PUMA mění pravidla hry s novou brandovou kampaní „GO WILD“

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Kampaň oslavuje jedinečnost každého běžce a inspiruje hobby i profesionální sportovce k tomu, aby v sobě odhalili skrytou sílu a odemkli skrytý potenciál.

PUMA už více než 75 let neúnavně posouvá hranice sportu i kultury a jako přední sportovní značka vždy vnímala sport jako cestu k sebevyjádření a radosti. S kampaní „Go Wild“přichází s novou vizí – ukazuje, že sport není jen o fyzickém výkonu, ale také o odvaze být sám sebou. O tom otevřít svou pravou podstatu – své autentické já a objevit v sobě sílu, která je v každém z nás.

„PUMA byla vždy domovem sportovců, kteří dosáhli své velikosti tím, že zůstali sami sebou a šli vlastní cestou
k úspěchu,“ říká Arne Freundt, CEO společnosti PUMA. „Ikonické osobnosti minulosti i současnosti, jako Tommie Smith, Usain Bolt, Breanna Stewart nebo Neymar, dokonale ztělesňují jedinečnou DNA značky PUMA – sportovce
s výraznou osobností, kteří se nebojí sebevyjádření a projevů opravdové radosti z každého úspěchu. Naší druhou globální kampaní podnikáme další důležitý krok k posílení emocionálního a autentického spojení se zákazníky na naší cestě k zvýšení povědomí o značce.“

Nejde jen o oslavu špičkových výkonů – PUMA má záměr inspirovat jednotlivce k tomu, aby se skrze sport naplno uvolnili svou divokost a objevili svobodu. Zachycením přirozeného instinktu, který v sobě během výkonu každý z nás cítí, posiluje PUMA svou globální přítomnost a buduje hlubší a smysluplnější spojení se svými fanoušky.

„Nová kampaň přináší svěží pohled na sport a otevírá novou kapitolu PUMA – v souladu s očekáváním mladé generace, ale zároveň pevně zakotvenou v historii naší značky. V době sociálních sítí a ‚meme‘ kultury chceme inspirovat jak profesionální atlety, tak sportovní nadšence, aby se podívali do svého nitra, objevili svou vlastní výjimečnost a našli odvahu být sami sebou,“ říká Richard Teyssier, Global VP Brand and Marketing at PUMA.

Go Wild odstartuje kampaňovým videem, které vzdává hold běžcům a jejich cestě k euforii z běhu – pocitu štěstí, který se uvolňuje během fyzické aktivity. Film reflektuje pozitivní vnímání běhu a vychází z přesvědčení, že největší kouzlo běhání nastává právě ve chvíli, kdy je běžec poháněn pocitem štěstí a radosti.

Na rozdíl od tradičních sportovních kampaní nestaví „Go Wild“ do popředí slavné sportovce ani celebrity. Místo toho oslavuje každodenní běžce – ty, kteří si přivstanou, a za rozbřesku běhají se svým psem, novopečené maminky, které se vracejí k pohybu, nebo běžecké komunity, jež sdílejí svou pohybovou vášeň. Všichni tito lidé mají jedno společné – zůstávají věrní sami sobě a běží za tím nejlepším, co jim běh může nabídnout a to je čistá radost z pohybu.

 

Poselství kampaně „Go Wild“, PUMA podpoří množstvím inspirativního obsahu, který přiblíží filozofii kampaně, a to prostřednictvím příběhů svých ikonických ambasadorů. Od Tommieho Smithe v roce 1968, přes Usaina Bolta v roce 2008 až po Mondo Duplantise v roce 2024.  Sebevyjádření skrze sport bylo vždy v srdci sportovců spojených se značkou PUMA. To oni nejlépe vědí, co znamená „Go Wild“ – jít svou vlastní cestou, bourat hranice a odemknout v sobě svůj potenciál.

Globální kampaň „Go Wild“ oficiálně startuje 20. března a bude pokračovat i v roce 2026, kdy se strategicky zaměří na různé sportovní kategorie, včetně basketbalu a fotbalu, a využije sílu největších světových sportovních událostí.

 

Chcete se dozvědět víc? Navštivte www.puma.com nebo sledujte naši cestu na sociálních sítích @PUMA.

 

 

 

 

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 75 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. Značka se zavázala předefinovat sport a sebevyjádření, inspirovat sportovce i zákazníky k dosažení nejlepších výkonů, a to při zachování vlastní autenticity. Díky důrazu na inovace, autentičnost a radost PUMA neustále rozvíjí oblast výkonu i sportovního stylu. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketbal, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 20 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com.

