Iveta Fabešová představila poprvé svou vlastní sadu šperků ve spolupráci s JK Jitka Kudláčková

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Podnikatelka a přední česká cukrářka Iveta Fabešová poprvé představila limitovanou sadu šperků, na jejíž tvorbě spolupracovala s rodinným zlatnictvím JK Jitka Kudláčková. Výsledkem je set ze zlata s ústředním motivem motýla, doplněný o vysoce kvalitní diamanty. Tvoří ho náušnice, prsten, přívěsek, nově přibude také náramek. Při návrhu Ivetě asistoval a šperky vytvořil mezinárodně oceněný designér a zlatník David George Hrubec, který je už přes deset let součástí týmu JK Jitka Kudláčková. Šperky je možné objednat v jakékoli barvě zlata přímo v showroomu zlatnictví v budově Filadelfie na Praze 4 nebo přes kontakt na webu www.jk.cz.

„Jsem moc ráda, že jsem k této spolupráci byla oslovena. Vždy jsem chtěla mít možnost podílet se na designu šperků podle mé představy, a díky JK Jitka Kudláčková se mi to podařilo. Z výsledku jsem nadšená a věřím, že se bude líbit co nejvíce ženám. Už teď mám na tuto sadu velmi kladné ohlasy, kdykoliv ji někam vynesu,“ uvedla Iveta Fabešová.

Stejně nadšeni jsou z této spolupráce i v JK Jitka Kudláčková. „Iveta je kreativní člověk, který dělá sice řemeslo jiného typu než my, ale přesto k sobě máme blízko. Ukazuje se to v určitém myšlenkovém souladu a v pojetí, jak dělat kvalitně svoje řemeslo. Stejně jako Iveta, my také preferujeme víc než kvantitu použití kvalitních materiálů a dobrý design. Klademe důraz na to, aby si autor se šperkem vyhrál, aby byl výtvor opravdu funkční, pevný, vydržel roky, zaujal neotřelým designem. Poskytujeme servis, a Iveta to dělá podobně. Její dezerty nejsou nejlevnější, ale vidíte na nich, že preferuje kvalitní ingredience, má své know-how a její produkty jsou líbivé i pro oko. V tom vidím mezi námi velkou podobnost. S Ivetou jsme si navíc sedli také lidsky,“ řekl Dušan Mlynarčík, spolumajitel a ředitel zlatnictví JK Jitka Kudláčková.

Vznik limitované sady

Na zhmotnění Ivetiny představy pracoval mezinárodně oceněný designér a zlatník David George Hrubec, který má za sebou návrhy a tvorbu řady výjimečných zakázek, například České vejce nebo smaragdovou sadu v hodnotě osmi milionů korun. „Iveta měla svou jasnou vizi, jak mají šperky vypadat. Původně jsme mysleli, že bychom více respektovali podobnost s Ivetiným logem a motýla udělali hranatějšího. Nakonec jsme ale ponechali kulatý tvar křídel, který působí na špercích jemněji,“ prozradil zlatník. Během konzultací s Ivetou vznikaly prvotní náčrty a 3D vizualizace až po konečnou podobu. Původně bylo v návrhu více diamantů pro větší barevnost, ale nakonec se od tohoto kroku upustilo a růžové zlato doplnily jen drobné diamanty, díky nimž výsledek působí čistěji.

„Chtěla jsem, aby výsledná podoba šperků vystihovala mne. Když nosím šperky, tak jsou velmi decentní, nemám moc ráda šperky plné kamenů a zářící na dálku, aby všichni věděli, že na sobě máte nějaké drahé šperky. Proto jsou šperky, na nichž jsem spolupracovala, vlastně velmi jednoduché; jediné kamínky jsou v těle motýlka, zbytek je jen hladké zlato. Takhle to mám ráda, vždycky mi přijde, že méně je více,“ přidává za sebe Fabešová.

Motýl jako hlavní message

Tento druh hmyzu se stal také jedním z propojovacích prvků JK Jitka Kudláčková a Ivety Fabešové. Motýla má ve svém logu Iveta a v JK jim věnovali samostatnou kolekci. „Motýl pro mě znamená novou cestu. V momentě, kdy se vyklube z kukly, jde o nový začátek. Mně to v dané chvíli k příběhu, který jsem tehdy prožívala, přišlo úplně skvělé,“ uvedla cukrářka.

„Kolekce Naši motýli začala vznikat v momentě, kdy jsme se s manželkou dozvěděli, že v Čechách v posledních desetiletích vymírají určité druhy motýlů. Tuto kolekci už několik let obnovujeme a rozšiřujeme, najdete v ní kousky pro dospělé i pro děti. Část výtěžku věnujeme na záchranu ohrožených druhů,“ vysvětlil Dušan Mlynarčík.

Ohlasy zákazníků JK Jitka Kudláčková byly také vřelé. V momentě, kdy na sociálních sítích zlatnictví prozradili, že vznikla tato sada a zveřejnili několik fotografií, začaly přicházet dotazy a s nimi i objednávky.

Sadu dle návrhu Ivety Fabešové lze zhotovit ve všech barvách čtrnáctikarátového zlata. Je osázena diamanty s briliantovým brusem o kvalitě SI1/G.

