Coca-Cola: Filmy, dobré jídlo, pití a společné vaření, to je současný recept na domácí štěstí

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Nezávislý spotřebitelský průzkum uskutečněný v závěru minulého roku ukázal na velkou oblibu colových nápojů, které pravidelně pije 73 % Čechů. Největší oblibě se těší Coca-Cola, která vítězí svou skvělou chutí
a nejčastěji se pije při setkáních s přáteli, rodinných oslavách, k dobrému jídlu či jen tak, pro osvěžení. Průzkum přinesl také zajímavá data o tom, jak trávíme svůj čas doma, a jak se změnily naše nápojové návyky v průběhu pandemie.

Naprostá většina dotázaných, přes 90 %, pije colové nápoje a téměř tři čtvrtiny tak činí pravidelně. Celkem 72,4 % uvedlo, že právě Coca-Cola je jejich nejoblíbenější. Ve výběru se většinou držíme klasicky slazené varianty – preferují ji téměř tři čtvrtiny (71,5 %). Variantu bez cukru raději volí 23,9 % dotazovaných. „Zajímalo nás, co Češi rádi pijí k jídlu, a jak pandemie ovlivnila jejich preference. Ukázalo se, že zatímco v restauracích jsme si dříve k jídlu objednávali převážně colové nápoje, doma teď k jídlu pijeme zejména vodu. Třetina respondentů si však
i doma dá k obědu či večeři svoji oblíbenou colu,“
uvádí Veronika Němcová, ředitelka komunikace a udržitelnosti ve společnosti Coca-Cola ČR a SR.

K jídlu v restauraci si 58 % Čechů objednává colové nápoje, druhou nejčastější volbou jsou pak domácí limonády s 37 %. Doma je to nejčastěji voda, k jídlu si ji dá 73 % z nás. Druhé místo patří džusům, sáhne po nich 39 % Čechů a colový nápoj si doma k jídlu vychutná 32 % dotázaných.

Právě doma teď trávíme téměř veškerý svůj čas, proto je ještě důležitější než jindy, si chvíle se svými blízkými umět ozvláštnit a užít. Výsledky průzkumu ukázaly, že dobré jídlo a pití v tom hraje zásadní roli (50 %). Hned v závěsu pak bylo s tím spojené vaření a pečení (39 %). Jediná aktivita, která ve zpříjemňování času stráveného doma překonala jídlo, je společné sledování filmů (76 %).

Živá cooking show přímo ve vaší kuchyni

Společný čas se svými blízkými a dobré jídlo a pití si teď můžete užít i prostřednictvím série živých livestreamů, ke kterým Coca-Cola přizvala ambasadory Marka Pavalu, českého kreativního kuchaře a finalistu soutěže MasterChef 2012, a Máriu Čírovou, slovenskou zpěvačku a skladatelku. Sejdou se na Instagramu o třech sobotách v únoru a březnu a v reálném čase budou vařit zajímavé recepty světových chutí, které zvládnete připravit společně s nimi v pohodlí svého domova.  

„Naším cílem je pomoci najít si cestu k radosti prostřednictvím společně strávených chvil s našimi blízkými – jak jinak, než dobrým jídlem a pitím. Proto letos přinášíme živé vaření přímo do našich kuchyní. Budeme vařit společně, v reálném čase, užijeme si hezký čas s rodinou, a ještě se výborně najíme,“ vysvětluje myšlenku projektu Kateřina Třísková, brand manažerka značky Coca-Cola odpovědná za celý koncept s názvem Spolu chutná nejlépe.

První, zhruba hodinový, livestream proběhne už tuto sobotu 20. února 2021 od 18 hodin. Všechny informace
a odkaz na stream najdete na Instagramu Coca-Cola Česko a Slovensko. Další pak budou následovat 6. března a 20. března 2021. Připojit se může zdarma každý milovník dobrého jídla a pití.

 

Spolupráce s Košík.cz

Kampaň Spolu chutná nejlépe podpoří i online supermarket Košík.cz, který umožní snadný nákup surovin na livestream vaření s influencery, a to dle receptů, které najdete pěkně pohromadě na speciální stránce zde.

Soutěž o kuchyňské potřeby a školu vaření

Bonusem pro všechny vášnivé domácí kuchaře je možnost zasoutěžit si o světové kuchyňské potřeby Potten&Pannen – Staněk. Soutěž probíhá na webových stránkách www.coca-cola.cz a zapojit se do ní může každý, kdo zakoupí soutěžní balení Coca-Cola. Každý den bude vyhlášen jeden výherce kvalitního kuchyňského nádobí. Hlavní výhrou je pak slavný kurz vaření s Markem Pavalou v jeho kempu Fuego.

 

Výzkum „Colové“ nápoje uskutečnila agentura DATANK s.r.o. v listopadu 2020 a v únoru 2021 na vzorku 1609 respondentů.

