Růžový veganský Mucha Sekt vítězem Volby spotřebitelů 2023

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Čeští spotřebitelé zvolili růžový veganský Mucha Sekt Nejlepší novinkou roku 2023. Špičkové produkty Mucha Sekt inspirované tvorbou Alfonse Muchy tak sklízí úspěchy nejen v zahraničí, ale i na domácí půdě. Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka oceňuje inovace na českém trhu už dvacet tři let.

O titul Nejlepší novinka se tento rok ucházelo 213 nových nebo inovovaných výrobků. Ty soutěžily o přízeň spotřebitelů v 63 kategoriích. Mucha Sekt do tohoto náročného klání vyslal svůj růžový nealkoholický sekt, který byl na trh uveden před necelým rokem, ale i přesto si získal důvěru spotřebitelů, kteří jej zvolili vítězem.

Vína značky Mucha Sekt pocházejí z prémiových vinařských oblastí a podléhají nejnovějším trendům v oblasti zpracování hroznů i samotné výroby vína. Všechny produkty z elegantní řady ART DU VINS jsou typické svojí ovocnou svěžestí. „Jsme nesmírně rádi, že se nám daří držet vysoký standard našich produktů a nabízet novinky, které ocení naši čeští spotřebitelé. Volba spotřebitele ovšem není jediná soutěž, kde sklízíme úspěchy. Mucha Sekty získávají pravidelně medaile na mezinárodních soutěžích jako je Mundus Vini, Berliner Wine Trophy nebo na domácí Prague Wine Trophy či TOP 77 vín v ČR,“ vyjmenovává úspěchy posledních let Zdzisław Dalecki, ředitel společnosti Soare sekt a.s.

Zároveň je to po nás závazek do dalších let, získali jsme toto ocenění už předminulý rok s bílým nealkoholickým Mucha Sektem a také na Slovensku s Rybízovým a Višňovým vínem Náš Sad. Vyhrála zde i naše Dino edice dětských bublinek Robby Bubble. Letos na Slovensku zase zvítězilo naše Moscato De Luxe Ice a věřím, že i v roce 2024 uspějeme s novinkami, které už nyní připravujeme,“ dodal obchodní ředitel společnosti Maroš Puškár.

Čtyři tisíce českých spotřebitelů rozhodlo o výsledku

Podkladem pro udělení ocenění se staly výsledky exkluzivního výzkumu, který jako každoročně realizovala agentura Nielsen. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů a cílem bylo zjistit, který z výrobků v každé kategorii by si spotřebitelé zakoupili, pokud by mezi nimi vybírali v obchodě a mohli by si odnést pouze jeden z nich. V kategorii nealkoholických sektů vybrali za vítěze právě růžový Mucha Sekt. V každé kategorii soutěžily minimálně tři konkurenční produkty a při výběru respondentů byly zohledněny různé atributy.

Vítězům programu je po vyhlášení zaručena masivní mediální podpora. Nejenom díky spolupráci s řadou silných mediálních partnerů se informace o novinkách dostanou přímo k zákazníkům. Na logo Volba spotřebitelů a jeho vítěze lze narazit ve spotech v TV, Youtube a online prostředí, v tisku, rádiích, outdooru, dále v rámci instore podpory v prodejnách Tesco a Makro a samozřejmě v online prostoru hlavně na sociálních sítích
„Vína značky Mucha Sekt pocházejí z prémiových vinařských oblastí a podléhají nejnovějším trendům v oblasti zpracování hroznů i samotné výroby vína. Všechny produkty z elegantní řady ART DU VINS jsou typické svojí ovocnou svěžestí. Díky tomuto ocenění odstartujeme rozsáhlou podporu vítězné novinky, Při propagaci budeme po dobu jednoho roku používat logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2023, a to jak přímo na lahvích vítězného Mucha Sektu, tak v marketingových kampaních,“ deklaruje brand manažerka Barbara Kozielová.

