Česká značka Nobilis Tilia oblékla nový kabát

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Upravená podoba loga, design produktů a nový e-shop plynule navazují na rozvoj firmy v uplynulých 30 letech a na její filosofii, která se vždy opírala o čistě přírodní krásu, kvalitní péči o pleť a pozitivní účinky aromaterapie.

Nobilis Tilia vstoupila se začátkem roku 2025 do čtvrté dekády svého působení. Za 30 let existence ušla dlouhou cestu, vyrostla a dnes patří mezi top 10 nejlepších výrobců přírodní kosmetiky na českém trhu. Posledních pár let bylo úsilí všech lidí, kteří za značkou stojí, také několikanásobně oceněno. V roce 2023 získala prodejna kosmetiky ve Vlčí Hoře cenu Nejlepší prodejna roku v soutěži Visa Czech Top Shop, kde ji hodnotila jak odborná porota, tak zákazníci. Za stejný rok si značka odnesla 3. místo v kategorii malých a středních podniků v nezávislém hodnocení Asociace společenské odpovědnosti podle ESG principů (Environmental, Social a Governance). Loni vyhrála skleněného lva, tedy Národní cenu kvality České republiky, kde se hodnotí jak kvalita produktu, tak systém řízení, firemní procesy a inovace.

To vše potvrzuje prvotřídní kvalitu produktu, který si zaslouží také tu nejlepší prezentaci pro své zákazníky. A to byl hlavní důvod, proč se vedení značky rozhodlo podpořit další růst rebrandignem celkové vizuální identity, která se ukazuje v čitelnější podobě firemního loga a modernějším designu produktů, stejně jako v snazším a efektivnějším online nákupu. Nejde však
o revoluci, ale o přirozenou evoluci. Uvnitř Nobilis Tilia bije stále stejn
é srdce – nemění se majitelé, složení produktů, ani hodnoty firmy. Jak upřesňuje marketingová ředitelka Simona Brhelová:

Změna loga je součástí celého rebrandingu značky, který je základem pro další plánovaný rozvoj. Nové logo, celý nový grafický styl značky plynule navazuje na současnou podobu a prvky, které jsou s námi pevně spjaté a odkazují na přírodnost, aromaterapii i místo vzniku naší kosmetiky. Nejde tedy o radikální změnu, pořád nás v logu reprezentuje typická lípa s vykreslením listů ve tvaru srdce. Jde spíš o přirozený vývoj, jsme to pořád my, jen modernější, čitelnější, konzistentní ve všech našich vizuálních výstupech a na všech místech, kde se zákazník s naší značkou potkává.

Od poloviny února už budou tedy zákazníci potkávat produkty Nobilis Tilia s novým logem
a novými etiketami, kter
é budou postupně přibývat na pultech značkových prodejen Nobilis Tilia i v partnerských prodejnách. A zároveň zákazníky čeká nový zážitek z online nákupu v e-shopu nobilis.cz.

Kromě propracovaného loga, které se stalo čitelnějším, se zákazníci mohou těšit na výraznější design tradičpoužívaných perokreseb bylin, které podtrhují přírodní charakter produktů. V detailu se pracuje i s prvkem páry – stěžejním živlem, který symbolizuje zrození aromaterapeutické kosmetiky. Přípravy celého projektu rebrandingu trvaly bezmála 2 roky a projekt bude probíhat i v průběhu roku 2025. Návrh grafického stylu testovali předem i samotní zákazníci, jak stávající, tak potenciálně noví. Výzkum potvrdil, že nový design se skutečně líbí a zároveň vede ke snazšímu rozhodnutí při nákupu. Testeři ocenili viditelnější druh produktu a uvedení jeho hlavního benefitu, celkově se jasněji identifikovali s hodnotami značky skrze nový vizuál a lépe rozeznali, že se jedná o přírodní produkt. Nobilis Tilia tak vstupuje do své další etapy správným směrem.

 

Nové logo a etikety produktů Nobilis Tilia

Po dlouhých diskuzích o úpravách loga dnes mohu s klidným srdcem napsat, že s novou podobou etiket logo vyzrálo a projevily se plně jeho klady. Nový grafický styl pro naše výrobky se hledal stejně složitě. Je to, jako když si kupujete nový kabát a zvažujete, jestli sedí k vaší osobnosti, jestli ladí se vším, co už máte ve skříni a jestli se v něm cítíte dobře. Stejnou optikou se dívám i na finální výběr našeho nového designu. Jsme to stále my? Posouvá nový styl značku v její reprezentativnosti? Ladí vnější dojem s obsahem? S čistým svědomím si s celým týmem odpovídáme – ANO.Adéla Zrubecká, spolumajitelka Nobilis Tilia a první diplomovaná aromaterapeutka v Čechách.

