Pojďte si zaběhat!

Sdílet článek

Reklama
Reklama

t1Vše pro efektivní trénink pod širým nebem

Běhat můžete kdekoli, kdykoli i jakkoli – v přírodě i ve velkoměstě, za světla i za tmy, s přáteli nebo sami. Nová kolekce Tchibo vybaví vysoce funkčním oblečením každého běžce. Prodyšné a funkční materiály jsou samozřejmostí a navíc jsou vylepšené zónami, ve kterých je materiál pletený různými směry, a tak zajistí příjemné tělesné klima a maximální pohodlí. Nechybí ani detaily, jako jsou reflexní prvky. Pro všechny, kteří upřednostňují rozmanitější typ tréninku, je do kolekce zařazen výběr sportovních pomůcek. Zahájení prodeje 7. března 2016 v síti obchodů Tchibo a prodejních místech Tchibo v obchodních řetězcích, v e-shopu www.tchibo.cz pro držitele TchiboCard již v úterý 1. března.

Sportovní legíny
Slušivé a praktické. Legíny jsou s úpravou DryActive Plus, mají kapsu na vnitřní straně pasu a v nabídce jsou v černé a fialovo-žluté variantě. Předběžná cena 449 Kč.
t2

Brzdicí padák
Zefektivní trénink díky odporu vzduchu. Souprava obsahuje dva padáky, které lze použít odděleně. Průměr každého padáku je 1,35 m, délka lana
je 90 cm a bederní pás má 113 x 5 cm. Předběžná cena 1.390 Kč.

 t3


Sportovní top „Sexy back“

Top má zajímavě řešený zadní díl. V oblasti ramen má vsadky ze síťoviny. Top je s úpravou DryActive Plus
a v nabídce je i varianta s dlouhým rukávem. Předběžná cena 299 Kč.

Extra lehká běžecká bunda „Pack me“
Bunda se dá složit do malého balíčku. Díky ekologické impregnaci ecorepel® bunda odpuzuje nečistoty. Prodyšné elastické vsadky ze síťoviny dobře odvádí tělesnou vlhkost. Předběžná cena 799 Kč.

 t5  t6 Fitness podložka
Přímo na podložce vidíte tipy tréninkových cviků. Optimálně tlumí nárazy díky vysoce elastickému materiálu. Obě strany podložky jsou protiskluzové a její rozměry jsou 170 x 60 cm. Součástí výrobku je plakát formátu A3 s návodem na cvičení. Předběžná cena 999 Kč. t7

Sportovní bunda
Bunda na každou sportovní příležitost. Je s úpravou DryActive Plus a lemovaným spodním okrajem. Zadní díl bundy je mírně prodloužený. Předběžná cena 799 Kč.

 

 t8 t9Sportovní podprsenka „Lehká opora“
Praktická a moderní podprsenka. Obsahuje vlákno TACTEL®, je příjemná k pokožce, odolná a prodyšná. Má dvouvrstvé zpracování
a elastickou gumu pod prsy. Předběžná cena 299 Kč.

 

t11Sportovní šortky
Šortky s výraznými reflexními prvky. Jsou s úpravou DryActive Plus
a mají všité slipy. Předběžná cena 449 Kč.

Sportovní kraťasyt12
Ideální pod šortky. Mají kompresní účinek díky vysokému podílu elastanu, jsou
s úpravou DryActive Plus. Cena 399 Kč.

 

Gumová lana pro posilování nohou
Lana jsou ideální na posilování, zlepšování koordinace a rovnováhy. Součástí sady jsou čtyři lana z latexu, úložný obal a plakát formátu A3 s návodem na cvičení. Lana jsou ve dvou tloušťkách, nabízí tak různý odpor. Cena za sadu 279 Kč.

 t14  t15 t16

 

 

 

 

 


Sada překážek na venkovní trénink
Sada pro optimalizaci běžecké techniky, rychlosti a obratnosti. Součástí je praktický obal pro snadné přenášení a příklady, jak sadu překážek využít pro cvičení. Předběžná cena za sadu 799 Kč.

Sportovní triko
Slušivé triko s reflexními prvky. Je s úpravou DryActive Plus a má vsadky ze síťoviny po stranách a na zádech. V nabídce je v modré a limetkové barvě. Předběžná cena 349 Kč.

 

Doplňující informace o firmě lo

Tchibo je jedním z největších výrobců kávy na světě a je vedoucí firmou na trhu pražené kávy na mnoha evropských trzích včetně České republiky. V ČR také zaujímá přední pozici na trhu kávového občerstvení a je rovněž jedním z největších mezinárodně působících maloobchodních prodejců. Své výrobky nabízí prostřednictvím vícekanálového distribučního systému, který tvoří síť kamenných prodejen Tchibo, internetový obchod
a síť prodejních míst ve vybraných prodejnách obchodních řetězců.

