PRIDE měsíc je tady!

Sdílet článek

Reklama
Reklama

PRIMARK HO OSLAVÍ KAMPANÍ NAZVANOU RODINA

  • Kampaň je věnována partnerským vtahům a svazkům, které navazují lidé z komunity LGBTQI+ i mimo ni
  • V rámci kampaně byla představena nová kolekce oblečení a doplňků
  • Dlouhodobému charitativnímu partnerovi, společnosti ILGA World, Primark poskytl dar ve výši 150 000 liber (4,1 mil. Kč)

 

Letošní Pride sezónu oslavuje Primark novou kampaní zaměřenou na rodinu, tedy vztahy založené na vzájemné lásce a porozumění, které nachází mnoho členů komunity LGBTQI+.

Kampaň, která bude probíhat ve 422 prodejnách v 16 zemích, ukazuje spojení a lásku čtyř skutečných rodin. Snímky, na nichž se objevují a které nafotily samotné rodiny, představují zákulisí čtyř rodin z Velké Británie
a Německa.

Nová kolekce, která bude uvedena na trh v rámci kampaně, zahrnuje barevná trička s nápisy „Family“ (rodina)
a „Proud“ (hrdý), mikiny, vesty a doplňky včetně čepic, barevných ponožek, šperků a odznaků. Kolekce je
k dispozici pro dospělé i děti v různých velikostech od XS do 3XL a ceny začínají již od 80 Kč.

Charlie Magadah-Williams, vedoucí oddělení pro diverzitu a inkluzi ve společnosti Primark, řekl: „Letošní kampaň je zaměřena na význam nalezené rodiny; rodiny, kterou najdeme, a rodiny, která najde nás. To je vidět v celé kampani, od krásných, autentických obrázků a vyprávění příběhů až po inkluzivní sortiment výrobků. Pro mnoho lidí z LGBTQI+ komunity je nalezená rodina pojem, který se používá k označení skupiny lidí, kteří se navzájem podporují, respektují a starají se o sebe, čímž vytvářejí svou vlastní jedinečnou rodinnou jednotku, a to jsme chtěli ocenit. S více než 70 000 kolegy v rámci našeho globálního podnikání se naši kolegové významně podíleli na utváření této kampaně a my se snažíme vytvořit pracoviště, kde každý může být sám sebou.“

Koncept rodiny se v Primarku rozšiřuje i mimo Pride sezónu a je reprezentován jak kolegy z Primarku, tak zákazníky a výrobky Primarku. Na oslavu této události se členové sítě LGBTQI+ společnosti Primark budou účastnit akcí Pride a pořádat společenská setkání, kde kolegům nabídnou příležitost spojit se s jejich vlastní nalezenou rodinou. Společnost Primark bude také pořádat akce zaměřené na zákazníky ve vybraných prodejnách a oslavovat Pride s komunitou LGBTQI+ na více místech.

Letos Primark oslaví pět let spolupráce s ILGA World, Mezinárodní asociací lesbiček, gayů, bisexuálů, transsexuálů a intersexuálů, darem ve výši 150 000 liber (4,1 mil Kč). Darem podpoří organizaci ILGA World
v jejím boji za rovnost a rovnoprávnost LGBTQI+ lidí na celém světě. Za poslední čtyři roky věnovala společnost Primark organizaci ILGA World 475 000 liber (13 062 000 Kč).

 

 

 

 

O značce Primark
Primark je mezinárodní maloobchodní módní řetězec, který v současné době zaměstnává více než 70 000 lidí v 16 evropských zemích a USA. Byl založen v Irsku v roce 1969 pod názvem Penney’s a jejím cílem je poskytovat cenově dostupné produkty pro každého, od kvalitního zboží denní potřeby až po nejnovější trendy napříč dámskou, pánskou a dětskou módou, stejně jako kosmetiku, potřeby do domácnosti a doplňky. S důrazem na spokojenost zákazníků při nakupování pokračuje společnost Primark v expanzi na nových i stávajících trzích
s cílem dosáhnout do konce roku 2026 počtu 530 prodejen.

Společnost Primark neustále pracuje na tom, aby byla udržitelná móda dostupná všem. Zaměřuje se na delší životnost oděvů, ochranu života na zemi a zlepšení životní úrovně lidí, kteří se podílejí na výrobě jejích produktů. V rámci těchto aktivit společnost představila řadu závazků, na jejichž dosažení bude pracovat směrem k roku 2030. Patří mezi ně výroba všech vlastních oděvů z recyklovaných materiálů nebo materiálů pocházejících
z udržitelnějších zdrojů, zajištění recyklovatelnosti oděvů již při jejich navrhování, snížení emisí uhlíku na polovinu
v celém hodnotovém řetězci, odstranění jednorázových plastů a zajištění životního minima pro pracovníky
v dodavatelském řetězci.


