MADLOVE BODY. Spodní prádlo, které můžete prát na veřejnosti.

Sdílet článek

Reklama
Reklama

 „Vytvořili jsme nápadité prádlo, něžné formou a divoké obsahem, nekompromisní kvalitou a způsobem zpracování,“ říká o nové značce MADLOVE BODY její spoluzakladatel, Pavel Mádl. 

 

MADLOVE BODY vzniká bez předsudků o lidech i o lidském těle. Hlavní záměr byl vytvořit dámské i pánské spodní prádlo, které má funkční design, skvěle volené materiály, promyšlené střihy, stylové a nápadité provedení, potisky i výšivky. 

Takové spodní prádlo, které je vyráběno pod značkou, se kterou se může kdokoliv ztotožnit, protože vnímá etické přístupy v designu, komunikaci, výrobě i prodeji. “Naším cílem je inspirovat, přinášet radost a vytvářet produkty, které si rádi koupíte hlavně pro svůj pocit. Spodní prádlo je věc, kterou si oblékáte na tělo jako první a je to úplně poslední vrstva, kterou ze sebe každý večer sundáte. Proto vám jeho výběr musí dávat smysl a výrobce by do něj měl vložit maximální péči,” popisuje vznik značky spoluzakladatel Pavel Mádl.

Pilotní kolekce pod vedením Petry Ptáčkové

První kolekce vznikla pod vedením české módní návrhářky, designérky a kaskadérky Petry Ptáčkové.
Ve spolupráci s předními českými technology vznikla ucelená kolekce, která obsahuje několik druhů dámských podprsenek a kalhotek, pánské trenýrky, pánská i dámská trička, unisex košile a další nápadité designové doplňky.

Petra je klíčovou postavou od počátku celého projektu. Pohybuje se v módním světě, sama tvoří velmi osobitou módu s důrazem na detail, je pro ni důležité zpracování a etický přístup k výrobě,” popisuje Pavel Mádl.

Petra Ptáčková působí v projektu jako art director a návrhář zároveň. “Práce na úvodní kolekci MADLOVE BODY pro mě byla velká výzva. Možnost spoluvytvářet značku od názvu, grafického zpracování až po positioning, je velmi obohacující. Spodní prádlo vnímám jako specifický typ produktu, který při tvorbě vyžaduje odlišný přístup
i způsob myšlení,”
říká o spolupráci módní návrhářka, Petra Ptáčková.

Prádlo jako součást outfitu

MADLOVE BODY vytváří ze spodního prádla součást outfitu. Věc, ve které se díky kvalitnímu provedení člověk cítí dobře a obléká jí s radostí pro svůj dobrý pocit. “MADLOVE BODY je takové spodní prádlo, které chcete, aby bylo vidět. Je typické svým netradičním provedením s lehkým náznakem nostalgie a vrací do hry starší způsob zpracování, avšak s moderními a kvalitními materiály. MADLOVE BODY je pro mě takovým symbolem neoromantismu s dávkou anarchie. Výrazné detaily, jako například ozdobné pásky s ilustracemi, vypráví příběhy. Jakýkoliv oděv by měl být prostě zábavný,” popisuje kolekci Petra Ptáčková.

 

MADLOVE BODY v zahraničí

Do budoucna plánuje značka obohatit své portfolio o nové kolekce. Už od počátku mají její zakladatelé ambici expandovat i na další zahraniční trhy. “Díky celkové povaze značky, hodnotám, které vyznáváme, a materiálům, které volíme, věříme, že uspějeme i venku,” uzavírá Pavel Mádl.

 

www.madlovebody.com

www.instagram.com/madlovebody

www.facebook.com/madlovebody.cz

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

3 cviky, které uleví ztuhlým zádům, krku i hrudníku

Bolí vás v bedrech? Máte ztuhlou krční páteř? Nebo se nemůžete ani nadechnout, jak máte stažený hrudník? Vyzkoušejte tři cviky, které pro vás připravila...

