Jak se zrodila společnost KIVI

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Společnost KIVI, která vyvíjí a vyrábí chytré televizory, byla založena v roce 2016. S nápadem přišli ukrajinští podnikatelé s rozsáhlými zkušenostmi v oblasti elektroniky, kteří se rozhodli zariskovat a věnovat se Smart TV – tržní nice, která byla v té době nová a nabírala na síle.

V roce 2016 společnost začínala s pouhými devíti lidmi v týmu, z nichž každý měl zkušenosti ve svém oboru. Výsledkem bylo, že od sepsání podnikatelského plánu do uvedení prvních televizorů KIVI do obchodů uplynulo pouhých šest měsíců. V prvním roce prodala společnost KIVI 1 100 televizorů – na firmu je to malé číslo, ale do roku 2017 prodej chytrých televizorů KIVI vzrostl na 55 000 kusů.

 

Jaké je tajemství  rychlého růstu?

Především je to rovnováha mezi cenou a technologií. Chytré televizory KIVI se vyrábějí v závodech společnosti MTC, největšího smluvního výrobce na světě. Všechny komponenty použité v televizorech se vyrábějí
v továrnách v Číně, Japonsku a na Tchaj-wanu a výroba probíhá ve špičkově vybavených továrnách v Evropě a Asii s mezinárodním systémem kontroly kvality.

Aktivní dynamika růstu a expanze na nové trhy přitáhly pozornost investorů – v roce 2021 společnost MTC investovala do vývoje produktů KIVI více než 13 milionů dolarů. Investice jsou zaměřeny na vývoj nových hardwarových a softwarových řešení, design a zlepšení kvality obrazu a zvuku.

Dnes, šest let po svém založení, je KIVI silnou mezinárodní společností s vlastními výzkumnými centry na Ukrajině a v Číně a hlavní kanceláří v Budapešti. Rok 2022, který přinesl na Ukrajinu plnou válku a hospodářskou krizi, přinutil značku urychlit svůj rozvoj – právě v roce 2022 vstoupila společnost na evropský trh. Dnes se televizory KIVI prodávají ve více než 10 evropských zemích. Na základě loňských prodejních výsledků je navíc KIVI na Ukrajině top 2, přičemž každý desátý prodaný televizor na Ukrajině je KIVI.

Za pouhých šest let si nová společnost získala po celém světě řadu příznivců – do dnešního dne se prodalo více než 1,5 milionu televizorů KIVI.

 

Hlavní výhody televizí KIVI

Z 1 000 televizorů v prvním roce po založení na 1,5 milionu za šest let – taková je dynamika značky. Toho bylo dosaženo díky zaměření na jednu mezeru – chytré televizory. KIVI je jedinou společností mezi svými konkurenty, která vyrábí pouze televizory a nenechává se rozptylovat jinými domácími spotřebiči. Toto zaměření umožňuje týmu neustále zlepšovat technologie a zároveň studovat nejen potřeby zákazníků, ale i nabídku konkurence.

KIVI je v podstatě technologický startup, který se zrodil na Ukrajině. Zlepšování není pro společnost jen slovo: její zakladatelé věří, že hlavním aktivem každé moderní firmy nejsou peníze, ale intelekt, a proto investují především do svého týmu. Jednou z hlavních zásad značky je navíc přístup orientovaný na výzkum. Práce na každém novém modelu začíná rozsáhlým výzkumem a průzkumem mezi zákazníky (zahrnujícím desítky tisíc lidí), což pomáhá pochopit skutečné potřeby zákazníků a zaměřit se na inovace, kterým konkurence v tomto cenovém segmentu nevěnuje pozornost.

 

Design

Vývojový tým klade velký důraz na design televizorů, který jim umožňuje vyniknout mezi konkurencí. Chytré televizory KIVI jsou tenké, elegantní a stylové. V kategorii střední třídy je to jediná značka, která vyrábí televizory s tenkými rámečky kolem displeje (2,6 mm).

