Olympijská merchandisingová kolekce nově v prodeji na SportTown.cz

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Česká společnost ALPINE PRO v roce 2021 slavnostně otevřela nový on-line prodejní kanál SportTown.cz, který se v letošním roce stal dodavatelem Českého olympijského týmu. Od května roku 2023 exkluzivně nabízí sportovním fanouškům unikátní olympijskou merchandisingovou kolekci.   

Olympijská kolekce

Cílem společnosti ALPINE PRO jako oficiálního partnera Českého olympijského týmu bylo vytvořit sportovní kolekci oblečení a doplňků, která bude k dispozici také mezi jednotlivými ročníky olympijských her. Jedná se
o sportovní a funkční oblečení v barvách české trikolóry. Trička, mikiny, kalhoty, cestovní taška a další doplňky, které využívají sportovci, jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a vycházejí z osvědčených modelů předešlých olympijských kolekcí a úspěšných modelů kolekcí ALPINE PRO. Oblečení je vhodné jak na běžné nošení, tak i na sportovní aktivity, a to zejména díky použitým funkčním materiálům a pohodlným střihům. Tato kolekce je již nyní k dispozici na sporttown.cz a také na alpinepro.cz.

Kateřina Emmons a Jiří Přívratský

Trojnásobná olympijská medailistka a vítězka her z Pekingu 2008 ve vzduchové pušce Kateřina Emmons, spolu s dalším puškařem Jiřím Přívratským, jsou ambasadory této olympijské merchandisingové kolekce. Puškař Jiří Přívratský získal na nedávném Světovém poháru v Peru zlato a bronz a zastupuje současnou generaci sportovců a možných budoucích olympijských nadějí.

„Nadčasová kolekce totiž bude součástí oblečení výprav na akce jako jsou Evropské hry, Olympijské hry mládeže, Evropské olympijské festivaly mládeže a další. Nabízí tak dlouhodobé propojení fanoušků se sportovci a Českým olympijským týmem,“ říká Zoran Bartek, marketingový ředitel ČOV.

Součástí dlouhodobé kolekce jsou trička, mikiny, legíny, kalhoty, kraťasy, čepice, ale i cestovní tašky. Stylové oblečení a další výrobky české společnosti ALPINE PRO v národních barvách jsou dostupné na novém oficiálním prodejním kanále Českého olympijského týmu sporttown.cz.

„Olympijskou merchandisingovou kolekci jsme intenzivně připravovali více než rok a jsme rádi, že se nám ji nyní povedlo probudit k životu.,“ říká Michal Sochor, produktový manager ALPINE PRO.

 

Limitovaná Maappi kolekce jako připomínka českých úspěchů

Fandíte českým sportovcům? Už brzy si největší české olympijské úspěchy budete moci připomenout díky limitované kolekci oblečení se speciální mapou českých olympijských vítězů od Matěje Hoška. Matěj, alias Maappi, se narodil s poruchou autistického spektra.

Vždy ho fascinovaly dopravní mapy a veřejná doprava a také jejich spletitost, zároveň přesnost i logika. Ke třicátému výročí vzniku České republiky vytvořil medailovou mapu, která propojuje všech 29 českých olympijských vítězství.

Svou tvorbou upozorňuje na možnost zapojit i děti s touto poruchou do běžného života a pomáhá ostatním lidem s hendikepem. Limitovaná část Maappi kolekce Českého olympijského týmu od ALPINE PRO navíc pomůže sportovat dětem, kterým v tom brání nedostatek peněz. Část výtěžku totiž získá Česká olympijská nadace. Z prodeje každého trička a mikiny s unikátním designem od Maappi získá 100 korun Česká olympijská nadace. Ta pomáhá sportovat dětem, kterým scházejí peníze na příspěvky, soustředění či základní sportovní vybavení – ať už jde o děti samoživitelů nebo z rodin v nouzi, v pěstounské péči či z dětských domovů.

„V současné době nám žádostí o příspěvky přibývá. Přitom často stačí jen pár stovek korun, aby dítě mohlo zůstat u sportu, kterému se rádo věnuje,“ říká trojnásobný olympijský vítěz Jan Železný, prezident České olympijské nadace.

Limitovaná kolekce ALPINE PRO a  Maappi bude k dispozici koncem května.

 

Olympijská kolekce exkluzivně na sporttown.cz a alpinepro.cz

Česká společnost ALPINE PRO je oficiálním partnerem Českého olympijského týmu již od roku 2009. Od května roku 2023 exkluzivně nabízí sportovním fanouškům unikátní Olympijskou merchandisingovou kolekci na sporttown.cz a alpinepro.cz.