 

  

O společnosti The Coca-Cola Company

The Coca-Cola Company je největším výrobcem nápojů na světě, který svým spotřebitelům ve více než 200 zemích nabízí přes 500 značek perlivých i neperlivých nápojů. Coca-Cola neustále vyvíjí a vylepšuje své portfolio, například snížením cukru v nápojích nebo uváděním nových inovativních výrobků na trh. Společnost usiluje také o snížení dopadu na životní prostředí obnovou vody používané ve výrobě a podporou recyklace. Společně se stáčecími společnostmi zaměstnává více než 700 000 lidí a pomáhá přinášet ekonomické příležitosti místním komunitám po celém světě. Více informací naleznete na adrese https://www.coca-colacompany.com a sledovat můžete Twitter, Instagram, Facebook a LinkedIn.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Babiččin elixír mládí: Kysané mléko strčí do kapsy drahé doplňky

Máme tendenci utrácet tisíce za moderní superpotraviny a složité doplňky stravy, přitom ten největší poklad se často skrývá v obyčejné lahvi kysaného mléka. Tento...

Stres je nezabije. Znamení zvěrokruhu, která stárnou pomaleji než ostatní

Všichni toužíme sfouknout na dortu stovku svíček, leč ne každému je to dáno. Zatímco lékaři skloňují genetiku, astrologové se dívají na naši povahu. Právě...

Tragédie i ztráta chuti tvořit. Proč se král komedie Jim Carrey stáhl do ústraní

Býval králem komedie, jehož gumový obličej rozesmál celý svět, dnes však žije životem poustevníka a nabídky za miliony hází do koše. „Mám dost a...

Noc v oblacích? Dubaj má nový rekord, tenhle hotel škrábe nebe

Pokud trpíte závratěmi, tenhle hotel asi nebude pro vás, ale pokud milujete luxus a výhledy, právě jste našli svůj ráj. Dubaj si připsala další...

Kuchyňský robot Sencor Gordon:Velký výkon v kompaktním těle

Kuchyňský robot Sencor Gordon dokazuje, že i menší kuchyně může mít velké ambice. Kombinuje výkon, všestrannost a elegantní design v jednom těle – zvládne...

Žádná snídaně a kilometry v nohách. Italové nevědomky drží přísný režim

Přistanete v Římě, vidíte ty hory jídla a říkáte si, jak to ti místní dělají, že nejsou tlustí. Je to záhada, která trápí každého...

Nejmódnější zimní bundy pro rok 2025/2026 – přehled trendů

Zima 2025/2026 přináší do světa módy kombinaci funkčnosti, komfortu a nadčasového stylu. Zimní bundy už nejsou jen praktickým kouskem do chladných dnů, stávají se...

Povinná hibernace. Těmto znamením hvězdy radí ignorovat svět a uvařit si čaj

Máte chuť zahodit telefon, zatáhnout závěsy a ignorovat okolní svět? Možná to není jen obyčejná lenost, nýbrž varovný signál vesmíru, který se snaží ochránit...

Nalaďte se na Vánoce: audioknižní inspirace pro vás i pro Ježíška

Vánoce klepou na dveře. Přípravy vám zpříjemní audioknihy. Vykouzlí atmosféru přesně podle vašich představ a nechají vám volné ruce na pečení cukroví, balení dárků...

Záhadný ubrousek a tma. Hvězda Prciček varuje před trikem predátorů

Stačila chvilka nepozornosti a nevinný večer v hotelovém baru se změnil v boj o zdraví. Hvězda kultovních komedií Tara Reid skončila v péči lékařů...

Zapomeňte na Dubaj. Tahle evropská země je rájem na zemi, tvrdí expati

Když se řekne dokonalý život, většina z nás vidí pláž a skleničku v ruce, avšak realita bývá často jiná. Nový žebříček organizace InterNations ovšem...

Darování přírodní kosmetiky k Vánocům je krásné a smysluplné

Je to ten nejlepší způsob, jak potěšit své blízké i přírodu. Přírodní kosmetika je šetrná k pokožce i životnímu prostředí. Neobsahuje chemikálie, umělá barviva...

Údolím vodopádů: Naučná stezka Bílá Opava

Naučnou stezku Bílá Opava nalezneme v pohoří Hrubý Jeseník, v srdci chráněné krajinné oblasti. Stezka začíná v lázeňském městě Karlově Studánce (760 m n....

Nelítostná bitva o dům: Katy Perry porazila u soudu nemocného důchodce

Je to konec jedné dlouhé a ošklivé bitvy, která vrhá stín na nablýskaný svět Hollywoodu. Katy Perry si může mnout ruce, neboť soudce rozhodl...

J.Cat Beauty: dostupná a hravá dekorativní kosmetika z Los Angeles

J.Cat Beauty je americká značka dekorativní kosmetiky z Los Angeles, která si získala fanoušky po celém světě díky svému hravému, výraznému a cenově dostupnému...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3