Technologie podsvícení obrazovky OD20 umožňuje vyrábět mnohem jemnější televizory. Při montáži na stěnu vypadá zařízení estetičtěji.

 

Obrazovka a zvuk

Přístup k nejlepším komponentům umožňuje společnosti KIVI nabízet zákazníkům vysoce kvalitní obrazovky používané v televizorech třídy A+, jejichž cena je obvykle o 10-15 % vyšší. Mimochodem, značka nabízí na obrazovky tříletou záruku namísto standardně nabízeného jednoho roku.

 

Cenový segment

Vlastní tým výzkumu a vývoje společnosti KIVI, složený ze zkušených hráčů v elektronickém průmyslu, neustále pracuje na vyvážení kvality a cenové dostupnosti. Specialistům se daří udržovat harmonický soubor komponent, který zajišťuje kvalitu áčkových značek bez nákladných excesů, a udržuje tak dostupnou cenu.

KIVI se cenově pohybuje v segmentu střední třídy, takže tyto chytré televizory jsou k dispozici o 10-15 % levněji než renomované značky A třídy.

Publikum značky zahrnuje jak rodinné příslušníky, kteří se o koupi televizoru rozhodují společně, tak mladé lidi, kteří jsou nadšenci do technologií a hledají technologické zařízení za optimální cenu.

 

Zastoupení v České republice

V roce 2022 značka zahájila svou evropskou expanzi – v létě 2022 se chytré televizory začaly prodávat v Polsku, České republice, Rumunsku, Maďarsku a Bulharsku. Společnost je nyní zastoupena ve více než 10 evropských zemích. V České republice společnost spolupracuje s oblíbenými internetovými obchody Alza.cz a Datart.cz. Před několika měsíci uvedla společnost KIVI na český trh nové modely.

 

Identita produktů

Přitahuje pozornost svým propracovaným designem, který je výsledkem práce vlastního výzkumného
a vývojového centra a tří designérských studií. Modely jsou provedeny v jednotné, stručné koncepci –
s minimálními bočními rámečky a elegantními kovovými stojany. Společnost KIVI vyvinula modely ve stylové bílé barvě – dostupné ve velikostech 24“, 32“, 43“, 55“. Bílé televizory jsou chloubou nové řady KIVI: snadno se hodí do moderních, světlých interiérů, vypadají znamenitě, a protože ostatní značky v tomto segmentu nabízejí pouze černé modely, jedná se o skutečnou exkluzivitu.

V nových televizorech je vylepšena kvalita obrazu – KIVI implementovala technologie pro automatické rozpoznání HDR, MEMC, Max Vivid, Super contrast control, Ultra Clear a Game Mode, optimalizující kvalitu obrazu při hraní her. Nová řada značky je o 30 % produktivnější než průměr na trhu, a to díky operačnímu systému Android TV 11 a použití nové čipové sady.

V nových modelech je možnost dodatečného nastavení zvuku, například zvýšení hlasitosti hlasů nebo automatické vyrovnání ostrých zvuků při dynamických scénách nebo reklamách.

Cena přitom zůstává příjemně dostupná, což společnosti KIVI umožňuje i nadále dodržovat své zásady: kvalitu, inovace a zaměření na potřeby zákazníků. Pro více informací o této nabídce a provedení předobjednávky navštivte obchody Alza.cz a Datart.cz.

 

 

 

 

 

KIVI je mezinárodní společnost založená v roce 2016, jejíž evropská pobočka sídlí v Budapešti. Hlavním zaměřením společnosti je vývoj a výroba chytrých televizí s distribucí produktů v Evropě a Asii. Oddělení výzkumu a vývoje se nachází na území Ukrajiny a Číny. KIVI je certifikovaným partnerem společností Google a Netflix.  V současné době společnost prodala více než 1,5 milionu zařízení.

 

kivismart.com

 

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Stres z Kanyeho a studia práv: Hvězda má podezřele nízkou mozkovou aktivitu

Myslela si, že je jen vyčerpaná, ale lékařská zpráva odhalila něco mnohem znepokojivějšího. Kim Kardashian si v nejnovější epizodě své reality show vyslechla verdikt...

