Čeští spotřebitelé budou zanedlouho opět volit nejlepší novinku na českém trhu

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Každým rokem se na trhu objeví mnoho novinek. Zákazníci na novinky velice dobře slyší, ale často o nich nevědí či nemají dostatečné informace. Proto jim s orientací pomáhá program Volba spotřebitelů –  Nejlepší novinka, který nové produkty na trhu objevuje a oceňuje. Logo Volby spotřebitelů tak motivuje k nákupu již skoro každého druhého Čecha.  V tomto roce proběhne již 22. ročník nezávislého spotřebitelského průzkumu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který oceňuje nové a inovované produkty. Každoročně jej organizuje společnost Atoz Marketing Services ve spolupráci s výzkumnou agenturou NielsenIQ. Výrobci mohou své novinky přihlašovat právě teď.

„Do programu mohou své nové či inovované produkty přihlásit výrobci a distributoři FMCG, OTC a spotřebního zboží, kteří je uvedli či teprve uvedou na trh v období od 1. ledna 2021 do 31. května 2022. Přihlášky probíhají online na webových stránkách programu,“ uvádí Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny pořádající společnosti. „Za celých 21 ročníků se do projektu přihlásilo již přes 2 200 novinek. Také v letošním roce očekáváme silnou účast. Je to dáno skutečností, že během posledních dvou pandemických let byl velmi omezený prostor, kde mohly firmy své novinky prezentovat. Většina akcí, veletrhů, kongresů byla zrušena, tím pádem měli výrobci ztíženou cestu nejenom k obchodníkům, ale i k jejich zákazníkovi,“ dodává Lukáš Matějka.

Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka je jediné ocenění na českém trhu, ve kterém rozhodují samotní spotřebitelé. Po uzavření registrací se nominované produkty rozdělí do jednotlivých kategorií, které zároveň musí schválit odborná porota. Poté se spouští ve spolupráci s výzkumnou agenturou průzkum na reprezentativním vzorku 4 000 respondentů. Právě oni následně zvolí ty nejlepší novinky.

Z průzkumu každoročně vzejde několik desítek vítězných produktů, kterým je dále zaručena masivní mediální podpora. Nejenom díky spolupráci s řadou silných mediálních partnerů se novinky dostanou ke konečným zákazníkům. Na logo Volba spotřebitelů lze narazit v TV, tisku, v rádiích, v outdooru, dále v rámci instore podpory v prodejnách Tesco a Makro a samozřejmě v online prostoru a na sociálních sítích.

V letošním roce se k programu přidali dva noví velmi silní mediální partneři. Vydavatelství A11, které má ve svém portfoliu přes dvacet úspěšných a známých titulů jako je Mladý svět, bezplatné noviny Náš REGION a mnoho dalších. V rámci televizní podpory přibyl pořad České televize Všechno, co mám ráda. Jde o life stylový hobby magazín pro ženy, který přináší rady, návody, tipy a pohodu do domácností. Je vysílán ve čtvrtek v 16.45 na ČT 1 a každý týden si ho na obrazovkách najde cca. půl milionu diváků.

Program Volba spotřebitelů se v reakci na aktuální humanitární krizi na Ukrajině zapojuje do materiální pomoci potřebným, a to minimálně po celý letošní 22. ročník programu. Stejně tak se prostřednictvím Volby spotřebitelů mohou zapojit i partneři a klienti akce. Pomoc pro Ukrajinu je připravována společně ve spolupráci se společností Nielsen. Jedná se o materiální pomoc jak uprchlíkům zde, tak lidem tam. Budou se pravidelně zavážet především produkty vhodné k těmto účelům, na čemž mohou samozřejmě i klienti – účastníci Volby spotřebitele participovat.

Slavnostní vyhlášení vítězných novinek proběhne na galavečeru Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka dne 16. června 2022 v Cubex Centru Praha.

