Představujeme vám kosmetiku na přírodní bázi. Vyzkoušejte ji!

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Německá kosmetika Herbacin nově na českém trhuNěmecká kosmetika na přírodní bázi Herbacin, jejíž tradice sahá až do roku 1905, je nově k dostání také na českém trhu. Značku si do svého portfolia přivzala firma Berma Group, profesionální distribuční společnost, která obhospodařuje český, slovenský a částečně i polský trh, kde má své vlastní obchodní zastoupení.


Herbacin je kosmetika založená na přírodních složkách a řadí se k vůbec nejstarším přírodním kosmetikám v Německu.
Značka Herbacin, ač je cenově vhodná pro velmi širokou cílovou skupinu, nabízí vysokou kvalitu a také záruku, že:

 

 

-není testována na zvířatech (a to ani jednotlivé složky kosmetiky)
-jsou v ní používány pouze vybrané přírodní a organické ingredience
-je vyráběna lokálně – ovoce, éterické oleje, máslo, koření nebo bylinky jsou z ekologického zemědělství v rámci regionu, kde je kosmetika vyráběna
-bez parabenů, syntetických barviv, minerálních olejů, vosků, formaldehydu, cyklických nitro vůní nebo halogen-organických konzervačních přípravků; je proti zbytečnému používání chemických přísad je eco-friendly – všechny obaly jsou 100 % recyklovatelné

 

Zavítejte do drogerie Rossmann nebo na web lékáren Dr. Maxe

„Portfolio kosmetiky Herbacin je velice komplexní a zahrnuje péči o celé tělo. Z každé řady jsme se snažili vybrat to nejžádanější, proto nyní představujeme na českém trhu – na základě preferencí zákazníků na německém i ostatních zahraničních trzích, nejoblíbenější produkty. To je však teprve začátek, nabídka bude určitě postupně rozšířena,“ upřesňuje Branislav Gaňa, Managing Director Berma Group a dodává:
„V současné chvíli jsme zalistovaní v síti drogerií Rossmann, v e-shopu Dr. Max a u různých nezávislých internetových prodejců. Nadále ale rozšiřujeme distribuční cesty, aby byl Herbacin k dispozici zákazníkům
po celé republice. Jsem si jistý, že si tuto kosmetiku zamilují.“

   

 

 

 

 

 

 

Herbacin pro vlasy, ruce i tělo

Ve velké oblibě jsou po celém světě výrobky určené pro každodenní péči jako krémy na ruce a produkty určené pro péči o nohy.  Vedle těchto produktů nabídne v České republice Herbacin také základní vlasovou péči – šampony (pro poškozené vlasy, mastné a normální) a kondicionéry. Nechybí však ani sprchové gely nebo zvláčňující mléko na tělo.

Postupný růst na českém trhu

Řada Herbacin bude postupně rozšířena o další produkty FOOT CARE, které potěší zejména v letních měsících. Zákazníci se mohou těšit také na krémy z řady péče o obličej HERBACIN FACIAL CARE. Ta bude doplněna výrobky pro citlivou pokožku z řady SENSITIVE CARE. S přihlédnutím na nárůst spotřeby pánské kosmetiky bude na domácí trh uvedena také řada pro muže „CAMOUFLAGE“.

 

O kosmetice Herbacin ve světě:

Všechno to začalo kolem roku 1900, když dva farmaceuti v idylickém Durynsku dostali opravdu skvělý nápad a sestavili novou formuli pro péči o pleť zcela inspirovanou srdcem přírody. Konkrétně Herbacin založili v roce 1905 lékárníci Otto a Hedwig Königovi v německém Eisenachu. Výroba byla zpočátku umístěna v Eisenachu a později v přírodní rezervaci nedaleko Hörsel v Durynsku. Blízkost tmavě zelených lesů, kvetoucích luk, ale především vlastní bio bylinná zahrada vytvořily osobitou image přírodní kosmetiky, která přetrvala až dodnes. Celkové portfolio kosmetiky zahrnuje mimo výrobky distribuované do ČR také koupelové pěny, komplexní péči o obličej (krémy, čistící pěny, odličovač make-upu), péči na a po holení, vyživující masky a peelingy pro ženy, speciální řadu pro muže, balzám na rty a další. Kosmetika Herbacin je distribuována po celé Evropě, na Středním východě, v Asii, Austrálii, Severní Americe a Brazílii. www.herbacin.com

 

 

O firmě Berma Group

Berma Group je profesionální distribuční společností,
která obhospodařuje český, slovenský a částečně i polský trh, kde má své vlastní obchodní zastoupení. Od roku 2009 drží široké portfolio značek z oblasti nápojů, potravin, kosmetiky a ostatních výrobků z oblasti FMCG. Distribuční strategie je vždy založena na vysoce kvalitních produktech
a na znalosti jejich koncových zákazníků.

