Představujeme vám kosmetiku na přírodní bázi. Vyzkoušejte ji!

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Německá kosmetika Herbacin nově na českém trhuNěmecká kosmetika na přírodní bázi Herbacin, jejíž tradice sahá až do roku 1905, je nově k dostání také na českém trhu. Značku si do svého portfolia přivzala firma Berma Group, profesionální distribuční společnost, která obhospodařuje český, slovenský a částečně i polský trh, kde má své vlastní obchodní zastoupení.


Herbacin je kosmetika založená na přírodních složkách a řadí se k vůbec nejstarším přírodním kosmetikám v Německu.
Značka Herbacin, ač je cenově vhodná pro velmi širokou cílovou skupinu, nabízí vysokou kvalitu a také záruku, že:

 

 

-není testována na zvířatech (a to ani jednotlivé složky kosmetiky)
-jsou v ní používány pouze vybrané přírodní a organické ingredience
-je vyráběna lokálně – ovoce, éterické oleje, máslo, koření nebo bylinky jsou z ekologického zemědělství v rámci regionu, kde je kosmetika vyráběna
-bez parabenů, syntetických barviv, minerálních olejů, vosků, formaldehydu, cyklických nitro vůní nebo halogen-organických konzervačních přípravků; je proti zbytečnému používání chemických přísad je eco-friendly – všechny obaly jsou 100 % recyklovatelné

 

Zavítejte do drogerie Rossmann nebo na web lékáren Dr. Maxe

„Portfolio kosmetiky Herbacin je velice komplexní a zahrnuje péči o celé tělo. Z každé řady jsme se snažili vybrat to nejžádanější, proto nyní představujeme na českém trhu – na základě preferencí zákazníků na německém i ostatních zahraničních trzích, nejoblíbenější produkty. To je však teprve začátek, nabídka bude určitě postupně rozšířena,“ upřesňuje Branislav Gaňa, Managing Director Berma Group a dodává:
„V současné chvíli jsme zalistovaní v síti drogerií Rossmann, v e-shopu Dr. Max a u různých nezávislých internetových prodejců. Nadále ale rozšiřujeme distribuční cesty, aby byl Herbacin k dispozici zákazníkům
po celé republice. Jsem si jistý, že si tuto kosmetiku zamilují.“

   

 

 

 

 

 

 

Herbacin pro vlasy, ruce i tělo

Ve velké oblibě jsou po celém světě výrobky určené pro každodenní péči jako krémy na ruce a produkty určené pro péči o nohy.  Vedle těchto produktů nabídne v České republice Herbacin také základní vlasovou péči – šampony (pro poškozené vlasy, mastné a normální) a kondicionéry. Nechybí však ani sprchové gely nebo zvláčňující mléko na tělo.

Postupný růst na českém trhu

Řada Herbacin bude postupně rozšířena o další produkty FOOT CARE, které potěší zejména v letních měsících. Zákazníci se mohou těšit také na krémy z řady péče o obličej HERBACIN FACIAL CARE. Ta bude doplněna výrobky pro citlivou pokožku z řady SENSITIVE CARE. S přihlédnutím na nárůst spotřeby pánské kosmetiky bude na domácí trh uvedena také řada pro muže „CAMOUFLAGE“.

 

O kosmetice Herbacin ve světě:

Všechno to začalo kolem roku 1900, když dva farmaceuti v idylickém Durynsku dostali opravdu skvělý nápad a sestavili novou formuli pro péči o pleť zcela inspirovanou srdcem přírody. Konkrétně Herbacin založili v roce 1905 lékárníci Otto a Hedwig Königovi v německém Eisenachu. Výroba byla zpočátku umístěna v Eisenachu a později v přírodní rezervaci nedaleko Hörsel v Durynsku. Blízkost tmavě zelených lesů, kvetoucích luk, ale především vlastní bio bylinná zahrada vytvořily osobitou image přírodní kosmetiky, která přetrvala až dodnes. Celkové portfolio kosmetiky zahrnuje mimo výrobky distribuované do ČR také koupelové pěny, komplexní péči o obličej (krémy, čistící pěny, odličovač make-upu), péči na a po holení, vyživující masky a peelingy pro ženy, speciální řadu pro muže, balzám na rty a další. Kosmetika Herbacin je distribuována po celé Evropě, na Středním východě, v Asii, Austrálii, Severní Americe a Brazílii. www.herbacin.com

 

 

O firmě Berma Group

Berma Group je profesionální distribuční společností,
která obhospodařuje český, slovenský a částečně i polský trh, kde má své vlastní obchodní zastoupení. Od roku 2009 drží široké portfolio značek z oblasti nápojů, potravin, kosmetiky a ostatních výrobků z oblasti FMCG. Distribuční strategie je vždy založena na vysoce kvalitních produktech
a na znalosti jejich koncových zákazníků.

