Představujeme vám kosmetiku na přírodní bázi. Vyzkoušejte ji!

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Německá kosmetika Herbacin nově na českém trhuNěmecká kosmetika na přírodní bázi Herbacin, jejíž tradice sahá až do roku 1905, je nově k dostání také na českém trhu. Značku si do svého portfolia přivzala firma Berma Group, profesionální distribuční společnost, která obhospodařuje český, slovenský a částečně i polský trh, kde má své vlastní obchodní zastoupení.


Herbacin je kosmetika založená na přírodních složkách a řadí se k vůbec nejstarším přírodním kosmetikám v Německu.
Značka Herbacin, ač je cenově vhodná pro velmi širokou cílovou skupinu, nabízí vysokou kvalitu a také záruku, že:

 

 

-není testována na zvířatech (a to ani jednotlivé složky kosmetiky)
-jsou v ní používány pouze vybrané přírodní a organické ingredience
-je vyráběna lokálně – ovoce, éterické oleje, máslo, koření nebo bylinky jsou z ekologického zemědělství v rámci regionu, kde je kosmetika vyráběna
-bez parabenů, syntetických barviv, minerálních olejů, vosků, formaldehydu, cyklických nitro vůní nebo halogen-organických konzervačních přípravků; je proti zbytečnému používání chemických přísad je eco-friendly – všechny obaly jsou 100 % recyklovatelné

 

Zavítejte do drogerie Rossmann nebo na web lékáren Dr. Maxe

„Portfolio kosmetiky Herbacin je velice komplexní a zahrnuje péči o celé tělo. Z každé řady jsme se snažili vybrat to nejžádanější, proto nyní představujeme na českém trhu – na základě preferencí zákazníků na německém i ostatních zahraničních trzích, nejoblíbenější produkty. To je však teprve začátek, nabídka bude určitě postupně rozšířena,“ upřesňuje Branislav Gaňa, Managing Director Berma Group a dodává:
„V současné chvíli jsme zalistovaní v síti drogerií Rossmann, v e-shopu Dr. Max a u různých nezávislých internetových prodejců. Nadále ale rozšiřujeme distribuční cesty, aby byl Herbacin k dispozici zákazníkům
po celé republice. Jsem si jistý, že si tuto kosmetiku zamilují.“

   

 

 

 

 

 

 

Herbacin pro vlasy, ruce i tělo

Ve velké oblibě jsou po celém světě výrobky určené pro každodenní péči jako krémy na ruce a produkty určené pro péči o nohy.  Vedle těchto produktů nabídne v České republice Herbacin také základní vlasovou péči – šampony (pro poškozené vlasy, mastné a normální) a kondicionéry. Nechybí však ani sprchové gely nebo zvláčňující mléko na tělo.

Postupný růst na českém trhu

Řada Herbacin bude postupně rozšířena o další produkty FOOT CARE, které potěší zejména v letních měsících. Zákazníci se mohou těšit také na krémy z řady péče o obličej HERBACIN FACIAL CARE. Ta bude doplněna výrobky pro citlivou pokožku z řady SENSITIVE CARE. S přihlédnutím na nárůst spotřeby pánské kosmetiky bude na domácí trh uvedena také řada pro muže „CAMOUFLAGE“.

 

O kosmetice Herbacin ve světě:

Všechno to začalo kolem roku 1900, když dva farmaceuti v idylickém Durynsku dostali opravdu skvělý nápad a sestavili novou formuli pro péči o pleť zcela inspirovanou srdcem přírody. Konkrétně Herbacin založili v roce 1905 lékárníci Otto a Hedwig Königovi v německém Eisenachu. Výroba byla zpočátku umístěna v Eisenachu a později v přírodní rezervaci nedaleko Hörsel v Durynsku. Blízkost tmavě zelených lesů, kvetoucích luk, ale především vlastní bio bylinná zahrada vytvořily osobitou image přírodní kosmetiky, která přetrvala až dodnes. Celkové portfolio kosmetiky zahrnuje mimo výrobky distribuované do ČR také koupelové pěny, komplexní péči o obličej (krémy, čistící pěny, odličovač make-upu), péči na a po holení, vyživující masky a peelingy pro ženy, speciální řadu pro muže, balzám na rty a další. Kosmetika Herbacin je distribuována po celé Evropě, na Středním východě, v Asii, Austrálii, Severní Americe a Brazílii. www.herbacin.com

 

 

O firmě Berma Group

Berma Group je profesionální distribuční společností,
která obhospodařuje český, slovenský a částečně i polský trh, kde má své vlastní obchodní zastoupení. Od roku 2009 drží široké portfolio značek z oblasti nápojů, potravin, kosmetiky a ostatních výrobků z oblasti FMCG. Distribuční strategie je vždy založena na vysoce kvalitních produktech
a na znalosti jejich koncových zákazníků.

