Mazlíčci, kteří vám vydělají jmění

Mazlíčci, kteří vám vydělají jmění

Hvězdný pocit dopřávají lidem dnešní sociální sítě. Nakonec nejenom dvounohého homo sapiens mohou proslavit.




Jistě to znáte, pokud ne z vlastní zkušenosti, pak to vidíte u sousedky, strejdy nebo kamaráda. Když lidé milují svá zvířata, jsou za ně ochotni zaplatit hromadu peněz. Dokonce víc, než kolikrát sami za sebe. A na oplátku mohou jejich miláčci vydělávat svým pánečkům statisíce.

Nala Cat

Takovýto zisk si zařídil například Američan Varisiri Mathachittiphan, který si vzal kočku z útulku. Aby ji dostatečně „uctil“ a ukázal přátelům, založil jí účet na Instagramu. Kočka jménem Nala dnes baví poněkud více, než pár Varisiriho kamarádů, konkrétně asi 3,5 milionů sledujících. S tím jdou ruku v ruce i placené reklamy, kdy různé společnosti Nale posílají své výrobky, aby je na svých fotkách propagovala. Za to jí samozřejmě platí slušné sumy peněz.

Meanswear dog

Není to ale jen Nala, která baví fanoušky sociálních sítí. Takových zvířátek je mnohem více. Lidé jsou ochotní ze svých mazlíčků udělat super star a rozmazlovat je, další lidé jsou ochotní to vše s nadšením sledovat. Jsou i tací, kteří opustili své zaměstnání a věnují se naplno propagaci své kočky, nebo psa. Například servírka Tabatha Bundesen opustila svou práci, aby mohla dále šířit největší hit internetu – svou kočku Grumpy Cat. Ta má hodnotu asi dvě miliardy korun a má i svého profesionální agenta.

Slavní jsou i pejsci. Yena Kim pracovala u Ralpha Laurena, ale pro svého psa Bodhiho opustila módní branži a věnuje se tomu, že svého psa navléká do různých pánských oblečků a propaguje to na internetu. Bodhiho najdete pod názvem Menswear Dog, tedy Pes v pánském a na sobě má vždy nějakou módní novinku.

Jak jsou na tom vaši domácí mazlíčci? Jste ochotní obětovat svou práci a čas, abyste z nich udělali hvězdy internetu? Tak směle do toho, tohle je totiž trend, který právě opravdu frčí…

foto: Instagram.com