Krok za krokem k zelenější budoucnosti

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Přestože doba covidu přispěla k navýšení jednorázových plastových obalů, připomíná inovátor na poli výroby plastových obalů důležitost návratu k myšlence a realizaci jeho nenavyšování. A to nikde na naší planetě. Společnost Werner & Mertz, výrobce ekologické drogerie Frosch, s každou novou inovací dokazuje, že to možné je. Cíl této německé firmy je jasný. Vytvářet obalový materiál tak, aby nevznikal žádný nový plastový odpad. Společnost se zavázala, že do roku 2025 bude všechny své produkty prodávat pouze v obalech z jednotného druhu plastu a budou tedy 100 % recyklovatelné. To je možné tehdy, budou-li produkty vyrobeny čistě z recyklátu ze spotřebitelských plastů. Inovativní stand-up pouches z jednotného materiálu zaručují 100% recyklovatelnost použitého plastu ve vysoké kvalitě. Frosch je ekologickou volbou pro ekologické začátečníky, širokou obec přemýšlivých zákazníků, ale i pro zapálené ekologické experty. Je důležité, aby byl ekologický nejenom obsah, ale i obal výrobku. Frosch navíc dokazuje, že přes používání přírodních složek je stejně účinný, jako ostatní značky založené na chemickém složení. Frosch se svými přírodními účinnými látkami sází na osvědčené domácí prostředky, jako je ocet, citron, levandule či soda, které zaručují rychlou biologickou rozložitelnost. Ten, kdo má krbová nebo jiná kamna se skleněnými dvířky může vyzkoušet vysoce účinnou sílu například Frosch Čistič na kuchyně s přírodní sodou, který Vás překvapí i při tomto úkolu.

„S přelomovými technologiemi pro třídění plastového odpadu je otázkou, proč není podíl recyklovaného plastu v obalech vyšší napříč všemi odvětvími. Odpověď je snadná, realizace stále záleží na člověku, jak velkou váhu dá, dopadu svého konání na naši planetu. Recyklovatelnost obalů má smysl pouze tehdy, pokud lze recyklát kvalitně využít. V posledních letech se využití recyklátu v obalech příliš nezvýšilo, jak ukazují údaje v průzkumech. Bohužel, surová ropa, která se těší daňovým úlevám, je stále levnější než spotřebitelský recyklát, a proto mnoho společností nadále používá ve svých obalech primární plast. Dobrovolnými závazky několika málo společností nelze dosáhnout cílů v oblasti ochrany klimatu. Zde je zapotřebí opatření ze strany vlády,“ říká Reinhard Schneider, majitel společnosti Werner & Mertz.

„Na značce Frosch se mi líbí mnoho věcí, jednak její portfolio, účinnost výrobků, ale především její zodpovědné chování. Aktivity podobně smýšlejících značek je potřeba podporovat. Nedělá ekologii pro ekologii, ale pro skutečnou pomoc planetě. Pokud by se našlo více takových společností, byl by jejich hlas mocnější a určitě by přispěl k legislativním změnám, které jsou na cestě k ochraně životního prostředí nezbytné,“ uvádí Jiří Kerchler, marketingový ředitel společnosti Melitta ČR s.r.o., distributora značky Frosch pro český a slovenský trh. „Iniciativa značky Frosch je zaměřená na povrchově aktivní látky na bázi obnovitelných evropských rostlin, chrání tím tak tropické regiony a zdroje a zároveň podporuje domácí biologickou rozmanitost. Frosch soustřeďuje svou pozornost na snášenlivost produktů s pokožkou a jen velmi šetrně používá konzervační látky a parfémované složky. Všechny receptury jsou dermatologicky testovány. Je průkopníkem recyklovaného obalového materiálu a na své průhledné PET lahve používá ze 100 % recyklovaný materiál (plastový odpad),“ dodává Jiří Krechler.  

 

EKO kvalita Frosch v 9 bodech

  • Přírodní, ale účinné ingredience
  • Dermatologicky testováno. Šetrné k pokožce
  • Výrobky neobsahují škodlivé látky jako jsou fosfáty, boráty, formaldehydy, EDTA nebo halogenové organické sloučeniny
  • Aktivní látky jsou z obnovitelných přírodních zdrojů a šetrné k přírodě. Vhodné do ČOV
  • Minimální nebo nulové zatížení životního prostředí díky využívání až 100% recyklátu ze žlutých kontejnerů. Obaly jsou dále recyklovatelné
  • Udržitelné barvy na etiketách – nezávadné pro životní prostředí ani zdraví člověka, vhodné pro recyklaci
  • Veganské, netestované na zvířatech Udržitelná a energeticky úsporná výroba
  • Firma má vlastní zařízení na úpravu odpadní vody
  • Tradice již od roku 1986

 

Jedlá soda  –  univerzální pomocník

Jedlá soda je nepřekonatelný pomocník, kterého lze použít prakticky na všechny povrchy. Kromě odstraňování
i odolných skvrn také pohlcuje zápach a leští. S klidem můžete sodu použít i v blízkosti potravin. Jedlá soda spolehlivě vyčistí i zaschlé usazeniny v troubě a poradí si i s vodním kamenem.  Výborně se hodí na skla krbových kamen. Frosch Čistič na kuchyně s přírodní sodou je ideálním pomocníkem. Jde to i bez rukavic
a voňavě. 500 ml je k dostání za 92,90 Kč.

