22. květen patří oslavám Mezinárodního dne biodiverziti a náš milovaný L’Oréal je součástí projektu Sharing Beauty with All

Sdílet článek

Reklama
Reklama

 

L´Oréal k dosažení svého cíle využívá suroviny z udržitelných zdrojů nebo takzvaných procesů zelené chemie.
V současnosti je 59 % surovin určených pro výrobu produktů obnovitelných a jedná se převážně o složky rostlinného původu. Společnost v rámci produkce pracuje s 1 600 surovinami, které pocházejí z 360 druhů rostlin z více než 100 zemí světa. Některé výrobky uvedené na trh v roce 2017 mají více než 98% biologickou rozložitelnost.

Procesy zelené chemie jsou charakteristické vytvářením molekul s nulovým dopadem na životní prostředí. Další výhodou tohoto procesu je zpracování surovin při nízké spotřebě energie, čímž se minimalizuje tvorba odpadu. Společnost L’Oréal použila složky ze zelené chemie při vývoji kosmetiky jako první a nyní představují zhruba 25 % celkového obsahu. Kromě použitých surovin věnuje společnost velkou pozornost také optimalizaci technologie balení. Díky novému obalu se zlepší ekologický a sociální profil výrobku o 55 %.

 

Zásady společnosti L’Oréal při zadávání zakázek vedoucí k zachování biodiverzity:

  1. Zajistit sledovatelnost surovin, včetně znalosti o původu rostliny a její umístění.
  2. Zajistit, aby všichni účastníci dodavatelského řetězce dodržovali sociální a ekologické normy.
  3. Ověřit, že nákup surovin respektuje biodiverzitu a reaguje na výzvy související s udržitelností, přičemž má pozitivní sociální dopad na životy místního obyvatelstva.
  4. Ověřit celý proces s nezávislou externí stranou.

Úmluva o Biodiverzitě byla přijata před 26 lety, konkrétně 22. května 1992, na konferenci OSN o životním prostředí. V roce 2015 OSN stanovila do roku 2030 17 nových globálních cílů udržitelného rozvoje za účelem ochrany životního prostředí a boje proti chudobě a nerovnostem. Programu Sharing Beauty With All společnosti L’Oréal, který byl zahájen v roce 2013, připadá číslo 14.

 

O programu Sharing Beauty with All

Program Sharing Beauty With All, který byl spuštěn v roce 2013, je plně integrován do hodnotového řetězce skupiny, shrnuje všechny závazky společnosti L’Oréal v oblasti trvale udržitelného rozvoje do roku 2020 a řeší všechny jeho dopady: od vývoje produktů po jejich distribuci, včetně výrobního procesu a nákupu surovin. Každý rok společnost L’Oréal transparentně zveřejňuje výsledky a postup plnění programu. Skupina se dnes řadí mezi společnosti, které jsou na mezinárodní úrovni známé svým úsilím v oblasti trvalé udržitelnosti.  

 

O společnosti L’Oréal

Společnost L‘ Oréal je již více než 100 let oddána kráse. Jedinečné mezinárodní portfolio skupiny L’Oréal obsahuje 34 různých značek, které se navzájem doplňují. V roce 2017 společnost vykázala obrat ve výši 26,02 mld. eur a celosvětově zaměstnává více než 82 600 lidí. Jako přední světová kosmetická společnost je L’Oréal se svými produkty zastoupena ve všech distribučních sítích: na spotřebitelském trhu, v obchodních domech, lékárnách a drogeriích, kadeřnictvích, cestovním maloobchodě i značkových prodejnách a internetových prodejnách.

Strategie společnosti L’Oréal stojí na výzkumu a vývoji. Specializovaný tým 3 885 výzkumníků v centrech na celém světě plní svou prací kosmetická přání žen. Závazek udržitelnosti pro rok 2020 v podobě programu Sharing Beauty With All vytyčil ambiciózní cíle pro udržitelný rozvoj napříč hodnotovým systémem celé skupiny.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Vlastníte elektromobil nebo to plánujete? Máme pro vás pár tipů!

