Česká značka Nobilis Tilia oblékla nový kabát

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Upravená podoba loga, design produktů a nový e-shop plynule navazují na rozvoj firmy v uplynulých 30 letech a na její filosofii, která se vždy opírala o čistě přírodní krásu, kvalitní péči o pleť a pozitivní účinky aromaterapie.

Nobilis Tilia vstoupila se začátkem roku 2025 do čtvrté dekády svého působení. Za 30 let existence ušla dlouhou cestu, vyrostla a dnes patří mezi top 10 nejlepších výrobců přírodní kosmetiky na českém trhu. Posledních pár let bylo úsilí všech lidí, kteří za značkou stojí, také několikanásobně oceněno. V roce 2023 získala prodejna kosmetiky ve Vlčí Hoře cenu Nejlepší prodejna roku v soutěži Visa Czech Top Shop, kde ji hodnotila jak odborná porota, tak zákazníci. Za stejný rok si značka odnesla 3. místo v kategorii malých a středních podniků v nezávislém hodnocení Asociace společenské odpovědnosti podle ESG principů (Environmental, Social a Governance). Loni vyhrála skleněného lva, tedy Národní cenu kvality České republiky, kde se hodnotí jak kvalita produktu, tak systém řízení, firemní procesy a inovace.

To vše potvrzuje prvotřídní kvalitu produktu, který si zaslouží také tu nejlepší prezentaci pro své zákazníky. A to byl hlavní důvod, proč se vedení značky rozhodlo podpořit další růst rebrandignem celkové vizuální identity, která se ukazuje v čitelnější podobě firemního loga a modernějším designu produktů, stejně jako v snazším a efektivnějším online nákupu. Nejde však
o revoluci, ale o přirozenou evoluci. Uvnitř Nobilis Tilia bije stále stejn
é srdce – nemění se majitelé, složení produktů, ani hodnoty firmy. Jak upřesňuje marketingová ředitelka Simona Brhelová:

Změna loga je součástí celého rebrandingu značky, který je základem pro další plánovaný rozvoj. Nové logo, celý nový grafický styl značky plynule navazuje na současnou podobu a prvky, které jsou s námi pevně spjaté a odkazují na přírodnost, aromaterapii i místo vzniku naší kosmetiky. Nejde tedy o radikální změnu, pořád nás v logu reprezentuje typická lípa s vykreslením listů ve tvaru srdce. Jde spíš o přirozený vývoj, jsme to pořád my, jen modernější, čitelnější, konzistentní ve všech našich vizuálních výstupech a na všech místech, kde se zákazník s naší značkou potkává.

Od poloviny února už budou tedy zákazníci potkávat produkty Nobilis Tilia s novým logem
a novými etiketami, kter
é budou postupně přibývat na pultech značkových prodejen Nobilis Tilia i v partnerských prodejnách. A zároveň zákazníky čeká nový zážitek z online nákupu v e-shopu nobilis.cz.

Kromě propracovaného loga, které se stalo čitelnějším, se zákazníci mohou těšit na výraznější design tradičpoužívaných perokreseb bylin, které podtrhují přírodní charakter produktů. V detailu se pracuje i s prvkem páry – stěžejním živlem, který symbolizuje zrození aromaterapeutické kosmetiky. Přípravy celého projektu rebrandingu trvaly bezmála 2 roky a projekt bude probíhat i v průběhu roku 2025. Návrh grafického stylu testovali předem i samotní zákazníci, jak stávající, tak potenciálně noví. Výzkum potvrdil, že nový design se skutečně líbí a zároveň vede ke snazšímu rozhodnutí při nákupu. Testeři ocenili viditelnější druh produktu a uvedení jeho hlavního benefitu, celkově se jasněji identifikovali s hodnotami značky skrze nový vizuál a lépe rozeznali, že se jedná o přírodní produkt. Nobilis Tilia tak vstupuje do své další etapy správným směrem.

 

Nové logo a etikety produktů Nobilis Tilia

Po dlouhých diskuzích o úpravách loga dnes mohu s klidným srdcem napsat, že s novou podobou etiket logo vyzrálo a projevily se plně jeho klady. Nový grafický styl pro naše výrobky se hledal stejně složitě. Je to, jako když si kupujete nový kabát a zvažujete, jestli sedí k vaší osobnosti, jestli ladí se vším, co už máte ve skříni a jestli se v něm cítíte dobře. Stejnou optikou se dívám i na finální výběr našeho nového designu. Jsme to stále my? Posouvá nový styl značku v její reprezentativnosti? Ladí vnější dojem s obsahem? S čistým svědomím si s celým týmem odpovídáme – ANO.Adéla Zrubecká, spolumajitelka Nobilis Tilia a první diplomovaná aromaterapeutka v Čechách.