 

O značce Frosch:
Frosch je již přes 30 let průkopnickou značkou na poli ekologie. Čisticí i pečující prostředky s logem zelené žabičky jsou šetrné k pokožce i životnímu prostředí. Ve své dlouholeté historii Frosch neustále zdokonaluje vývoj a výrobu čisticích a pečujících prostředků s ohledem na ekologii a stává se lídrem mnoha environmentálních projektů přesahujících mnohdy hranice daného průmyslu. Výrobky značky Frosch jsou v průběhu celého životního cyklu prokazatelně ohleduplnější nejen k životnímu prostředí, ale i ke zdraví spotřebitele. Ekologický přístup dokládají i získané certifikáty jako např. EMAS, Green Brands, Eco label a jiné.  Více informací naleznete na  www.frosch-eko.cz
.

 

My jsme si pro vás připravili soutěž o balíček produktů Frosch o hodnotě 450 Kč.
Balíček obsahuje: Frosch Aviváž Aloe Vera (750ml), Frosch Odstraňovač skvrn a la „žlučové mýdlo“ (75ml) a láhev na vodu.

 

Více informací naleznete na www.frosch-eko.cz.

 

 Podmínky SOUTĚŽE – Sledujte nás na FB a také IG.

 

 

Výherci: K. Holmanová, D. Janda, O. Klecánková

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Patříte k milovníkům nutelly? Zkuste si ji udělat doma

Nutella – legenda snídaňových stolů, dětských svačin i dospěláckých výpadů tzv. „tajně na lžičku, když se nikdo nedívá“. Ale co když vám řeknu, že...

Žhavá novinka sezóny – parfémy The Mania od Osmanyho Laffity

Víte, bez čeho se tento podzim 100% neobejdete? Bez nejnovějších parfémů The Mania od Asombroso, značky známého módního návrháře Osmanyho Laffity. The Mania je v...

Teplo domova nemusí být luxus. Drobné návyky, které vám ušetří tisíce

Topení patří k největším položkám v rodinném rozpočtu, přesto jím velká část českých domácností nevědomky plýtvá. Nejde přitom o technické poruchy, nýbrž o drobné...

Návrat ke kořenům. Objevte zapomenutou moudrost pro zdraví v chladných dnech

S příchodem chladných dnů saháme po drahých doplňcích stravy, avšak skutečný klíč k pevnému zdraví máme často na dosah a zdarma. Podzim je ideální...

Pavel Nový: Charismatický před kamerou, nekompromisní, když jde o soukromí

Některé dvojice o sobě dávají vědět na každém kroku, jiné si své štěstí schovávají za zavřené dveře. Herec Pavel Nový patří rozhodně do té...

Poklad letošního podzimu: křehký švestkový koláč

Sychravé dny doprovázené chladným počasím? To by jeden nejraději zůstal doma, zachumlaný v peřinách. Proč si ale toto období trochu nezpříjemnit? Listí hraje všemi odstíny...

Policie varuje před podvodnými SMS zprávami jménem České pošty, cílí hlavně na seniory

Vypadá jako oficiální zpráva od České pošty a hrozí, že váš balíček nebude doručen. Ve skutečnosti se však jedná o zákeřný podvod, jehož cílem...

Generace, jež šetří na chlebu, ale kupuje kabelky za tisíce… Co pohání posedlost luxusem?

Na účtu sotva zbývá na nájem, přesto na rameni visí ikonická kabelka za desítky tisíc. Fenomén mladých generací, jež utrácejí za luxus, který si...

Přestaňte se na sebe pořád zlobit. Laskavost k sobě je víc než disciplína

Určitě to znáte. Stačí drobná chyba, zapomenutý e-mail, rozbitý talíř nebo nedokončený úkol – a už se v hlavě spouští ten známý hlas: „No...

Voňavé objetí podzimu: Limitovaná edice DÝNĚ od Manufaktury

Sezóna spadaného listí, ranních mlh a teplého šálku dýňového latté přináší kromě nostalgie a klidu i voňavé rituály péče o tělo a duši. Podzimní...

Privátní vířivka s výhledem na Hrad a kosmetika Codage Paris: M Spa překoná vaše očekávání

Hotel Emblem, nacházející se jen pár kroků od Staroměstského náměstí, otevírá dveře všem milovníkům odpočinku a špičkové péče. Jeho lázeňské centrum M Spa není...

Více než čtvrt milionu řidičských průkazů letos končí, nejvíce se to týká Středočechů a seniorů

Více než čtvrt milionu Čechů letos čeká povinná výměna řidičského průkazu. Největší vlna se týká seniorů a řidičů ve Středočeském kraji. Zjistěte, jak si...

Tron: Ares otevírá novou dimenzi digitálního světa

Večer premiéry filmu Tron: Ares rozsvítil pražské kino IMAX futuristickým pulzem digitálního vesmíru. Premiéra nového sci-fi snímku Tron: Ares nabídla divákům podívanou, která posouvá...

Gynekologové vysvětlují, jak správně používat slipové vložky a kdy mohou být škodlivé

Traduje se o nich, že škodí zdraví a narušují přirozenou mikroflóru. Pravda o slipových vložkách je však mnohem prostší. Podle gynekologů nejsou samy o...

Křen: štiplavý zázrak, který léčí i probouzí

Na první pohled vypadá obyčejně, ale jakmile ho okusíte, dá o sobě okamžitě vědět. Křen je kořenová zelenina s výraznou chutí, která dokáže nejen...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3