Odkazy: volbaspotrebitelu.cz

 

 

Reklama

Doporučujeme

Když už se kamarádky nehledají na pískovišti: Jak si budovat přátelství po třicítce, čtyřicítce i dál

Ve dvaceti jsme kamarádky sbíraly samy. Na kolejích, v kavárnách, v klubech i přes smích na lavičce. Jenže s lety se proměňuje nejen náš...

Jak naši předkové léčili své neduhy? Pomáhaly potraviny, ale i moč či kravince

Dnes sáhnete po ibalginu nebo zajdete k doktorovi. Ale co když vám bylo špatně před sto lety, kdy žádné léky běžně dostupné nebyly? Naši...

„Nevypadám jako dřív.“ Čtenáři se ptají, proč obličej s věkem mění výraz

Vrásky, povolená kůže, změněné rysy. Stárnutí tváře není jen o ochablé pokožce. Podle odborníků hraje zásadní roli i lebka a tukové polštářky, které se...

Voda, která léčí i unavuje. Letní péče o pleť bez extrémů

Léto přináší spoustu radosti, ale i výzev pro naši pokožku. Slunce, pot, klimatizace a změny teplot dělají s pletí divy, které málokdo ocení. Jak...

Děsí vás černající banány? Naučte se je správně skladovat

Banány. Ovoce, které většina z nás miluje, ale taky nám lezou krkem, když během dvou dnů zčernají a zkazí se. Přitom stačí malá změna...

Když se noc mění v saunu. Proč v horku nespíme dobře a jak si pomoct

Letní noc je někdy horší než tropické poledne. Člověk se převaluje, vzduch stojí, polštář pálí. Tělo touží po chladu a odpočinku, ale místo toho...

Magie ve flakonu nebo marketing pro zoufalé? Testujeme feromonové vůně

Slíbí ti přitažlivost na první pohled, probuzené touhy a pohled přes celou místnost. Feromonové parfémy znějí jako zázračné afrodiziakum ve flakonu. Ale fungují opravdu,...

Bojí se váš muž změn? Inspirujte se těmito tipy

Změny. Pro někoho výzva, pro jiného noční můra. A možná právě váš partner patří do té druhé skupiny. Co s tím? Nepanikařit. I muži,...

Co všechno obětovala Audrey Hepburn? Její život byl mnohem těžší, než vypadá

Na plátně působila jako křehká múza, ale uvnitř byla z ocele. Audrey Hepburn okouzlila svět, a přesto si z něj nikdy nenechala vzít samu...

Nástraha v podobě kávy s mlékem. Chutná jemněji, ale dráždí tělo

Voňavý šálek s krémovou pěnou v ruce, hřejivý rituál, který otevírá ráno. Káva s mlékem je pro mnoho žen symbolem pohody a klidu. Jenže...

Už jste vyzkoušeli praktický tip do domácnosti? Stačí ustřihnout roh houbičky na nádobí

Ještě jste o této vychytávce neslyšeli? Tak to je nejvyšší čas ji vyzkoušet! Možná se na první dobrou může zdát, že je to je...

Francie říká dost! TikTok a Temu reklamám zvoní hranaZ

Francie už nechce být skládkou pro šaty, které se nosí jednou a končí v odpadu. Zakazuje reklamy na ultra-levnou módu a zavádí ekologické skóre....

Jak vypadá manipulace, když má jemný hlas a úsměv? Ne vždy ji poznáš hned

Nemusí křičet, ani třískat dveřmi. Manipulace umí být tichá, něžná a dokonale maskovaná. A právě proto je tak zrádná. Místo strachu se usmívá, místo...

Osvěžte se v parních dnech těmito skvělými limonádami

V parných letních není nic lepšího než sklenice studené a osvěžující limonády. Ať už hledáte něco na zahradní párty, k obědu na balkoně nebo...

Síra a sirovodík: zázračná dvojice pro zdraví, krásu i psychickou pohodu. Objevte jejich účinky v lázních Piešťany a Smrdáky

Síra je nezbytnou součástí lidského organismu. Podporuje tvorbu keratinu a kolagenu, které jsou důležité pro zdravou pokožku, vlasy i klouby, přispívá k detoxikaci těla...
Reklama
Reklama