Birell Active rozšiřuje nabídku o dvě nové příchutě

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Čím dál více spotřebitelů volí nealkoholické osvěžení nejen při sportu či řízení, ale i v běžném životě. Trend potvrzuje i značka Birell, která je v tomto segmentu jedničkou. Jen za loňský rok se prodeje čepovaného ochuceného Birellu v českých hospodách a restauracích zvýšily meziročně o víc než 6 %. Pro letošní rok Birell přichází navíc se dvěma novými příchutěmi v řadě Birell Active.

Po loňském úspěšném uvedení řady Birell Active, která nabízí nealkoholické radlery s přidaným kofeinem nebo sníženým obsahem cukru, přichází letos Birell s dalšími novinkami. V rámci obměny svého portfolia uvádí dvě nové osvěžující příchutě, které reflektují aktuální trendy a preference spotřebitelů.

 

Nová generace nealko nápojů

Dnešní spotřebitelé stále častěji hledají nejen skvělou chuť, ale také složení, které jim přinese něco navíc – ať už jde o kofein či vitamíny. V reakci na rostoucí poptávku po funkčních nápojích přichází Birell Active se dvěma novými variantami.

  • Zelený čaj & Broskev s přidaným kofeinem a vitamínem B6, který nabízí ovocnou chuť s jemným nádechem zeleného čaje.
  • Citrus & Zázvor se sníženým obsahem cukru o 30 % a vitamíny C, B6, které napomáhají snížit míru únavy.

„Kategorie nealkoholických piv a radlerů se dynamicky vyvíjí a my chceme přinášet inovace, které odpovídají moderním trendům i očekáváním spotřebitelů. Lidé rádi zkouší nové příchutě, a proto jim každoročně nabízíme nové varianty inspirované globálními trendy. Každou novinku důkladně testujeme, abychom zjistili, která z nich nejvíce osloví naše zákazníky. Zelený čaj & Broskev a Citrus & Zázvor patří mezi kombinace, které si podle našich testů spotřebitelé jednoznačně přáli,“ říká Oliver Jáchymovský, Senior Brand Manager značky Birell.

 

Nealko pivům a radlerům se v Česku daří

Změna spotřebitelských zvyklostí hraje klíčovou roli v rostoucí oblibě nealkoholických radlerů. Dospělí je stále více upřednostňují před limonádami či energetickými nápoji. Například jen za loňský rok se prodeje ochuceného čepovaného Birellu v českých hospodách a restauracích meziročně zvýšily o více než 6 %. Nealko radler totiž nabízí osvěžení, díky čemuž si našel pevné místo v české pivní kultuře. Birell, jako lídr trhu, stojí v čele této změny díky široké nabídce chutí a neustálým inovacím.

 

Novinky jsou v obchodech od března

Nové příchutě Zelený čaj & Broskev a Citrus & Zázvor doplňující portfolio Birell Active se postupně zavádí na celý český trh a v maloobchodních sítích by měly být plně dostupné od první poloviny března. Obě novinky budou k dostání v půllitrových plechovkách.

 

Více informací o Birell Active naleznete na www.birell.cz.

 

 

 


O značce Birell: Birell je jedničkou na českém trhu nealkoholických piv a radlerů s více než třicetiletou tradicí. Portfolio zahrnuje širokou škálu příchutí a variant, které oslovují nejen sportovce a aktivní jedince, ale všechny, kteří hledají kvalitní nealko alternativu k pivu.

 

 

 

  • Značka Birell je nejprodávanějším nealko pivem v České republice a lídrem celé kategorie nealkoholických piv. Na českém trhu je už přes 30 let.
  • Birell je součástí portfolia největší české pivovarské společnosti Plzeňský Prazdroj. S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Do portfolia značky patří Birell Světlý, Birell Polotmavý, Birell Za studena chmelený a Birell stylu IPA, ochucené varianty, Birell Pomelo & Grep, Birell Malina & Limetka, Birell Polotmavý Citron a Birell Citrón & Máta a Birell Višeň & Ostružina. V řadě Birell Active jsou v nabídce tři varianty s přidaným kofeinem a vitamínem B6, Pomelo & Grep, Citrus mix & Guarana a Zelený čaj & Broskev a dvě varianty se sníženým obsahem cukru Mango & Citrón a Citrus & Zázvor.
  • Příkladem úspěchů v ČR jsou zlaté medaile ze soutěží České pivo roku 2016 (Birell Světlý), Zlatý pohár PIVEX 2017 (Birell Polotmavý) a Zlatý pohár PIVEX 2018 (Birell Světlý a Birell Pomelo & Grep)
  • V roce 2017 získal Birell Světlý zlatou medaili v prestižní britské soutěži The International Brewing Awards, považované za „pivní Oscary“.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Black Friday od přední značky v oblasti sexuálního zdraví

Nakupujte a objevujte řadu produktů pro sexuální zdraví od Satisfyer, které jsou právě teď, v předvánočním období, ještě dostupnější. 22. do 30. listopadu nabízí Satisfyer...

