Eduscho přichází s rozšířením své nabídky kávy

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Na základě preferencí posiluje rychle rostoucí segment zrnkové kávy o Eduscho Espresso Classic a instantní kategorii o Eduscho Instant Intense.

Nová káva Eduscho Espresso Classic má výraznou osobitou chuť. Jde o intenzivně pražené espresso doslova nabité chutí a vůní, kde ve vyváženém mixu zrn robusty a arabiky převládá robusta. Tento druh kávy je ideální do plnoautomatických kávovarů pro přípravu espressa nebo mléčných specialit. V portfoliu zrnkových káv Eduscho doplňuje espresso mírnější intenzity. Doporučená MOC 1 kg je 434,90 Kč.

Instantní káva Eduscho Instant Intense představuje ideální volbu pro dnešní zrychlenou dobu a odpověď na každý hektický den. Kvalitní silnou kávu si připravíte za pár vteřin a můžete, plní energie, opět běžet dál. Káva je 100% robusta intenzivní chuti s krémovou pěnou. Portfolio instantních káv Eduscho doplňuje o nejintenzivnější variantu. Doporučená MOC 200 g je 184,90 Kč.

„Produktové portfolio značky Eduscho rozšiřujeme s velkou radostí a jsme nadšení z toho, jak čeští zákazníci kávy Eduscho přijali. Prokazuje se, že hravé obaly i chuťová specifika těchto káv odpovídají vkusu moderních českých spotřebitelů a značka svojí pestrostí dokáže oslovit různé věkové skupiny. Největší úspěchy Eduscho jsme zaznamenali v kategorii zrnkové kávy, kde si obě varianty Eduscho Espresso Intenso i Eduscho Caffè Crema Strong našly svou spotřebitelskou základnu s tím, že mírně oblíbenější je zatím první jmenovaná. Z hlediska velikosti balení zákazníci častěji kupují 1kg varianty vs. balení 500 g, což odpovídá zvyklosti trhu,“ říká Michaela Pokorná, marketingová manažerka kávy Tchibo ČR/SR a dodává: „Eduscho je dobrá káva za fér cenu s osvědčenou kvalitou a zároveň špetkou zábavy a chutě do života. I proto její komunikaci doprovází hlas známého baviče Jakuba Koháka.

Eduscho je mezinárodní značka původem z Německa slavící letos 100 let, která vstoupila na český trh loni na podzim s portfoliem šesti druhů káv a dokázala se natolik etablovat, že Tchibo aktuálně rozšiřuje její nabídku na osm druhů káv – tři zrnkové, tři instantní a dvě mleté.

 

Přehled portfolia kávy Eduscho

Zrnková káva:

  • Eduscho Espresso Classic – NOVINKA
  • Eduscho Espresso Intenso Intensive
  • Eduscho Caffè Crema Strong

Instantní káva

  • Eduscho Instant Intense – NOVINKA
  • Eduscho Instant Classic
  • Eduscho Instant Crema

Mletá káva

  • Eduscho Classic Coffee Traditional
  • Eduscho Classic Coffee Strong

 

 

 

Více o společnosti, výrobcích a obchodní síti naleznete na stránkách www.tchibo.cz, www.tchibo.com/cz, eduscho.com/cz.

 

 

 

 

         

                      

Reklama

Doporučujeme

Malé věci, velké výsledky: 7 mikronávyků, které zlepší tvůj život bez revolucí

Někdy stačí málo, aby se v tobě něco zlomilo. Ne velké předsevzetí, ale drobný krok, který nebolí. Právě mikronávyky umí proměnit každodennost v něco...

Když už se kamarádky nehledají na pískovišti: Jak si budovat přátelství po třicítce, čtyřicítce i dál

Ve dvaceti jsme kamarádky sbíraly samy. Na kolejích, v kavárnách, v klubech i přes smích na lavičce. Jenže s lety se proměňuje nejen náš...

Jak naši předkové léčili své neduhy? Pomáhaly potraviny, ale i moč či kravince

Dnes sáhnete po ibalginu nebo zajdete k doktorovi. Ale co když vám bylo špatně před sto lety, kdy žádné léky běžně dostupné nebyly? Naši...

„Nevypadám jako dřív.“ Čtenáři se ptají, proč obličej s věkem mění výraz

Vrásky, povolená kůže, změněné rysy. Stárnutí tváře není jen o ochablé pokožce. Podle odborníků hraje zásadní roli i lebka a tukové polštářky, které se...

Voda, která léčí i unavuje. Letní péče o pleť bez extrémů

Léto přináší spoustu radosti, ale i výzev pro naši pokožku. Slunce, pot, klimatizace a změny teplot dělají s pletí divy, které málokdo ocení. Jak...

Děsí vás černající banány? Naučte se je správně skladovat

Banány. Ovoce, které většina z nás miluje, ale taky nám lezou krkem, když během dvou dnů zčernají a zkazí se. Přitom stačí malá změna...

Když se noc mění v saunu. Proč v horku nespíme dobře a jak si pomoct

Letní noc je někdy horší než tropické poledne. Člověk se převaluje, vzduch stojí, polštář pálí. Tělo touží po chladu a odpočinku, ale místo toho...

Magie ve flakonu nebo marketing pro zoufalé? Testujeme feromonové vůně

Slíbí ti přitažlivost na první pohled, probuzené touhy a pohled přes celou místnost. Feromonové parfémy znějí jako zázračné afrodiziakum ve flakonu. Ale fungují opravdu,...

Bojí se váš muž změn? Inspirujte se těmito tipy

Změny. Pro někoho výzva, pro jiného noční můra. A možná právě váš partner patří do té druhé skupiny. Co s tím? Nepanikařit. I muži,...

Co všechno obětovala Audrey Hepburn? Její život byl mnohem těžší, než vypadá

Na plátně působila jako křehká múza, ale uvnitř byla z ocele. Audrey Hepburn okouzlila svět, a přesto si z něj nikdy nenechala vzít samu...

Nástraha v podobě kávy s mlékem. Chutná jemněji, ale dráždí tělo

Voňavý šálek s krémovou pěnou v ruce, hřejivý rituál, který otevírá ráno. Káva s mlékem je pro mnoho žen symbolem pohody a klidu. Jenže...

Už jste vyzkoušeli praktický tip do domácnosti? Stačí ustřihnout roh houbičky na nádobí

Ještě jste o této vychytávce neslyšeli? Tak to je nejvyšší čas ji vyzkoušet! Možná se na první dobrou může zdát, že je to je...

Francie říká dost! TikTok a Temu reklamám zvoní hranaZ

Francie už nechce být skládkou pro šaty, které se nosí jednou a končí v odpadu. Zakazuje reklamy na ultra-levnou módu a zavádí ekologické skóre....

Jak vypadá manipulace, když má jemný hlas a úsměv? Ne vždy ji poznáš hned

Nemusí křičet, ani třískat dveřmi. Manipulace umí být tichá, něžná a dokonale maskovaná. A právě proto je tak zrádná. Místo strachu se usmívá, místo...

Osvěžte se v parních dnech těmito skvělými limonádami

V parných letních není nic lepšího než sklenice studené a osvěžující limonády. Ať už hledáte něco na zahradní párty, k obědu na balkoně nebo...
Reklama
Reklama