PUMA mění pravidla hry s novou brandovou kampaní „GO WILD“

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Kampaň oslavuje jedinečnost každého běžce a inspiruje hobby i profesionální sportovce k tomu, aby v sobě odhalili skrytou sílu a odemkli skrytý potenciál.

PUMA už více než 75 let neúnavně posouvá hranice sportu i kultury a jako přední sportovní značka vždy vnímala sport jako cestu k sebevyjádření a radosti. S kampaní „Go Wild“přichází s novou vizí – ukazuje, že sport není jen o fyzickém výkonu, ale také o odvaze být sám sebou. O tom otevřít svou pravou podstatu – své autentické já a objevit v sobě sílu, která je v každém z nás.

„PUMA byla vždy domovem sportovců, kteří dosáhli své velikosti tím, že zůstali sami sebou a šli vlastní cestou
k úspěchu,“ říká Arne Freundt, CEO společnosti PUMA. „Ikonické osobnosti minulosti i současnosti, jako Tommie Smith, Usain Bolt, Breanna Stewart nebo Neymar, dokonale ztělesňují jedinečnou DNA značky PUMA – sportovce
s výraznou osobností, kteří se nebojí sebevyjádření a projevů opravdové radosti z každého úspěchu. Naší druhou globální kampaní podnikáme další důležitý krok k posílení emocionálního a autentického spojení se zákazníky na naší cestě k zvýšení povědomí o značce.“

Nejde jen o oslavu špičkových výkonů – PUMA má záměr inspirovat jednotlivce k tomu, aby se skrze sport naplno uvolnili svou divokost a objevili svobodu. Zachycením přirozeného instinktu, který v sobě během výkonu každý z nás cítí, posiluje PUMA svou globální přítomnost a buduje hlubší a smysluplnější spojení se svými fanoušky.

„Nová kampaň přináší svěží pohled na sport a otevírá novou kapitolu PUMA – v souladu s očekáváním mladé generace, ale zároveň pevně zakotvenou v historii naší značky. V době sociálních sítí a ‚meme‘ kultury chceme inspirovat jak profesionální atlety, tak sportovní nadšence, aby se podívali do svého nitra, objevili svou vlastní výjimečnost a našli odvahu být sami sebou,“ říká Richard Teyssier, Global VP Brand and Marketing at PUMA.

Go Wild odstartuje kampaňovým videem, které vzdává hold běžcům a jejich cestě k euforii z běhu – pocitu štěstí, který se uvolňuje během fyzické aktivity. Film reflektuje pozitivní vnímání běhu a vychází z přesvědčení, že největší kouzlo běhání nastává právě ve chvíli, kdy je běžec poháněn pocitem štěstí a radosti.

Na rozdíl od tradičních sportovních kampaní nestaví „Go Wild“ do popředí slavné sportovce ani celebrity. Místo toho oslavuje každodenní běžce – ty, kteří si přivstanou, a za rozbřesku běhají se svým psem, novopečené maminky, které se vracejí k pohybu, nebo běžecké komunity, jež sdílejí svou pohybovou vášeň. Všichni tito lidé mají jedno společné – zůstávají věrní sami sobě a běží za tím nejlepším, co jim běh může nabídnout a to je čistá radost z pohybu.

 

Poselství kampaně „Go Wild“, PUMA podpoří množstvím inspirativního obsahu, který přiblíží filozofii kampaně, a to prostřednictvím příběhů svých ikonických ambasadorů. Od Tommieho Smithe v roce 1968, přes Usaina Bolta v roce 2008 až po Mondo Duplantise v roce 2024.  Sebevyjádření skrze sport bylo vždy v srdci sportovců spojených se značkou PUMA. To oni nejlépe vědí, co znamená „Go Wild“ – jít svou vlastní cestou, bourat hranice a odemknout v sobě svůj potenciál.

Globální kampaň „Go Wild“ oficiálně startuje 20. března a bude pokračovat i v roce 2026, kdy se strategicky zaměří na různé sportovní kategorie, včetně basketbalu a fotbalu, a využije sílu největších světových sportovních událostí.

 

Chcete se dozvědět víc? Navštivte www.puma.com nebo sledujte naši cestu na sociálních sítích @PUMA.

 

 

 

 

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 75 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. Značka se zavázala předefinovat sport a sebevyjádření, inspirovat sportovce i zákazníky k dosažení nejlepších výkonů, a to při zachování vlastní autenticity. Díky důrazu na inovace, autentičnost a radost PUMA neustále rozvíjí oblast výkonu i sportovního stylu. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketbal, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 20 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com.

