PUMA oznamuje nové partnerství s ikonickou K-pop star současné doby Rosé

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Korejsko-novozélandská K-pop hvězda se jako nová ambasadorka zaměří na posílení celého repertoáru ikonických siluet PUMA a podpoří program „Rewrite the Classics“, který oslavuje nejnadčasovější franšízy PUMA a oživuje je pro další generaci.

Ke spolupráci Rosé dodává: „Jsem nadšená, že se mohu připojit k rodině PUMA. Nemohu se dočkat, až se moji fanoušci přidají k této nové vzrušující kapitole.“

Rosé se tak přidává k řadě ambasadorů PUMA Sportstyle, kteří měli na značku zásadní vliv, ať už je to Rihanna, A$AP Rocky nebo Dua Lipa či Skepta. Své partnerství odstartuje s ikonickými teniskami PUMA Palermo, které si stylizuje podle svého. Během spolupráce bude K-pop idol podporovat i další klasické modely v kategorii PUMA Sportstyle.

„Rosé má neuvěřitelný vliv na hudbu, módu i kulturu po celém světě. Je pro nás opravdovou inspirací. Jsme nadšeni, že se s ní můžeme vydat na tuto cestu, která bude pestrá jako ona sama a využije své znalosti a vizi
k přetvoření tradičního světa PUMA. Její jedinečný pohled bude mít zásadní význam pro program PUMA
„Rewrite the Classics“, který vyzdvihuje tradiční modely jako Palermo a Speedcat. Jsme rádi, že ji můžeme přivítat do naší rodiny a těšíme se na společné úspěchy,“ uvedla Maria Valdes, Chief Product Officer PUMA.

Rosé, rocková hvězda milovaná po celém světě, objevila svou lásku k hudbě už v raném věku. Učení hry na piano a kytaru v ní probudilo vášeň pro zpěv a skladatelství. Její debutové album ‚R‘ z roku 2021 s hlavním singlem „On the Ground“ překonalo rekord nejsledovanějšího hudebního videa za prvních 24 hodin na YouTube mezi sólovými K-pop umělci. Rosé je držitelkou cen Hanteo Music Award a Mnet Asian Music Award a jako první umělkyně dosáhla vrcholu žebříčku Billboard Global 200 jako sólistka i členka skupiny.

@PUMAsportstyle

 

 

 

 

zdroj/foto:

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 75 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem
s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketbal, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 14 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na about.puma.com.

 

 

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

3 cviky, které uleví ztuhlým zádům, krku i hrudníku

Bolí vás v bedrech? Máte ztuhlou krční páteř? Nebo se nemůžete ani nadechnout, jak máte stažený hrudník? Vyzkoušejte tři cviky, které pro vás připravila...

„Ubrali mi tisíce korun.“ Lidé se diví, jak je snadné podvést seniory

Vráží se vám na prahu s úsměvem, přináší symbolický dárek a žádá „dobrovolný příspěvek“. Málokdo tuší, že za tím stojí promyšlená past, která obírá...

Sex po čtyřicítce: Méně iluzí, více potěšení. Proč to bývá nejlepší období?

Touha se neměří věkem. Mění se jen způsob, jak ji prožíváme. Právě po čtyřicítce se sexualita může stát nejen radostí, ale i prostorem pro...

Tři snadné recepty na ledový čaj, které vás příjemně zchladí

Čaj je jedním z nápojů, který má velkou popularitu jak u dospělých, tak i u dětí. Pít ho ale nemusíme pouze teplý. Pokud je...

Malé věci, velké výsledky: 7 mikronávyků, které zlepší tvůj život bez revolucí

Někdy stačí málo, aby se v tobě něco zlomilo. Ne velké předsevzetí, ale drobný krok, který nebolí. Právě mikronávyky umí proměnit každodennost v něco...

Když už se kamarádky nehledají na pískovišti: Jak si budovat přátelství po třicítce, čtyřicítce i dál

Ve dvaceti jsme kamarádky sbíraly samy. Na kolejích, v kavárnách, v klubech i přes smích na lavičce. Jenže s lety se proměňuje nejen náš...

Jak naši předkové léčili své neduhy? Pomáhaly potraviny, ale i moč či kravince

Dnes sáhnete po ibalginu nebo zajdete k doktorovi. Ale co když vám bylo špatně před sto lety, kdy žádné léky běžně dostupné nebyly? Naši...

Nová limitovaná kolekce Columbia Heritage přináší remakeikonické rybářské vesty z 60. let v barvách a s potisky drsného oregonského pobřeží

Limitované kolekce Columbia Heritage čerpají každou sezonu inspiraci z ikonického historického oděvu vybraného z archivů značky Columbia, který je s novou kolekcí spojen s jedinečným místem nebo...

„Nevypadám jako dřív.“ Čtenáři se ptají, proč obličej s věkem mění výraz

Vrásky, povolená kůže, změněné rysy. Stárnutí tváře není jen o ochablé pokožce. Podle odborníků hraje zásadní roli i lebka a tukové polštářky, které se...

Voda, která léčí i unavuje. Letní péče o pleť bez extrémů

Léto přináší spoustu radosti, ale i výzev pro naši pokožku. Slunce, pot, klimatizace a změny teplot dělají s pletí divy, které málokdo ocení. Jak...

Děsí vás černající banány? Naučte se je správně skladovat

Banány. Ovoce, které většina z nás miluje, ale taky nám lezou krkem, když během dvou dnů zčernají a zkazí se. Přitom stačí malá změna...

Když se noc mění v saunu. Proč v horku nespíme dobře a jak si pomoct

Letní noc je někdy horší než tropické poledne. Člověk se převaluje, vzduch stojí, polštář pálí. Tělo touží po chladu a odpočinku, ale místo toho...

Magie ve flakonu nebo marketing pro zoufalé? Testujeme feromonové vůně

Slíbí ti přitažlivost na první pohled, probuzené touhy a pohled přes celou místnost. Feromonové parfémy znějí jako zázračné afrodiziakum ve flakonu. Ale fungují opravdu,...

Burger King rozkřupal léto. Letní limitka Summer Crunch křupe až za roh

Řetězec Burger King znovu ovládla letní limitovaná nabídka s názvem Summer Crunch, která staví na zážitku z intenzivní křupavosti a přináší sezonní kombinaci ingrediencí,...

Bojí se váš muž změn? Inspirujte se těmito tipy

Změny. Pro někoho výzva, pro jiného noční můra. A možná právě váš partner patří do té druhé skupiny. Co s tím? Nepanikařit. I muži,...
Reklama
Reklama