Pravidelný pohyb s GLS

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Výdejní místa přepravců jsou mezi lidmi čím dál populárnější. Z loňského průzkumu společnosti GLS vyplývá, že je aktivně využívá již každý třetí Čech. Balíkový přepravce GLS chce tento udržitelný způsob přepravy balíků ještě více podpořit, a proto připravil jarní ekologickou kampaň. Stačí, když si v období od 6. března do 27. dubna 2023 zákazníci vyzvednou balík na výdejním místě GLS a následně jeho číslo zaregistrují do slosování o zajímavé ceny. Když se navíc zúčastní i tradiční Květnové výzvy Do práce na kole, mohou vyhrát koloběžku v hodnotě 11 tisíc Kč od značky Yedoo. Cílem kampaně je také motivace lidí k pravidelnějšímu pohybu.

 

Balíkový přepravce GLS spouští novou kampaň, která má za cíl motivovat lidi k většímu využívání udržitelnějšího způsobu přepravy balíků, a to doručování do výdejních míst GLS Parcel Shop, výdejních boxů Parcel Box i do partnerské sítě AlzaBoxů. Chce tak zároveň podpořit lidi k častějšímu cestování pěšky, na kole či koloběžce. „Rádi bychom touto kampaní připomněli lidem, že díky doručení do výdejního místa GLS se nejenže nemusí časově vázat na kurýry, ale také přispějí k redukci emisí. Nemluvě o tom, že pokud si pro balíček dojdou pěšky nebo na kole, udělají něco navíc i pro své zdraví. Z toho důvodu jsme se rozhodli zapojit do kampaně také spolek AutoMat, pořadatele výzvy Do práce na kole, kterou podporujeme z pozice generálního partnera již od roku 2016,“ vysvětluje Pavel Včela, ředitel GLS Česká republika.

Právě výzva Do práce na kole, jejíž 13. ročník se bude konat letos v květnu, motivuje lidi k pravidelnému pohybu a pomáhá k udržitelnější dopravě. „Společnost GLS je již sedm let partnerem Květnové výzvy Do práce na kole, zaměstnanci GLS se každý rok do aktivní mobility zapojují. Obliba Květnové výzvy a mikromobility v Česku stále roste. Rádi bychom letos překonali loňský rekord – 24 700 účastníků a účastnic. Doprava na poslední míli je v logistice velkým tématem a jsme rádi, že kampaň může pomoci motivovat více lidí, aby šetřili emise a volili si vyzvedávání zásilek na výdejních místech. Pěšky, na kole nebo třeba s cargo kolem, které jsou u nás stále častější,“ říká Dominika Lenthárová, koordinátorka výzvy Do práce na kole.

V rámci kampaně si přepravce připravil soutěž pro veřejnost o sadu 70 cen v celkové hodnotě více než 100.000 Kč. „Nejen, že jsme dlouholetým zákazníkem GLS, ale zároveň každoročně podporujeme výzvu Do práce na kole. Když jsme se tedy dozvěděli o tematické soutěži, velmi rádi jsme nabídli naše koloběžky jako hlavní ceny. Chceme lidi motivovat k častějšímu využívání bezmotorové dopravy, ať už do práce nebo jen k vyřizování povinností po městě či schůzek s přáteli, k čemuž se právě koloběžky skvěle hodí,“ komentuje Dan Pilát, generální manažer firmy Yedoo.

 

Vyzvedněte si balík na výdejním místě GLS a vyhrajte koloběžku

Pro zapojení do soutěže je potřeba objednat si zásilku do jednoho z výdejních míst GLS a následně si ji tam
i vyzvednout. Na webové stránce soutez.gls-czech.com lze pak snadno zaregistrovat číslo balíku do slosování
o ceny. Každý týden se losuje o deset cen, mezi kterými je speciální výhra pro účastníky výzvy Do práce na kole. Ti mohou vyhrát koloběžku Yedoo S2620 v hodnotě 11 tisíc Kč. Další soutěžící hrají o koloběžku Yedoo Four
a další ceny, mezi které patří například poukazy do e-shopu Bikero.cz v hodnotě 2 tisíce Kč a cyklistické doplňky. Vítězové budou vyhlášeni každý pátek na webu a Facebooku GLS.  

 

 

Pro více informací navštivte naše webové stránky gls-group.com.