„Ubrali mi tisíce korun.“ Lidé se diví, jak je snadné podvést seniory

Vráží se vám na prahu s úsměvem, přináší symbolický dárek a žádá „dobrovolný příspěvek“. Málokdo tuší, že za tím stojí promyšlená past, která obírá...

Sex po čtyřicítce: Méně iluzí, více potěšení. Proč to bývá nejlepší období?

Touha se neměří věkem. Mění se jen způsob, jak ji prožíváme. Právě po čtyřicítce se sexualita může stát nejen radostí, ale i prostorem pro...

Tři snadné recepty na ledový čaj, které vás příjemně zchladí

Čaj je jedním z nápojů, který má velkou popularitu jak u dospělých, tak i u dětí. Pít ho ale nemusíme pouze teplý. Pokud je...

Malé věci, velké výsledky: 7 mikronávyků, které zlepší tvůj život bez revolucí

Někdy stačí málo, aby se v tobě něco zlomilo. Ne velké předsevzetí, ale drobný krok, který nebolí. Právě mikronávyky umí proměnit každodennost v něco...

Když už se kamarádky nehledají na pískovišti: Jak si budovat přátelství po třicítce, čtyřicítce i dál

Ve dvaceti jsme kamarádky sbíraly samy. Na kolejích, v kavárnách, v klubech i přes smích na lavičce. Jenže s lety se proměňuje nejen náš...

Jak naši předkové léčili své neduhy? Pomáhaly potraviny, ale i moč či kravince

Dnes sáhnete po ibalginu nebo zajdete k doktorovi. Ale co když vám bylo špatně před sto lety, kdy žádné léky běžně dostupné nebyly? Naši...

Nová limitovaná kolekce Columbia Heritage přináší remakeikonické rybářské vesty z 60. let v barvách a s potisky drsného oregonského pobřeží

Limitované kolekce Columbia Heritage čerpají každou sezonu inspiraci z ikonického historického oděvu vybraného z archivů značky Columbia, který je s novou kolekcí spojen s jedinečným místem nebo...

„Nevypadám jako dřív.“ Čtenáři se ptají, proč obličej s věkem mění výraz

Vrásky, povolená kůže, změněné rysy. Stárnutí tváře není jen o ochablé pokožce. Podle odborníků hraje zásadní roli i lebka a tukové polštářky, které se...

Voda, která léčí i unavuje. Letní péče o pleť bez extrémů

Léto přináší spoustu radosti, ale i výzev pro naši pokožku. Slunce, pot, klimatizace a změny teplot dělají s pletí divy, které málokdo ocení. Jak...

Děsí vás černající banány? Naučte se je správně skladovat

Banány. Ovoce, které většina z nás miluje, ale taky nám lezou krkem, když během dvou dnů zčernají a zkazí se. Přitom stačí malá změna...

Když se noc mění v saunu. Proč v horku nespíme dobře a jak si pomoct

Letní noc je někdy horší než tropické poledne. Člověk se převaluje, vzduch stojí, polštář pálí. Tělo touží po chladu a odpočinku, ale místo toho...

Magie ve flakonu nebo marketing pro zoufalé? Testujeme feromonové vůně

Slíbí ti přitažlivost na první pohled, probuzené touhy a pohled přes celou místnost. Feromonové parfémy znějí jako zázračné afrodiziakum ve flakonu. Ale fungují opravdu,...

Burger King rozkřupal léto. Letní limitka Summer Crunch křupe až za roh

Řetězec Burger King znovu ovládla letní limitovaná nabídka s názvem Summer Crunch, která staví na zážitku z intenzivní křupavosti a přináší sezonní kombinaci ingrediencí,...

Bojí se váš muž změn? Inspirujte se těmito tipy

Změny. Pro někoho výzva, pro jiného noční můra. A možná právě váš partner patří do té druhé skupiny. Co s tím? Nepanikařit. I muži,...
Reklama
Reklama