Zákazníci společnosti Soare sekt a.s. si mohou vybírat z pestré nabídky stylových sektů z kolekce Alfonse Muchy, která obsahuje jak alkoholické, tak právě nealkoholické varianty. Sortiment je doplněn o jedinečnou kolekci letních sektů typu ICE v bílé i růžové variantě a také.

Každá lahev na sobě nese jiné Muchovo dílo. V této sérii zosobňující čtyři květiny používá Mucha naturalistického stylu s minimální stylizací. „Náš růžový nealkoholický Mucha Sekt dostal do vínku dílo vzdávající hold flóře, kterou secese přímo zbožňovala. Se svým prostým názvem Růže skvěle ladí s naším alkoholu prostým růžovým nealkem vhodným pro vegany. I když je to letos už 125 let od jeho vzniku, dílo je neustále půvabné, stejně jako náš nealkoholický nápoj, který si můžete díky nulovému obsahu alkoholu vychutnat, kdykoliv si budete přát. Oblíbený je zejména pro jeho vůni čerstvých jahod, jemné perlení a také svěží ovocnou chuť,“ dodává brand managerka Soare sekt Barbara Kozielová.

Letos v červenci uplyne už 163 let od Muchova narození. „Jsem velmi rád za dlouholetou spolupráci naší nadace se společností Soare sekt. Mucha Sekt se těší dlouhodobé přízni českých zákazníků, což dokazuje právě toto vítězství v letošní Volbě spotřebitelů. Navíc i spojení naší rodiny se světem dobrého vína trvá už spoustu let. První zmínka o něm totiž sahá až do patnáctého století, konkrétně do roku 1488, kde Voršila Muchapeková „poručila vinohrad v Rovni strýci svému Muchovi a k tomu tři drejlinky vína“. Můj pradědeček Alfons Mucha jistě prožil mnoho krásných časů se sklenkou dobrého vína v ruce,“ doplnil k zisku zlaté medaile Marcus Mucha, výkonný ředitel Mucha Foundation.

 

 

 

O společnosti Soare sekt: Soare sekt a.s. patří mezi největší vinařská uskupení v České republice. Ve svém portfoliu má široký vinařský sortiment – sekty, šumivá vína, tichá vína, šumivé vinné nápoje, nealkoholické šumivé vinné nápoje, vinné destiláty a nealkoholické šumivé nápoje pro děti. V současné době má úspěšné uskupení mateřské firmy Soare sekt a.s. zázemí v německé společnosti Sektkellerei Schloss Wachenheim AG. Nejsilnější značky společnosti Soare sekt jsou už řadu let vyváženy do mnoha zemí celého světa. Mimo úspěšné značky Mucha Sekt společnost reprezentuje také jednička na trhu nealkoholických šumivých nápojů pro děti Robby Bubble, exportovaná do více než 20 zemí světa a další kolekce tichých vín a šumivých nápojů.

 

O nadaci Mucha: Mucha Foundation je nezávislá nezisková charitativní organizace, která se věnuje zachování a podpoře práce Alfonse Muchy. Byla založena v roce 1992 vnukem Alfonse Muchy Johnem Muchou a snachou Alfonse Muchy Geraldine Mucha. V průběhu let uspořádala Mucha Foundation více než padesát výstav Muchova umění po celém světě a představila více než čtyřem milionům lidí umění Alfonse Muchy a českou kulturu obecně. Mucha Foundation je také tvůrčím motorem Muchova Muzea Praha, které od svého otevření v roce 1998 přilákalo přes dva miliony návštěvníků. 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Teplo domova nemusí být luxus. Drobné návyky, které vám ušetří tisíce

Topení patří k největším položkám v rodinném rozpočtu, přesto jím velká část českých domácností nevědomky plýtvá. Nejde přitom o technické poruchy, nýbrž o drobné...

