Kávová novinka Tchibo Variazione s italským nádechem

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Tím se jednoznačně odlišuje od ostatních káv řady Tchibo Espresso Milano, Sicilia Style a Tchibo Caffè Crema, do které se řadí. Firma novou kávou reaguje na preference zákazníků, které potvrzují nejen prodeje na kávových barech Tchibo, ale také průzkumy, podle niž spotřebitelé požadují různorodost v kávových nápojích a až 59 % jich volí právě kávu s mlékem (zdroj: Coffee U&A Study 2022).

Z uvedeného průzkumu vyplývá, že většina zákazníků preferuje mléčné nápoje, konkrétně 59 % spotřebitelů pije kávu s mlékem nebo mlékem a cukrem, více než 21 % spotřebitelů pije cappuccino a latte macchiato jako hlavní kávové nápoje a 53 % zákazníků pije hlavně kávové nápoje na bázi espresso & caffè crema.

Novým trendem se ukázala obliba ve střídání typů kávových nápojů. Zákazníci se pravidelně vracejí k šesti a více typům kávových nápojů, což v Tchibo koresponduje s rostoucí poptávkou po vybavení na domácí přípravu různých druhů kávy. Až 24 % spotřebitelů používá doma plnoautomatický kávovar, do kterého je vhodná právě zrnková káva Tchibo Variazione, a navíc je ideální pro přípravu mléčných specialit.

 


 Zdroj: Coffee U&A Study 2022

„Kávové chutě většiny našich zákazníků se mění podle aktuální nálady a prostředí. Občas dávají přednost caffè latte s jemnou pěnou a jindy zase sáhnou po aromatickém caffè crema, třeba i s kapkou mléka. My průběžně mapujeme trendy v kávovém světě a vyhodnocujeme změny nákupního chování, abychom měli možnost na vývoj reagovat. Kávová novinka Tchibo Variazione je odpovědí právě na tyto trendy. Svojí recepturou skvěle doplňuje stávající sortiment naší značky a rozšiřuje rychle rostoucí segment zrnkové kávy espresso & caffè crema. Káva Variazione má plné tělo, výraznou chuť i aroma, a to ať s mlékem nebo bez, a předpoklad získat si své příznivce napříč všemi věkovými kategoriemi,“ říká Michaela Pokorná, marketingová manažerka kávy Tchibo ČR/SR.

 

Na chuťovém profilu kávy Tchibo Variazione se podílí vyvážená směs vybraných zrn Arabica a Robusta s jemnými tóny čokolády. Atraktivní obal kávy souzní s řadou Tchibo Espresso, do které náleží, a zároveň si zachovává charakteristický italský nádech. Káva Tchibo Variazione se prodává v běžné maloobchodní síti, v kamenných obchodech Tchibo a v e-shopu tchibo.cz ve formě zrn 1 kg za doporučenou zaváděcí maloobchodní cenu 564,90 Kč (od 1. dubna je MOC 629,90 Kč).

 

Káva Tchibo Variazione se na českém trhu profiluje jako ideální volba pro přípravu všech mléčných kávových specialit. Staví na italském stylu a vizuálu. Komunikace novinky se v dubnu objeví jako tag-on v rámci TV kampaně na kávu Tchibo Barista a již od března ji společnost prezentuje na svých vlastních kanálech přes klasické reklamní formáty, speciální umístění v obchodech, on-line kampaně, PR a aktivity na sociálních sítích.

 

 

 

 

 

Zdroj/foto:
www.tchibo.cz, www.tchibo.com/cz, http://www.facebook.com/TchiboCeskarepublika

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Jedna zpráva může zachránit život. Návod, jak přežít samotu o svátcích

Máme to spojené s vůní vanilky a klidem, jenže realita často připomíná spíš závod o to, kdo se dřív zhroutí. Vánoce fungují jako nemilosrdné...

Skříň přiražená ke zdi je past. Proč nábytek nesmí bránit vzduchu?

Možná si myslíš, že ten tmavý stín v rohu pokoje je jen kosmetická vada, kterou stačí přetřít barvou, ale opak je pravdou. Plíseň v...

Tipy, jak na letošní Vánoce lehce a zdravě

Užijte si letos Vánoce naplno a zdravě. Svátky nemusí být spojeny s nadměrnou konzumací cukru a těžkých jídel. Chutně, lehce a funkčně můžete letos...

Čtyři šálky denně jsou v normě. Češi se limitu ani nepřibližují

Dlouhé roky nás strašili, že káva je dálnicí k infarktu a dehydrataci, jenže nejnovější data otáčejí kormidlo o sto osmdesát stupňů. Ukazuje se, že...

Dámské zimní boty – může jeden model ladit s elegantním kabátem i s ležérní bundou?

Zima přináší nejen zasněženou krajinu a sváteční atmosféru, ale často také náročné podmínky, které prověřují kvalitu naší obuvi. Mokré chodníky, rozbředlý sníh, mráz i...

Zapomeňte na Alpy. Světové hlavní město mléka leží v prachu a horku

Zelené pastviny a cinkání zvonů ve Švýcarsku jsou sice romantickou představou, avšak realita globálního mléčného byznysu vypadá diametrálně odlišně. Skutečný vládce trhu se ukrývá...

Přírodní péče k Vánocům? Ano, darujte kosmetiku plnou kozího mléka

Také přemýšlíte, jak udělat radost svým blízkým  dárkem, který má opravdový smysl? Přírodní kosmetika plná kozího mléka v sobě spojuje mnohé. Kozí mléko bylo...

Banánová slupka a čaj. Trik za pár korun, který rozsvítí Vánoce

Máte doma zelený keřík, který zarputile odmítá vykvést, zatímco v obchodech vidíte rostliny obalené poupaty? Čas se krátí, ale ještě není vše ztraceno, neboť...

Sukně Reserved: moderní kousky, které reagují na rytmus každodenního života

Sukně od Reserved dnes nejsou jen estetickým doplňkem, ale funkční součástí šatníku, která dokáže pružně reagovat na to, jaký máte den. Jednoduché střihy, výraznější...

Manželství není Disneyovka: 5 krutých pravd, které zjistíte až po svatbě

Vstupujeme do toho s růžovými brýlemi a pocitem, že láska hory přenáší, jenže realita všedních dnů nás často profackuje dřív, než stihneme vybalit svatební...

Pracoval s Pittem i DiCapriem. Martin Hub v pořadu Popojedem odhaluje zákulisí kaskadérského řemesla

Známý český herec a kaskadér, který se představil i ve světových filmech jako Titanic, Gladiátor nebo Troja. To není nikdo jiný než Martin Hub....

Jak využít slupky z brambor a jablek pro zdravější vaření

Automaticky saháme po škrabce a bezmyšlenkovitě házíme kusy zeleniny do koše, aniž bychom tušili, že se zbavujeme toho nejcennějšího pokladu. Slupky totiž nejsou odpadem...

Průvodce online seznamováním

V dnešní digitální době se seznamování přes internet stalo běžnou součástí našeho života. Online seznamky a aplikace přinášejí obrovské možnosti – můžete se spojit...

5 nejčastějších chyb při třídění odpadu: i malé změny vedou k velkým úspěchům

Třídění odpadu se u nás již stalo standardem, podle nejnovějších statistik třídí pravidelně své odpady na 75 % obyvatel ČR. Řadíme se tak mezi...

Ženy o Vánocích touží po klidu, muži po hračkách. Jak se trefit do vkusu úplně každému

Zase stojíš bezradně v obchodě a máš okno, protože vůbec netušíš, čím potěšit své blízké? Neboj, letos to zvládneme bez ponožek z nouze a...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3