Češi milují u šperků jednoduchost

Sdílet článek

Reklama
Reklama

„Když si projdeme těch téměř 20 000 prstenů, kterými jsme v roce 2019 nastávajícím manželům ozdobili prsteníčky, je zřejmé, že Češi i u šperků volí spíše konzervativně. Mezi nejoblíbenější tak stále patří jednodušší klasické modely, u žen typicky s jedním kamenem či osázené kameny po celém obvodu“, komentuje preference Čechů Martin Kubíček, majitel značky BRILAS, která je na českém trhu jedničkou ve svém oboru. 

Zásnubní prsten a snubní prsteny jsou symboly lásky a stvrzením společné cesty životem. Ani při výběru tohoto, chtělo by se říci osudového, kusu kovu, však jako národ patosu příliš nepodléháme. „Češi k výběru prstenů přistupují s chladnou hlavou. I v tak emotivní záležitosti velmi často rozhodne poměr cena-výkon, resp. pocit výhodného a pohodlného nákupu“, dodává lídr značky BRILAS, která v mnoha směrech udává trendy na českém trhu.

V poslední době se při výrobě snubních prstenů prosazují i alternativní materiály, které si Češi oblíbili. Drahé kovy tak na trhu doplnily například velmi praktické ocel a titan.

„Zejména národy na jih od našich hranic považují šperky pečetící partnerství za mimořádný symbol, a to se taktéž odráží na vyšší ceně pořizovaných prstenů. My Češi máme rádi širší volbu a rozvážnost, i díky naší národní historii býváme obezřetní. V BRILAS razíme filozofii, že pokud nechcete, nemusíte utratit mnoho, abyste sehnali krásný a kvalitní důkaz lásky,“ uzavírá Kubíček.

Co se Čechům v poslední době líbí? Vybrali jsme pro vás 5 trendových modelů zásnubních a snubních prstenů:

Grácie – zlatý zásnubní prsten se zirkony v ceně 4.390 Kč

 

Dike – zlatý zásnubní prsten s diamanty v ceně 10.490 kč


Kasia – set zlatého snubního a zásnubního prstenu se zirkony v ceně 8.190 kč


Fannia – snubní prsteny z titanu se zirkony v ceně 4.290 Kč

Vega – zlaté snubní prsteny s diamantem v ceně od 11.590 Kč

 

 

O BRILAS

Společnost Brilas je na českém trhu od roku 2011. Její majitel a jednatel Ing. Martin Kubíček se zabývá prodejem šperků již od roku 2005. Aktuálně provozuje 17 prodejen po celé České republice, 1 zahraniční a 3 české
a e-shopy. V oblasti snubních prstenů Brilas patří mezi TOP 3 maloobchodní prodejce v ČR. Téměř každý 5. pár snubních prstenů je této značky.

Více na www.brilas.cz

 

 

Reklama

Doporučujeme

Odborníci varují seniory před exekucemi za pokuty v MHD, pozor i na falešné revizory

Začíná to zapomenutou jízdenkou či propadlým kupónem, končit to však může exekucí na důchod. Systém pokut v městské hromadné dopravě se pro mnoho seniorů...

Útěk z města za klidem. Sen o domě se zahradou a jeho skryté nástrahy

Vyměnit ruch velkoměsta za klid venkova, nekonečné kolony za ranní procházku a malý byt za dům se zahradou. Stále více Čechů opouští centra měst...

Špenát: zelený favorit zdravého talíře, nebo skrytý problém? Pravda leží někde uprostřed

Pro někoho nostalgie na školní jídelnu, pro jiné superpotravina, kterou si s chutí přidají do smoothie. Špenát má pověst zdravé zeleniny, ale stejně jako...

Půjčka pro podnikatele jako skvělý odrazový můstek

Jak jste začínali se svými podnikatelskými plány? Nic takového se nerodí přes noc, chce to dlouhé zvažování pro a proti, že? Nakonec vyhraje odvaha,...

Podzimní večery plné klidu, smíchu a skvělých filmů

Podzim přináší kratší dny, dřívější stmívání a chuť schovat se doma do tepla. S koncem léta přicházejí vůně horkého čaje, které přímo vybízejí zachumlat...

Podzimní kolekce Columbia TITANIUM Hike představuje funkční vrstvené oblečenípro pohodu do nepohody

Podzimní outdoorová kolekce renomované značky Columbia přináší prémiovou vysoce funkční řadu oblečení Columbia Titanium, která využívá ty nejlepší technologie a materiály značky Columbia a...

Kostky LEGO® s Braillovým písmem přichází do Česka, symbolicky k 200. výročí jeho vzniku

Vzdělávací pomůcka, která spojuje svět kostek LEGO® s Braillovým písmem, přichází do České republiky. Po úspěšném zavedení ve více než 30 zemích světa přináší...

99 % lidí používá alobal špatně… A ani o tom neví

Lesklou stranou k jídlu při pečení, matnou při skladování. Toto pravidlo o používání alobalu zná snad každá hospodyňka. Jak se však ukazuje, jedná se...

Konec přeplněné linky. Objevte kouzlo kuchyně, kde má vše své místo a styl

Rozlučte se s přeplněnou kuchyňskou linkou a nevzhlednými odkapávači. Moderní trendy velí využívat vertikální prostor a proměnit i běžné kuchyňské náčiní v elegantní doplněk....

Šedé mýdlo: Nenápadný návrat zapomenutého pokladu z koupelen našich babiček

Kdysi nechybělo v žádné domácnosti. Na poličce vedle lavoru, u dřezu nebo v koupelně. Šedé draselné mýdlo bylo univerzálním pomocníkem, který stál pár korun...

Proč neskladovat parfémy v koupelně. Teplo, vlhkost a světlo ničí vaši oblíbenou vůni

Je to logické, pohodlné a po ruce... a přesto je to ta největší chyba, kterou můžete své sbírce vůní provést. Skladování parfému v koupelně...

Jak na zdravou pokožku všech členů rodiny během podzimních dní

Co je na podzim jinak? Naše pokožka je více dehydrovaná, suchá a podrážděná. Také je náchylnější k zarudnutí, protože se snižuje vlhkost vzduchu a...

„Nedělám nic pro chlapy.“ Agáta Hanychová o svém novém byznysu a životní spokojenosti

„Nedělám pro chlapy nic,“ řekla Agáta Hanychová, když představila svůj nový podnikatelský projekt, jímž je značka AG Home. Po úspěchu s vlastní kosmetikou se...

Co-washing: Nenápadný trik, který dokáže s unavenými vlasy víc než drahé masky

Možná to zní zvláštně – umývat vlasy kondicionérem místo šamponu? Přesto právě tenhle postup, známý jako co-washing, začíná být tajnou zbraní žen, které bojují...

Dvojnásobná péče, dvojnásobná radost

Dopřejte své pokožce to nejlepší z přírody. Vaše pokožka si zaslouží více než jen běžnou péči. Tělové produkty od české značky Onclé jsou tvořeny tak,...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3