Návrat ke kořenům. Objevte zapomenutou moudrost pro zdraví v chladných dnech

S příchodem chladných dnů saháme po drahých doplňcích stravy, avšak skutečný klíč k pevnému zdraví máme často na dosah a zdarma. Podzim je ideální...

Pavel Nový: Charismatický před kamerou, nekompromisní, když jde o soukromí

Některé dvojice o sobě dávají vědět na každém kroku, jiné si své štěstí schovávají za zavřené dveře. Herec Pavel Nový patří rozhodně do té...

Poklad letošního podzimu: křehký švestkový koláč

Sychravé dny doprovázené chladným počasím? To by jeden nejraději zůstal doma, zachumlaný v peřinách. Proč si ale toto období trochu nezpříjemnit? Listí hraje všemi odstíny...

Policie varuje před podvodnými SMS zprávami jménem České pošty, cílí hlavně na seniory

Vypadá jako oficiální zpráva od České pošty a hrozí, že váš balíček nebude doručen. Ve skutečnosti se však jedná o zákeřný podvod, jehož cílem...

Generace, jež šetří na chlebu, ale kupuje kabelky za tisíce… Co pohání posedlost luxusem?

Na účtu sotva zbývá na nájem, přesto na rameni visí ikonická kabelka za desítky tisíc. Fenomén mladých generací, jež utrácejí za luxus, který si...

Přestaňte se na sebe pořád zlobit. Laskavost k sobě je víc než disciplína

Určitě to znáte. Stačí drobná chyba, zapomenutý e-mail, rozbitý talíř nebo nedokončený úkol – a už se v hlavě spouští ten známý hlas: „No...

Voňavé objetí podzimu: Limitovaná edice DÝNĚ od Manufaktury

Sezóna spadaného listí, ranních mlh a teplého šálku dýňového latté přináší kromě nostalgie a klidu i voňavé rituály péče o tělo a duši. Podzimní...

Privátní vířivka s výhledem na Hrad a kosmetika Codage Paris: M Spa překoná vaše očekávání

Hotel Emblem, nacházející se jen pár kroků od Staroměstského náměstí, otevírá dveře všem milovníkům odpočinku a špičkové péče. Jeho lázeňské centrum M Spa není...

Více než čtvrt milionu řidičských průkazů letos končí, nejvíce se to týká Středočechů a seniorů

Více než čtvrt milionu Čechů letos čeká povinná výměna řidičského průkazu. Největší vlna se týká seniorů a řidičů ve Středočeském kraji. Zjistěte, jak si...

Tron: Ares otevírá novou dimenzi digitálního světa

Večer premiéry filmu Tron: Ares rozsvítil pražské kino IMAX futuristickým pulzem digitálního vesmíru. Premiéra nového sci-fi snímku Tron: Ares nabídla divákům podívanou, která posouvá...

Gynekologové vysvětlují, jak správně používat slipové vložky a kdy mohou být škodlivé

Traduje se o nich, že škodí zdraví a narušují přirozenou mikroflóru. Pravda o slipových vložkách je však mnohem prostší. Podle gynekologů nejsou samy o...

Křen: štiplavý zázrak, který léčí i probouzí

Na první pohled vypadá obyčejně, ale jakmile ho okusíte, dá o sobě okamžitě vědět. Křen je kořenová zelenina s výraznou chutí, která dokáže nejen...

Dopřejte vlasům po létě domácí vlasové wellness

Letní měsíce přináší spoustu radostí, ale pro naše vlasy bývají náročné. Vlasy jsou vysušené, oslabené a chybí jim přirozený lesk. Proto si právě po...

Módní trendy na podzim 2025: Sedm barevných kombinací, které nahradí béžovou

Ačkoli jsou béžová a hnědá nesmrtelnou klasikou, letošní podzimní sezona si žádá větší odvahu a hru s barvami. Nemusíte přitom utratit jmění za nové...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3