PUMA mění pravidla hry s novou brandovou kampaní „GO WILD“

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Kampaň oslavuje jedinečnost každého běžce a inspiruje hobby i profesionální sportovce k tomu, aby v sobě odhalili skrytou sílu a odemkli skrytý potenciál.

PUMA už více než 75 let neúnavně posouvá hranice sportu i kultury a jako přední sportovní značka vždy vnímala sport jako cestu k sebevyjádření a radosti. S kampaní „Go Wild“přichází s novou vizí – ukazuje, že sport není jen o fyzickém výkonu, ale také o odvaze být sám sebou. O tom otevřít svou pravou podstatu – své autentické já a objevit v sobě sílu, která je v každém z nás.

„PUMA byla vždy domovem sportovců, kteří dosáhli své velikosti tím, že zůstali sami sebou a šli vlastní cestou
k úspěchu,“ říká Arne Freundt, CEO společnosti PUMA. „Ikonické osobnosti minulosti i současnosti, jako Tommie Smith, Usain Bolt, Breanna Stewart nebo Neymar, dokonale ztělesňují jedinečnou DNA značky PUMA – sportovce
s výraznou osobností, kteří se nebojí sebevyjádření a projevů opravdové radosti z každého úspěchu. Naší druhou globální kampaní podnikáme další důležitý krok k posílení emocionálního a autentického spojení se zákazníky na naší cestě k zvýšení povědomí o značce.“

Nejde jen o oslavu špičkových výkonů – PUMA má záměr inspirovat jednotlivce k tomu, aby se skrze sport naplno uvolnili svou divokost a objevili svobodu. Zachycením přirozeného instinktu, který v sobě během výkonu každý z nás cítí, posiluje PUMA svou globální přítomnost a buduje hlubší a smysluplnější spojení se svými fanoušky.

„Nová kampaň přináší svěží pohled na sport a otevírá novou kapitolu PUMA – v souladu s očekáváním mladé generace, ale zároveň pevně zakotvenou v historii naší značky. V době sociálních sítí a ‚meme‘ kultury chceme inspirovat jak profesionální atlety, tak sportovní nadšence, aby se podívali do svého nitra, objevili svou vlastní výjimečnost a našli odvahu být sami sebou,“ říká Richard Teyssier, Global VP Brand and Marketing at PUMA.

Go Wild odstartuje kampaňovým videem, které vzdává hold běžcům a jejich cestě k euforii z běhu – pocitu štěstí, který se uvolňuje během fyzické aktivity. Film reflektuje pozitivní vnímání běhu a vychází z přesvědčení, že největší kouzlo běhání nastává právě ve chvíli, kdy je běžec poháněn pocitem štěstí a radosti.

Na rozdíl od tradičních sportovních kampaní nestaví „Go Wild“ do popředí slavné sportovce ani celebrity. Místo toho oslavuje každodenní běžce – ty, kteří si přivstanou, a za rozbřesku běhají se svým psem, novopečené maminky, které se vracejí k pohybu, nebo běžecké komunity, jež sdílejí svou pohybovou vášeň. Všichni tito lidé mají jedno společné – zůstávají věrní sami sobě a běží za tím nejlepším, co jim běh může nabídnout a to je čistá radost z pohybu.

 

Poselství kampaně „Go Wild“, PUMA podpoří množstvím inspirativního obsahu, který přiblíží filozofii kampaně, a to prostřednictvím příběhů svých ikonických ambasadorů. Od Tommieho Smithe v roce 1968, přes Usaina Bolta v roce 2008 až po Mondo Duplantise v roce 2024.  Sebevyjádření skrze sport bylo vždy v srdci sportovců spojených se značkou PUMA. To oni nejlépe vědí, co znamená „Go Wild“ – jít svou vlastní cestou, bourat hranice a odemknout v sobě svůj potenciál.

Globální kampaň „Go Wild“ oficiálně startuje 20. března a bude pokračovat i v roce 2026, kdy se strategicky zaměří na různé sportovní kategorie, včetně basketbalu a fotbalu, a využije sílu největších světových sportovních událostí.

 

Chcete se dozvědět víc? Navštivte www.puma.com nebo sledujte naši cestu na sociálních sítích @PUMA.