Soutěžte o limitovanou edici per Pilot FriXion Ball!

Japonská značka psacích potřeb přináší letos pod stromeček opravdový poklad – limitovanou edici gumovacích per FriXion Ball a FriXion Ball+ inspirovanou dobrodružným pirátským příběhem...

Zelená barva dělá zázraky. Psychologové prozradili trik na klidné dítě

Zařizování pokoje pro potomka není jen o výběru roztomilého povlečení s medvídky, nýbrž o vytvoření prostoru, kde se bude rozvíjet a zároveň nepřijde k...

Babiččin elixír mládí: Kysané mléko strčí do kapsy drahé doplňky

Máme tendenci utrácet tisíce za moderní superpotraviny a složité doplňky stravy, přitom ten největší poklad se často skrývá v obyčejné lahvi kysaného mléka. Tento...

Stres je nezabije. Znamení zvěrokruhu, která stárnou pomaleji než ostatní

Všichni toužíme sfouknout na dortu stovku svíček, leč ne každému je to dáno. Zatímco lékaři skloňují genetiku, astrologové se dívají na naši povahu. Právě...

Limitovaná kolekce Columbia Icons je inspirována oregonskou divočinou a definována odvahou 90. let.

Originální DNA značky Columbia přinášejí každou sezonu limitované retro kolekce Columbia Icons, které vychází z archivů značky a vrací nejikoničtější modely značky v „remasterované”...

Tragédie i ztráta chuti tvořit. Proč se král komedie Jim Carrey stáhl do ústraní

Býval králem komedie, jehož gumový obličej rozesmál celý svět, dnes však žije životem poustevníka a nabídky za miliony hází do koše. „Mám dost a...

Svůdná komedie Když se zhasne připravila Hřebíčkové a Kotkovi horké chvíle: Prozradili recept na svádění i kuchařské trapasy

I díky tomu, že se nebojí být autentický, patří Vojta Kotek mezi nejoblíbenější české herce. Když dostal roli šéfkuchaře ve filmové novince Když se...

Noc v oblacích? Dubaj má nový rekord, tenhle hotel škrábe nebe

Pokud trpíte závratěmi, tenhle hotel asi nebude pro vás, ale pokud milujete luxus a výhledy, právě jste našli svůj ráj. Dubaj si připsala další...

Kuchyňský robot Sencor Gordon:Velký výkon v kompaktním těle

Kuchyňský robot Sencor Gordon dokazuje, že i menší kuchyně může mít velké ambice. Kombinuje výkon, všestrannost a elegantní design v jednom těle – zvládne...

Žádná snídaně a kilometry v nohách. Italové nevědomky drží přísný režim

Přistanete v Římě, vidíte ty hory jídla a říkáte si, jak to ti místní dělají, že nejsou tlustí. Je to záhada, která trápí každého...

Nejmódnější zimní bundy pro rok 2025/2026 – přehled trendů

Zima 2025/2026 přináší do světa módy kombinaci funkčnosti, komfortu a nadčasového stylu. Zimní bundy už nejsou jen praktickým kouskem do chladných dnů, stávají se...

Povinná hibernace. Těmto znamením hvězdy radí ignorovat svět a uvařit si čaj

Máte chuť zahodit telefon, zatáhnout závěsy a ignorovat okolní svět? Možná to není jen obyčejná lenost, nýbrž varovný signál vesmíru, který se snaží ochránit...

Nalaďte se na Vánoce: audioknižní inspirace pro vás i pro Ježíška

Vánoce klepou na dveře. Přípravy vám zpříjemní audioknihy. Vykouzlí atmosféru přesně podle vašich představ a nechají vám volné ruce na pečení cukroví, balení dárků...

Záhadný ubrousek a tma. Hvězda Prciček varuje před trikem predátorů

Stačila chvilka nepozornosti a nevinný večer v hotelovém baru se změnil v boj o zdraví. Hvězda kultovních komedií Tara Reid skončila v péči lékařů...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3