O ILGA World
ILGA World je celosvětová federace více než 1 700 organizací z více než 160 zemí a území, které vedou kampaně za práva LGBTQI+. Jejich vizí je svět, ve kterém jsou respektována lidská práva všech lidí a kde každý může žít
v rovnosti a svobodě. Pro jejich členské organizace po celém světě a tisíce aktivistů, kteří je vedou, se ILGA World stala nalezenou rodinou. Jako hnutí a založená rodina pokračují v boji za spravedlnost a rovnost LGBTQI+ lidí na celém světě. Za poslední čtyři roky věnovala společnost Primark na podporu ILGA World 475 000 liber, letos se chystá věnovat částku 150 000 liber.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Zhasněte v koupelně! Fenomén „dark showering“ dobývá svět a odborníci ho milují

Slyšeli jste už o „tmavém sprchování“? Zatímco ranní sprcha nás má probudit a nabít energií, nový trend, který zaplavil sociální sítě, se zaměřuje na...

Túje jsou pasé: Zasaďte srbský smrk a vytvořte si neproniknutelnou alpskou stěnu

Většina lidí při plánování živého plotu automaticky sahá po tújích. Jenže zahradníci znají lepší tajemství: srbský smrk (Picea omorika). Je levnější, odolnější a vypadá...

Nová éra péče o tělo

Dove uvádí na trh tělová séra s aktivními složkami na úrovni pleťové péče Značka Dove přináší zásadní inovaci v péči o pokožku těla. Představuje novou...

Mrtví lupiči a malý psychopat? Expert rozebral Kevinovy pasti v Sám doma

Při sledování Sám doma v roce 2025 nás napadají jiné otázky než v dětství. Třeba jak si sakra rodiče mohli dovolit dům, který se...

Voda z kohoutku jako nepřítel baristů. Jak tvrdost a chlor ničí aroma drahých zrn

Milovníci kávy dokážou hodiny debatovat o pražení, mikrometrech na mlýnku nebo původu zrn. Pak ale často udělají tu největší chybu. Celý rituál zalijí vodou,...

Bonusy za 4,5 miliardy korun! Zpěvačka odměnila svůj štáb rekordní sumou

Turné Eras Tour přepsalo historii. Po 149 koncertech ve 21 zemích se tržby zastavily na neuvěřitelných 2 miliardách dolarů. Taylor Swift se však v...

12 nocí, 12 měsíců: Unikátní průvodce, jak si „přednastavit“ úspěšný příští rok

Období mezi zimním slunovratem a Třemi králi bylo pro naše předky tím nejposvátnějším časem v roce. Věřili, že během tzv. „Kouřových nocí“ je hranice...

Generace důvěřují, odborníci doporučují

Značka Vaseline, založená v roce 1870, si již více než 150 let drží pevné místo v domácnostech po celém světě. Její schopnost chránit pokožku...

Špína, psí výkaly a přísná pravidla. Bývalé milenky promluvily o svátcích v Playboy vile

Vánoce plné sněhu uprostřed slunné Kalifornie, kde ovšem místo baněk visí na lustru spodní prádlo, ale pod povrchem vládne přísný režim. „Hef měl naprosto...

Zrcadlo jako zrádce. Pokud v něm vidíte nepořádek, násobíte si stres

Všichni si dáváme předsevzetí, že zhubneme, budeme jíst zdravěji a méně se stresovat. Jenže často zapomínáme na místo, které nás ovlivňuje úplně nejvíc, a...

Poctivá chuť bez náhražek: Vyrobte si domácí máslo jen ze smetany a mrkve

V době, kdy jsou regály plné náhražek a vylepšovadel, se čím dál více lidí vrací k domácí výrobě základních surovin. Domácí máslo je ideálním...

Zapomeňte na Alpy! Polsko má hory, wellness i pravou zimní atmosféru, kterou si zamilujete

Zimní dny doslova volají po spojení přírody a sportu s relaxem v útulném prostředí. A není nutné jezdit daleko. Jen pár hodin za hranicemi...

Rok 2026: Ráj prodloužených víkendů! Sedmkrát si užijeme extra volno

Plánování dovolených pro rok 2026 bude letos jedna radost. Kalendář nám totiž nadělil hned několik prodloužených víkendů, které vycházejí přímo ideálně na pátky nebo...

Výprava za pramenem Labe

Cesta k pramenu naší nejznámější řeky Labe skýtá mnohé další krásné památky, zajímavá zastavení a dechberoucí výhledy do horské krajiny. Celá oblast je protkána...

Taylor Swift v slzách: Poprvé promluvila o masakru dětí v Southportu

V červenci 2024 otřásla světem zpráva o brutálním útoku na taneční kroužek s tématikou Taylor Swift v Southportu, kde zemřely tři malé holčičky. Zpěvačka...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3