Noční běhy pro Světlušku po dvou letech opět odstartují příchod jara

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Světluška, projekt Nadačního fondu Českého rozhlasu, spustila registrace na svou největší každoroční událost – Noční běh pro Světlušku. Po dvou letech, kdy se kvůli nutným opatřením přesouvaly běhy do podzimních termínu, startuje štafeta opět s příchodem jara. Tradičně prvním městem, kde příznivci Světlušky vyběhnou, bude Plzeň (24. 3.), poté bude následovat Ostrava (7. 4.), Praha (21. 4.), Brno (28. 4.), Olomouc (5. 5.) a jako poslední Jihlava (11. 5.). Součástí 500korunové vstupenky je pro každého účastníka sportovní vak a dle vlastního výběru buď s multifunkčním šátkem nebo s čelovkou. Protože letošní účastníky láka na běh ve všech městech claim „Skoč na Noční běh pro Světlušku,“ budou součástí doprovodného programu také vystoupení a workshopy sportovního týmu JUMP IT.

Registrace na běhy jsou spuštěny na www.behprosvetlusku.cz.

 

„Skoč na Noční běh pro Světlušku.“ Za konceptem kampaně a claimem pro jedenáctý ročník Nočního běhu stojí David Podhola, jeden ze zakladatelů akce. Ve spolupráci s producentem Jakubem Drocárem ze společnosti PUNK FILM a režisérem Petrem Dvořákem natočili “skákací” videopozvánku na letošní běžeckou tour. V té po boku Davida Švehlíka, Judit Bardos a Pavla Batěka účinkuje také herec a režisér Milana Šteindler, který se stal pro letošní rok tváří běhů. “Právě Milan s vtipem dokazuje, že se běžcem s vyšším posláním může stát opravdu každý. Stačí si jen skočit, skočit s námi zaběhat. Právě na této jednoduché významové paralele stojí letošní komunikace. Ve výskoku se naši aktéři změní vždy v běžce s čelovkou, respektive ve světlušky,“ dodává David Podhola k námětu letošní kampaně.

Ruku v ruce s letošním mottem běhů se nese i doprovodný program. O krátká vystoupení a workshopy pro běžce se postará sportovní tým JUMP IT, který skáče přes švihadla. Účastníci ve všech šesti městech se mohou tradičně těšit na rytmické rozproudění DJs a kapel, například brněnské běžce před startem rozehřeje zpěvačka Tereza Mašková, v Plzni se o zábavu postará Slam poetry.

Na místě budou také čerstvé mošty a veganské svačinky od generálního partnera Kaufland a stánky hlavních partnerů – společnosti Hannah a České spořitelny, která návštěvníkům akce nabídne před výběhem postřehovou hru. Partner Hella se ve všech městech postará o světelné značení tras. 

Ve všech městech budou mít běžci na výběr z kratšího nebo delšího okruhu. Není přitom nutné běhat, trasu lze klidně jen projít. Vítáni jsou zájemci všech věkových kategorií, kteří chtějí podpořit dobrou věc. Registrovat se mohou také firmy, které podpoří své zaměstnance ve sportovních aktivitách, a navíc udělají dvojnásobnou radost.

Zakoupení vstupenek na Noční běh pro Světlušku je možné zde.

Na videopozvánku se můžete podívat zde:

 

 

O Světlušce
Světluška je dlouhodobý projekt Nadačního fondu Českého rozhlasu, který pomáhá těžce zrakově postiženým. Už od roku 2003 se Světluška snaží dělat radost hned dvakrát, a to jak nepřetržitou finanční pomocí zrakově postiženým, tak pořádáním osvětových a zážitkových aktivit pro všechny dárce. Shromážděné finanční prostředky do sbírky Světluška rozděluje celoročně nevidomým a slabozrakým žadatelům bez ohledu na věk.

Více na www.svetluska.net.

 

 

Reklama

Doporučujeme

99 % lidí používá alobal špatně… A ani o tom neví

Lesklou stranou k jídlu při pečení, matnou při skladování. Toto pravidlo o používání alobalu zná snad každá hospodyňka. Jak se však ukazuje, jedná se...