 

 

 

 

 

O GLS Group
GLS Group je předním poskytovatelem mezinárodní balíkové přepravy. Společnost svým zákazníkům napříč 40 zeměmi poskytuje spolehlivé a kvalitní zásilkové služby doplněné o nákladní a expresní služby. Díky rozsáhlé mezinárodní síti a výborným znalostem lokálního trhu mohou zákazníci očekávat bezproblémové, flexibilní a osobní služby napříč Evropou i mimo ni. GLS rovněž působí prostřednictvím dceřiných společností, které má ve stoprocentním vlastnictví také v Kanadě a na západním pobřeží USA. Síť GLS se skládá ze 120 ústředních a regionálních překladišť a z 1 600 dep, které využívají přibližně 37 000 dodávek a 4500 nákladních vozů. GLS zaměstnává více než 22 000 lidí. V roce 2021/22 dosáhla společnost GLS rekordního obratu ve výši 5 miliard EUR a navzdory globálním výzvám doručila 870 milionů balíků.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

„Ubrali mi tisíce korun.“ Lidé se diví, jak je snadné podvést seniory

Vráží se vám na prahu s úsměvem, přináší symbolický dárek a žádá „dobrovolný příspěvek“. Málokdo tuší, že za tím stojí promyšlená past, která obírá...

Sex po čtyřicítce: Méně iluzí, více potěšení. Proč to bývá nejlepší období?

Touha se neměří věkem. Mění se jen způsob, jak ji prožíváme. Právě po čtyřicítce se sexualita může stát nejen radostí, ale i prostorem pro...

Tři snadné recepty na ledový čaj, které vás příjemně zchladí

Čaj je jedním z nápojů, který má velkou popularitu jak u dospělých, tak i u dětí. Pít ho ale nemusíme pouze teplý. Pokud je...

Malé věci, velké výsledky: 7 mikronávyků, které zlepší tvůj život bez revolucí

Někdy stačí málo, aby se v tobě něco zlomilo. Ne velké předsevzetí, ale drobný krok, který nebolí. Právě mikronávyky umí proměnit každodennost v něco...

Když už se kamarádky nehledají na pískovišti: Jak si budovat přátelství po třicítce, čtyřicítce i dál

Ve dvaceti jsme kamarádky sbíraly samy. Na kolejích, v kavárnách, v klubech i přes smích na lavičce. Jenže s lety se proměňuje nejen náš...

Jak naši předkové léčili své neduhy? Pomáhaly potraviny, ale i moč či kravince

Dnes sáhnete po ibalginu nebo zajdete k doktorovi. Ale co když vám bylo špatně před sto lety, kdy žádné léky běžně dostupné nebyly? Naši...

Nová limitovaná kolekce Columbia Heritage přináší remakeikonické rybářské vesty z 60. let v barvách a s potisky drsného oregonského pobřeží

Limitované kolekce Columbia Heritage čerpají každou sezonu inspiraci z ikonického historického oděvu vybraného z archivů značky Columbia, který je s novou kolekcí spojen s jedinečným místem nebo...

„Nevypadám jako dřív.“ Čtenáři se ptají, proč obličej s věkem mění výraz

Vrásky, povolená kůže, změněné rysy. Stárnutí tváře není jen o ochablé pokožce. Podle odborníků hraje zásadní roli i lebka a tukové polštářky, které se...

Voda, která léčí i unavuje. Letní péče o pleť bez extrémů

Léto přináší spoustu radosti, ale i výzev pro naši pokožku. Slunce, pot, klimatizace a změny teplot dělají s pletí divy, které málokdo ocení. Jak...

Děsí vás černající banány? Naučte se je správně skladovat

Banány. Ovoce, které většina z nás miluje, ale taky nám lezou krkem, když během dvou dnů zčernají a zkazí se. Přitom stačí malá změna...

Když se noc mění v saunu. Proč v horku nespíme dobře a jak si pomoct

Letní noc je někdy horší než tropické poledne. Člověk se převaluje, vzduch stojí, polštář pálí. Tělo touží po chladu a odpočinku, ale místo toho...

Magie ve flakonu nebo marketing pro zoufalé? Testujeme feromonové vůně

Slíbí ti přitažlivost na první pohled, probuzené touhy a pohled přes celou místnost. Feromonové parfémy znějí jako zázračné afrodiziakum ve flakonu. Ale fungují opravdu,...

Hudební festival Hrady CZ se tento pátek a sobotu přesouvá na Rožmberk nad Vltavou s Kabátem, Richardem Krajčo, Dymytry či Benem Cristovao

Na putovním festivalu dále vystoupí Divokej Bill, Sofian Medjmedj, Visací zámek, Tomáš Klus a další Na 20. ročníku festivalu Hrady CZ na Rožmberku vystoupí kapela...

Burger King rozkřupal léto. Letní limitka Summer Crunch křupe až za roh

Řetězec Burger King znovu ovládla letní limitovaná nabídka s názvem Summer Crunch, která staví na zážitku z intenzivní křupavosti a přináší sezonní kombinaci ingrediencí,...

Bojí se váš muž změn? Inspirujte se těmito tipy

Změny. Pro někoho výzva, pro jiného noční můra. A možná právě váš partner patří do té druhé skupiny. Co s tím? Nepanikařit. I muži,...
Reklama
Reklama