Společnost byla založena v roce 1949 v německém Hamburku, kde má své ústředí. V České republice působí prostřednictvím Tchibo Praha, spol. s r.o. od roku 1991 v segmentu pražené a instantní kávy a jednoporcových kávových systémů pod známými značkami Tchibo, Jihlavanka a Davidoff Café. Od roku 2004 rozvíjí Tchibo Praha na českém trhu obchodní činnost zaměřenou na prodej spotřebního zboží.
Od počátku roku 2014 nabízí prostřednictvím svého e-shopu také služby cestovního ruchu.

Společnost Tchibo podniká odpovědně. Dlouhodobě se angažuje v mnoha projektech zaměřených na trvale udržitelnou produkci kávy, bavlny či dřeva i zajištění odpovídajících pracovních a životních podmínek malopěstitelů a pracovníků v továrnách. Aktivně pomáhá řešit otázky jako globální oteplování, ohleduplné hospodaření s vodou, půdou, energiemi i zdroji, nakládání s odpadem či zachování biodiverzity.
Zapojuje se do činnosti mnoha místních komunit.

j

 

 

 

 

 

 

 

Více informací na www.tchibo.cz

 

Reklama

Doporučujeme

Zapomeňte na kávu. Obyčejné jablko po ránu dokáže s tělem zázraky

Bereme ho jako samozřejmost, hodíme ho do tašky a sníme, kdy nás zrovna napadne. Jenže naše tělo není popelnice, nýbrž sofistikovaný stroj řízený vnitřními...

Manželství s.r.o. aneb když se doma chováte jako vojáci v zákopu

Mnoho párů žije v režimu studené války, v níž se komunikace omezuje na provozní nutnosti a jádro problému zůstává skryté pod nánosem křivd. Pokud...

Věda potvrzuje léčivé účinky spánku pod širákem. Stačí jediná noc

Možná to zní jako dobrodružství pro skauty, avšak realita je prozaičtější. „Lidé zapomněli, jak vypadá opravdová tma,“ upozorňují odborníci ze Sleep Health, podle nichž...

Body Restore – Proměňte svou sprchu v domácí wellness

V dnešní uspěchané době, kdy se stres stal běžnou součástí života, hledáme způsoby, jak na chvíli zpomalit a dopřát si klid i doma. Aromaterapie...

Jak probíhá návrat ze sekty: Odborníci, kteří vrací rodinám ztracené děti

Zvoní telefon a na druhém konci se ozývá zoufalý rodič, jehož dítě se chystá odevzdat život i celoživotní úspory samozvanému prorokovi kdesi v Austrálii....

Mytí oken bez námahy: S jednoduchým trikem ušetříte čas i peníze

Většina lidí bere mytí oken jako nutné zlo, jež zabere hodiny námahy a stojí spoustu peněz za profesionály. Jenže opak je pravdou. Křišťálově čistého...

Vyhrajte jeden ze tří balíčků Rituals

Dopřejte si okamžiky klidu a harmonie s luxusní péčí od Rituals. Každý produkt značky vznikl s cílem proměnit každodenní rutinu v smysluplný rituál –...

Vánoční inspiraci nabízí BIOBAY – spojení luxusu, přírody a umění

Kolekci od španělské značky MAISON OLER, kde se vůně mění v umění nabízí výhradní distributor BIOBAY. Ručně foukaný difuzér, prémiové esenciální oleje a designové...

Jak udržet banány čerstvé 26 dní? Obyčejná sklenice udělá zázrak

Koupíte krásně žluté banány a než se nadějete, zdobí je hnědé skvrny a měkká dužina končí v koši. Tomuto scénáři se však dá vyhnout....

Brána do pískovcového ráje: Objevte krásu Českého Švýcarska

Stojíme na křižovatce u Hřenska, kde se silnice dělí na směr k německému hraničnímu přechodu Schmilka a do centra obce. Zdejší parkoviště je ideálním...

Meteoroložka Dagmar Honsová prozradila, jaká je šance na bílé Vánoce

Vzpomínáte si ještě na tu kouzelnou atmosféru, kdy krajinu pokryl bílý samet a na Štědrý večer se tiše snášely vločky? Není divu, pokud ne....

Moravský Krumlov: Poklad, který nezaostává za slavnějším jmenovcem

Nejeden z vás jistě navštívil Český Krumlov, nebo se tam teprve chystáte. A je vám zřejmě známo, že Krumlovy najdeme na mapě hned dva:...

Mikulášská nadílka nemusí být plná cukru,zkuste to letos trošku jinak

Návštěva Mikuláše, čerta a anděla patří v tuzemsku mezi nejoblíbenější předvánoční tradice. Většina dětí se na kouzelnou trojici těší už týdny dopředu, především pak...

Mikulov: Historie, víno a příroda v srdci Jižní Moravy

Mikulov je malebné městečko s přibližně 7,5 tisíci obyvateli, ležící pouhých 50 km od Brna. Návštěvníky okouzlí historií architektonických památek a krásou okolní přírody,...

Jak zkrotit večerní chutě a přejídání: proč vznikají a jak s nimi pracovat efektivněji

Večerní chutě jsou jedním z nejčastějších problémů, se kterým se lidé potýkají. Možná to znáte i Vy: celý den máte pocit, že se držíte,...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3