděj. Než vůbec získáte podezření, že žijete s manipulátorem, často už jste po uši ponořeni...

Muž pod tlakem: proč se uzavírá a co s tím může udělat partnerka

Na první pohled to možná nevypadá, ale i muži mají svoje těžké chvíle. Společnost od nich čeká sílu, výkonnost, úspěch a dokonalou kontrolu nad...

Kim Kardashianová promluvila o tetování své 12leté dcery: Nikdy jí tu kreativitu nevezmu

Falešné tetování na obličeji, piercing v nose a černé grillz. Dvanáctiletá North Westová svým vzhledem na TikToku vyvolala bouři a její matka Kim Kardashianová...

Svatomartinská vína 2025

Každý rok 11. listopadu netrpělivě vyhlížíme svatého Martina, který by měl podle tradice dorazit na bílém koni a symbolicky přinést první sníh. Pro vinaře...

Atelier JOCHA je ateliér s péčí první republiky v 21.STOLETÍ

Móda s profesionální péčí, postavená na základech tradičního řemeslného zpracování a moderního designu.V JOCHA vznikají pod rukama Kateřiny Jochové malé autorské kolekce, šité na...

Po svátcích s blízkými touží 88 % Čechů, někteří se však nemají na koho obrátit. Společnost dm v nové kampani vybízí k propojování

Jedineční jsme díky těm, kteří nás obklopují Nová vánoční kampaň společnosti dm připomíná, že opravdové kouzlo svátků netvoří dárky ani dokonalá výzdoba, ale lidé, se...

Hledání jistoty… Proč Češi v chaosu moderní doby dávají dětem prastará jména

Svět zrychluje, trendy se mění každou sezonu, přesto žebříčky popularity jmen v Česku zůstávají jako vytesané do kamene. Na vrcholu trůní Jakub, Jan, Anna...

Nový Predátor: Nebezpečné území přináší návrat legendy, která nikdy nezmizela

Sál pražského kina IMAX v Cinema City se 4. listopadu proměnil v dějiště premiéry filmu, který znovu probouzí napětí, jaké diváci znají už desítky...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3