 

Reklama

Doporučujeme

Jak využít slupky z brambor a jablek pro zdravější vaření

Automaticky saháme po škrabce a bezmyšlenkovitě házíme kusy zeleniny do koše, aniž bychom tušili, že se zbavujeme toho nejcennějšího pokladu. Slupky totiž nejsou odpadem...

5 nejčastějších chyb při třídění odpadu: i malé změny vedou k velkým úspěchům

Třídění odpadu se u nás již stalo standardem, podle nejnovějších statistik třídí pravidelně své odpady na 75 % obyvatel ČR. Řadíme se tak mezi...

Ženy o Vánocích touží po klidu, muži po hračkách. Jak se trefit do vkusu úplně každému

Zase stojíš bezradně v obchodě a máš okno, protože vůbec netušíš, čím potěšit své blízké? Neboj, letos to zvládneme bez ponožek z nouze a...

Vánoční soutěž o jedinečnou kosmetiku Onclé

Přejete si k Vánocům něco, co potěší tělo i duši? Připravili jsme pro Vás luxusní balíček přírodní tělové kosmetiky, která podporuje zpevnění, vyhlazení a tvarování...

Darujte o letošních svátcích svým blízkým dárek, který jim přinese smysluplný odpočinek

Vánoční svátky jsou obdobím radosti, setkávání a vytváření trvalých vzpomínek. Jakmile však sváteční období skončí, mnoho dospělých čelí obvyklé výzvě – povánočnímu útlumu. Místo...

Slatiňany: Šlechtické sídlo, kde se psaly dějiny koní

Hledáte-li tip na výlet, kde se snoubí šlechtická elegance s unikátním příběhem koňského světa, vydejte se do Slatiňan. Toto malebné městečko, rozkládající se na...

První město světa nebylo v Egyptě, ale na Ukrajině. V Taliankách žilo 15 000 lidí

Šest tisíc let před naším letopočtem, dávno předtím, než v Egyptě stála jediná pyramida, kypěl na území dnešní Ukrajiny městský život. Vznikala zde sídla...

TIP redakce na zdravé vánoční cukroví

Připravte si zdravé vánoční cukroví. Níže naleznete několik tipů, jak si ho během chvíle vykouzlit. Linecké s chia marmeládou Na cukroví:250 g celozrnné špaldové mouky1 vejce150 g...

Za divokou krásou Šumavy: Naučná stezka Povydří

Pokud hledáte místo, kde se snoubí nespoutaná horská příroda s historií a kde se energie vody stává hlavním průvodcem, vydejte se na Šumavu do...

Vyhazov na hodinu kvůli jediné fotce s přítelem. Nevinný vtip ji stál vysněnou roli v animáku

Představte si situaci, kdy přijdete o kšeft za miliony dolarů jen proto, že chcete pobavit svého kluka k narozeninám. Přesně to se stalo jedné...

Vánoční dárky jsou se Sencorem hračka

Hledáte inspiraci na vánoční dárky, které opravdu potěší? Zapomeňte na univerzální balíčky a darujte něco, co má smysl. Ať už vybíráte pro ni, pro...

Nové Město na Moravě: Perla Vysočiny láká sportovce i milovníky historie

Přemýšlíte, kam vyrazit na nezapomenutelný výlet, který v sobě snoubí bohatou historii, malebnou přírodu a špičkové sportovní vyžití? Pak je pro vás Nové Město...

Láska není raketová věda. Slavná koučka odhalila vzorec, který zachrání každý vztah

Máte pocit, že se v moři vztahových rad topíte? Zapomeňte na složité teorie. Světoznámá koučka Sadia Khan na svém youtube přišla s jednoduchým vzorcem,...

Muž s nejdelším jménem světa si ho po 25 letech stále nepamatuje

Představte si, že se jmenujete Lawrence Alon Alois Aloysius Alphege Alun Alured Alvin Alisander… a to je jen prvních osm jmen z celkových 2253....

Zapomeňte na túje. Tyhle keře rostou rychleji a sousedé vám je budou závidět

Českými zahradami se jako mor šíří zelené hradby z tújí, které sice spolehlivě cloní, ale často postrádají šmrnc. Ačkoliv jsou tyto jehličnany pro živý...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3