Společnost Berma výhradně zatupuje nápoje bavorské společnosti ADELHOLZENER, kyslíkovou vodu ACTIVE O2 i jejich bio výrobky. Stejně tak britskou značku Mr. FLAPJACK na českém, slovenském a polském trhu.
Od roku 2016 je navíc výhradním distributorem kosmetické značky Herbacin na všech zmiňovaných trzích. Obecným cílem společnosti je kontinuální a udržitelná kvalitní distribuce prémiových produktů pro své zákazníky na evropském trhu.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

„Nevypadám jako dřív.“ Čtenáři se ptají, proč obličej s věkem mění výraz

Vrásky, povolená kůže, změněné rysy. Stárnutí tváře není jen o ochablé pokožce. Podle odborníků hraje zásadní roli i lebka a tukové polštářky, které se...

Voda, která léčí i unavuje. Letní péče o pleť bez extrémů

Léto přináší spoustu radosti, ale i výzev pro naši pokožku. Slunce, pot, klimatizace a změny teplot dělají s pletí divy, které málokdo ocení. Jak...

Děsí vás černající banány? Naučte se je správně skladovat

Banány. Ovoce, které většina z nás miluje, ale taky nám lezou krkem, když během dvou dnů zčernají a zkazí se. Přitom stačí malá změna...

Když se noc mění v saunu. Proč v horku nespíme dobře a jak si pomoct

Letní noc je někdy horší než tropické poledne. Člověk se převaluje, vzduch stojí, polštář pálí. Tělo touží po chladu a odpočinku, ale místo toho...

Magie ve flakonu nebo marketing pro zoufalé? Testujeme feromonové vůně

Slíbí ti přitažlivost na první pohled, probuzené touhy a pohled přes celou místnost. Feromonové parfémy znějí jako zázračné afrodiziakum ve flakonu. Ale fungují opravdu,...

Bojí se váš muž změn? Inspirujte se těmito tipy

Změny. Pro někoho výzva, pro jiného noční můra. A možná právě váš partner patří do té druhé skupiny. Co s tím? Nepanikařit. I muži,...

Co všechno obětovala Audrey Hepburn? Její život byl mnohem těžší, než vypadá

Na plátně působila jako křehká múza, ale uvnitř byla z ocele. Audrey Hepburn okouzlila svět, a přesto si z něj nikdy nenechala vzít samu...

Nástraha v podobě kávy s mlékem. Chutná jemněji, ale dráždí tělo

Voňavý šálek s krémovou pěnou v ruce, hřejivý rituál, který otevírá ráno. Káva s mlékem je pro mnoho žen symbolem pohody a klidu. Jenže...

Už jste vyzkoušeli praktický tip do domácnosti? Stačí ustřihnout roh houbičky na nádobí

Ještě jste o této vychytávce neslyšeli? Tak to je nejvyšší čas ji vyzkoušet! Možná se na první dobrou může zdát, že je to je...

Francie říká dost! TikTok a Temu reklamám zvoní hranaZ

Francie už nechce být skládkou pro šaty, které se nosí jednou a končí v odpadu. Zakazuje reklamy na ultra-levnou módu a zavádí ekologické skóre....

Jak vypadá manipulace, když má jemný hlas a úsměv? Ne vždy ji poznáš hned

Nemusí křičet, ani třískat dveřmi. Manipulace umí být tichá, něžná a dokonale maskovaná. A právě proto je tak zrádná. Místo strachu se usmívá, místo...

Osvěžte se v parních dnech těmito skvělými limonádami

V parných letních není nic lepšího než sklenice studené a osvěžující limonády. Ať už hledáte něco na zahradní párty, k obědu na balkoně nebo...

Síra a sirovodík: zázračná dvojice pro zdraví, krásu i psychickou pohodu. Objevte jejich účinky v lázních Piešťany a Smrdáky

Síra je nezbytnou součástí lidského organismu. Podporuje tvorbu keratinu a kolagenu, které jsou důležité pro zdravou pokožku, vlasy i klouby, přispívá k detoxikaci těla...

Nehty jako z galerie: Nail art slaví návrat s novou kreativitou

Nehty už dávno nejsou jen upravené nebo neupravené. Staly se plátnem, na kterém se odráží nálady, trendy i osobnost. Nail art je letos odvážnější,...

Umění říct „ne“: Proč je největší laskavostí někdy právě odmítnutí

Říkáš „ano“, i když všechno v tobě křičí „ne“. Přikyvuješ, protože je to jednodušší, rychlejší, méně konfliktní. Nechceš zklamat, být za komplikovanou, za tu,...
Reklama
Reklama