Hellmann´s je oficiálním partnerem grilovaní UEFA EURO 2024™

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Hellmann’s věří, že během sledování fotbalových utkání nadcházející mezinárodní soutěže UEFA EURO 2024 spojí láska k dobrému jídlu a vášeň k fotbalu miliony lidí. Zážitek se netýká pouze těch, kteří budou přímo na stadionu, ale i ostatních příznivců dobrého jídla či grilování. Očekává se, že UEFA EURO 2024 bude od 14. června do 14. července 2024 sledovat až 5 miliard lidí po celém světě.

Hellmann’s nabízí širokou škálu produktů od tradiční majonézy až po speciální omáčky na grilování. Cílem značky je prostřednictvím svých produktů pomáhat lidem vytvořit z běžného grilování nezapomenutelný gastronomický zážitek. Její snahu podpořily i fotbalové hvězdy – Jack Grealish, Joshua Kimmich, Federico Chiesa, David Villa, Petr Čech a Martin Škrtel, kteří budou spolu s Hellmann’s pomáhat fanouškům zprostředkovat zážitek z nejlepšího grilování této sezóny.

„Na Euru se před zraky celého světa postaví ti nejlepší hráči naší země zbytku Evropy. V takové chvíli vždy najdeme způsob, jak zapomenout na rozdíly a spojíme se, abychom fandili našemu týmu, stejně jako se sejdeme u společného jídla. Těší mě, že mohu spolupracovat se značkou Hellmann’s, která pomáhá fanouškům po celém světě užít si během zápasu ještě lepší grilování, na kterém se sejdou přátelé a rodina, aby podpořili český tým,“ říká Petr Čech.

Snaha spojit fanoušky při sledování zápasů a za doprovodu toho nejlepšího grilovaného jídla je důvodem proč Hellmann’s uzavřel partnerství s UEFA jako Oficiální partner grilování EURO 2024™. Díky této spolupráci bude během šampionátu v občerstvovacích zónách na stadionech k dispozici řada omáček a koření z portfolia Unilever, do nějž značka Hellmann’s spadá. Ať už fanoušci budou sledovat zápas doma nebo přímo na stadionu, mohou si vychutnat oblíbené grilované pokrmy v doprovodu omáček Hellmann’s.

„Stejně jako má každý fotbalový hráč svoji roli na hřišti, každý produkt od Hellmann’s má své místo u grilovacího stolu. Jsme hrdí, že se můžeme s našimi Hellmann’s omáčkami a dresinky zapojit do podpory a být oficiálním partnerem UEFA EURO 2024™. Gastronomické zážitky stejně jako fotbal spojují lidi po celém světě a jsme rádi, že k tomu můžeme přispět,“ řekla Michaela Franeková, ředitelka potravin pro střední a východní Evropu a celoevropská prezidentka pro kategorii dresinků. „Skvělé grilování je něco, co všichni milujeme a je to skvělý způsob, jak během fotbalového mistrovství spojit rodinu i přátele bez ohledu na to, komu fandí. Během blížícího se fotbalového svátku chceme lidem pomoci získat lepší zážitek z jídla, a proto jsme nadšeni, že jsme se stali oficiálním partnerem grilování UEFA EURO 2024™,” doplnila Dominika Šperková, brand managerka značky Hellmann’s.

Partnerství je podpořeno rozsáhlou kampaní „Zaskóruj u grilu“, která se během šampionátu objeví v televizi, na venkovních reklamních plochách, v obchodech a na sociálních sítích. Připravené je také losování o hodnotné ceny, kterými jsou dres Petra Čecha, gril, grilovací náčiní a především 100 kusů vstupenek na fotbalové utkání včetně finále, které se odehraje 14. července na Olympijském stadionu v Berlíně.

Guy-Laurent Epstein, marketingový ředitel UEFA, prohlásil: „Spolupráce s Unilever Nutrition pro UEFA EURO 2024™ nám umožní denně oslovovat miliony lidí. Jídlo je neodmyslitelnou součástí fotbalového zážitku a spojuje lidi. Díky tomuto partnerství budou mít fanoušci navíc i příležitost přiblížit se dění na EURO v rámci kampaně „Zaskóruj u grilu“ a prožít neopakovatelné zážitky.“

 

 

 

 

 

zdroj/foto:

O společnosti Unilever
Unilever je jedním z předních světových dodavatelů produktů osobní péče a krásy, péče o domácnost, potravin a zmrzlin, s prodejem ve více než 190 zemích a produkty používanými 3,4 miliardami lidí každý den. Zaměstnává 128 000 lidí, v roce 2023 dosáhl tržeb v hodnotě 59,6 miliard eur. V domácnostech po celém světě najdete přibližně 400 značek, včetně ikonických světových značek jako Dove, TRESemmé, Rexona, Axe, Hellmann’s, Knorr, Magnum, Domestos a Signal. Mezi lokální poklady patří např. značka Míša a Savo.

