Purina otevírá další psí hřiště, do konce roku budou ve 40 obcích napříč Českem

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Cílem tohoto projektu je vytvořit komfortní a bezpečný prostor pro posilování pouta mezi lidmi a jejich psími mazlíčky, kterých v Česku každým rokem přibývá a je jich už více než dva miliony. Svého, letos, prvního psího hřiště se dočká i Praha – jeho slavnostní otevření proběhne na Psí louce na Zličíně již 24. června.

Jedním z dlouhodobých témat výrobce krmiv Purina společnosti Nestlé je upevňování emočního pouta mezi zvířecími mazlíčky a jejich páníčky, což přispívá k jejich oboustranné spokojenosti. Z toho důvodu je společnost dlouhodobým partnerem organizací podporujících vztah mezi zvířaty a člověkem prostřednictvím nejrůznějších aktivit nebo také terapií s asistencí zvířat. Proto se v minulém roce také rozhodla pro výstavbu moderních psích hřišť po celé České republice, které slouží nejen jako místo pro tréninky, ale nabízí také bezpečný prostor pro socializaci psů a setkávání jejich páníčků.

„Pouto mezi člověkem a zvířetem přispívá nejen ke zdraví a spokojenosti lidí, ale i jejich mazlíčků. Společné aktivity, ať už jde o pravidelné procházky, různé hry či trénink, jsou tak základem pro budování tohoto jedinečného vztahu. Z toho důvodu jsme se rozhodli zajistit pro tyto aktivity bezpečné a příjemné místo, na kterém se budou moci majitelé psů setkávat s ostatními pejskaři, vyměňovat si cenné zkušenosti a trénovat své pejsky. V loňském roce jsme vystavěli celkem 20 psích hřišť, pro letošní rok chceme jejich množství zdvojnásobit na 40,“ říká Lenka Soal, trade marketing manažerka značky Purina v Nestlé Česko.   

 

Dalšího psího hřiště se dočká i česká metropole

V minulém roce se společnost ve spolupráci s firmou Hřiště pod Květinou podílela na výstavbě dvaceti psích hřišť. V tomto roce se Purina rozhodla ve své činnosti pokračovat a do konce roku tak nabídnout psům a jejich majitelům celkem 40 psích hřišť po celém Česku. V těchto 40 obcích žije přes 212 tisíc psů. Svého psího hřiště Purina se dočká mimo jiné i česká metropole, ve které se nachází zhruba 90 tisíc psů. Jde o druhé v Praze, první vzniklo jako pilotní v Praze-Nedvězí. Nové pražské psí hřiště najdete na Psí louce na Zličíně. K jeho slavnostnímu otevření dojde v úterý 24. června od 16 hodin. Akce je přístupná pro širokou veřejnost a pro návštěvníky je připraven zajímavý program včetně ukázek agility a vysvětlení využití nových překážek pro psy.

„U nás na Zličíně žije přes 1100 nadšených pejskařů, kteří mají nyní nový bezpečný prostor, kde mohou se svými mazlíčky společně trávit čas. Věřím, že mohu za všechny pejskaře říct, že máme moc velikou radost, že naše spolupráce se společností Purina a kvalitně odvedená práce dodavatele překážek Hřiště pod Květinou bude dělat radost nejen psům po spoustu let,“ dodává místostarosta pražské MČ Zličín Pavel Kovařík.

 

S Dog Academy kdykoliv a kdekoliv

Purina mimo jiné také nedávno představila i svou Dog Academy, která má svými krátkými instruktážními videi pomoci s přípravou psů na návštěvu psího hřiště, naučit je správné socializaci s ostatními psy a provést je společně s jejich páníčky různými tréninkovými překážkami. Vedou je profesionální agility trenéři, kteří ukazují, že upevňovat vzájemný vztah díky tréninku můžete kdykoliv a kdekoliv – jak v rámci procházky, tak na kterémkoliv psím hřišti, nejen tom od Puriny.

 

Více informaci o psích hřištích Purina včetně edukativních videí naleznete na www.purina.cz/psi-hriste.

 

 

 

 

 

Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká ve 187 zemích světa, zaměstnává přes 270 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je přinášet sílu potravin pro zlepšení života nás i příštích generací. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon, jako jsou Nescafé nebo Nespresso, až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnost byla založena před 155 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO atd. a v závodě Krupka chlazené a mražené vegetariánské pokrmy pod značkou Garden Gourmet. Na Slovensku v závodě Carpathia Prievidza vyrábí široký sortiment kulinářských výrobků pod značkami MaggiCarpathia. Více na www.nestle.cz.