Společnost Berma výhradně zatupuje nápoje bavorské společnosti ADELHOLZENER, kyslíkovou vodu ACTIVE O2 i jejich bio výrobky. Stejně tak britskou značku Mr. FLAPJACK na českém, slovenském a polském trhu.
Od roku 2016 je navíc výhradním distributorem kosmetické značky Herbacin na všech zmiňovaných trzích. Obecným cílem společnosti je kontinuální a udržitelná kvalitní distribuce prémiových produktů pro své zákazníky na evropském trhu.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Válka o peněženky seniorů: Predátorské firmy proti zranitelným důchodcům

Slibují úlevu od bolesti a spánek jako v bavlnce, místo toho ale zanechají jen prázdný účet a pocit studu. Podvodníci s takzvanými zázračnými polštáři...

Telecí řízek? Chutnější a zdravější volba než kuřecí nebo krůtí

Řízek patří k nejoblíbenějším jídlům v Česku. Většina lidí volí kuřecí nebo krůtí maso, protože je lehčí než vepřové. Jenže existuje varianta, která je...

Návrat do starých časů. Ceny v Penny připomínají dobu před zdražováním

Nákupní horečka zachvátila Česko. Nový leták obchodního řetězce Penny odstartoval cenovou bitvu, v níž se zákazníci přetahují o zlevněné maso a máslo. Akce platná...

Podzim je nejlepším obdobím pro biohacking pleti

Právě teď začíná jedinečné období, kdy můžete svoji pleť zahrnout péčí. Zklidnit ji a vyživit, nechat ji odpočinou a celkově omladit. V létě si Vaše...

„Co mě nezabije, to mě posílí.“ Čtyři cesty, jak proměnit kritiky ve spojence

Slova mohou zranit, ale i posunout dál. Kritici nám nastavují zrcadlo, ve kterém někdy nechceme vidět svůj odraz. Pokud se naučíme číst mezi řádky,...

Čeští důchodci objevují nečekaný trik. Levnější menu stačí vyjednat úsměvem

V některých restauracích v Česku mohou senioři dostat levnější menu nebo drobný bonus, aniž by o tom visela jediná cedule. Stačí se zeptat a...

Tři recepty z jehněčího masa, které si zamilujete

Jehněčí maso je v mnoha zemích považováno za delikatesu. Je jemné, šťavnaté a má lehce nasládlou chuť, která se krásně doplňuje s bylinkami, česnekem...

Jak se po létě dostat zpět do formy: 10 tipů pro efektivní návrat ke cvičení

Léto plné grilování, zmrzliny a odpočinku je u konce a s ním i pocit, že pravidelný trénink je vzdálenou vzpomínkou. Cítíte se bez energie...

Drobné proměny domova, které zlepší náladu. A to bez bourání či přehánění

Atmosféra domova nevzniká výběrem nábytku, ale drobnými gesty, která odrážejí naši každodennost. Není třeba investovat jmění, měnit dispozice ani listovat katalogy. Někdy stačí přesunout...

Jak se zbavit žmolků na oblečení? Pomůže trik z TikToku

Bez houbičky na nádobí si většina domácností neumí představit kuchyň. Ale věděli jste, že tahle obyčejná pomůcka se dá využít i úplně jinak než...

Program ANO počítá s důchodovou revolucí. Kdo si polepší nejvíce?

Hnutí ANO zveřejnilo důchodové priority pro podzimní volby. Chce zastropovat důchodový věk na 65 letech, rozšířit možnosti předčasného důchodu a přidat výraznější valorizace pro...

Povislá víčka nejsou problém. Vizážisté radí jednoduchá řešení

Správné líčení dokáže s povislými víčky zázraky. Díky hře světla, stínu a několika osvědčeným trikům působí oči větší, otevřenější a výrazně mladší. Obočí jako rám...

Máte rádi sýry? Tak to vás jistě zaujmou tyto tři pokrmy

Ačkoliv existují lidé, kteří sýry přímo nenávidí, většina z nás si bez nich neumí svůj jídelníček představit. Navíc jsou nesmírně variabilní. Můžete z nich...

Slunce, které nikdy nezapadá. Proč se v Norsku nemůže spát

Za polárním kruhem nevládne tma, ale nepřetržité světlo. Slunce se tam v létě neztrácí za obzorem a přepisuje lidské vnímání času, těla i duše....

Jak na zářivě bílé ponožky? Zkuste trik, který funguje lépe než drahé prostředky

Bílé ponožky jsou krásné jen do chvíle, než je párkrát obujete a hodíte do pračky. Záhy ztratí svou sněhovou barvu, začnou šednout nebo žloutnout...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3