Vizí společnosti je být světovým lídrem v oblasti udržitelného podnikání. Strategie udržitelnosti se zaměřuje na aktuální výzvy dnešní doby, a to hlavně v oblasti sociální a enviromentální. Velmi důležitou roli hrají inovace a jejich silná podpora.

Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991. Unilever v Česku a na Slovensku zaměstnává cca 380 zaměstnanců.

Více informací o Unileveru a našich značkách naleznete na www.unilever.com  a www.unilever.cz.

 

 

 

 

 

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Žhavá novinka sezóny – parfémy The Mania od Osmanyho Laffity

Víte, bez čeho se tento podzim 100% neobejdete? Bez nejnovějších parfémů The Mania od Asombroso, značky známého módního návrháře Osmanyho Laffity. The Mania je v...

Teplo domova nemusí být luxus. Drobné návyky, které vám ušetří tisíce

Topení patří k největším položkám v rodinném rozpočtu, přesto jím velká část českých domácností nevědomky plýtvá. Nejde přitom o technické poruchy, nýbrž o drobné...

Návrat ke kořenům. Objevte zapomenutou moudrost pro zdraví v chladných dnech

S příchodem chladných dnů saháme po drahých doplňcích stravy, avšak skutečný klíč k pevnému zdraví máme často na dosah a zdarma. Podzim je ideální...

Pavel Nový: Charismatický před kamerou, nekompromisní, když jde o soukromí

Některé dvojice o sobě dávají vědět na každém kroku, jiné si své štěstí schovávají za zavřené dveře. Herec Pavel Nový patří rozhodně do té...

Poklad letošního podzimu: křehký švestkový koláč

Sychravé dny doprovázené chladným počasím? To by jeden nejraději zůstal doma, zachumlaný v peřinách. Proč si ale toto období trochu nezpříjemnit? Listí hraje všemi odstíny...

Policie varuje před podvodnými SMS zprávami jménem České pošty, cílí hlavně na seniory

Vypadá jako oficiální zpráva od České pošty a hrozí, že váš balíček nebude doručen. Ve skutečnosti se však jedná o zákeřný podvod, jehož cílem...

Generace, jež šetří na chlebu, ale kupuje kabelky za tisíce… Co pohání posedlost luxusem?

Na účtu sotva zbývá na nájem, přesto na rameni visí ikonická kabelka za desítky tisíc. Fenomén mladých generací, jež utrácejí za luxus, který si...

Přestaňte se na sebe pořád zlobit. Laskavost k sobě je víc než disciplína

Určitě to znáte. Stačí drobná chyba, zapomenutý e-mail, rozbitý talíř nebo nedokončený úkol – a už se v hlavě spouští ten známý hlas: „No...

Voňavé objetí podzimu: Limitovaná edice DÝNĚ od Manufaktury

Sezóna spadaného listí, ranních mlh a teplého šálku dýňového latté přináší kromě nostalgie a klidu i voňavé rituály péče o tělo a duši. Podzimní...

Privátní vířivka s výhledem na Hrad a kosmetika Codage Paris: M Spa překoná vaše očekávání

Hotel Emblem, nacházející se jen pár kroků od Staroměstského náměstí, otevírá dveře všem milovníkům odpočinku a špičkové péče. Jeho lázeňské centrum M Spa není...

Více než čtvrt milionu řidičských průkazů letos končí, nejvíce se to týká Středočechů a seniorů

Více než čtvrt milionu Čechů letos čeká povinná výměna řidičského průkazu. Největší vlna se týká seniorů a řidičů ve Středočeském kraji. Zjistěte, jak si...

Tron: Ares otevírá novou dimenzi digitálního světa

Večer premiéry filmu Tron: Ares rozsvítil pražské kino IMAX futuristickým pulzem digitálního vesmíru. Premiéra nového sci-fi snímku Tron: Ares nabídla divákům podívanou, která posouvá...

Gynekologové vysvětlují, jak správně používat slipové vložky a kdy mohou být škodlivé

Traduje se o nich, že škodí zdraví a narušují přirozenou mikroflóru. Pravda o slipových vložkách je však mnohem prostší. Podle gynekologů nejsou samy o...

Křen: štiplavý zázrak, který léčí i probouzí

Na první pohled vypadá obyčejně, ale jakmile ho okusíte, dá o sobě okamžitě vědět. Křen je kořenová zelenina s výraznou chutí, která dokáže nejen...

Dopřejte vlasům po létě domácí vlasové wellness

Letní měsíce přináší spoustu radostí, ale pro naše vlasy bývají náročné. Vlasy jsou vysušené, oslabené a chybí jim přirozený lesk. Proto si právě po...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3