Konec přeplněné linky. Objevte kouzlo kuchyně, kde má vše své místo a styl

Rozlučte se s přeplněnou kuchyňskou linkou a nevzhlednými odkapávači. Moderní trendy velí využívat vertikální prostor a proměnit i běžné kuchyňské náčiní v elegantní doplněk....

Šedé mýdlo: Nenápadný návrat zapomenutého pokladu z koupelen našich babiček

Kdysi nechybělo v žádné domácnosti. Na poličce vedle lavoru, u dřezu nebo v koupelně. Šedé draselné mýdlo bylo univerzálním pomocníkem, který stál pár korun...

Proč neskladovat parfémy v koupelně. Teplo, vlhkost a světlo ničí vaši oblíbenou vůni

Je to logické, pohodlné a po ruce... a přesto je to ta největší chyba, kterou můžete své sbírce vůní provést. Skladování parfému v koupelně...

Jak na zdravou pokožku všech členů rodiny během podzimních dní

Co je na podzim jinak? Naše pokožka je více dehydrovaná, suchá a podrážděná. Také je náchylnější k zarudnutí, protože se snižuje vlhkost vzduchu a...

„Nedělám nic pro chlapy.“ Agáta Hanychová o svém novém byznysu a životní spokojenosti

„Nedělám pro chlapy nic,“ řekla Agáta Hanychová, když představila svůj nový podnikatelský projekt, jímž je značka AG Home. Po úspěchu s vlastní kosmetikou se...

Co-washing: Nenápadný trik, který dokáže s unavenými vlasy víc než drahé masky

Možná to zní zvláštně – umývat vlasy kondicionérem místo šamponu? Přesto právě tenhle postup, známý jako co-washing, začíná být tajnou zbraní žen, které bojují...

Dvojnásobná péče, dvojnásobná radost

Dopřejte své pokožce to nejlepší z přírody. Vaše pokožka si zaslouží více než jen běžnou péči. Tělové produkty od české značky Onclé jsou tvořeny tak,...

Sleva, o které vám neřeknou. Jak získat chodítka či ortézy za zlomek ceny

Nákup chodítek, ortéz či jiných zdravotních pomůcek nemusí nutně znamenat velký zásah do rodinného rozpočtu. Ačkoli se to může zdát nemožné, existují cesty, jak...

Podzim přeje pohodlí, stylu a eleganci – svrchníky, které vás zahřejí i okouzlí

Kvalitní maxi kabát s perfektním střihem, nadčasový křivák s beránkem i bez nebo dlouhá prošívaná, v ideálním případě nepromokavá, bunda s kapucí, která spolehlivě zahřeje...

Zní jako rajská hudba. Vědci odhalili, jaké jméno je nejpříjemnější pro lidské ucho

Existuje objektivně nejkrásnější lidské jméno? Podle lingvistů z Birminghamské univerzity ano. Po rozsáhlé analýze stovek jmen dospěli k závěru, že nejlibozvučněji pro lidské ucho...

Pepř v kávě? Nečekaný trik, který může nastartovat hubnutí dřív, než dopijete hrnek

Ranní káva je pro mnoho lidí malý rituál, bez kterého se nerozběhne den. Většinou ji pijeme ze zvyku – trochu mléka, možná cukr, někteří...

Ornella Koktová: Hubnout se dá i s čokoládou!

Trojnásobná maminka a úspěšná podnikatelka Ornella Koktová je v jednom kole. Je tváří značky Boobie Tapes a kromě toho má i veleúspěšný podcast. Letos na...

Utajený bonus pro vaše zdraví. Jak získat tisíce korun na prevenci, o kterých netušíte

Věděli jste, že vaše zdravotní pojišťovna vám může přispět tisíci korun na nadstandardní preventivní vyšetření rakoviny? Mnoho seniorů o této možnosti netuší, a přichází...

Sladké halloweenské strašení

Halloween je tady a s ním i naše sladká soutěž o strašidelné bonbónky Haribo. Odpovězte na soutěžní otázku a pětici z vás pošleme pořádnou podzimní nálož...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3