 

 

 

 

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 75 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. Značka se zavázala předefinovat sport a sebevyjádření, inspirovat sportovce i zákazníky k dosažení nejlepších výkonů, a to při zachování vlastní autenticity. Díky důrazu na inovace, autentičnost a radost PUMA neustále rozvíjí oblast výkonu i sportovního stylu. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketbal, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 20 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com.

 

Reklama

Doporučujeme

Chytré domácí spotřebiče vás odposlouchávají. S našimi tipy tomu zabráníte

Čím dál více domácností využívá moderní přístroje, které se dají se naprogramovat, ovládat hlasem nebo na dálku. S tím však pramení i rizika, před nimiž...

Moje máma přes můj zákaz ostříhala synovi dlouhé vlasy. Ten se z toho sesypal

Myslela jsem si, že se svou mámou jsme spíše kamarádky. Jenže ona náš vztah zničila tím, že přes můj zákaz synovi ostříhala jeho delší...

Tři tipy na recepty z ryb, které si oblíbí celá rodina

Ryby by na našem talíři neměly chybět. Jsou lehké, zdravé a plné důležitých živin pro naše tělo. Ať už hledáte rychlou večeři, slavnostní jídlo...

Sbohem zkažená vejce. S našimi tipy se jim vyhnete

Vajíčka bývají nejen oblíbenou snídaní, ale taky se bez nich neobejdeme ani při pečení, kdy je používáme třeba i do některých náplní. Kromě toho...

Jana Vaculíková: Nový začátek, nová láska, nové písně. A chuť rozdávat radost

Herečka, zpěvačka, podnikatelka a především šansoniérka – tak dnes vystupuje Jana, žena, která prošla osobními i profesními zkouškami, aby znovu objevila samu sebe. V...

Vdávala jsem svou dceru. Moje svatební líčení se však nepovedlo

Když jsem se dozvěděla, že se dcera bude vdávat, měla jsem velkou radost. Následně přišla i nabídka od mé kamarádky na svatební líčení, kterou...

Žínka může být líheň bakterií. Jak ji správně používat, aby vám neškodila

Na první pohled nevinná pomůcka, která má vaši pokožku čistit, může ve skutečnosti dělat pravý opak. Žínky a houbičky na mytí totiž vytvářejí ideální...

Ulehčete si práci s praním. Těchto 5 vychytávek z drogerie vám pomůže a stojí pár korun

Dnes už sice máme moderní pračky, které mají moderní technologie, ale ne vždy to stačí. Pojďme se podívat na pár tipů, které vám usnadní...

Sebedůvěra v batohu: Proč dát dětem do školy nejen svačinu, ale i výbavu na bolístky

První pád na hřišti, odřené koleno po tělocviku nebo spálený prst – začátek školního roku přináší dětem nejen zážitky, ale i drobné úrazy. A...

Přítel mě přemluvil k vyvolání ducha. Po tom co se přihodilo, už by to neudělal

Po zážitku z dětství už jsem s vyvolávání duchů nechtěla mít nic společného. Když mě však v dospělosti k tomu přemluvil můj přítel, nakonec...

Vezměte si pohodlný župan a užijte si wellness

Wellness v županu, ať už doma či v rezortu, prospěje každé ženě. Klid a odpočinek, zní to dobře, že? Udělejte si čas na wellness den....

Tři tipy na rychlou večeři

Kdo by to neznal - po práci už často nemáte chuť na složité vaření. Nemusíte ale zoufat, neboť ne každá příprava jídla je složitá....

Strava na dovolené: Jak si udržet zdravě sestavený talíř i o letních prázdninách?

Léto, dovolená a jídlo – trojice, která patří k sobě. Prázdninová atmosféra často svádí k přejídání nebo naopak k vynechávání jídel kvůli výletům a...

Dcery nám daly k výročí svatby nevhodný dárek. Museli jsme jim ho vrátit

Apelovala jsem na své dvě dcery, aby nám k výročí svatby nekupovaly žádný dárek. Bohužel nás neposlechly a my jejich dárek museli odmítnout. Moje dvě...

Přinášíme 5 tipů na nenáročné pokojové rostliny, kteří jsou opravdoví držáci a jen tak je nezahubíte

Dostaly jste další květinu, která vaši péči nepřežila? Nezoufejte! Podívejte se po rostlinkách, které téměř nevyžadují pozornost. Ne vždy se zadaří a nemusí být chyba...
Reklama
Reklama