PUMA vítá do své rodiny novou šelmu: oznamuje spolupráci se 7krát3

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Globální sportovní značka PUMA a Štěpán Hebík aka 7krát3 se propojují v dlouhodobé spolupráci, která se nese v duchu fashion a nejnovějších trendů. Štěpán Hebík je výraznou osobností české hudební scény. Svým hlasovým projevem i vizuální prezentací je jedinečný díky čemuž si získal mnoho fanoušků. V roce 2022 vydal svou druhou desku s názvem jednoduše II a získal hned tři nominace na Ceny Anděl, a to včetně té nejprestižnější za Album roku. Oslnil i tým společnosti PUMA, která ho hrdě přijala do své rodiny.

„PUMA letos slaví 75. výročí od svého založení a my jsme hrdí, že se i v tomto důležitém roce můžeme propojit s další originální českou osobností a představovat s ní světu unikátní projekty. Štěpán se zapojil už do výroční kampaně a my se těšíme, co dalšího nás společně v týmu PUMA čeká,“ říká Lucie Hložánková, Senior Manager Communication Marketing značky PUMA.

Štěpán hudební scénu obohatil o vzájemné „featuringy“ třeba s Orionem, Vladimirem 518 nebo Mikem Trafikem. Upozornil na sebe taky několika výraznými a povedenými televizními vystoupeními, která ho dostala do povědomí širší posluchačské společnosti. Vystoupil na Cenách Anděl 2022 nebo na lockdownovém koncertě
z Národního divadla Národ sobě – kultura sobě. 7krát3 odehrál během posledních let desítky koncertů, a to včetně velkých festivalových vystoupení na Rock For People, Colours of Ostrava nebo bratislavském Uprising. Kromě hudby je Štěpán svou druhou profesí fyzioterapeut. Pomáhá tělesně postiženým i olympijským sportovcům.

„Jsem nadšený, že mohu být ambasadorem PUMA a obléknout jejich top kousky. Opravdu jsem o spolupráci stál. Vždy mě hodně zajímala oblast kolem menších módních značek a designerů – tomu se přesně v posledních letech PUMA věnuje – spojila se s mnoha zajímavými brandy. Už teď jsem mohl nakouknout do zákulisí k věcem, který se v budoucnu chystaj, a fakt mě chytly. Takže od teď je tahle skákající šelma se mnou,“ říká Štěpán Hebík aka 7krát3.

 

 

 

 

 

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 70 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketball, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 16 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Teplo domova nemusí být luxus. Drobné návyky, které vám ušetří tisíce

Topení patří k největším položkám v rodinném rozpočtu, přesto jím velká část českých domácností nevědomky plýtvá. Nejde přitom o technické poruchy, nýbrž o drobné...

Návrat ke kořenům. Objevte zapomenutou moudrost pro zdraví v chladných dnech

S příchodem chladných dnů saháme po drahých doplňcích stravy, avšak skutečný klíč k pevnému zdraví máme často na dosah a zdarma. Podzim je ideální...

Pavel Nový: Charismatický před kamerou, nekompromisní, když jde o soukromí

Některé dvojice o sobě dávají vědět na každém kroku, jiné si své štěstí schovávají za zavřené dveře. Herec Pavel Nový patří rozhodně do té...

Poklad letošního podzimu: křehký švestkový koláč

Sychravé dny doprovázené chladným počasím? To by jeden nejraději zůstal doma, zachumlaný v peřinách. Proč si ale toto období trochu nezpříjemnit? Listí hraje všemi odstíny...

Policie varuje před podvodnými SMS zprávami jménem České pošty, cílí hlavně na seniory

Vypadá jako oficiální zpráva od České pošty a hrozí, že váš balíček nebude doručen. Ve skutečnosti se však jedná o zákeřný podvod, jehož cílem...

Generace, jež šetří na chlebu, ale kupuje kabelky za tisíce… Co pohání posedlost luxusem?

Na účtu sotva zbývá na nájem, přesto na rameni visí ikonická kabelka za desítky tisíc. Fenomén mladých generací, jež utrácejí za luxus, který si...

Přestaňte se na sebe pořád zlobit. Laskavost k sobě je víc než disciplína

Určitě to znáte. Stačí drobná chyba, zapomenutý e-mail, rozbitý talíř nebo nedokončený úkol – a už se v hlavě spouští ten známý hlas: „No...

Voňavé objetí podzimu: Limitovaná edice DÝNĚ od Manufaktury

Sezóna spadaného listí, ranních mlh a teplého šálku dýňového latté přináší kromě nostalgie a klidu i voňavé rituály péče o tělo a duši. Podzimní...

Privátní vířivka s výhledem na Hrad a kosmetika Codage Paris: M Spa překoná vaše očekávání

Hotel Emblem, nacházející se jen pár kroků od Staroměstského náměstí, otevírá dveře všem milovníkům odpočinku a špičkové péče. Jeho lázeňské centrum M Spa není...

Více než čtvrt milionu řidičských průkazů letos končí, nejvíce se to týká Středočechů a seniorů

Více než čtvrt milionu Čechů letos čeká povinná výměna řidičského průkazu. Největší vlna se týká seniorů a řidičů ve Středočeském kraji. Zjistěte, jak si...

Tron: Ares otevírá novou dimenzi digitálního světa

Večer premiéry filmu Tron: Ares rozsvítil pražské kino IMAX futuristickým pulzem digitálního vesmíru. Premiéra nového sci-fi snímku Tron: Ares nabídla divákům podívanou, která posouvá...

Gynekologové vysvětlují, jak správně používat slipové vložky a kdy mohou být škodlivé

Traduje se o nich, že škodí zdraví a narušují přirozenou mikroflóru. Pravda o slipových vložkách je však mnohem prostší. Podle gynekologů nejsou samy o...

Křen: štiplavý zázrak, který léčí i probouzí

Na první pohled vypadá obyčejně, ale jakmile ho okusíte, dá o sobě okamžitě vědět. Křen je kořenová zelenina s výraznou chutí, která dokáže nejen...

Dopřejte vlasům po létě domácí vlasové wellness

Letní měsíce přináší spoustu radostí, ale pro naše vlasy bývají náročné. Vlasy jsou vysušené, oslabené a chybí jim přirozený lesk. Proto si právě po...

Módní trendy na podzim 2025: Sedm barevných kombinací, které nahradí béžovou

Ačkoli jsou béžová a hnědá nesmrtelnou klasikou, letošní podzimní sezona si žádá větší odvahu a hru s barvami. Nemusíte přitom utratit jmění za nové...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3