PUMA HOOPS A SALEHE BEMBURY vstupují na basketbalovou scénu

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Bembury v posledních letech svými inovativními nápady, špičkovými kolaboracemi a výraznými modely zásadně ovlivnil kulturu tenisek. Jeho nekonvenční návrhy se objevují nejen na přehlídkových molech, ale také na celebritách a sportovcích po celém světě. Své vize se nyní rozhodl přenést také do značky PUMA a s jasným záměrem si vybral ten nejrychleji rostoucí segment – Hoops.

“Svými návrhy se snažím vyprávět příběh a zároveň budovat komunitu. Chci dávat svým produktům nový význam.
A právě partnerství s PUMA mi umožní sdílet i osobnější příběhy,”
říká Bembury. “Jako dítě devadesátých let jsem na newyorských ulicích hrál basketball, tato vášeň je stále mojí součástí. Těším se, že díky spolupráci odhalím nové stránky sebe sama a oslovím tak zcela novou skupinu lidí.”

PUMA má na svém kontě již řadu převratných designových produktů, které byly ovlivněny rozmanitým spektrem hráčů, kteří se nebojí překonávat své hranice jako je LaMelo Ball, Breanna Stewart a Flau’Jae Johnson. Příchod Bemburyho ještě více pozvedne jedinečný kulturní storytelling značky. Spolupráce přinese novou kreativní energii a pokusí se v basketbalovém světě překonat zavedené normy.

“Dnešní basketbal je, jak o výkonu, tak o kultuře, která je jeho nedílnou součástí. V rámci značky to znamená umět vyprávět příběh sportovce na hřišti i mimo něj. Salehe má jedinečnou schopnost díky sotrytellingu podtrženého osobitým designem propojovat všechny tři oblasti: sport, kulturu a módu. Spolu s inovativním přístupem PUMA Hoops přinese parterství nové a vrušující prvky, které převrací zavedená pravidla hry,” říká Max Staiger, Global Head of Basketball ve společnosti PUMA. 

 

  

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 75 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem
s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketbal, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 14 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na bout.puma.com.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Hubnutí po 35 letech není nemožné, jen vyžaduje jiný přístup

Říká se, že po třicítce je hubnutí těžší než kdy dřív. Vědecké studie ale ukazují, že metabolismus za to nemůže, hlavní roli hraje náš...

Sedm jídel z dětství, která dokazují vynalézavost českých maminek

Vzpomínáte si na tu vůni? Na kuchyni s linoleem, kde maminka z pár surovin dokázala vykouzlit večeři pro celou rodinu. Nebyl to luxus, ale...

Ricotta jako spasitel pro seniory: posílí kosti, chrání před chudokrevností a dodá tělu bílkoviny

Stárnutí s sebou přináší spoustu drobných nepříjemností, jako například bolavé klouby, pomalejší metabolismus nebo zažívání, které si občas dělá, co chce. Naštěstí to ale...

Politické strany chtějí více pracujících důchodců, rozdíly jsou jen v detailech

Motivace k práci v důchodovém věku se stala jedním z hlavních volebních témat. Většina stran plánuje rozšíření podpory pro seniory, kteří se rozhodnou zůstat...

Vůně, která spojuje. Objevte kouzlo poctivých masových pekáčků

Existuje něco víc než jen vůně linoucí se z trouby, kde se maso, zelenina a sýr pomalu spojují v dokonalou harmonii? Pekáček není jen...

Zapomeňte na drahé superpotraviny. Řeřicha setá je malý zázrak přímo z vaší zahrádky

Někdy hledáme zázračné potraviny na opačném konci světa, a přitom máme jednu z těch nejlepších doslova po ruce. Řeřicha setá je na první pohled...

Válka o peněženky seniorů: Predátorské firmy proti zranitelným důchodcům

Slibují úlevu od bolesti a spánek jako v bavlnce, místo toho ale zanechají jen prázdný účet a pocit studu. Podvodníci s takzvanými zázračnými polštáři...

Telecí řízek? Chutnější a zdravější volba než kuřecí nebo krůtí

Řízek patří k nejoblíbenějším jídlům v Česku. Většina lidí volí kuřecí nebo krůtí maso, protože je lehčí než vepřové. Jenže existuje varianta, která je...

Návrat do starých časů. Ceny v Penny připomínají dobu před zdražováním

Nákupní horečka zachvátila Česko. Nový leták obchodního řetězce Penny odstartoval cenovou bitvu, v níž se zákazníci přetahují o zlevněné maso a máslo. Akce platná...

Podzim je nejlepším obdobím pro biohacking pleti

Právě teď začíná jedinečné období, kdy můžete svoji pleť zahrnout péčí. Zklidnit ji a vyživit, nechat ji odpočinou a celkově omladit. V létě si Vaše...

„Co mě nezabije, to mě posílí.“ Čtyři cesty, jak proměnit kritiky ve spojence

Slova mohou zranit, ale i posunout dál. Kritici nám nastavují zrcadlo, ve kterém někdy nechceme vidět svůj odraz. Pokud se naučíme číst mezi řádky,...

Čeští důchodci objevují nečekaný trik. Levnější menu stačí vyjednat úsměvem

V některých restauracích v Česku mohou senioři dostat levnější menu nebo drobný bonus, aniž by o tom visela jediná cedule. Stačí se zeptat a...

Tři recepty z jehněčího masa, které si zamilujete

Jehněčí maso je v mnoha zemích považováno za delikatesu. Je jemné, šťavnaté a má lehce nasládlou chuť, která se krásně doplňuje s bylinkami, česnekem...

Jak se po létě dostat zpět do formy: 10 tipů pro efektivní návrat ke cvičení

Léto plné grilování, zmrzliny a odpočinku je u konce a s ním i pocit, že pravidelný trénink je vzdálenou vzpomínkou. Cítíte se bez energie...

Drobné proměny domova, které zlepší náladu. A to bez bourání či přehánění

Atmosféra domova nevzniká výběrem nábytku, ale drobnými gesty, která odrážejí naši každodennost. Není třeba investovat jmění, měnit dispozice ani listovat katalogy. Někdy stačí přesunout...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3