Oblast Moravského krasu obohatilo pět tisíc nově zasazených stromků

Sdílet článek

Reklama
Reklama

 

Zákazníci ekologických produktů se zelenou žabkou Frosch přispěli k výsadbě pěti tisíc nových stromků v oblasti Moravského krasu. Za každé dva produkty zakoupené u vybraných zákazníků nakoupila a zasadila firma Frosch novou sazenici. Výsadba 5000 stromků proběhla v oblasti Moravského krasu v místech poškozených suchem a kůrovcem. Do výsadby se zapojili také zaměstnanci, kteří během jednoho podzimního dne zasadili 700 kusů sazenic buků. Výsadba, výběr ploch k osázení a všechny ostatní kroky firma konzultovala se zkušenými lesníky, kteří rozhodli kde a jaký druh stromku bude vysazen, aby byl co nejlépe podpořen místní ekosystém.  Vybráno bylo osm druhů dřevin od javorů, modřínů, buků až po smrky. Na první výsadbu naváže další, v každém cyklu přitom může být vysazeno až 30 000 sazenic. Projekt to není nahodilý. Značka Frosch každoročně usiluje o to, aby svými inovacemi přispěla k udržování životního prostředí. Rovněž je pro ni podstatné, aby její výrobky byly ekologické během celého životního cyklu. Zohledňuje ekologické principy při výběru surovin a volbě dodavatelů, při práci s energiemi, obaly až po to, aby byly všechny produkty snadno biologicky odbouratelné a obaly zcela recyklovatelné a produkty tak nezanechávaly žádnou ekologickou stopu. Projekt podpořil zhruba čtyři sta padesáti malých vlastníků lesa v oblasti.

 

„Podobně jako si klade značka Frosch za cíl dlouhodobou udržitelnost po celém světě, vybírali jsme i pro Českou republiku takový projekt, který bude mít dopad ještě za desítky let. Než totiž vznikne nový vzrostlý les, trvá to zhruba 100 let. Nebylo tedy pochyb, že výsadbu nových stromků bylo nutno podpořit. Moravu jsme vybrali po důkladné konzultaci s odborníky. Byla a je jedním regionů dlouhodobě nejvíce strádajících vlivem sucha, kůrovce a dalších parazitů,“ uvádí Jiří Krechler, marketingový ředitel společnosti Melitta ČR s.r.o., distributora značky Frosch pro český a slovenský trh. „Výsadbou nové sazeničky však práce nekončí. Nadále je potřeba je chránit, před zvěří, jako jsou jeleni nebo daňci, kteří si obzvláště pochutnají na listnatých sazenicích. Tuto péči svěřujeme do rukou odborníků. Se sázením jsme ale neskončili. Další stromky zasadíme na jaře tohoto roku,“ dodává Jiří Krechler.

„Chtěli bychom velice poděkovat všem našim zákazníkům za podporu, kterou nám dávají. Především díky nim se mohl projekt „Zasaď strom se žabkou Frosch“ realizovat,“ uvádí Anna Stoklasová, brand manažerka společnosti Melitta ČR s.r.o., distributora značky Frosch pro český a slovenský trh.   „Přestože jsme nikdy neměli masivní reklamní kampaně, je Frosch vnímána jako značka s nejvyšší podpořenou znalostí značky v České republice. Je to jasný důkaz toho, že dobrá zkušenost s našimi výrobky tomuto aspektu velice napomáhá. Naši zákazníci nám věří. Vidí, že přestože je složení výrobků značky Frosch přírodní, účinně funguje. A pak i to, že to, co říkáme je pravda a svých závazků vždycky dostojíme. Velkou výhodou pro všechny spotřebitele je to, že používáním našich výrobků nemusí měnit svoje zažité návyky. Uklízet mohou stále dál, jen zkrátka více zodpovědněji. A tato vzájemně výhodná spolupráce nese svoje ovoce,“ dodává Anna Stoklasová.

Značka Frosch každoročně obhajuje certifikaci EMAS, kterou společnost poprvé získala již v roce 2003. EMAS je přitom jedna z nejvyšších a nejkomplexnějších evropských certifikací týkající se ekologie a ochrany životního prostředí, které předchází důkladný audit.

A protože hrálo a hraje dřevo v tomto projektu „Zasaď strom se žabkou Frosch“ velkou roli, doporučuje značka Frosch účinného pomocníka i pro tento materiál. Rovněž ani při výrobě multifunkčního produktu Frosch Čistič na dřevo Frosch nezapomíná na jeho udržitelnou stránku. Pryskyřice v něm obsažená je  získávána jako vedlejší produkt dřevozpracovatelského průmyslu, a to výhradně z Evropy. Obalový materiál je vyroben ze 100 % z recyklovaných plastů ze žlutého kontejneru. Čistič lze používat i jako intenzivní ošetření drobných ploch – stačí ho použít v nezředěné formě přímo na místo, které potřebujete ošetřit. Odolné skvrny mizí, drobné škrábance se zacelují. To vše zahaleno do jemné, přírodní vůně.  Frosch Čistič na dřevo napomáhá dřevěným povrchům uchovávat jejich půvab díky obsaženým složkám přírodního původu jako jsou extrakty z borovice. Podporuje přirozenou výměnu vláhy mezi ovzduším a dřevěnou plochou, což udržuje povrch vyživený, hydratovaný a pružný. Zabraňuje tak vzniku prasklin a vysušování dřeva. Je účinný, ekologický a krásně voní. Doporučená cena výrobku je 119,90 Kč.