 

Reklama

Doporučujeme

Dopřejte dovolenou i své pleti a myslete v létě na hydrataci!

„Dehydratace se netýká jen suché pleti. Nedostatek vlhkosti může pociťovat i smíšená nebo mastná pokožka, které vlivem věku, UV záření a dalších aspektů už...

Bohemia Sekt ICE 0% nově i v menší lahvi

Dlouhé dny zalité sluncem, kdy se vzduchem nese smích a dobrá nálada, jsou jako stvořené k bezstarostné zábavě. Ať už se sejdete s přáteli na...

První na světě: Příběh naděje, vědecké odvahy a mezinárodní spolupráce

Cesta k nové naději Všechno začalo ve Spojených státech, kde lékaři čelili bezvýchodné situaci. Kvůli absenci vhodného dárce nebyla klasická transplantace kostní dřeně možná a...

Planteray opět zvolen nejvíc trendy značkou rumu

Profesionálové i spotřebitelé se u alkoholu stále více zajímají o původ, kvalitu, řemeslné zpracování a příběh za každou kapkou. Rum se tak stává sofistikovanou...

Děti a pitný režim

Děti ale obecně důležitost správného pití nechápou a často se tak maminky marně snaží dětem vnutit skleničku vody navíc. Děti sice možná „vodu nerady, protože je fuj“, ale pití bublinkových minerálek a sladěných nápojů je v létě snad ještě nevhodnější, než kdy jindy.

DRUHÁ ŠANCE – Jak mě pouliční psi naučili žít

Když Niall Harbison prodal svoji úspěšnou reklamní agen­turu a odstěhoval se do Thajska, málem ho přemohly závislosti na alkoholu a drogách. Jednoho dne se probudil v nemocnici, na pokraji smrti, a uvědomil si, že musí něco změnit.

Dluží vám alimenty? Co s tím?

Těmito otázkami se zabývá Asociace neúplných rodin, která připravila petici s názvem Spravedlivé alimenty. Touto činností pomáhá předcházet obdobným problémům, které zažila
i paní Bára, která nám poskytla výpověď. Se svým mužem bojuje o alimenty na své dvě dcery už několik let.

Snímek F1: The Movie přivezl do kin adrenalin, rychlost, emoce a hollywoodský lesk

Hlavní hvězdou premiérového večera byl bez debat profesionální automobilový závodník Tomáš Enge, který se zapsal do historie jako první a dosud jediný Čech, který...

Do formy i do plavek

Plavková sezóna je tu. Pro mnohé z nás to znamená jediné. Co nejrychleji se přiblížit postavě a kondici, jaké si na léto představujeme. Než sáhnete...

Hamánek rozšiřuje svou piškotovou nabídku: Tip nejen na letní svačinku

Tradiční piškoty Hamánek, upečené podle léty ověřené receptury z těch nejkvalitnějších surovin, jsou po generace vyhledávanou pochoutkou. Jsou skvělou svačinkou pro děti i dospělé,...

Společnost dm spolu se svými zákazníky přispěla na řešení menstruační chudoby částkou více než 8 milionů Kč

Každá žena má právo na důstojný a komfortní průběh menstruace. Proto se společnost dm aktivně zasazuje nejen o snížení tabuizace, která téma menstruace obklopuje,...

Češi naskakují na evropský trend: dovolená v sousedních zemích zažívá boom

Zájem o zahraniční dovolenou zůstává mezi Čechy silný, zároveň se ale mění její charakter. Stále více lidí volí destinace, kam se dá pohodlně dojet...

Zvyšte svou šanci otěhotnět

Co snižuje možnost otěhotnět? Obezita Při větší nadváze nebo obezitě se nemusí ženě dařit otěhotnět. Důvod je jednoduchý, obézní ženy mívají zpravidla nepravidelný menstruační cyklus. Při snížení...

Don Papa Rum a MFF Karlovy Vary uvádí: Don Papa Premiere, oficiální drink Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary 2025

Značka Don Papa s potěšením představuje oficiální drink Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary 2025 - Don Papa Premiere. Prémiový filipínský rum, inspirovaný mýty, legendami
a příběhy skutečných lidí, zve návštěvníky festivalu k prožití jedinečného filmového okamžiku, a to z perspektivy hlavního hrdiny vlastního příběhu.

Zdravá svačinka vždy po ruce

Vyhrajte ovocné kapsičky Hamánek a Kapsáček navíc!
Reklama
Reklama