Na milánském Design weeku představili IQOS a SELETTI společnou instalaci s názvem „Curious X: Sensorium Piazza“

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Projekt „Curious X: Sensorium Piazza“ je inovativní uměleckou instalací, která přetváří tradiční italské náměstí (piazzu) v moderní, multisenzorický prostor propojující umění a technologii. Tímto krokem zároveň oznámily celoroční spolupráci, během níž budou společně rozvíjet další kreativní projekty.

V industriálním prostoru Opificio 31, přímo v srdci Tortona Rocks, vyrostla interaktivní instalace inspirovaná místem, kde se lidé po staletí setkávali, sdíleli a tvořili. Tato reinterpretace klasické piazzy, typická pro italskou kulturu, se za pomoci moderních technologií a digitálních vrstev proměnila v živý prostor, kde se prolínají vzpomínky, hlasy a tváře návštěvníků. Každý z nich se tak nestává pouhým divákem, ale hlavní postavou celého příběhu.

Značka Seletti, známá svou odvahou porušovat designová pravidla a kombinovat pop-art s ironií, přenesla do projektu svůj nezaměnitelný rukopis. Výsledkem je Sensorium Piazza, prostor plný kontrastů, barev
a nečekaných momentů, který oslavuje svobodu vyjádření a kreativitu bez hranic.

(R)evoluce je naší základní filozofií, která nás nutí přemýšlet jinak. Kreativita je jádrem inovace, vždy je třeba přijít s něčím, co tu ještě nikdy nebylo. Díky této vizi jsme dokázali zasáhnout i jiné produktové oblasti,“ uvedl Stefano Seletti, kreativní ředitel značky Seletti.

Projekt představil nejen společnou instalaci, ale i debut nové zážitkové platformy IQOS Curious X, která propojuje umění, tradici, design a moderní technologie.

Curious X je postavena na myšlence, že zvídavost je hnacím motorem jakékoliv změny. Cílem této platformy je nabídnout inspirativní zážitky stále rostoucí komunitě uživatelů IQOS, kterých je na celém světě již okolo 32 milionů a společně se tak posunout k budoucnosti bez kouře. „Naše spolupráce se Seletti vychází ze společného přesvědčení, že zvídavost je klíčem ke kreativitě, která nás inspiruje k propojování a objevování nových možností za hranicemi běžného. Naším cílem bylo vytvořit prostor, který v návštěvnících probudí zvídavost a posune jejich zažité představy o tom, co je možné. Právě neustálá zvídavost je pro IQOS klíčovým motorem k pokroku
a umožňuje nám vyvíjet stále lepší bezdýmné alternativy ke klasickým cigaretám,“
uvedl Stefano Volpetti, prezident pro bezdýmné produkty a ředitel pro zákaznickou strategii společnosti Philip Morris International.

Instalaci Curious X: Sensorium Piazza je možné navštívit od 7. do 13. dubna.

 

 

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

„Nevypadám jako dřív.“ Čtenáři se ptají, proč obličej s věkem mění výraz

Vrásky, povolená kůže, změněné rysy. Stárnutí tváře není jen o ochablé pokožce. Podle odborníků hraje zásadní roli i lebka a tukové polštářky, které se...

Voda, která léčí i unavuje. Letní péče o pleť bez extrémů

Léto přináší spoustu radosti, ale i výzev pro naši pokožku. Slunce, pot, klimatizace a změny teplot dělají s pletí divy, které málokdo ocení. Jak...

Děsí vás černající banány? Naučte se je správně skladovat

Banány. Ovoce, které většina z nás miluje, ale taky nám lezou krkem, když během dvou dnů zčernají a zkazí se. Přitom stačí malá změna...

Když se noc mění v saunu. Proč v horku nespíme dobře a jak si pomoct

Letní noc je někdy horší než tropické poledne. Člověk se převaluje, vzduch stojí, polštář pálí. Tělo touží po chladu a odpočinku, ale místo toho...

Magie ve flakonu nebo marketing pro zoufalé? Testujeme feromonové vůně

Slíbí ti přitažlivost na první pohled, probuzené touhy a pohled přes celou místnost. Feromonové parfémy znějí jako zázračné afrodiziakum ve flakonu. Ale fungují opravdu,...

Bojí se váš muž změn? Inspirujte se těmito tipy

Změny. Pro někoho výzva, pro jiného noční můra. A možná právě váš partner patří do té druhé skupiny. Co s tím? Nepanikařit. I muži,...

Co všechno obětovala Audrey Hepburn? Její život byl mnohem těžší, než vypadá

Na plátně působila jako křehká múza, ale uvnitř byla z ocele. Audrey Hepburn okouzlila svět, a přesto si z něj nikdy nenechala vzít samu...

Nástraha v podobě kávy s mlékem. Chutná jemněji, ale dráždí tělo

Voňavý šálek s krémovou pěnou v ruce, hřejivý rituál, který otevírá ráno. Káva s mlékem je pro mnoho žen symbolem pohody a klidu. Jenže...

Už jste vyzkoušeli praktický tip do domácnosti? Stačí ustřihnout roh houbičky na nádobí

Ještě jste o této vychytávce neslyšeli? Tak to je nejvyšší čas ji vyzkoušet! Možná se na první dobrou může zdát, že je to je...

Francie říká dost! TikTok a Temu reklamám zvoní hranaZ

Francie už nechce být skládkou pro šaty, které se nosí jednou a končí v odpadu. Zakazuje reklamy na ultra-levnou módu a zavádí ekologické skóre....

Jak vypadá manipulace, když má jemný hlas a úsměv? Ne vždy ji poznáš hned

Nemusí křičet, ani třískat dveřmi. Manipulace umí být tichá, něžná a dokonale maskovaná. A právě proto je tak zrádná. Místo strachu se usmívá, místo...

Osvěžte se v parních dnech těmito skvělými limonádami

V parných letních není nic lepšího než sklenice studené a osvěžující limonády. Ať už hledáte něco na zahradní párty, k obědu na balkoně nebo...

Síra a sirovodík: zázračná dvojice pro zdraví, krásu i psychickou pohodu. Objevte jejich účinky v lázních Piešťany a Smrdáky

Síra je nezbytnou součástí lidského organismu. Podporuje tvorbu keratinu a kolagenu, které jsou důležité pro zdravou pokožku, vlasy i klouby, přispívá k detoxikaci těla...

Nehty jako z galerie: Nail art slaví návrat s novou kreativitou

Nehty už dávno nejsou jen upravené nebo neupravené. Staly se plátnem, na kterém se odráží nálady, trendy i osobnost. Nail art je letos odvážnější,...

Umění říct „ne“: Proč je největší laskavostí někdy právě odmítnutí

Říkáš „ano“, i když všechno v tobě křičí „ne“. Přikyvuješ, protože je to jednodušší, rychlejší, méně konfliktní. Nechceš zklamat, být za komplikovanou, za tu,...
Reklama
Reklama