Staňte se součástí kampaně #DigitalDetoxDay

Staňte se součástí kampaně #DigitalDetoxDay


Lush představuje koupelovou bombu IRL ( In Real Life), která je součástí kampaně #DigitalDetoxDay

Zoe (Zoella) ve spolupráci s Lush vytvořila koupelovou bombu na míru k Digital Detox Day s názvem IRL (In Real Life), která bude v limitované edici během kampaně k zakoupení v e-shopu i kamenných obchodech a pomůže vybrat tolik potřebné finanční prostředky pro charitativní organizace působící v oblasti duševního zdraví.

Peníze z jejího prodeje putují do fondu, který přijímá žádosti o finanční podporu od malých organizací a spolků působících v oblasti duševního zdraví. 


Zoe Suggs o kampani a o své spolupráci s LUSH:

„Sociální sítě miluji. Jsou neuvěřitelné na tolik různých způsobů a pomáhají vytvářet komunity a rozvíjet podnikání a dávají lidem možnost sdílet své příběhy, o kterých by jinak nikdo nevěděl. Jak se ale sociální média s postupem času rozrůstají, je jasné, že mají také své stinné stránky. Srovnávání, kritika, kyberšikana a odtržení od reality skutečného světa. Tohle všechno a to, jak často na nich trávíme čas, může nepříznivě ovlivňovat naše duševní zdraví. Proto se společně s LUSH a #IAMWHOLE moc ráda zapojuji do kampaně pro úplně první den pro digitální detox. Je to příležitost, abychom se offline zamysleli na tím, jak žijeme, a stanovili si hranice pro používání sociálních médií. Fanouškem značky LUSH jsem už léta, takže příležitost vytvořit koupelovou bombu pro tuto kampaň, která pomůže získat peníze pro charity pečující o duševní zdraví, je pro mě opravdové privilegium. Už se nemůžu dočkat, že si ji všichni budete moct vyzkoušet.“

Pro více více informací o Digital Detox Day a o tom, jak se můžete zapojit, mrkněte na webovou stránku #IAMWHOLE cz.lush.com/.

 

IRL - koupelová bomba, cena 200 Kč
Nechte ze sebe spadnout tíhu úzkostí v koupeli v západu slunce provoněném neroli.

 


„Kdyby měl únik před skutečností nějakou vůni, byla by to tahle. Naplní místnost a zklidní vaši mysl dlouho předtím, než vůbec smočíte nohu ve vaně. Zatímco se IRL rozpouští, barvy se proměňují z růžové v nebeskou modř a fialovou, a nakonec změní vodu v koupeli ve vír snových tónů západu slunce. Dokonalá směs pomerančového květu, neroli, mimózy a gardénie s levandulí tvoří květinovou, a přitom svěží vůni. Pokaždé, když si budu chtít vychutnat krásný západ slunce v pohodlí své koupelny, sáhnu po IRL.“ – Zoe Sugg

 

Digital Detox Day – Den digitálního – detoxu je výsledkem spolupráce mezi #IAMWHOLE – organizací zabývající se duševním zdravím, jejímž spoluzakladatelem je Jordan Stephens, vloggerkou a spisovatelkou Zoe Sugg (známou jako Zoella) a Lush. Kampaň má za cíl zvyšovat povědomí o potenciálních negativních dopadech, která mohou mít sociálních média na naše duševní zdraví, a pomáhat lidem budovat zdravější vztahy s jejich elektronickými zařízeními. Den digitálního detoxu připadne na 5. září 2020, kdy vyzveme lidi z celého světa, aby se oprostili od svých telefonů na celý den.



Wholeness Fond
V současnosti máme k dispozici fond na pomoc přesně tomuto typu skupin a sdružení. V rámci naší kampaně Digital Detox Day, vzniklé ve spolupráci s vloggerkou a spisovatelkou Zoe Sugg (Zoellou) a organizací #IAMWHOLE, nabízíme koupelovou bombu s názvem IRL, z jejíhož prodeje putují peníze do jednorázového fondu, který přijímá žádosti o finanční podporu od malých organizací a spolků působících v oblasti duševního zdraví. Může být zažádáno o granty ve výši od £100 (cca 3 000 Kč) do £10 000 (cca 300 000 Kč).