 

Aromaterapeutická kosmetika zrozená ze živlů přírody

Značka Nobilis Tilia nabízí již od roku 1994 výjimečnou péči aromaterapeutické kosmetiky s účinky éterických olejů. Tyto mocné esence přírody v sobě ukrývají hlubokou sílu a energii siličnatých rostlin zachycenou spojením tradiční metody destilace vodní párou a přírodních živlů ohně, vody, země a páry. Díky tomu kosmetické produkty Nobilis Tilia pečují celostně o krásu i tělesné
a psychické zdraví člověka.

 

 

 

 

 

 

zdroj/foto: Nobilis Tilia

 

 

Reklama

Doporučujeme

Soutěžte s BUSHMANEM o vouchery na nákup stylových dárků

Značka BUSHMAN už téměř třicet let spojuje poctivost, přírodní materiály a nadčasový styl. Vznikla z touhy vyrábět oblečení a doplňky, které obstojí v přírodě...

Pět varovných signálů, že vašemu tělu chybí hořčík: Od cukání víčka po noční křeče

Někdy to není jen únava z náročného týdne. Tělo má svůj vlastní jazyk a cukající víčko, noční křeč v lýtku či podrážděnost mohou být...

Kam v zimě za teplem: Pět dostupných destinací od Kanárských ostrovů po Thajsko

Ranní škrábání námrazy z auta a brzká tma vám ubírají energii? Nemusíte trpět až do jara. Existují místa, kde se právě teď chodí v...

Češi pečou vánoční klasiku, ale přibývá těch, kteří zkoušejí zdravější recepty

Vanilkové rohlíčky, linecké i perníčky zůstávají neotřesitelným symbolem českých Vánoc. Podle aktuálního průzkumu značky 4SLIM se v drtivé většině českých domácností peče vlastní vánoční...

Když ostatní mrznou, oni kvetou. Tři znamení, pro která je zima požehnáním

Zatímco většina lidí s prvním mrazem teskní po létě, existují tací, kteří právě teď ožívají. Chladné počasí pro ně není trestem, nýbrž palivem pro...

Nepřekonaltený problém? Manželství hvězdného páru ztroskotalo na příliš velkém přirození

Byl to problém, o kterém většina mužů jen sní, pro ni však znamenal konec manželství. Bývalá modelka Haley Kalilová v otevřeném rozhovoru na Twitchi...

Až 250 tisíc od státu. O tuto dotaci na opravu si může říct téměř každý senior

Profukující okna, nebezpečná vana nebo chybějící výtah. To jsou problémy, které trápí mnoho dříve narozených. Náklady na opravy se zdají být nad jejich síly,...

Dárky pod stromeček, které potěší každou ženu

Vánoce se pomalu blíží, ulice se třpytí světýlky, doma to voní po skořici a nás všechny začíná hřát ta známá předvánoční atmosféra. A s...

Zrada v regálech. Jak vás potraviny s nápisem „fitness“ pomalu ničí

Jsou na nich nápisy „fitness“, „bez cukru“ nebo „nízkotučné“, přesto mohou vašemu tělu škodit víc než obyčejný párek v rohlíku. Vědci varují před epidemií...

Zázrak z kuchyně: Jak ocet pomáhá proti skvrnám a zápachu

Obyčejná lahev z kuchyně se mění v malý elixír krásy. Jablečný ocet, známý ze salátů, totiž překvapivě umí zatočit s tmavými skvrnami i nepříjemným...

Půjčka na cokoliv nabízí řešení pro každý den v týdnu

Malý úvěr, který by byl k dispozici ještě dnes? Ovšem, je to snadná záležitost pro všechny, kdo mají na svém kontě základy práce na PC....

Tajemství 10 000 kroků odhaleno. Pro srdce děláte možná málo

Máte na kontě deset tisíc kroků, ale nasbírali jste je jen přecházením mezi kanceláří a kuchyňkou? Nová rozsáhlá studie varuje, že to nestačí. Nezáleží...

Temná, napínavá a svižná

Vražda mladé ženy naznačuje rituální motiv spojený s rodem záhadného aristokrata De Jonga. Roztáčí spirálu podivných událostí, symbolů a tajemství ukrytých na staré tvrzi. Záhadu,...

Xiaomi zahajuje Black Friday se slevami až 8 200 Kč!

Společnost Xiaomi zahajuje slevovou akci Black Friday, která potrvá od 3. do 30. listopadu 2025. Během tohoto období Xiaomi nabídne zákazníkům širokou škálu svých...

Columbia Amaze Puff – dokonalá kolekce bund a kabátů plná peří i stylu

Značka Columbia Sportswear přichází letošní zimu s novinkou - kolekci péřových bund a kabátů Columbia Amaze Puff, které jsou funkční a zároveň dokonale stylové. Trio...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3