PUMA oznamuje nové partnerství s ikonickou K-pop star současné doby Rosé

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Korejsko-novozélandská K-pop hvězda se jako nová ambasadorka zaměří na posílení celého repertoáru ikonických siluet PUMA a podpoří program „Rewrite the Classics“, který oslavuje nejnadčasovější franšízy PUMA a oživuje je pro další generaci.

Ke spolupráci Rosé dodává: „Jsem nadšená, že se mohu připojit k rodině PUMA. Nemohu se dočkat, až se moji fanoušci přidají k této nové vzrušující kapitole.“

Rosé se tak přidává k řadě ambasadorů PUMA Sportstyle, kteří měli na značku zásadní vliv, ať už je to Rihanna, A$AP Rocky nebo Dua Lipa či Skepta. Své partnerství odstartuje s ikonickými teniskami PUMA Palermo, které si stylizuje podle svého. Během spolupráce bude K-pop idol podporovat i další klasické modely v kategorii PUMA Sportstyle.

„Rosé má neuvěřitelný vliv na hudbu, módu i kulturu po celém světě. Je pro nás opravdovou inspirací. Jsme nadšeni, že se s ní můžeme vydat na tuto cestu, která bude pestrá jako ona sama a využije své znalosti a vizi
k přetvoření tradičního světa PUMA. Její jedinečný pohled bude mít zásadní význam pro program PUMA
„Rewrite the Classics“, který vyzdvihuje tradiční modely jako Palermo a Speedcat. Jsme rádi, že ji můžeme přivítat do naší rodiny a těšíme se na společné úspěchy,“ uvedla Maria Valdes, Chief Product Officer PUMA.

Rosé, rocková hvězda milovaná po celém světě, objevila svou lásku k hudbě už v raném věku. Učení hry na piano a kytaru v ní probudilo vášeň pro zpěv a skladatelství. Její debutové album ‚R‘ z roku 2021 s hlavním singlem „On the Ground“ překonalo rekord nejsledovanějšího hudebního videa za prvních 24 hodin na YouTube mezi sólovými K-pop umělci. Rosé je držitelkou cen Hanteo Music Award a Mnet Asian Music Award a jako první umělkyně dosáhla vrcholu žebříčku Billboard Global 200 jako sólistka i členka skupiny.

@PUMAsportstyle

 

 

 

 

zdroj/foto:

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 75 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem
s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketbal, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 14 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na about.puma.com.

 

 

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Hubnutí po 35 letech není nemožné, jen vyžaduje jiný přístup

Říká se, že po třicítce je hubnutí těžší než kdy dřív. Vědecké studie ale ukazují, že metabolismus za to nemůže, hlavní roli hraje náš...

Sedm jídel z dětství, která dokazují vynalézavost českých maminek

Vzpomínáte si na tu vůni? Na kuchyni s linoleem, kde maminka z pár surovin dokázala vykouzlit večeři pro celou rodinu. Nebyl to luxus, ale...

Ricotta jako spasitel pro seniory: posílí kosti, chrání před chudokrevností a dodá tělu bílkoviny

Stárnutí s sebou přináší spoustu drobných nepříjemností, jako například bolavé klouby, pomalejší metabolismus nebo zažívání, které si občas dělá, co chce. Naštěstí to ale...

Politické strany chtějí více pracujících důchodců, rozdíly jsou jen v detailech

Motivace k práci v důchodovém věku se stala jedním z hlavních volebních témat. Většina stran plánuje rozšíření podpory pro seniory, kteří se rozhodnou zůstat...

Vůně, která spojuje. Objevte kouzlo poctivých masových pekáčků

Existuje něco víc než jen vůně linoucí se z trouby, kde se maso, zelenina a sýr pomalu spojují v dokonalou harmonii? Pekáček není jen...

Zapomeňte na drahé superpotraviny. Řeřicha setá je malý zázrak přímo z vaší zahrádky

Někdy hledáme zázračné potraviny na opačném konci světa, a přitom máme jednu z těch nejlepších doslova po ruce. Řeřicha setá je na první pohled...

Válka o peněženky seniorů: Predátorské firmy proti zranitelným důchodcům

Slibují úlevu od bolesti a spánek jako v bavlnce, místo toho ale zanechají jen prázdný účet a pocit studu. Podvodníci s takzvanými zázračnými polštáři...

Telecí řízek? Chutnější a zdravější volba než kuřecí nebo krůtí

Řízek patří k nejoblíbenějším jídlům v Česku. Většina lidí volí kuřecí nebo krůtí maso, protože je lehčí než vepřové. Jenže existuje varianta, která je...

Návrat do starých časů. Ceny v Penny připomínají dobu před zdražováním

Nákupní horečka zachvátila Česko. Nový leták obchodního řetězce Penny odstartoval cenovou bitvu, v níž se zákazníci přetahují o zlevněné maso a máslo. Akce platná...

Podzim je nejlepším obdobím pro biohacking pleti

Právě teď začíná jedinečné období, kdy můžete svoji pleť zahrnout péčí. Zklidnit ji a vyživit, nechat ji odpočinou a celkově omladit. V létě si Vaše...

„Co mě nezabije, to mě posílí.“ Čtyři cesty, jak proměnit kritiky ve spojence

Slova mohou zranit, ale i posunout dál. Kritici nám nastavují zrcadlo, ve kterém někdy nechceme vidět svůj odraz. Pokud se naučíme číst mezi řádky,...

Čeští důchodci objevují nečekaný trik. Levnější menu stačí vyjednat úsměvem

V některých restauracích v Česku mohou senioři dostat levnější menu nebo drobný bonus, aniž by o tom visela jediná cedule. Stačí se zeptat a...

Tři recepty z jehněčího masa, které si zamilujete

Jehněčí maso je v mnoha zemích považováno za delikatesu. Je jemné, šťavnaté a má lehce nasládlou chuť, která se krásně doplňuje s bylinkami, česnekem...

Jak se po létě dostat zpět do formy: 10 tipů pro efektivní návrat ke cvičení

Léto plné grilování, zmrzliny a odpočinku je u konce a s ním i pocit, že pravidelný trénink je vzdálenou vzpomínkou. Cítíte se bez energie...

Drobné proměny domova, které zlepší náladu. A to bez bourání či přehánění

Atmosféra domova nevzniká výběrem nábytku, ale drobnými gesty, která odrážejí naši každodennost. Není třeba investovat jmění, měnit dispozice ani listovat katalogy. Někdy stačí přesunout...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3