Silnice je pozvolna plní tichými ekologickými elektromobily. U nás jich jezdí už přes 52 tisíc a meziroční nárůst představuje 41 procent. Zvažujete nebo už...

Kam na výlet se psem? 7 tipů pro dobrodružství v přírodě

Podzimní dny přímo vybízejí k tomu sbalit batoh a vyrazit se svým psím parťákem na výpravu do přírody. Česko nabízí nespočet nádherných míst, kde...

Lékaři doporučují kvašenou zeleninu pro posílení imunity a lepší trávení

Zapomeňte na drahé doplňky stravy a zázračné pilulky. Ten nejlepší osobní trenér pro vaši imunitu se možná skrývá ve vaší lednici. Řeč je o...

Zapomeňte na výčitky. Obyčejný trik udělá z chleba lepší potravinu

Chléb má pověst nepřítele zdravé výživy, ale co když ho obyčejné zmrazení dokáže proměnit v lepší potravinu? Výzkumy naznačují, že teplota mění jeho strukturu...

Prosté jídlo s noblesou: francouzské škvarky, které si získaly svět

Na první pohled vypadají skromně - pár kousků masa, trochu sádla a pár bylinek. Ale právě v té jednoduchosti se skrývá kouzlo. Francouzské delikatesy...

Jak správně krmit kočku, která je vybíravá a nic jí nechutná?

Kočky jsou známé svou vybíravostí v jídle a někdy dokážou své majitele pěkně potrápit. Na rozdíl od psů, kteří jsou většinou schopni spořádat prakticky...

Zklamání po svatbě. Když papír nestačí na záchranu vztahu

Žili spolu deset let, pak se vzali a po čtyřech měsících přišel rozvod. Proč je první rok manželství paradoxně nejtěžší, i když už partneři...

Každý jsme originál: Podle kterých znaků poznáte, že jste opravdu výjimeční?

Na světě neexistují dva naprosto stejní lidé. Každý z nás má něco, co ho odlišuje od ostatních, ať už je to způsob myšlení, pohled...

Průkopnice OnlyFans Valérie Holáková: Vydělala jsem miliony, chci být psycholožkou

Je průkopnicí OnlyFans v Česku, její matka řídí školu a ona sama chce být psycholožkou. Valérie Holáková známá jako Xholakys v Show Jana Krause...

Hry s vaší myslí. Sedm taktik, kterými vás manipulátor dostane na dno

Nejprve přijde zmatek, pak snaha přizpůsobit se a nakonec beznaděj. Než vůbec získáte podezření, že žijete s manipulátorem, často už jste po uši ponořeni...

Muž pod tlakem: proč se uzavírá a co s tím může udělat partnerka

Na první pohled to možná nevypadá, ale i muži mají svoje těžké chvíle. Společnost od nich čeká sílu, výkonnost, úspěch a dokonalou kontrolu nad...

Kim Kardashianová promluvila o tetování své 12leté dcery: Nikdy jí tu kreativitu nevezmu

Falešné tetování na obličeji, piercing v nose a černé grillz. Dvanáctiletá North Westová svým vzhledem na TikToku vyvolala bouři a její matka Kim Kardashianová...

Svatomartinská vína 2025

Každý rok 11. listopadu netrpělivě vyhlížíme svatého Martina, který by měl podle tradice dorazit na bílém koni a symbolicky přinést první sníh. Pro vinaře...

Atelier JOCHA je ateliér s péčí první republiky v 21.STOLETÍ

Móda s profesionální péčí, postavená na základech tradičního řemeslného zpracování a moderního designu.V JOCHA vznikají pod rukama Kateřiny Jochové malé autorské kolekce, šité na...

Po svátcích s blízkými touží 88 % Čechů, někteří se však nemají na koho obrátit. Společnost dm v nové kampani vybízí k propojování

Jedineční jsme díky těm, kteří nás obklopují Nová vánoční kampaň společnosti dm připomíná, že opravdové kouzlo svátků netvoří dárky ani dokonalá výzdoba, ale lidé, se...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3