Dnes je Mezinárodní den sexuálních hraček. Oslavte ho stylově

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Satisfyer Pro 2 s více než 25 miliony prodaných ks od roku 2016 a 100 000+ recenzí na Amazonu nově v modré, růžové a fialkové barvě.

 

Satisfyer Pro 2, který byl uveden na trh v roce 2016, je klenotem řady Satisfyer. Jako nejprodávanější produkt Satisfyer na světě již získal více než 100 000 recenzí na Amazonu v USA a Evropě. Ale příběh úspěchu Pro 2 ještě neskončil. Nyní je dostupný ve třech nádherných pastelových barvách, růžové, fialové a modré. Tento klasický produkt nesmí chybět v žádné zásuvce nočního stolku. 

Stylový Pro 2 s charakteristickou technologií Air-Pulse společnosti Satisfyer, která při svém prvním uvedení způsobila revoluci na trhu sexuálních technologií, slibuje ohromující orgasmy a vezme vás na vzrušující dobrodružství pomocí pouhých několika pulzů.

Inovativní technologie Satisfyer, jedna z největších a nejrychleji rostoucích světových značek pro sexuální wellness, je nyní k dispozici ve více než 100 zemích s více než 200 produkty ve svém sortimentu. Od revolučních produktů air pulse po stimulátory bodu g, masturbátory, klasickými vibratory, produkty pro muže
i páry, inkluzivní, cenově dostupné a příjemné produkty jsou favority mnoha lidí na světě.

Mezi širokou řadou produktů Satisfyer si Pro2 vybudoval své jméno tím, že potěšil více než 25 milionů žen po celém světě.

 

Megwyn White, ředitelka pro vzdělávání značky Satisfyer a kvalifikovaná klinická sexuoložka

„Satisfyer Pro 2 a jeho elegantní design odborně obepne klitoris, aby nepřímo stimuloval 8000 citlivých nervových zakončení tlakovými vlnami – pro to nejlepší potěšení z tohoto světa. Nepřímý přístup pomáhá podporovat větší vnímavost v hustě uložených nervových zakončeních a zároveň podporuje průtok krve
a progresivní odezvu vzrušení. Často přemýšlím o Pro 2 jako o růžovém zlatém klíči k orgastickému království, kde jsou všechny věci blažené možné a rozhodně nikdy nevyjdou z módy a nyní si můžete vybrat svou novou oblíbenou barvu.“

 

 

Nové barvy, nové vlny slasti

Klasické, intenzivní a stylové! Zažijte čistou blaženost s bestsellerem Satisfyer Pro 2, který je nyní k dispozici ve třech nových pastelových barvách: modré, růžové a fialové

Pro 2 představuje proprietární technologii Air-Pulse společnosti Satisfyer, která dráždí klitoris pomocí jemných nebo intenzivních tlakových vln, aby poskytla tak výbušné orgasmy, kterých se zákazníci nebudou moci nabažit.

Díky tichému motoru a měkké silikonové hlavě Pro 2 navodí náladu k dosažení blaženého vrcholu. Kromě zcela nových zážitků ti nová generace Satisfyer Pro 2 nabízí optimalizovaný design ovládání, s kterým můžeš perfektně regulovat 11 různých stupňů sonických vln. 

  

Proč je Satisfyer Pro2 bestseller? 

  • Stimuluje klitoris pomocí 11 intenzivních tlakových vln bez přímého kontaktu
  • Je vyroben z extra měkkého lékařského silikonu šetrného k pokožce, který je příjemný na dotek
    a extrémně hygienický
  • Díky vodotěsné úpravě (IPX7) lze tuto hračku bezpečně používat ve vodě a snadno se čistí.

Pro 2 je dostupný v nových barvách za skvělu cenu 1289 Kč na Satisfyer eshopu.

  

 

My jsme si pro vás ve spolupráci se Satisfyer připravili dokonalou soutěž!

Pro 2 má perfektní vlastnosti pro osobní potěšení – jak pro začátečníky, tak pro lidi, kteří chtějí přidat hračku do své sbírky. 

 

 

Podmínky SOUTĚŽE – Sledujte nás na FB a také IG.

Odpovězte na soutěžní otázku:

 

 

 

Výherci: J. Řeháčková, V. Danková, P. Kučerová

 

 

 

O značce Satisfyer

Satisfyer je významná značka na poli sexuálního wellness, která propojením technologických inovací a sexuálního zdraví přináší zákazníků příjemné prožitky, které působí na různé smysly. Satisfyer byl založen v roce 2016 a stal se průkopníkem ve svém odvětví. Mezi hlavní myšlenky a poselství patří, že sexuální zdraví je pro každého bez ohledu na jeho pohlavní identitu, socioekonomické prostředí, věk nebo pohlaví a schopnosti.