Zlaté náušnice – cena 15 810 Kč (kód pro objednání ZN031C-01-1000)

Zlatý prsten – cena 34 720 Kč (kód pro objednání ZP031C-54-1000)

Zlatý náhrdelník – cena 30 570 Kč (kód pro objednání ZR031C-46-1000)

 

 

JK Jitka Kudláčková

Šperk je jako vztah, jedinečný, vyžadující trpělivost a péči. Touto filozofií se v rodinném zlatnictví JK Jitka Kudláčková řídí dlouhodobě. Také proto již přes třicet let ke každému zákazníkovi přistupují individuálně. Pod značkou JK Jitka Kudláčková se skrývá česká rodinná zlatnická firma, zakládající si na kvalitě vyráběných šperků a na individuálním přístupu ke klientovi. Firmu tvoří stabilní tým profesionálů, mezi které patří například mezinárodně oceněný zlatník David George Hrubec. Zákazníci mají možnost při návštěvě showroomu v prostorách budovy Filadelfie na Praze 4 nahlédnout i do přilehlé šperkařské dílny. Více na www.jk.cz.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Když se něco stane, nespoléhejte na náhodu. Chytré SOS pomůcky zachraňují životy

Stačí jedno stisknutí a pomoc je na cestě. Moderní SOS tlačítka pro seniory mění pravidla hry a ukazují, že bezpečí může být snadné, nenápadné...

Chcete udržovat sedačku jako novou? Zkuste trik profíků, který většina lidí nezná

Usadit se večer na gauč, dát si kávu, něco dobrého k tomu a pustit si film. To zní jako ideální závěr dne. Jenže ve...

3 cviky, které uleví ztuhlým zádům, krku i hrudníku

Bolí vás v bedrech? Máte ztuhlou krční páteř? Nebo se nemůžete ani nadechnout, jak máte stažený hrudník? Vyzkoušejte tři cviky, které pro vás připravila...

„Ubrali mi tisíce korun.“ Lidé se diví, jak je snadné podvést seniory

Vráží se vám na prahu s úsměvem, přináší symbolický dárek a žádá „dobrovolný příspěvek“. Málokdo tuší, že za tím stojí promyšlená past, která obírá...

Sex po čtyřicítce: Méně iluzí, více potěšení. Proč to bývá nejlepší období?

Touha se neměří věkem. Mění se jen způsob, jak ji prožíváme. Právě po čtyřicítce se sexualita může stát nejen radostí, ale i prostorem pro...

Tři snadné recepty na ledový čaj, které vás příjemně zchladí

Čaj je jedním z nápojů, který má velkou popularitu jak u dospělých, tak i u dětí. Pít ho ale nemusíme pouze teplý. Pokud je...

Malé věci, velké výsledky: 7 mikronávyků, které zlepší tvůj život bez revolucí

Někdy stačí málo, aby se v tobě něco zlomilo. Ne velké předsevzetí, ale drobný krok, který nebolí. Právě mikronávyky umí proměnit každodennost v něco...

Když už se kamarádky nehledají na pískovišti: Jak si budovat přátelství po třicítce, čtyřicítce i dál

Ve dvaceti jsme kamarádky sbíraly samy. Na kolejích, v kavárnách, v klubech i přes smích na lavičce. Jenže s lety se proměňuje nejen náš...

Jak naši předkové léčili své neduhy? Pomáhaly potraviny, ale i moč či kravince

Dnes sáhnete po ibalginu nebo zajdete k doktorovi. Ale co když vám bylo špatně před sto lety, kdy žádné léky běžně dostupné nebyly? Naši...

Nová limitovaná kolekce Columbia Heritage přináší remakeikonické rybářské vesty z 60. let v barvách a s potisky drsného oregonského pobřeží

Limitované kolekce Columbia Heritage čerpají každou sezonu inspiraci z ikonického historického oděvu vybraného z archivů značky Columbia, který je s novou kolekcí spojen s jedinečným místem nebo...

„Nevypadám jako dřív.“ Čtenáři se ptají, proč obličej s věkem mění výraz

Vrásky, povolená kůže, změněné rysy. Stárnutí tváře není jen o ochablé pokožce. Podle odborníků hraje zásadní roli i lebka a tukové polštářky, které se...

Voda, která léčí i unavuje. Letní péče o pleť bez extrémů

Léto přináší spoustu radosti, ale i výzev pro naši pokožku. Slunce, pot, klimatizace a změny teplot dělají s pletí divy, které málokdo ocení. Jak...

Děsí vás černající banány? Naučte se je správně skladovat

Banány. Ovoce, které většina z nás miluje, ale taky nám lezou krkem, když během dvou dnů zčernají a zkazí se. Přitom stačí malá změna...

Když se noc mění v saunu. Proč v horku nespíme dobře a jak si pomoct

Letní noc je někdy horší než tropické poledne. Člověk se převaluje, vzduch stojí, polštář pálí. Tělo touží po chladu a odpočinku, ale místo toho...

Magie ve flakonu nebo marketing pro zoufalé? Testujeme feromonové vůně

Slíbí ti přitažlivost na první pohled, probuzené touhy a pohled přes celou místnost. Feromonové parfémy znějí jako zázračné afrodiziakum ve flakonu. Ale fungují opravdu,...
Reklama
Reklama