PUMA mění pravidla hry s novou brandovou kampaní „GO WILD“

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Kampaň oslavuje jedinečnost každého běžce a inspiruje hobby i profesionální sportovce k tomu, aby v sobě odhalili skrytou sílu a odemkli skrytý potenciál.

PUMA už více než 75 let neúnavně posouvá hranice sportu i kultury a jako přední sportovní značka vždy vnímala sport jako cestu k sebevyjádření a radosti. S kampaní „Go Wild“přichází s novou vizí – ukazuje, že sport není jen o fyzickém výkonu, ale také o odvaze být sám sebou. O tom otevřít svou pravou podstatu – své autentické já a objevit v sobě sílu, která je v každém z nás.

„PUMA byla vždy domovem sportovců, kteří dosáhli své velikosti tím, že zůstali sami sebou a šli vlastní cestou
k úspěchu,“ říká Arne Freundt, CEO společnosti PUMA. „Ikonické osobnosti minulosti i současnosti, jako Tommie Smith, Usain Bolt, Breanna Stewart nebo Neymar, dokonale ztělesňují jedinečnou DNA značky PUMA – sportovce
s výraznou osobností, kteří se nebojí sebevyjádření a projevů opravdové radosti z každého úspěchu. Naší druhou globální kampaní podnikáme další důležitý krok k posílení emocionálního a autentického spojení se zákazníky na naší cestě k zvýšení povědomí o značce.“

Nejde jen o oslavu špičkových výkonů – PUMA má záměr inspirovat jednotlivce k tomu, aby se skrze sport naplno uvolnili svou divokost a objevili svobodu. Zachycením přirozeného instinktu, který v sobě během výkonu každý z nás cítí, posiluje PUMA svou globální přítomnost a buduje hlubší a smysluplnější spojení se svými fanoušky.

„Nová kampaň přináší svěží pohled na sport a otevírá novou kapitolu PUMA – v souladu s očekáváním mladé generace, ale zároveň pevně zakotvenou v historii naší značky. V době sociálních sítí a ‚meme‘ kultury chceme inspirovat jak profesionální atlety, tak sportovní nadšence, aby se podívali do svého nitra, objevili svou vlastní výjimečnost a našli odvahu být sami sebou,“ říká Richard Teyssier, Global VP Brand and Marketing at PUMA.

Go Wild odstartuje kampaňovým videem, které vzdává hold běžcům a jejich cestě k euforii z běhu – pocitu štěstí, který se uvolňuje během fyzické aktivity. Film reflektuje pozitivní vnímání běhu a vychází z přesvědčení, že největší kouzlo běhání nastává právě ve chvíli, kdy je běžec poháněn pocitem štěstí a radosti.

Na rozdíl od tradičních sportovních kampaní nestaví „Go Wild“ do popředí slavné sportovce ani celebrity. Místo toho oslavuje každodenní běžce – ty, kteří si přivstanou, a za rozbřesku běhají se svým psem, novopečené maminky, které se vracejí k pohybu, nebo běžecké komunity, jež sdílejí svou pohybovou vášeň. Všichni tito lidé mají jedno společné – zůstávají věrní sami sobě a běží za tím nejlepším, co jim běh může nabídnout a to je čistá radost z pohybu.

 

Poselství kampaně „Go Wild“, PUMA podpoří množstvím inspirativního obsahu, který přiblíží filozofii kampaně, a to prostřednictvím příběhů svých ikonických ambasadorů. Od Tommieho Smithe v roce 1968, přes Usaina Bolta v roce 2008 až po Mondo Duplantise v roce 2024.  Sebevyjádření skrze sport bylo vždy v srdci sportovců spojených se značkou PUMA. To oni nejlépe vědí, co znamená „Go Wild“ – jít svou vlastní cestou, bourat hranice a odemknout v sobě svůj potenciál.

Globální kampaň „Go Wild“ oficiálně startuje 20. března a bude pokračovat i v roce 2026, kdy se strategicky zaměří na různé sportovní kategorie, včetně basketbalu a fotbalu, a využije sílu největších světových sportovních událostí.

 

Chcete se dozvědět víc? Navštivte www.puma.com nebo sledujte naši cestu na sociálních sítích @PUMA.