 

Více informací naleznete na: www.frosch-eko.cz.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Odborníci varují seniory před podvodnými firmami, které nabízejí levné rekonstrukce

Začíná to lákavou nabídkou na „výhodnou a bezpečnou koupelnu pro seniory“, končit to však může katastrofou a ztrátou desítek tisíc. Podvodné či nepoctivé firmy...

Sladké Vánoce bez výčitek: Vyhrajte balíček produktů 4SLIM a oslaďte si sváteční chvíle zdravě

Vánoce se pomalu blíží a spolu s nimi i období, kdy se naše kuchyně mění v malé voňavé cukrárny. Podle aktuálního průzkumu značky 4SLIM...

„Nejsem na tom vůbec dobře.“ Aaron Goodwin a jeho zpověď o pekle, jež prožil

„Nejsem na tom vůbec dobře a každý den je to horší,“ svěřil se fanouškům Aaron Goodwin, hvězda populárního pořadu Ghost Adventures. Nejnovější epizoda pořadu...

Tři znamení zvěrokruhu, kterým podzim přinese štěstí a novou energii

Zatímco se mnozí halí do dek a bojují s neodbytným podzimním splínem, pro tři znamení zvěrokruhu je toto období naopak požehnáním. Jak informuje server...

Husa plněná uzeným kolenem: recept, který překvapí i zkušené kuchaře

Na první pohled to může znít trochu bláznivě – dát do husy uzené koleno? Jenže jakmile tenhle recept vyzkoušíte, už se k tradiční přípravě...

Jak bojovat s podzimní únavou: Tři jednoduché rituály, které nahradí kávu a zlepší náladu

Chladnější rána, dny se krátí a vy máte neodolatelnou chuť zalézt pod deku s něčím sladkým. Podzimní útlum není lenost, nýbrž přirozená reakce těla...

Jak si vytvořit systém pro trvalý pořádek a zbavit se chaosu

Když uklízíme svůj domov, často si ani neuvědomujeme, že si zároveň třídíme i vlastní myšlenky. Každá věc, kterou pustíme z ruky, otevírá prostor pro...

Strašidelné sušenky s marmeládou: Halloweenská dobrota, kterou zvládne každý

Chcete letos přivítat Halloween trochu jinak než obvyklou dýní na okně? Zkuste upéct tyhle strašidelné sušenky s marmeládou, které jsou jednoduché, ale vypadají, jako...

„Mladí lidé dělají chyby.“ Jennifer Lawrenceová a její překvapivý verdikt nad slavnou nevěrou

„Samozřejmě, že jsem se ho na to zeptala!“ přiznala se smíchem Jennifer Lawrenceová. Při natáčení nového filmu se prý svého kolegy Roberta Pattinsona bez...

NeoVitalia, regenerační krém noční

Vrací pleti zdraví a vitalitu Připravte pleť na zimu a dopřejte ji možnost noční regenerace. Dokáže více, než si myslíte, a proto jsou regenerační přípravky...

Hailey Bieberová přiznala, jaké kosmetické zákroky podstoupila, botox v obličeji prý nemá

„V obličeji žádný botox nemám,“ prohlásila modelka a podnikatelka Hailey Bieberová a jednou provždy se pokusila utnout spekulace. Ve své upřímné zpovědi však přiznala,...

Ztratila jste práci? Není to konec, ale nová šance

Ztráta zaměstnání dokáže pořádně otřást sebevědomím, zvlášť když k ní dojde nečekaně. Najednou máte pocit, že jste ztratila jistoty i směr. Ale věřte, že...

Tipy na vynikající sendviče a proč nesmí chybět tatarka

Průvodce přípravou sendvičů na cesty Hledáte rychlý, chutný a sytý oběd, který si snadno vezmete s sebou do práce, na piknik nebo na cesty? Zapomeňte...

Péče, která nemusí být drahá. Skryté slevy a bonusy na masáže, o nichž senioři netuší

Bolí vás záda či klouby, ale nechcete utrácet tisíce za masáže a fyzioterapii? Možná ani nemusíte. Český systém nabízí seniorům hned několik cest, jak...

Kouzelná podzimní dobrota: dýňové donuty

Dýně – symbol podzimu, tajemna a kouzla domova. Od dávných irských legend o toulavém Jackovi až po dnešní svátek Halloween je dýně nezaměnitelnou ikonou...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3