Nechejte ve svém životě vykvést radost

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Moderní princezna nemusí mít modrou krev, je aristokratkou díky svému chování a přístupu k životu. Umí se stylově zbavit konvencí. Spojit eleganci a drzost. Upozornit na sebe tím nejelegantnějším způsobem. 

Lanvin otevírá novou kapitolu své moderní pohádky a povolává na pomoc spontánní a vždy dobře naladěnou hrdinku s duší rebelky. A kde je její království? Přece všude, kde právě něco rozkvétá.

Pro třetí sezónu svého panování ozdobila svůj palác závěsy z květin a svou diamantovou korunku vyměnila za květinovou čelenku. Právě ona se stává onou mimořádnou múzou, která vnáší radost, kamkoliv jen vejde. Okouzlující vůně, kterou po sobě zanechává, slouží jako její neviditelný, a přitom nezaměnitelný podpis: Modern Princess Blooming.

 

LINIE SVOBODY

Nová Modern Princess Blooming je ovocně květinovou vůní se stopou ušlechtilého pižma navozující pocit štěstí a radosti.

“Já osobně si představuji moderní princeznu jako soudobou dívku či mladou ženu mající v sobě tu správnou dávku sladkosti i odvahy a vyzařující nakažlivým optimismem. Přesně to jsem se snažila zachytit pomocí kontrastu svěžího úvodu s ušlechtilým květinovým srdcem podtrhujícím jedinečnost celé kompozice. ” prozrazuje ke své inspiraci autorka vůně Nathalie Lorson.

Osvěžující úvodní třpyt zajistí sorbetový pohár z mandarinky a růžového grepu doplněný o lahodné sousto chlazeného vodního melounu. Srdce připomíná spontánní vstup do zahrady plné rozvitých vonokvětek, jasmínu a damašských růží, kdežto závěr patří sametově hebkým tónům bílého pižma a cedru.

 

VÁŠNIVĚ RUDÁ
Flakón připomínající nadýchané plesové šaty doplňuje třpytivý kovový náhrdelník na hrdle. Uzávěr už je pak pomyslnou korunkou v něžně pastelovém odstínu. A co ještě chybí? Přece krásná kytice – ta zdobí krabičku pojatou v duchu moderní romantiky.

KŘEHKÁ KVĚTINA
Při uvedení své aktuální novinky sází Lanvin na nový koncept reklamní kampaně. Moderní princeznou se v ní stává modelka a influencerka Lena Simonne se svým francouzským espritem, který dokonale vystihuje
i princeznu Lanvin. Odloží konvence, nezáleží jí na tom, co si myslí jiní lidé, moderní princezna jde svobodně světem, plná optimismu a radosti ze života.

PRODUKTOVÁ ŘADA obsahuje:
Eau de Toilette 30 ml                        949,- Kč                                            

Eau de Toilette 60 ml                     1.499,- Kč                                     
Eau de Toilette 90 ml                     1.999,- Kč

 

K DOSTÁNÍ VE VYBRANÝCH SÍTÍCH PARFUMERIÍ.

#BloomingPrincess

#PrinceznaJakoKvět

Reklama

Doporučujeme

Hubnutí po 35 letech není nemožné, jen vyžaduje jiný přístup

Říká se, že po třicítce je hubnutí těžší než kdy dřív. Vědecké studie ale ukazují, že metabolismus za to nemůže, hlavní roli hraje náš...

Sedm jídel z dětství, která dokazují vynalézavost českých maminek

Vzpomínáte si na tu vůni? Na kuchyni s linoleem, kde maminka z pár surovin dokázala vykouzlit večeři pro celou rodinu. Nebyl to luxus, ale...

Ricotta jako spasitel pro seniory: posílí kosti, chrání před chudokrevností a dodá tělu bílkoviny

Stárnutí s sebou přináší spoustu drobných nepříjemností, jako například bolavé klouby, pomalejší metabolismus nebo zažívání, které si občas dělá, co chce. Naštěstí to ale...

Politické strany chtějí více pracujících důchodců, rozdíly jsou jen v detailech

Motivace k práci v důchodovém věku se stala jedním z hlavních volebních témat. Většina stran plánuje rozšíření podpory pro seniory, kteří se rozhodnou zůstat...

Vůně, která spojuje. Objevte kouzlo poctivých masových pekáčků

Existuje něco víc než jen vůně linoucí se z trouby, kde se maso, zelenina a sýr pomalu spojují v dokonalou harmonii? Pekáček není jen...

Zapomeňte na drahé superpotraviny. Řeřicha setá je malý zázrak přímo z vaší zahrádky

Někdy hledáme zázračné potraviny na opačném konci světa, a přitom máme jednu z těch nejlepších doslova po ruce. Řeřicha setá je na první pohled...

Válka o peněženky seniorů: Predátorské firmy proti zranitelným důchodcům

Slibují úlevu od bolesti a spánek jako v bavlnce, místo toho ale zanechají jen prázdný účet a pocit studu. Podvodníci s takzvanými zázračnými polštáři...

Telecí řízek? Chutnější a zdravější volba než kuřecí nebo krůtí

Řízek patří k nejoblíbenějším jídlům v Česku. Většina lidí volí kuřecí nebo krůtí maso, protože je lehčí než vepřové. Jenže existuje varianta, která je...

Návrat do starých časů. Ceny v Penny připomínají dobu před zdražováním

Nákupní horečka zachvátila Česko. Nový leták obchodního řetězce Penny odstartoval cenovou bitvu, v níž se zákazníci přetahují o zlevněné maso a máslo. Akce platná...

Podzim je nejlepším obdobím pro biohacking pleti

Právě teď začíná jedinečné období, kdy můžete svoji pleť zahrnout péčí. Zklidnit ji a vyživit, nechat ji odpočinou a celkově omladit. V létě si Vaše...

„Co mě nezabije, to mě posílí.“ Čtyři cesty, jak proměnit kritiky ve spojence

Slova mohou zranit, ale i posunout dál. Kritici nám nastavují zrcadlo, ve kterém někdy nechceme vidět svůj odraz. Pokud se naučíme číst mezi řádky,...

Čeští důchodci objevují nečekaný trik. Levnější menu stačí vyjednat úsměvem

V některých restauracích v Česku mohou senioři dostat levnější menu nebo drobný bonus, aniž by o tom visela jediná cedule. Stačí se zeptat a...

Tři recepty z jehněčího masa, které si zamilujete

Jehněčí maso je v mnoha zemích považováno za delikatesu. Je jemné, šťavnaté a má lehce nasládlou chuť, která se krásně doplňuje s bylinkami, česnekem...

Jak se po létě dostat zpět do formy: 10 tipů pro efektivní návrat ke cvičení

Léto plné grilování, zmrzliny a odpočinku je u konce a s ním i pocit, že pravidelný trénink je vzdálenou vzpomínkou. Cítíte se bez energie...

Drobné proměny domova, které zlepší náladu. A to bez bourání či přehánění

Atmosféra domova nevzniká výběrem nábytku, ale drobnými gesty, která odrážejí naši každodennost. Není třeba investovat jmění, měnit dispozice ani listovat katalogy. Někdy stačí přesunout...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3