10 frází, kterými nevědomky ničíte své vztahy a působíte jako nezdvořák

Všichni to známe. V místnosti panuje pohoda, když vtom z vás vypadne věta, po které se náhle ochladí. Nechtěli jste nikoho urazit, přesto jste...

Generace Z zapomněla tančit pro radost, podle průzkumu se bojí odsudků na sociálních sítích

Vzpomínáte si na dobu, kdy lidé tančili jen pro čistou radost z pohybu, a ne pro digitální srdíčka na sítích? Generace Z tuto svobodu...

Pevná a odolná pokožka v zimě? Zaměřte se na kmenové buňky a využijte Black Friday

Chladnější měsíce přinášejí nízké teploty, suchý vzduch, mráz a málo slunce. To vše může snižovat hydratační schopnosti pokožky a ovlivňovat její pevnost a pružnost....

Soutěžte s BUSHMANEM o vouchery na nákup stylových dárků

Značka BUSHMAN už téměř třicet let spojuje poctivost, přírodní materiály a nadčasový styl. Vznikla z touhy vyrábět oblečení a doplňky, které obstojí v přírodě...

Pět varovných signálů, že vašemu tělu chybí hořčík: Od cukání víčka po noční křeče

Někdy to není jen únava z náročného týdne. Tělo má svůj vlastní jazyk a cukající víčko, noční křeč v lýtku či podrážděnost mohou být...

Kam v zimě za teplem: Pět dostupných destinací od Kanárských ostrovů po Thajsko

Ranní škrábání námrazy z auta a brzká tma vám ubírají energii? Nemusíte trpět až do jara. Existují místa, kde se právě teď chodí v...

Češi pečou vánoční klasiku, ale přibývá těch, kteří zkoušejí zdravější recepty

Vanilkové rohlíčky, linecké i perníčky zůstávají neotřesitelným symbolem českých Vánoc. Podle aktuálního průzkumu značky 4SLIM se v drtivé většině českých domácností peče vlastní vánoční...

Když ostatní mrznou, oni kvetou. Tři znamení, pro která je zima požehnáním

Zatímco většina lidí s prvním mrazem teskní po létě, existují tací, kteří právě teď ožívají. Chladné počasí pro ně není trestem, nýbrž palivem pro...

Nepřekonaltený problém? Manželství hvězdného páru ztroskotalo na příliš velkém přirození

Byl to problém, o kterém většina mužů jen sní, pro ni však znamenal konec manželství. Bývalá modelka Haley Kalilová v otevřeném rozhovoru na Twitchi...

Až 250 tisíc od státu. O tuto dotaci na opravu si může říct téměř každý senior

Profukující okna, nebezpečná vana nebo chybějící výtah. To jsou problémy, které trápí mnoho dříve narozených. Náklady na opravy se zdají být nad jejich síly,...

Dárky pod stromeček, které potěší každou ženu

Vánoce se pomalu blíží, ulice se třpytí světýlky, doma to voní po skořici a nás všechny začíná hřát ta známá předvánoční atmosféra. A s...

Zrada v regálech. Jak vás potraviny s nápisem „fitness“ pomalu ničí

Jsou na nich nápisy „fitness“, „bez cukru“ nebo „nízkotučné“, přesto mohou vašemu tělu škodit víc než obyčejný párek v rohlíku. Vědci varují před epidemií...

Zázrak z kuchyně: Jak ocet pomáhá proti skvrnám a zápachu

Obyčejná lahev z kuchyně se mění v malý elixír krásy. Jablečný ocet, známý ze salátů, totiž překvapivě umí zatočit s tmavými skvrnami i nepříjemným...

Půjčka na cokoliv nabízí řešení pro každý den v týdnu

Malý úvěr, který by byl k dispozici ještě dnes? Ovšem, je to snadná záležitost pro všechny, kdo mají na svém kontě základy práce na PC....
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3