Jako nejrychleji rostoucí značka sexuálního wellness na světě je Satisfyer nyní k dispozici ve více než 100 zemích s více než 200 produkty a více než 343 cenami za design. Satisfyer nabízí nejkomplexnější a nejobsáhlejší sortiment vysoce kvalitních a inovativních produktů, za dostupné ceny. Oceněná inovace společnosti, Satisfyer Connect, je bezplatná aplikace, která integruje dotykovou, zvukovou a haptickou zpětnou vazbu a umožňuje uživatelům prozkoumat vytváření vlastních personalizovaných programů potěšení a bezproblémově ovládat zařízení partnera. Společnost Satisfyer je lídrem na trhu v mnoha zemích díky svému hlavnímu produktu Satisfyer Pro 2 s více než 25 miliony prodaných ks od roku 2016 a 100 000+ recenzí na Amazonu.

Pro více informací navštivte www.satisfyer.com.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Sedm jídel z dětství, která dokazují vynalézavost českých maminek

Vzpomínáte si na tu vůni? Na kuchyni s linoleem, kde maminka z pár surovin dokázala vykouzlit večeři pro celou rodinu. Nebyl to luxus, ale...

Ricotta jako spasitel pro seniory: posílí kosti, chrání před chudokrevností a dodá tělu bílkoviny

Stárnutí s sebou přináší spoustu drobných nepříjemností, jako například bolavé klouby, pomalejší metabolismus nebo zažívání, které si občas dělá, co chce. Naštěstí to ale...

Politické strany chtějí více pracujících důchodců, rozdíly jsou jen v detailech

Motivace k práci v důchodovém věku se stala jedním z hlavních volebních témat. Většina stran plánuje rozšíření podpory pro seniory, kteří se rozhodnou zůstat...

Vůně, která spojuje. Objevte kouzlo poctivých masových pekáčků

Existuje něco víc než jen vůně linoucí se z trouby, kde se maso, zelenina a sýr pomalu spojují v dokonalou harmonii? Pekáček není jen...

Zapomeňte na drahé superpotraviny. Řeřicha setá je malý zázrak přímo z vaší zahrádky

Někdy hledáme zázračné potraviny na opačném konci světa, a přitom máme jednu z těch nejlepších doslova po ruce. Řeřicha setá je na první pohled...

Válka o peněženky seniorů: Predátorské firmy proti zranitelným důchodcům

Slibují úlevu od bolesti a spánek jako v bavlnce, místo toho ale zanechají jen prázdný účet a pocit studu. Podvodníci s takzvanými zázračnými polštáři...

Telecí řízek? Chutnější a zdravější volba než kuřecí nebo krůtí

Řízek patří k nejoblíbenějším jídlům v Česku. Většina lidí volí kuřecí nebo krůtí maso, protože je lehčí než vepřové. Jenže existuje varianta, která je...

Návrat do starých časů. Ceny v Penny připomínají dobu před zdražováním

Nákupní horečka zachvátila Česko. Nový leták obchodního řetězce Penny odstartoval cenovou bitvu, v níž se zákazníci přetahují o zlevněné maso a máslo. Akce platná...

Podzim je nejlepším obdobím pro biohacking pleti

Právě teď začíná jedinečné období, kdy můžete svoji pleť zahrnout péčí. Zklidnit ji a vyživit, nechat ji odpočinou a celkově omladit. V létě si Vaše...

„Co mě nezabije, to mě posílí.“ Čtyři cesty, jak proměnit kritiky ve spojence

Slova mohou zranit, ale i posunout dál. Kritici nám nastavují zrcadlo, ve kterém někdy nechceme vidět svůj odraz. Pokud se naučíme číst mezi řádky,...

Čeští důchodci objevují nečekaný trik. Levnější menu stačí vyjednat úsměvem

V některých restauracích v Česku mohou senioři dostat levnější menu nebo drobný bonus, aniž by o tom visela jediná cedule. Stačí se zeptat a...

Tři recepty z jehněčího masa, které si zamilujete

Jehněčí maso je v mnoha zemích považováno za delikatesu. Je jemné, šťavnaté a má lehce nasládlou chuť, která se krásně doplňuje s bylinkami, česnekem...

Jak se po létě dostat zpět do formy: 10 tipů pro efektivní návrat ke cvičení

Léto plné grilování, zmrzliny a odpočinku je u konce a s ním i pocit, že pravidelný trénink je vzdálenou vzpomínkou. Cítíte se bez energie...

Drobné proměny domova, které zlepší náladu. A to bez bourání či přehánění

Atmosféra domova nevzniká výběrem nábytku, ale drobnými gesty, která odrážejí naši každodennost. Není třeba investovat jmění, měnit dispozice ani listovat katalogy. Někdy stačí přesunout...

Jak se zbavit žmolků na oblečení? Pomůže trik z TikToku

Bez houbičky na nádobí si většina domácností neumí představit kuchyň. Ale věděli jste, že tahle obyčejná pomůcka se dá využít i úplně jinak než...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3