Coca-Cola: Filmy, dobré jídlo, pití a společné vaření, to je současný recept na domácí štěstí

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Nezávislý spotřebitelský průzkum uskutečněný v závěru minulého roku ukázal na velkou oblibu colových nápojů, které pravidelně pije 73 % Čechů. Největší oblibě se těší Coca-Cola, která vítězí svou skvělou chutí
a nejčastěji se pije při setkáních s přáteli, rodinných oslavách, k dobrému jídlu či jen tak, pro osvěžení. Průzkum přinesl také zajímavá data o tom, jak trávíme svůj čas doma, a jak se změnily naše nápojové návyky v průběhu pandemie.

Naprostá většina dotázaných, přes 90 %, pije colové nápoje a téměř tři čtvrtiny tak činí pravidelně. Celkem 72,4 % uvedlo, že právě Coca-Cola je jejich nejoblíbenější. Ve výběru se většinou držíme klasicky slazené varianty – preferují ji téměř tři čtvrtiny (71,5 %). Variantu bez cukru raději volí 23,9 % dotazovaných. „Zajímalo nás, co Češi rádi pijí k jídlu, a jak pandemie ovlivnila jejich preference. Ukázalo se, že zatímco v restauracích jsme si dříve k jídlu objednávali převážně colové nápoje, doma teď k jídlu pijeme zejména vodu. Třetina respondentů si však
i doma dá k obědu či večeři svoji oblíbenou colu,“
uvádí Veronika Němcová, ředitelka komunikace a udržitelnosti ve společnosti Coca-Cola ČR a SR.

K jídlu v restauraci si 58 % Čechů objednává colové nápoje, druhou nejčastější volbou jsou pak domácí limonády s 37 %. Doma je to nejčastěji voda, k jídlu si ji dá 73 % z nás. Druhé místo patří džusům, sáhne po nich 39 % Čechů a colový nápoj si doma k jídlu vychutná 32 % dotázaných.

Právě doma teď trávíme téměř veškerý svůj čas, proto je ještě důležitější než jindy, si chvíle se svými blízkými umět ozvláštnit a užít. Výsledky průzkumu ukázaly, že dobré jídlo a pití v tom hraje zásadní roli (50 %). Hned v závěsu pak bylo s tím spojené vaření a pečení (39 %). Jediná aktivita, která ve zpříjemňování času stráveného doma překonala jídlo, je společné sledování filmů (76 %).

Živá cooking show přímo ve vaší kuchyni

Společný čas se svými blízkými a dobré jídlo a pití si teď můžete užít i prostřednictvím série živých livestreamů, ke kterým Coca-Cola přizvala ambasadory Marka Pavalu, českého kreativního kuchaře a finalistu soutěže MasterChef 2012, a Máriu Čírovou, slovenskou zpěvačku a skladatelku. Sejdou se na Instagramu o třech sobotách v únoru a březnu a v reálném čase budou vařit zajímavé recepty světových chutí, které zvládnete připravit společně s nimi v pohodlí svého domova.  

„Naším cílem je pomoci najít si cestu k radosti prostřednictvím společně strávených chvil s našimi blízkými – jak jinak, než dobrým jídlem a pitím. Proto letos přinášíme živé vaření přímo do našich kuchyní. Budeme vařit společně, v reálném čase, užijeme si hezký čas s rodinou, a ještě se výborně najíme,“ vysvětluje myšlenku projektu Kateřina Třísková, brand manažerka značky Coca-Cola odpovědná za celý koncept s názvem Spolu chutná nejlépe.

První, zhruba hodinový, livestream proběhne už tuto sobotu 20. února 2021 od 18 hodin. Všechny informace
a odkaz na stream najdete na Instagramu Coca-Cola Česko a Slovensko. Další pak budou následovat 6. března a 20. března 2021. Připojit se může zdarma každý milovník dobrého jídla a pití.

 

Spolupráce s Košík.cz

Kampaň Spolu chutná nejlépe podpoří i online supermarket Košík.cz, který umožní snadný nákup surovin na livestream vaření s influencery, a to dle receptů, které najdete pěkně pohromadě na speciální stránce zde.

Soutěž o kuchyňské potřeby a školu vaření

Bonusem pro všechny vášnivé domácí kuchaře je možnost zasoutěžit si o světové kuchyňské potřeby Potten&Pannen – Staněk. Soutěž probíhá na webových stránkách www.coca-cola.cz a zapojit se do ní může každý, kdo zakoupí soutěžní balení Coca-Cola. Každý den bude vyhlášen jeden výherce kvalitního kuchyňského nádobí. Hlavní výhrou je pak slavný kurz vaření s Markem Pavalou v jeho kempu Fuego.

 

Výzkum „Colové“ nápoje uskutečnila agentura DATANK s.r.o. v listopadu 2020 a v únoru 2021 na vzorku 1609 respondentů.

