Stále oblíbené smoothie. Tentokrát s jogurtem!
Chuť jemně rozmixovaného ovoce a zeleniny s lahodným jogurtem Hollandia. To je nové smoothie Balance. Jogurtový nápoj s prospěšnými kulturami BiFi, minimálním obsahem cukru
a vysokým podílem ovoce a zeleniny.
Jogurtové smoothie Balance je:
- Bez lepku
- Prospěšné BiFi bakterie
- Vysoký podíl ovoce a zeleniny
- Bez stabilizátorů, barviv a aromat
- Zdroj bílkovin
Jogurtové smoothie Balance je určeno všem, kdo chtějí dbát na vyvážený a zdravý životní styl.
A zároveň zbožňují chuťově pestré kombinace čerstvého ovoce a zeleniny v jemném jogurtovém nápoji.
Značka Hollandia si potrpí na vysokou kvalitu. Mléko pochází z farem u Slavkovského lesa, které se zpracovává v mlékárně v Krásném Údolí. Jogurtové smoothie neobsahuje přidanou vodu, proto není třeba ani stabilizátorů v jogurtové hmotě.
Jogurtové smoothie Balance je navíc bez lepku. Mohou si ho tedy vychutnat i osoby s bezlepkovou dietou. Zdraví podpoří prospěšné bakterie Bifidobacterium a Lactobacillus acidophilus, které mají příznivý vliv na oblast střevní mikroflóry.
Součástí balení jogurtového smoothie Balance je speciální dvouvrstvé a chytré víčko, které vám dovolí vychutnat si nápoj za chůze, v autě nebo třeba ve vlaku.
Dopřejte si jogurtový nápoj Balance, který zakoupíte ve čtyřech různých příchutích:
- Zázvor, banán, červená řepa
- Špenát, jablko, hruška, banán
- Konopné semínko, dýně, maracuja, avokádo
- Pomeranč, jablko, banán
Jogurtové smoothie Balance se prodává v balení o 230 gramech za cenu 24,90 Kč.
K dostání na prodejnách Globus, Lidl a COOP.
Více na www.hollandia.cz
Společnost HOLLANDIA Karlovy Vary, s.r.o. je společností s ryze českou účastí a byla založena v polovině roku 1991. Od konce roku 2003 vyrábí HOLLANDIA v Krásném Údolí své výrobky v nových výrobních prostorách, vybudovaných s nákladem přibližně 140 mil. Kč. Denně se v Hollandii spotřebuje kolem 100 000 litrů mléka nejvyšší kvality. V roce 2015 získal jogurt Hollandia ocenění „Nejdůvěryhodnější jogurt“. Mezi další uznání patří například titul „Regionální potravina“, Superbrands 2017 či Volba spotřebitelů 2017
Komentáře (0)
Zatím nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první :)