 

Reklama

Doporučujeme

Dopřejte dovolenou i své pleti a myslete v létě na hydrataci!

„Dehydratace se netýká jen suché pleti. Nedostatek vlhkosti může pociťovat i smíšená nebo mastná pokožka, které vlivem věku, UV záření a dalších aspektů už...

Bohemia Sekt ICE 0% nově i v menší lahvi

Dlouhé dny zalité sluncem, kdy se vzduchem nese smích a dobrá nálada, jsou jako stvořené k bezstarostné zábavě. Ať už se sejdete s přáteli na...

První na světě: Příběh naděje, vědecké odvahy a mezinárodní spolupráce

Cesta k nové naději Všechno začalo ve Spojených státech, kde lékaři čelili bezvýchodné situaci. Kvůli absenci vhodného dárce nebyla klasická transplantace kostní dřeně možná a...

Planteray opět zvolen nejvíc trendy značkou rumu

Profesionálové i spotřebitelé se u alkoholu stále více zajímají o původ, kvalitu, řemeslné zpracování a příběh za každou kapkou. Rum se tak stává sofistikovanou...

Děti a pitný režim

Děti ale obecně důležitost správného pití nechápou a často se tak maminky marně snaží dětem vnutit skleničku vody navíc. Děti sice možná „vodu nerady, protože je fuj“, ale pití bublinkových minerálek a sladěných nápojů je v létě snad ještě nevhodnější, než kdy jindy.

DRUHÁ ŠANCE – Jak mě pouliční psi naučili žít

Když Niall Harbison prodal svoji úspěšnou reklamní agen­turu a odstěhoval se do Thajska, málem ho přemohly závislosti na alkoholu a drogách. Jednoho dne se probudil v nemocnici, na pokraji smrti, a uvědomil si, že musí něco změnit.

Dluží vám alimenty? Co s tím?

Těmito otázkami se zabývá Asociace neúplných rodin, která připravila petici s názvem Spravedlivé alimenty. Touto činností pomáhá předcházet obdobným problémům, které zažila
i paní Bára, která nám poskytla výpověď. Se svým mužem bojuje o alimenty na své dvě dcery už několik let.

Snímek F1: The Movie přivezl do kin adrenalin, rychlost, emoce a hollywoodský lesk

Hlavní hvězdou premiérového večera byl bez debat profesionální automobilový závodník Tomáš Enge, který se zapsal do historie jako první a dosud jediný Čech, který...

Do formy i do plavek

Plavková sezóna je tu. Pro mnohé z nás to znamená jediné. Co nejrychleji se přiblížit postavě a kondici, jaké si na léto představujeme. Než sáhnete...

Hamánek rozšiřuje svou piškotovou nabídku: Tip nejen na letní svačinku

Tradiční piškoty Hamánek, upečené podle léty ověřené receptury z těch nejkvalitnějších surovin, jsou po generace vyhledávanou pochoutkou. Jsou skvělou svačinkou pro děti i dospělé,...

Společnost dm spolu se svými zákazníky přispěla na řešení menstruační chudoby částkou více než 8 milionů Kč

Každá žena má právo na důstojný a komfortní průběh menstruace. Proto se společnost dm aktivně zasazuje nejen o snížení tabuizace, která téma menstruace obklopuje,...

Češi naskakují na evropský trend: dovolená v sousedních zemích zažívá boom

Zájem o zahraniční dovolenou zůstává mezi Čechy silný, zároveň se ale mění její charakter. Stále více lidí volí destinace, kam se dá pohodlně dojet...

Zvyšte svou šanci otěhotnět

Co snižuje možnost otěhotnět? Obezita Při větší nadváze nebo obezitě se nemusí ženě dařit otěhotnět. Důvod je jednoduchý, obézní ženy mívají zpravidla nepravidelný menstruační cyklus. Při snížení...

Don Papa Rum a MFF Karlovy Vary uvádí: Don Papa Premiere, oficiální drink Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary 2025

Značka Don Papa s potěšením představuje oficiální drink Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary 2025 - Don Papa Premiere. Prémiový filipínský rum, inspirovaný mýty, legendami
a příběhy skutečných lidí, zve návštěvníky festivalu k prožití jedinečného filmového okamžiku, a to z perspektivy hlavního hrdiny vlastního příběhu.

Zdravá svačinka vždy po ruce

Vyhrajte ovocné kapsičky Hamánek a Kapsáček navíc!
Reklama
Reklama