Chraňte své vlasy a vlasovou pokožku před znečištěným ovzduším!

Sdílet článek

Reklama
Reklama

 

Máta vodní pro boj se znečištěním

Máta vodní (Mentha aquatica L.) není ta máta, co ji znáte z čaje nebo z mojita. Je to druh máty, kterému se, jak název napovídá, daří ve vlhkém prostředí a ve sladké vodě. Je to vytrvalá bylina vysoká 20-60 cm a kvete od července do října. Již po staletí je po celém světě využívána pro její tonizační a osvěžující schopnosti. Máta vodní obsahuje polyfenoly s vědecky prokázaným antioxidačním účinkem.

Její schopnosti zkoumaly Laboratoře Klorane společně s fakultou životního prostředí čínské Univerzity Čching-chua a společně prokázali schopnost máty čistit nejen vlasovou pokožku a vlasy, ale zároveň sladkou vodu znečištěnou toxickými řasami a těžkými kovy. Tento poznatek firemní nadace Klorane Botanical Foundation nyní využívá k přírodnímu způsobu čištění řeky La Vis ve Francii.

Detoxikační a čisticí vlastnosti máty vodní značka Klorane, inspirovaná přírodou, využila také v nové řadě přípravků (odkaz na https://www.klorane.com/cz-cs/vlasy/mata-vodni) určené pro vlasy vystavené znečištěnému ovzduší.

Detoxikační šampon vlasy důkladně umyje a odstraní 97 %* částic znečištění. Ochranný balzám na vlasy usnadňuje rozčesávání a prokazatelně zvyšuje lesk vlasů. Čisticí mlha zbavuje vlasy nečistot a neutralizuje zápach (jídlo, tabák, smog…) až na 6 hodin**. Navíc stejně jako balzám zmírňuje elektrizování vlasů. Řada přípravků s mátou vodní je vhodná pro přírodní, melírované nebo barvené vlasy. Mátu vodní Klorane pěstuje na vlastních polích na jihozápadě Francie podle standardů organického zemědělství a čistý výtažek získává patentovanou metodou zelené chemie.

 

K dostání v lékárnách a více info na www.klorane.cz,

*Studie na pramenech vlasů hodnotící čisticí účinek šamponu před znečištěným ovzduším. **Hodnocení mlhy na pramenech vlasů kontaminovaných pachy ze smogu, tabáku a jídla – 12 školených osob.

 

Klorane a projekt Čistá řeka Sázava

Protože Klorane je značka, které záleží na přírodě, a dokazuje to již 25 činností firemní nadace Klorane Botanical Foundation, rozhodli se v české filiálce zapojit do projektu, který má s čištěním vody dlouholeté zkušenosti – do projektu Čistá řeka Sázava. V dubnu se dobrovolníci z Klorane postarali o vyčištění jednoho z úseků této krásné řeky. A protože posláním Klorane je od jeho vzniku chránit přírodu a pečovat o ni, stala se značka také jedním ze sponzorů projektu darováním částky 50.000 kč na další aktivity spojené s údržbou Sázavy.

 

 

Vyhrajte v soutěži novou řadu přípravků Klorane s mátou vodní pro vlasy vystavené znečištěnému ovzduší!

 

 

Výherci jsou:
A. Šilhová, V. Doubková, D. Nečásková

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Vlna žádostí skončila, předčasné důchody ztratily na atraktivitě

V roce 2024 požádalo o předčasný důchod jen něco přes čtyři a půl tisíce lidí. Česká správa sociálního zabezpečení hlásí nejnižší čísla za poslední...

Jak pečovat o vlněné svetry, aby vám vydržely roky? Zde jsou nejčastější chyby, kvůli kterým se sráží a ničí

Vlněný svetr je kousek, který v zimě zahřeje jako nic jiného. Navíc bývá hebký a elegantní, zkrátka je to ideální parťák do chladných dnů....

Soutěž o tělovou kosmetiku Onclé, která Vám zpevní postavu

Zapojte se do naší soutěže. Čeká na Vás Dámská řada Onclé obsahující 3 výjimečné tělové produkty pro tvarování postavy a potlačení celulitidy, strií i...

Hubnutí po 35 letech není nemožné, jen vyžaduje jiný přístup

Říká se, že po třicítce je hubnutí těžší než kdy dřív. Vědecké studie ale ukazují, že metabolismus za to nemůže, hlavní roli hraje náš...

Sedm jídel z dětství, která dokazují vynalézavost českých maminek

Vzpomínáte si na tu vůni? Na kuchyni s linoleem, kde maminka z pár surovin dokázala vykouzlit večeři pro celou rodinu. Nebyl to luxus, ale...

Ricotta jako spasitel pro seniory: posílí kosti, chrání před chudokrevností a dodá tělu bílkoviny

Stárnutí s sebou přináší spoustu drobných nepříjemností, jako například bolavé klouby, pomalejší metabolismus nebo zažívání, které si občas dělá, co chce. Naštěstí to ale...

Politické strany chtějí více pracujících důchodců, rozdíly jsou jen v detailech

Motivace k práci v důchodovém věku se stala jedním z hlavních volebních témat. Většina stran plánuje rozšíření podpory pro seniory, kteří se rozhodnou zůstat...

Vůně, která spojuje. Objevte kouzlo poctivých masových pekáčků

Existuje něco víc než jen vůně linoucí se z trouby, kde se maso, zelenina a sýr pomalu spojují v dokonalou harmonii? Pekáček není jen...

Astratex slaví čtvrtstoletí

25 let krásy, pohodlí a sebevědomí žen Astratex, přední český specialista na spodní prádlo a plavky, letos slaví své 25. narozeniny. Společnost, která začínala v...

Zapomeňte na drahé superpotraviny. Řeřicha setá je malý zázrak přímo z vaší zahrádky

Někdy hledáme zázračné potraviny na opačném konci světa, a přitom máme jednu z těch nejlepších doslova po ruce. Řeřicha setá je na první pohled...

Válka o peněženky seniorů: Predátorské firmy proti zranitelným důchodcům

Slibují úlevu od bolesti a spánek jako v bavlnce, místo toho ale zanechají jen prázdný účet a pocit studu. Podvodníci s takzvanými zázračnými polštáři...

Telecí řízek? Chutnější a zdravější volba než kuřecí nebo krůtí

Řízek patří k nejoblíbenějším jídlům v Česku. Většina lidí volí kuřecí nebo krůtí maso, protože je lehčí než vepřové. Jenže existuje varianta, která je...

Návrat do starých časů. Ceny v Penny připomínají dobu před zdražováním

Nákupní horečka zachvátila Česko. Nový leták obchodního řetězce Penny odstartoval cenovou bitvu, v níž se zákazníci přetahují o zlevněné maso a máslo. Akce platná...

Podzim je nejlepším obdobím pro biohacking pleti

Právě teď začíná jedinečné období, kdy můžete svoji pleť zahrnout péčí. Zklidnit ji a vyživit, nechat ji odpočinou a celkově omladit. V létě si Vaše...

„Co mě nezabije, to mě posílí.“ Čtyři cesty, jak proměnit kritiky ve spojence

Slova mohou zranit, ale i posunout dál. Kritici nám nastavují zrcadlo, ve kterém někdy nechceme vidět svůj odraz. Pokud se naučíme číst mezi řádky,...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3