 

 

 

 

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 75 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. Značka se zavázala předefinovat sport a sebevyjádření, inspirovat sportovce i zákazníky k dosažení nejlepších výkonů, a to při zachování vlastní autenticity. Díky důrazu na inovace, autentičnost a radost PUMA neustále rozvíjí oblast výkonu i sportovního stylu. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketbal, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 20 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com.

 

Reklama

Doporučujeme

Útěk před zimou. Sedm sluncem zalitých destinací, kde zapomenete na sychravé počasí

Sychravé počasí, krátké dny a tma. Podzimní realita v Česku svádí k útěku za sluncem. A právě takový čas je ideální na dovolenou, jelikož...

Jak ušetřit tisíce ročně za elektřinu: Pozor na „energetické upíry“ ve vaší domácnosti

Jsou tiší, nenápadní a pomalu vám vysávají peněženku, i když spíte. Řeč je o takzvaných „energetických upírech“... spotřebičích, jež odebírají elektřinu, i když jsou...

Ovocné mušky v kuchyni? Stačí jeden obyčejný trik a zmizí jako mávnutím ruky

Zdá se, že se berou úplně odnikud - jednoho dne si v klidu připravujete snídani a najednou kolem vás poletuje roj malých otravných mušek....

Halloween na úrovni celebrit, který zvládnete i doma

Dušičky už dávno nejsou jen o sladkostech. Halloween se proměnil v celosvětový fenomén, který na sociálních sítích i v médiích překonává dokonce Valentýn. Je...

Experti radí, jak nahradit botox: Klíčem je domácí péče s peptidy a retinolem

Toužíte po mladistvé a pevné pleti, ale bojíte se jehel a skalpelu? Podle expertů se skutečné kouzlo neskrývá v ordinacích estetických klinik, nýbrž ve...

Blefaroplastika aneb proč nevypadat o pár let mladší

Péče o svůj vzhled není už dávno jen doménou žen ,ale  i mužů. Víčka utváří důležitou část obličeje a jejich plastická úprava  tzv. blefaroplastika,...

4SLIM Arašídové máslo: podzimní ingredience, která zahřeje i zasytí

Podzim má svou chuť a arašídové máslo do ní patří stejně jako skořice nebo pečená dýně. Je to víc než jen pomazánka: zahřeje, zasytí...

Jak ušetřit za veterinární péči: Pojišťovny nabízejí skryté příspěvky pro majitele mazlíčků

Věděli jste, že vaše pojišťovna vám může přispět na veterinární péči o vašeho psa či kočku? Ačkoli neexistuje žádný přímý státní příspěvek pro seniory...

Hubnete a nic se neděje? Možná vám dietu kazí vlastní domácnost

Poctivě cvičíte, vaříte si zdravě a stejně máte pocit, že se váha ani nehne? Možná není problém v jídelníčku ani v nedostatku disciplíny. Často...

Kouzlo příprav na Vánoce s Tchibo

Ať už se při pečení držíte tradičních receptů nebo zkoušíte nové chutě, důležité je užít si samotný proces – s rodinou, přáteli nebo jen...

Britney Spears se ostře ohradila proti tvrzení exmanžela, že stávala v noci u postelí synů s nožem v ruce

Stávala prý v noci tiše ve dveřích jejich pokojů a v ruce držela nůž. S mrazivým obviněním na adresu své bývalé manželky Britney Spears...

Sladká chuť bez výčitek: Domácí džem bez cukru, který chutná a zároveň léčí svědomí

Domácí džemy mají svoje kouzlo. Sotva otevřete skleničku, začne to v kuchyni vonět létem, zahradou a čerstvě utrženým ovocem. Pokud vám vadí, že se...

Terapeuti odhalili pět hlavních důvodů, proč muži odcházejí z dlouhodobých vztahů

Rozchod se málokdy stane z nenávisti, mnohem častěji přichází ve chvíli, kdy se vytratí spojení. Podle terapeutů existuje pět hlavních důvodů, proč muži odcházejí...

Ideální doba ušetřit za elektřinu či plyn. Ceny letí dolů!

Celý letošní rok dochází k postupnému zlevňování cen energií a aktuálně dokonce dodavatelé avizují další pokles. Tuto příležitost pro úsporu svého domácího rozpočtu byste...

Květ, který léčí: Sléz maurský chrání sliznice, ulevuje při menstruaci a posiluje imunitu

Čtěte pozorně a hrajte o balení produktů od Dr. Dudek! V době, kdy se počasí mění rychleji než nálady, přichází do popředí někdy opomíjená léčivka...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3