 

  

O společnosti The Coca-Cola Company

The Coca-Cola Company je největším výrobcem nápojů na světě, který svým spotřebitelům ve více než 200 zemích nabízí přes 500 značek perlivých i neperlivých nápojů. Coca-Cola neustále vyvíjí a vylepšuje své portfolio, například snížením cukru v nápojích nebo uváděním nových inovativních výrobků na trh. Společnost usiluje také o snížení dopadu na životní prostředí obnovou vody používané ve výrobě a podporou recyklace. Společně se stáčecími společnostmi zaměstnává více než 700 000 lidí a pomáhá přinášet ekonomické příležitosti místním komunitám po celém světě. Více informací naleznete na adrese https://www.coca-colacompany.com a sledovat můžete Twitter, Instagram, Facebook a LinkedIn.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Kadeřnice radí, jak nosit dlouhé vlasy po padesátce, klíčem je vrstvení a správná ofina

Pravidlo, že s přibývajícím věkem se musí vlasy zkracovat, je dávno překonaný mýtus. Podle profesionální kadeřnice Kamily Frantlové Sedlákové mohou dlouhé vlasy ženám po...

Tajné slevy pro zkušené řidiče. Jak snížit platby za pojištění auta o tisíce

Platíte za havarijní pojištění více, než musíte? Pro zkušené řidiče v seniorském věku existuje hned několik cest, jak si snížit roční pojistné. Klíčem je...

Po padesátce tělo zpomalí, ale hubnutí není ztracené. Stačí změnit přístup

V padesáti se tělo začne chovat jinak. To, co dřív fungovalo, najednou nefunguje a kila přibývají i z běžného jídla. Neznamená to ale, že...

Sezóna uzení je konečně tu! Vyberte si vlastní udírnu a naučte se připravovat dobroty s kouřovým aroma

S příchodem prvních studených dnů se ze zahrádek rodinných domů line typická vůně doutnajícího dřeva. Znamená to, že sezóna uzení je konečně zpět! Pro...

Sleva, o které jste možná nevěděli. Jak ušetřit tisíce za brýle a lupy

Věděli jste, že na nové brýle, lupu či jiné zrakové pomůcky můžete získat výraznou slevu nebo příspěvek od státu? Mnoho seniorů o těchto možnostech...

Jennifer Anistonová vysvětlila, proč nikdy neadoptovala děti navzdory problémům s plodností

„Nechci adoptovat, chci svou vlastní DNA v malém človíčku,“ vysvětlila v jednom z upřímných rozhovorů herečka Jennifer Anistonová. Hvězda seriálu Přátelé po letech spekulací...

Vanilkový cheesecake, který se vždycky povede: jemný, voňavý a s křehkým základem

Je jen málo dezertů, které chutnají tak skvěle jako vanilkový cheesecake. Je krémový, vláčný a voní po másle a vanilce tak, že se vám...

Seznamte se s obnovenou řadou péče o pleťageLOC Tru Face od Nu Skin

Péče o pleť pro zralou pleť, která je navržena speciálně k řešení viditelných známek stárnutí. Nu Skin, globální lídr v oblasti krásy a wellness,...

Lékař varuje před třemi největšími zabijáky, kouření je podle něj absolutně nejhorší

„Je to bezpochyby jediná nejhorší věc, kterou můžete pro své tělo udělat,“ varuje lékař Jeremy London. Ve svém videu na platformě YouTube označil kouření...

Útěk před depresí a stárnutím. Skutečné důvody nevěry jsou hlubší, než si myslíte

Není to jen o sexu. Podle londýnské psychoanalytičky Juliet Rosenfeldové jsou skutečné důvody, proč muži podvádějí, mnohem hlubší a komplexnější. Kořeny nevěry prý často...

Brambory hotové raz dva: jednoduchý trik, který vám ušetří čas i energii

Brambory patří k jídlům, bez kterých si českou kuchyni snad ani neumíme představit. K obědu, večeři, v salátu i jako příloha - prostě je...

Nádech s vůní JUSTu: Oblíbené bylinné výrobky v jednom balíčku

Tradiční švýcarská kosmetika JUST, proslulá originálními bylinnými výrobky, představuje exkluzivní limitovanou kolekci Nádech s vůní JUSTu. Ta spojuje nejprodávanější produkty – Eucasol, Alpský bylinný...

Ochrana, kterou máte v lednici. Jak pár lžic kvašeného zelí denně nakopne vaši imunitu

Zapomeňte na drahé doplňky stravy a zázračné pilulky. Ten nejlepší osobní trenér pro vaši imunitu se možná skrývá ve vaší lednici. Řeč je o...

Dřív panenka, teď duch. Fanoušci se bojí o Arianu Grande, hubenost prý přehnala

„Vypadá mladě, ale je téměř průhledná, jako duch,“ napsal jeden z fanoušků v reakci na nové fotografie zpěvačky Ariany Grande. Zákulisní snímky z natáčení...

INTIMITY FESTIVAL otevírá dveře do světa naplněné intimity

Grand hotel International v Praze ve dnech 14. a 15. listopadu 2025 přivítá ve svých zdech již 2. ročník Intimity festivalu – barvité přehlídky...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3