 

Aromaterapeutická kosmetika zrozená ze živlů přírody

Značka Nobilis Tilia nabízí již od roku 1994 výjimečnou péči aromaterapeutické kosmetiky s účinky éterických olejů. Tyto mocné esence přírody v sobě ukrývají hlubokou sílu a energii siličnatých rostlin zachycenou spojením tradiční metody destilace vodní párou a přírodních živlů ohně, vody, země a páry. Díky tomu kosmetické produkty Nobilis Tilia pečují celostně o krásu i tělesné
a psychické zdraví člověka.

 

 

 

 

 

 

zdroj/foto: Nobilis Tilia

 

 

Reklama

Doporučujeme

Vzácnější než drahokam: V celém Česku nosí jméno Jiskra (nebo Iskra) jen čtyři ženy

Najít v českém kalendáři jméno, které by bylo vzácnější, je skoro nemožné. Jiskra (v mezinárodní variantě Iskra) je jméno, které v sobě nese elementární...

Mozek nemá tlačítko „Mute“, ale vy máte prefrontální kůru. Jak zkrotit hněv?

Dopravní zácpy, protivní kolegové nebo pomalé fronty z našeho života nezmizí. Co se ale změnit může, je náš vnitřní operační systém. Vědecké výzkumy potvrzují,...

Fénix nad popiolem: České Švýcarsko investuje 130 milionů do novinek pro turisty

Národní park České Švýcarsko se připravuje na další velkou kapitolu své obnovy. Díky Programu švýcarsko-české spolupráce a podpoře ministerstva životního prostředí se v letech...

„Příliš unavení na milence.“ Proč mileniálové vyměnili nevěru za klid v koutě

Zapomeňte na morální kázání. Podle nejnovějších kulturních trendů a analýz magazínů jako VICE nebo Newsweek mileniálové nepodvádějí proto, že by byli svatí, ale proto,...

Víte, kolik platíte za elektřinu? Většina z nás nemá tušení!

Kolik skutečně měsíčně utrácíte za elektřinu? Pokud si nejste jistí, nejste v tom sami. Podle průzkumu Skupiny Klik.cz téměř polovina Čechů nesleduje vývoj cen a...

Zhasněte v koupelně! Fenomén „dark showering“ dobývá svět a odborníci ho milují

Slyšeli jste už o „tmavém sprchování“? Zatímco ranní sprcha nás má probudit a nabít energií, nový trend, který zaplavil sociální sítě, se zaměřuje na...

Túje jsou pasé: Zasaďte srbský smrk a vytvořte si neproniknutelnou alpskou stěnu

Většina lidí při plánování živého plotu automaticky sahá po tújích. Jenže zahradníci znají lepší tajemství: srbský smrk (Picea omorika). Je levnější, odolnější a vypadá...

Nová éra péče o tělo

Dove uvádí na trh tělová séra s aktivními složkami na úrovni pleťové péče Značka Dove přináší zásadní inovaci v péči o pokožku těla. Představuje novou...

Mrtví lupiči a malý psychopat? Expert rozebral Kevinovy pasti v Sám doma

Při sledování Sám doma v roce 2025 nás napadají jiné otázky než v dětství. Třeba jak si sakra rodiče mohli dovolit dům, který se...

Voda z kohoutku jako nepřítel baristů. Jak tvrdost a chlor ničí aroma drahých zrn

Milovníci kávy dokážou hodiny debatovat o pražení, mikrometrech na mlýnku nebo původu zrn. Pak ale často udělají tu největší chybu. Celý rituál zalijí vodou,...

Bonusy za 4,5 miliardy korun! Zpěvačka odměnila svůj štáb rekordní sumou

Turné Eras Tour přepsalo historii. Po 149 koncertech ve 21 zemích se tržby zastavily na neuvěřitelných 2 miliardách dolarů. Taylor Swift se však v...

12 nocí, 12 měsíců: Unikátní průvodce, jak si „přednastavit“ úspěšný příští rok

Období mezi zimním slunovratem a Třemi králi bylo pro naše předky tím nejposvátnějším časem v roce. Věřili, že během tzv. „Kouřových nocí“ je hranice...

Generace důvěřují, odborníci doporučují

Značka Vaseline, založená v roce 1870, si již více než 150 let drží pevné místo v domácnostech po celém světě. Její schopnost chránit pokožku...

Špína, psí výkaly a přísná pravidla. Bývalé milenky promluvily o svátcích v Playboy vile

Vánoce plné sněhu uprostřed slunné Kalifornie, kde ovšem místo baněk visí na lustru spodní prádlo, ale pod povrchem vládne přísný režim. „Hef měl naprosto...

Zrcadlo jako zrádce. Pokud v něm vidíte nepořádek, násobíte si stres

Všichni si dáváme předsevzetí, že zhubneme, budeme jíst zdravěji a méně se stresovat. Jenže často zapomínáme na místo, které nás ovlivňuje úplně nejvíc, a...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3