Zde se také můžete těšit na limitovanou kolekci ALPINE PRO a Maappi kolekci a také na připravovanou kolekci vztahující se k nadcházejícím olympijským hrám v Paříži 2024.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Vlna žádostí skončila, předčasné důchody ztratily na atraktivitě

V roce 2024 požádalo o předčasný důchod jen něco přes čtyři a půl tisíce lidí. Česká správa sociálního zabezpečení hlásí nejnižší čísla za poslední...

Jak pečovat o vlněné svetry, aby vám vydržely roky? Zde jsou nejčastější chyby, kvůli kterým se sráží a ničí

Vlněný svetr je kousek, který v zimě zahřeje jako nic jiného. Navíc bývá hebký a elegantní, zkrátka je to ideální parťák do chladných dnů....

Soutěž o tělovou kosmetiku Onclé, která Vám zpevní postavu

Zapojte se do naší soutěže. Čeká na Vás Dámská řada Onclé obsahující 3 výjimečné tělové produkty pro tvarování postavy a potlačení celulitidy, strií i...

Hubnutí po 35 letech není nemožné, jen vyžaduje jiný přístup

Říká se, že po třicítce je hubnutí těžší než kdy dřív. Vědecké studie ale ukazují, že metabolismus za to nemůže, hlavní roli hraje náš...

Sedm jídel z dětství, která dokazují vynalézavost českých maminek

Vzpomínáte si na tu vůni? Na kuchyni s linoleem, kde maminka z pár surovin dokázala vykouzlit večeři pro celou rodinu. Nebyl to luxus, ale...

Ricotta jako spasitel pro seniory: posílí kosti, chrání před chudokrevností a dodá tělu bílkoviny

Stárnutí s sebou přináší spoustu drobných nepříjemností, jako například bolavé klouby, pomalejší metabolismus nebo zažívání, které si občas dělá, co chce. Naštěstí to ale...

Politické strany chtějí více pracujících důchodců, rozdíly jsou jen v detailech

Motivace k práci v důchodovém věku se stala jedním z hlavních volebních témat. Většina stran plánuje rozšíření podpory pro seniory, kteří se rozhodnou zůstat...

Vůně, která spojuje. Objevte kouzlo poctivých masových pekáčků

Existuje něco víc než jen vůně linoucí se z trouby, kde se maso, zelenina a sýr pomalu spojují v dokonalou harmonii? Pekáček není jen...

Astratex slaví čtvrtstoletí

25 let krásy, pohodlí a sebevědomí žen Astratex, přední český specialista na spodní prádlo a plavky, letos slaví své 25. narozeniny. Společnost, která začínala v...

Zapomeňte na drahé superpotraviny. Řeřicha setá je malý zázrak přímo z vaší zahrádky

Někdy hledáme zázračné potraviny na opačném konci světa, a přitom máme jednu z těch nejlepších doslova po ruce. Řeřicha setá je na první pohled...

Válka o peněženky seniorů: Predátorské firmy proti zranitelným důchodcům

Slibují úlevu od bolesti a spánek jako v bavlnce, místo toho ale zanechají jen prázdný účet a pocit studu. Podvodníci s takzvanými zázračnými polštáři...

Telecí řízek? Chutnější a zdravější volba než kuřecí nebo krůtí

Řízek patří k nejoblíbenějším jídlům v Česku. Většina lidí volí kuřecí nebo krůtí maso, protože je lehčí než vepřové. Jenže existuje varianta, která je...

Návrat do starých časů. Ceny v Penny připomínají dobu před zdražováním

Nákupní horečka zachvátila Česko. Nový leták obchodního řetězce Penny odstartoval cenovou bitvu, v níž se zákazníci přetahují o zlevněné maso a máslo. Akce platná...

Podzim je nejlepším obdobím pro biohacking pleti

Právě teď začíná jedinečné období, kdy můžete svoji pleť zahrnout péčí. Zklidnit ji a vyživit, nechat ji odpočinou a celkově omladit. V létě si Vaše...

„Co mě nezabije, to mě posílí.“ Čtyři cesty, jak proměnit kritiky ve spojence

Slova mohou zranit, ale i posunout dál. Kritici nám nastavují zrcadlo, ve kterém někdy nechceme vidět svůj odraz. Pokud se naučíme číst mezi řádky,...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3