Společnost Berma výhradně zatupuje nápoje bavorské společnosti ADELHOLZENER, kyslíkovou vodu ACTIVE O2 i jejich bio výrobky. Stejně tak britskou značku Mr. FLAPJACK na českém, slovenském a polském trhu.
Od roku 2016 je navíc výhradním distributorem kosmetické značky Herbacin na všech zmiňovaných trzích. Obecným cílem společnosti je kontinuální a udržitelná kvalitní distribuce prémiových produktů pro své zákazníky na evropském trhu.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Návrat ke kořenům. Objevte zapomenutou moudrost pro zdraví v chladných dnech

S příchodem chladných dnů saháme po drahých doplňcích stravy, avšak skutečný klíč k pevnému zdraví máme často na dosah a zdarma. Podzim je ideální...

Pavel Nový: Charismatický před kamerou, nekompromisní, když jde o soukromí

Některé dvojice o sobě dávají vědět na každém kroku, jiné si své štěstí schovávají za zavřené dveře. Herec Pavel Nový patří rozhodně do té...

Poklad letošního podzimu: křehký švestkový koláč

Sychravé dny doprovázené chladným počasím? To by jeden nejraději zůstal doma, zachumlaný v peřinách. Proč si ale toto období trochu nezpříjemnit? Listí hraje všemi odstíny...

Policie varuje před podvodnými SMS zprávami jménem České pošty, cílí hlavně na seniory

Vypadá jako oficiální zpráva od České pošty a hrozí, že váš balíček nebude doručen. Ve skutečnosti se však jedná o zákeřný podvod, jehož cílem...

Generace, jež šetří na chlebu, ale kupuje kabelky za tisíce… Co pohání posedlost luxusem?

Na účtu sotva zbývá na nájem, přesto na rameni visí ikonická kabelka za desítky tisíc. Fenomén mladých generací, jež utrácejí za luxus, který si...

Přestaňte se na sebe pořád zlobit. Laskavost k sobě je víc než disciplína

Určitě to znáte. Stačí drobná chyba, zapomenutý e-mail, rozbitý talíř nebo nedokončený úkol – a už se v hlavě spouští ten známý hlas: „No...

Voňavé objetí podzimu: Limitovaná edice DÝNĚ od Manufaktury

Sezóna spadaného listí, ranních mlh a teplého šálku dýňového latté přináší kromě nostalgie a klidu i voňavé rituály péče o tělo a duši. Podzimní...

Privátní vířivka s výhledem na Hrad a kosmetika Codage Paris: M Spa překoná vaše očekávání

Hotel Emblem, nacházející se jen pár kroků od Staroměstského náměstí, otevírá dveře všem milovníkům odpočinku a špičkové péče. Jeho lázeňské centrum M Spa není...

Více než čtvrt milionu řidičských průkazů letos končí, nejvíce se to týká Středočechů a seniorů

Více než čtvrt milionu Čechů letos čeká povinná výměna řidičského průkazu. Největší vlna se týká seniorů a řidičů ve Středočeském kraji. Zjistěte, jak si...

Tron: Ares otevírá novou dimenzi digitálního světa

Večer premiéry filmu Tron: Ares rozsvítil pražské kino IMAX futuristickým pulzem digitálního vesmíru. Premiéra nového sci-fi snímku Tron: Ares nabídla divákům podívanou, která posouvá...

Gynekologové vysvětlují, jak správně používat slipové vložky a kdy mohou být škodlivé

Traduje se o nich, že škodí zdraví a narušují přirozenou mikroflóru. Pravda o slipových vložkách je však mnohem prostší. Podle gynekologů nejsou samy o...

Křen: štiplavý zázrak, který léčí i probouzí

Na první pohled vypadá obyčejně, ale jakmile ho okusíte, dá o sobě okamžitě vědět. Křen je kořenová zelenina s výraznou chutí, která dokáže nejen...

Dopřejte vlasům po létě domácí vlasové wellness

Letní měsíce přináší spoustu radostí, ale pro naše vlasy bývají náročné. Vlasy jsou vysušené, oslabené a chybí jim přirozený lesk. Proto si právě po...

Módní trendy na podzim 2025: Sedm barevných kombinací, které nahradí béžovou

Ačkoli jsou béžová a hnědá nesmrtelnou klasikou, letošní podzimní sezona si žádá větší odvahu a hru s barvami. Nemusíte přitom utratit jmění za nové...

Skrytý poklad pro vaši peněženku: Jak vám stát pomůže ušetřit tisíce za energie

Výměna starých spotřebičů či osvětlení za úsporné varianty je chytrým krokem, avšak mnoho lidí, zejména seniorů, netuší, že na tuto investici mohou získat výrazný...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3